Volgens mij heb ik die doosjes wel eens zien staan geel met wit en dan een andere kleur al naar gelang de soort, moet je zelf aanmaken met water.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:58 schreef liiszle het volgende:
iemand enig idee of ze behang lijm bij de action hebben?
De rode wel..quote:Op woensdag 2 november 2011 18:53 schreef tomaat52 het volgende:
Iemand al ervaring met die gele vouwkratjes?
Jup!!quote:Op woensdag 2 november 2011 16:58 schreef liiszle het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:40 schreef roos85 het volgende:
Weet iemand of ze bij de action digitale keukenweegschalen verkopen?
Heb deze laatst paar gekocht voor idd 50 cent, maar wat vond ik ze tegenvallen!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:05 schreef Bos81 het volgende:
Voor de sport en voetballiefhebbers. Ik zag vandaag bij mij in Eindhoven bij de boeken allerlei Hard Gras edities liggen voor slechts 50 eurocent.
Bij de Action zijn ze 7 ofzoquote:Op donderdag 3 november 2011 13:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kijk dat is mooi
bij de hema kost zo'n ding al 25 euro
Je moet het ding natuurlijk niet uit de klauwen laten vallen/de jus eroverheen gieten of wat je ook gedaan hebt.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:17 schreef GimmeGore het volgende:
Die van mij was alleen niet zo keukenbestendig...
Zoals al verteld werd hebben ze inderdaad behanglijm staan. Helaas heb ik 3 keer een pakje Bison behanglijm gehad die niet goed was op de 1 of andere manier.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:58 schreef liiszle het volgende:
Op mijn werk verdenken ze me er al van aandelen Action te hebbenquote:Op donderdag 3 november 2011 13:25 schreef trovey het volgende:
Maandagochtenexemplaar, kan altijd voorkomen. Ik ken verscheidene mensen die er eentje hebben (ja, ik maak regelmatig reclame voor spullen van de Action, ik verwacht binnenkort mijn bonus
) maar die hebben nergens last van.
och, dat is voor mij niet zo belangrijk, het is voor papier machéquote:Op donderdag 3 november 2011 13:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoals al verteld werd hebben ze inderdaad behanglijm staan. Helaas heb ik 3 keer een pakje Bison behanglijm gehad die niet goed was op de 1 of andere manier.
Mijn behang kwam naar beneden zetten of de lijm bleef waterig met klonten.
Waarschijnlijk een levering van overdatum dingen.
Ik moet aandelen hebben....weet het blijkbaar alleen zelf niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Op mijn werk verdenken ze me er al van aandelen Action te hebbenIk had twee van die bloempennen gekocht en bij de opzoek-pc's neergezet, maar die %@$@#@^^ studenten hebben al 1 potje gejat. Echt, niks is meer heilig
En dat viel in de winkel al niet op?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:21 schreef tomaat52 het volgende:
Heb net 2 van die kratjes gekocht.Alleen zijn ze niet stapelbaar.
Niet als ze in de verpakking zitten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:23 schreef trovey het volgende:
[..]
En dat viel in de winkel al niet op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |