fjew *veegt voorhoofd af*quote:
in maat 110-116 heb ik er 5, hoe ergquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:11 schreef Kleurdoos het volgende:
oehhh al die hemajurkjes![]()
veeeeeeel te groot /;( misschien pas ik ze!
Kan Lex dat dan niet aan met een maillot (schrijf ik dat goed? vast niet) eronder?quote:
maillot ja, maar dat doe ik m niet aanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:08 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Kan Lex dat dan niet aan met een maillot (schrijf ik dat goed? vast niet) eronder?
Ik zou graag willen, maar ik heb al een verjaardag staan. (andere verplichtingen..zucht)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:11 schreef pessie het volgende:
Dolphin kom je ook naar amersfoort zaterdag?
Ok, ik zag je 2 vestjes staan in maat 86, hoe vallen ze? Nathan draagt al veel in 86 maar ik heb eigenlijk bijna geen H&M kleding (al krijg ik ws vandaag een pakketje binnen met een trui voor hem dus zal dat ook even bekijken).quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:12 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar ik heb al een verjaardag staan. (andere verplichtingen..zucht)
Bij Angelo vielen de vestjes goed. Hij heeft er de hele winter mee gedaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:15 schreef pessie het volgende:
[..]
Ok, ik zag je 2 vestjes staan in maat 86, hoe vallen ze? Nathan draagt al veel in 86 maar ik heb eigenlijk bijna geen H&M kleding (al krijg ik ws vandaag een pakketje binnen met een trui voor hem dus zal dat ook even bekijken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |