das toch n kwestie van opvoeden dacht ik?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:27 schreef Claudia_x het volgende:
Box Joost van Gardo, in perfecte staat (geen bijtplekken, want ik heb lieve kinders).
Ik heb het meeste winterspul van mijn dochters in die maten al verkocht dus ik kan je denk ik niet echt helpen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:40 schreef Spiky-Hair het volgende:
Hallo,
Mogen verzoekjes ook in dit topic?
Ik ben op zoek naar babyspullen voor een babymeisje, waaronder een lekker warm ski/winterjasje in een kleine maat.
Het is niet voor mijzelf maar voor een jong meisje dat in november zal bevallen (van een meisje). Ik betaal het voor haar en helaas wil de geldboom in mijn tuin nog niet zo goed groeien. Om die reden zoek ik spulletjes die ik voor een zacht prijsje kan overnemen en geen zgan oililyjasje
ik ga vanavond een heleboel op de foto zetten en hier neergooien! van alles vanaf maat 50-56quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:40 schreef Spiky-Hair het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar babyspullen voor een babymeisje, waaronder een lekker warm ski/winterjasje in een kleine maat.
Het is niet voor mijzelf maar voor een jong meisje dat in november zal bevallen (van een meisje). Ik betaal het voor haar en helaas wil de geldboom in mijn tuin nog niet zo goed groeien. Om die reden zoek ik spulletjes die ik voor een zacht prijsje kan overnemen en geen zgan oililyjasje
Heb je (heeft ze) nog meer spulletjes nodig? Ik verkoop in principe geen kleertjes, maar bewaar het voor 'een goed doel' en misschien kan ik wat doneren? Welke omgeving woon je?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:40 schreef Spiky-Hair het volgende:
Hallo,
Ik heb een skipakje dat je tegen verzendkosten mag hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:40 schreef Spiky-Hair het volgende:
Hallo,
Jij vroeg het eerst hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:36 schreef kitty_hello het volgende:
Ik zou graag foto's willen zien van de pyama's en wat is je vraagprijs voor de spijkerbroek?
Eindhoven dan? Ik heb nog een badje van bebejou staan icl standaard, thermometer, badzitje en slang en slang. Alles in de kleur aquablauw met 2 ijsbeertjes erop. Mag weg voor ¤25 euro totaalquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hahaha, Valkenburg is volgens mij vanaf hier net zo ver als naar Amsterdam. Zo niet verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |