Omgeving Amsterdam hier, dus dat is niet heel erg in de buurt van Breda. Ik heb wel een bad met onderstel van de Prénatal in limegroen. Een slang zou je er zelf nog bij moeten kopen, maar ik heb er wel een badthermometer bij en ook badcapes.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:15 schreef Kuukske het volgende:
Is er iemand die voor een leuk prijsje, in de buurt van Breda, een badje enzo heeft? En met enzo bedoel ik ook een standaard en de andere dingen die erbij horen? Al weet ik niet zo goed wat dat is.. een slang om het water af te voeren?
Je MOET de Nijntje-trui nemen! Dat is Ivans legendarische Mart Smeets-trui.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:10 schreef pessie het volgende:
Claudia, ik neig nog heel erg naar de nijntje trui maar ik dub nog even... Ik weet niet hoeveel truien ik nodig heb voor Nathan. Heb nu denk ik 4 vesten en 1 trui. Verder veel longsleeves en bloesjes. Ik vind em zo leuk! Moeilijk
de slang heb ik eventueel voor je, tegen verzendkosten (hoewel dat misschien ook niet heel gunstig isquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:15 schreef Kuukske het volgende:
Is er iemand die voor een leuk prijsje, in de buurt van Breda, een badje enzo heeft? En met enzo bedoel ik ook een standaard en de andere dingen die erbij horen? Al weet ik niet zo goed wat dat is.. een slang om het water af te voeren?
Ben je er ook de vijfde november? Ik woon dan weer wél in de buurt van Bredaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
de slang heb ik eventueel voor je, tegen verzendkosten (hoewel dat misschien ook niet heel gunstig is)
Hij zit nog in de verpakking en ligt al 15 maanden op t bankje in mijn slaapkamer...
heb m ook weer gekregen, dus daarom tegen verzendkosten.
(ophalen mag uiteraard ook, maar woon niet heel dicht bij Breda)
in principe was het wel de bedoeling om te komen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ben je er ook de vijfde november? Ik woon dan weer wél in de buurt van Breda
Ik ben wel benieuwd naar de klerenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:42 schreef Leandra het volgende:
Ik heb voor belangstellenden alle kleertjes van Soneal vanaf maat 50 t/m 68 in de aanbieding, van rompertjes tot jasjes en alles wat daartussen zit, ook 2 trappelzakken (1 met mouwen en 1 zonder).
Voornamelijk Hema en H&M, tevens wat Noppies, Baby Mexx en meer van dat soort merken.
Alles gewassen volgens voorschrift, en dat wat op 60 graden kan is dus ook op 60 graden gewassen en in de droger geweest (en dus maximaal gekrompen).
Soneal is van 30 november 2010 en was een klein krummeltje, dus iedereen die tussen december en maart een jongentje verwacht kan daar het komende jaar mee vooruit.
Wat mij betreft het hele spul in 1 koop voor ¤ 50,=
Verder nog:
deze twee zuignap speeltjes:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Linker (Bright starts) ¤ 2,50 en de rechter (Lamaze) ¤ 5,=
En deze bouncer:
[ afbeelding ]
Bright Starts ingenuity automatic bouncer![]()
Onze redding toen we van ellende maar met Soneal in de MC stonden te zwaaien... ¤ 35,=
Prijzen ex verzendkosten, maar ik kan ook dingen meenemen naar de Zuilen-meet op 5 november.
Binnenkort (1 a 2 maanden) komt onze Maxi Cosi Pebble in Lapis Blue, compleet met winter voetenzak (lapis blue) en zomerhoes (ik denk melting mint) en Easybase 2 vrij, bij eventuele interesse hoor ik het graag.
Hahaha, Valkenburg is volgens mij vanaf hier net zo ver als naar Amsterdamquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zag nog te denken: maar m'n moeder woont in Valkenburg! Voor een Amsterdammer is alles beneden de rivieren één pot nat.
Ik zal het hele spul eens uit de dozen halen en er een foto van maken.... dat wordt alleen niet vanmiddag meer ben ik bangquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de kleren
Yep, allebeiquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is goed, allebei?
Moet ik ze opsturen of kom je naar de 5 november meet?
Ik heb de tijd hoor. Nog 9 nachtjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zal het hele spul eens uit de dozen halen en er een foto van maken.... dat wordt alleen niet vanmiddag meer ben ik bang
As iemand het nu de vijfde mee kan nemen naar de meet,neem ik het voor jou weer verder mee. We motten toch nog een keer koffie drinkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:06 schreef Kuukske het volgende:
Ohw lief van jullie! Ik vind alleen Amsterdam wel erg ver weg voor een badje
. Dus ik sla het aanbod af.
.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zag nog te denken: maar m'n moeder woont in Valkenburg! Voor een Amsterdammer is alles beneden de rivieren één pot nat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze amsterdammer woont in n postcodegebied onder roermond![]()
als ik iets moet ptt-en dan hoor ik het wel he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |