Stream met grieks commentaar: http://www.skai.gr/Themes(...)s.net/live/700@46274twitter:
Het staat in de headlines van alle grote nieuwssites.quote:
Een Prittje, zelfde.quote:
Ziet er vrij rustig uit voor het parlement... althans... als de livestream live isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er zijn inderdaad hevige rellen op het moment.
Pritt=GS=Telegraafquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Pritt staat aardig gelijk aan GS toch?
We moeten nog wat langer wachten afrika komt vanzelf onze kant op door de beweing van de tectonische platen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat mij betreft duwen we dat kut land richting Afrika ofzo
http://www.google.nl/sear(...)TF-8&q=athene+brandtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:47 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Het staat in de headlines van alle grote nieuwssites.
Op de Fok! frontpage blijft het inderdaad stil.
Echt niet?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:47 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Het staat in de headlines van alle grote nieuwssites.
Op de Fok! frontpage blijft het inderdaad stil.
Nee, natuurlijk niet. Die leven als god in Frankrijk op dat eiland van ze, en de rest van de EU maar dokken. Bloedzuigers.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het meest trieste is, Europa (de leiders) wilt Griekenland helpen maar de Grieken (het volk) willen helemaal niet bezuinigen. Wat een trieste bende
"wil", zonder "t".quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het meest trieste is, Europa (de leiders) wilt Griekenland helpen maar de Grieken (het volk) willen helemaal niet bezuinigen. Wat een trieste bende
Jaaa natuurlijk niet overal in dezelfde bewoordingen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)TF-8&q=athene+brandt
Nou, 2008, 2009, 2010
Bij rellen als gevolg van de massale protestactie in Athene zijn woensdag zeker vier gewonden gevallen. Dat meldden ambulancediensten in de Griekse hoofdstad. Van de vier slachtoffers zijn er twee agent.quote:
Ja, omdat ze eindelijk eens wat gaan doen aan de scheve verhoudingen en waar wij dik voor betalen. Probeer anders de situatie te begrijpen.quote:
Ik denk dat je iets anders zou praten als je de situatie als Griek zijnde zou kennen. Net alsof jij nu de situatie kent.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, omdat ze eindelijk eens wat gaan doen aan de scheve verhoudingen en waar wij dik voor betalen. Probeer anders de situatie te begrijpen.
Zij zijn er anders hoe dan ook zelf verantwoordelijk voor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:11 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets anders zou praten als je de situatie als Griek zijnde zou kennen. Net alsof jij nu de situatie kent.
Ze hebben zelf heel dat land naar de klote geholpen en nu de EU zegt: Tyf maar op met je pensioen op je 50e, wij dokken niet meer gaan ze het land slopen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:11 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets anders zou praten als je de situatie als Griek zijnde zou kennen. Net alsof jij nu de situatie kent.
Dat vraag ik me heel sterk af of dat daadwerkelijk zo is. Dat is wat je hier krijgt voorgeschotelt door de media ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zij zijn er anders hoe dan ook zelf verantwoordelijk voor.
Wie zou er dan verantwoordelijk moeten zijn?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:13 schreef Mercer het volgende:
Dat vraag ik me heel sterk af of dat daadwerkelijk zo is. Dat is wat je hier krijgt voorgeschotelt door de media ja.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Cool story bro
Met een hoofdletter C
Ze werken daar gemiddeld langer dan in Duitsland en Nederland. Ik zou zeggen duik is écht diep in de materie, voordat je als een kip zonder kop de media na gaat lopen praten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze hebben zelf heel dat land naar de klote geholpen en nu de EU zegt: Tyf maar op met je pensioen op je 50e, wij dokken niet meer gaan ze het land slopen.
Toch kusjequote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:58 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Jaaa natuurlijk niet overal in dezelfde bewoordingen.
De een zegt Athene smeult en de ander heeft het weer over Griekenland vat vlam.
Nou, nee. Dat is dus écht een onzinverhaal, wat al meerdere keren is ontkracht. Uiteindelijk gaan ze met z'n allen gemiddeld op hun 50 ennogeenpaarmaandjes met pensioen. Maar kom vooral met een waterdichte bron voor die klap nonsens waar je nu mee komt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:15 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ze werken daar gemiddeld langer dan in Duitsland en Nederland. Ik zou zeggen duik is écht diep in de materie, voordat je als een kip zonder kop de media na gaat lopen praten.
Irrelevantquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:11 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ze zijn langer aanwezig , dat zegt niks over produktiviteitquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:15 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ze werken daar gemiddeld langer dan in Duitsland en Nederland. Ik zou zeggen duik is écht diep in de materie, voordat je als een kip zonder kop de media na gaat lopen praten.
Het hele (financiële) systeem is gebaseerd op schuld en daardoor gewoon door en verrot. Vroeg of laat krijg je hier ook van die toestanden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, nee. Dat is dus écht een onzinverhaal, wat al meerdere keren is ontkracht. Uiteindelijk gaan ze met z'n allen gemiddeld op hun 50 ennogeenpaarmaandjes met pensioen. Maar kom vooral met een waterdichte bron voor die klap nonsens waar je nu mee komt.
Ik weet niet of het een waterdichte bron is, feit is dat deze artikelen beweren dat het verhaal anders ligt dan in de media naar buiten wordt gebracht. Heb jij een waterdichte bron?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, nee. Dat is dus écht een onzinverhaal, wat al meerdere keren is ontkracht. Uiteindelijk gaan ze met z'n allen gemiddeld op hun 50 ennogeenpaarmaandjes met pensioen. Maar kom vooral met een waterdichte bron voor die klap nonsens waar je nu mee komt.
Volgens mij geldt het voor de ambtenaren. Sowieso heeft Griekenland een overschot aan ambtenaren die ook nog eens te veel betaald krijgen, in verhouding tot de burger.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:20 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een waterdichte bron is, feit is dat deze artikelen beweren dat het verhaal anders ligt dan in de media naar buiten wordt gebracht.
http://welingelichtekring(...)o-lui-de-feiten.html
http://www.dagelijksestandaard.nl/2011/05/zijn-de-grieken-lui
Dit spreekt toch echt tegen wat jij beweert.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |