abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2011 @ 10:23:38 #251
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_103833242
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 10:23 schreef JortK het volgende:
Wellicht ook wel interessant: Wat devven we vandaag? Deel 4
Inderdaad een leuk topic, op tweakers ( :@ ) heb je ook een erg leuk topic over (internet)toepassingen die mensen hebben gemaakt. :)
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:04:08 #253
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_103851385
Heb geen enkel probleem ondervinden aan de panda update vorige keer :)
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:30:51 #255
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_103854401
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:04 schreef JortK het volgende:
En meer shit is onderweg: Vince Update 2.0?
Zoals? Ik lees daar niet dat er een nieuwe belangrijke update zit aan te komen die het één en ander weer gaat omgooien.
  donderdag 3 november 2011 @ 19:48:41 #256
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_103926389
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:30 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Zoals? Ik lees daar niet dat er een nieuwe belangrijke update zit aan te komen die het één en ander weer gaat omgooien.
Niet expliciet. Maar je leest wel dat Google bezig is om meer major changes uit te voeren.

Zoals dit: Giving you fresher, more recent search results

quote:
Building upon the momentum from Caffeine, today we’re making a significant improvement to our ranking algorithm that impacts roughly 35 percent of searches and better determines when to give you more up-to-date relevant results for these varying degrees of freshness.
  donderdag 3 november 2011 @ 20:25:39 #257
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_103928748
Even posten zodat jullie weten dat ik nog leef :D
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_103940419
Ik heb ook realtime nu, kreeg er een mailtje van:

💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  donderdag 3 november 2011 @ 23:32:43 #259
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_103941423
Ik krijg nu ook het mailtje. :')
Heb het geloof ik al 2 weken. :')
pi_103948104
Kan je dat realtime zo aanpassen bij de instellingen of moet je ook je code veranderen?
pi_103949299
Heb geen realtime.. maar met het geringe aantal bezoekers ook niet nodig.. :P
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:19:58 #262
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  vrijdag 4 november 2011 @ 16:26:38 #263
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_103961369
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 09:26 schreef JDx het volgende:
Kan je dat realtime zo aanpassen bij de instellingen of moet je ook je code veranderen?
Je hoeft niets aan te passen. Alleen de nieuwe interface gebruiken.
  vrijdag 4 november 2011 @ 17:41:57 #264
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_103964595
Wel kut trouwens dat je je eigen gemaakte dashboard niet onder meerdere sites kan gebruiken. Moet voor iedere site het dashboard opnieuw gaan zitten bouwen. ;(
pi_103986628
Vorige maand was het verschil tussen mijn geschatte en definitieve inkomsten 0,22%.

Deze maand is het verschil meer dan 66%. Wtf, zoveel lager :?

Ik heb geen email van Google ontvangen. Ben al jaren lid. Bezoekersaantallen en inkomsten zijn hetzelfde gebleven. En de statistieken van de afgelopen 4 dagen van november laten zien dat ik evenveel bezoekers en klikken heb per dag als vorige maand... gaan ze volgende maand weer 60%+ van mijn inkomsten afpakken? Of zou dit iets eenmalig zijn, bijvoorbeeld een adverteerder die niet aan Google heeft betaald waardoor ik maar 34% krijg eind deze maand?
pi_103995199
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 02:11 schreef intellectuele_user het volgende:
Vorige maand was het verschil tussen mijn geschatte en definitieve inkomsten 0,22%.

Deze maand is het verschil meer dan 66%. Wtf, zoveel lager :?

Ik heb geen email van Google ontvangen. Ben al jaren lid. Bezoekersaantallen en inkomsten zijn hetzelfde gebleven. En de statistieken van de afgelopen 4 dagen van november laten zien dat ik evenveel bezoekers en klikken heb per dag als vorige maand... gaan ze volgende maand weer 60%+ van mijn inkomsten afpakken? Of zou dit iets eenmalig zijn, bijvoorbeeld een adverteerder die niet aan Google heeft betaald waardoor ik maar 34% krijg eind deze maand?
Mijn inkomsten zijn 93% minder = 6800 euro. Kennelijk is het een probleem bij Adsense want er beginnen nu veel mensen te klagen met dergelijke gevallen, zie Adsense support forum (engelse versie).
  zaterdag 5 november 2011 @ 14:08:42 #267
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_103995303
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 14:05 schreef ControlFreak82 het volgende:

[..]

Mijn inkomsten zijn 93% minder = 6800 euro. Kennelijk is het een probleem bij Adsense want er beginnen nu veel mensen te klagen met dergelijke gevallen, zie Adsense support forum (engelse versie).
Linkje erbij is dan wel handig natuurlijk: http://www.google.com/sup(...)e685bf6496c89a&hl=en :)
pi_103998261
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 14:05 schreef ControlFreak82 het volgende:

Mijn inkomsten zijn 93% minder = 6800 euro. Kennelijk is het een probleem bij Adsense want er beginnen nu veel mensen te klagen met dergelijke gevallen, zie Adsense support forum (engelse versie).
Dank voor je reactie ^O^ (en Jort voor de link :P )
pi_103998338
In oktober was het verschil tussen definitief en geschatte bij mij slechts 0.0007%. Ongeveer 1 klik schat ik zo, niet veel dus :')
pi_104025438
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 15:38 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Dank voor je reactie ^O^ (en Jort voor de link :P )
In mijn geval lijkt het erop dat alle Nederlandse clicks buiten beschouwing zijn gelaten en dat alleen de US clicks meegeteld zijn. Is dat ook in jouw geval? Kun je even checken met Analytics.
pi_104082158
Heeft er iemand toevallig nog een adwords coupon over?
pi_104082898
Mijn eerste post in dit topic :) Ik heb jullie deskundige mening nodig:

Ik wil een nieuwe website starten, maandelijkse aantal zoekopdrachten op het voornaamste keyword (welke drie woorden telt) is 5400 breed 3900 exact.Niet heel erg veel, maar er is een redelijk interessant affiliate programma om heen te bouwen. Nu is de .be van dit keyword nog beschikbaar, vraag me niet waarom want de kansloze .eu en .org variant is wel geregistreerd (en het is een Nederlands woord :))

Is het verstandig om hier een website om heen te bouwen? Het is geen geheim dat dit soort domeinnamen vaak erg goed ranken, maar zou het ook werken met een .be domein? Belgische aantal zoekopdrachten op dit keyword is 720 exact, 1300 breed. Lijkt mij niet echt de moeite waard als ik hem alleen in de Vlaamse Google hoog kan ranken.
pi_104083520
Het heeft volgens mij een klein beetje invloed wat de extensie van je domein is. Als je gewoon in webmastertools instelt voor welk land je de website hebt gemaakt scheelt het al. Maar psychologisch is het wel nadelig. Mensen klikken gewoon minder snel op .be als ze Nederlanders zijn en iets zoeken.
Facts don't care about your feelings
pi_104087667
Heb een .info domein dat het erg goed doet op Google (NL). Gewoon zorgen dat er weinig (.nl) concurrentie is :9
pi_104088170
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 18:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Het heeft volgens mij een klein beetje invloed wat de extensie van je domein is. Als je gewoon in webmastertools instelt voor welk land je de website hebt gemaakt scheelt het al. Maar psychologisch is het wel nadelig. Mensen klikken gewoon minder snel op .be als ze Nederlanders zijn en iets zoeken.
Ligt eraan wat voor een bezoekers je hebt, huismoeders letten daar totaal niet op.
pi_104088418
Dat is waar :P
Facts don't care about your feelings
  maandag 7 november 2011 @ 21:43:06 #277
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_104096746
LOL ga het over een andere boeg gooien.

Nieuwste aanwinsten: bruinkleurtje.nl en bruinkleuren.nl ga hier een webshop voor bouwen en producten verkopen om bruin te worden!

Later deze week even wat onderzoek doen naar producten om bruin te worden. Dan Magmento installeren en kijken of het potentie heeft. (beter misschien eerst kunnen doen :o )

Ach weer een nieuwe uitdaging. Tvpremiere is nog ongoing pak per dag wel 1 tot 2 euro afgelopen week te weinig tijd gehad om zaken te posten.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_104106020
Ik denk dat je het de eerste 6 maanden nog rustig zult hebben: http://www.google.com/insights/search/#date=today+12-m&q=bruin worden
pi_104110389
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:43 schreef Razor21 het volgende:
LOL ga het over een andere boeg gooien.

Nieuwste aanwinsten: bruinkleurtje.nl en bruinkleuren.nl ga hier een webshop voor bouwen en producten verkopen om bruin te worden!

Later deze week even wat onderzoek doen naar producten om bruin te worden. Dan Magmento installeren en kijken of het potentie heeft. (beter misschien eerst kunnen doen :o )

Ach weer een nieuwe uitdaging. Tvpremiere is nog ongoing pak per dag wel 1 tot 2 euro afgelopen week te weinig tijd gehad om zaken te posten.
Misschien is Opencart ook de moeite waard om naar te kijken?!
pi_104112030
Magento is nice, maar voordat je dat aan de praat hebt, talen erop, betaalmethode's etc ben je zooooo lang bezig.

Heb het 2x gedaan voor onder anderen www.bar-kruk.nl en www.gebruiktestands.nl maar is echt veel werk.
pi_104112056
Vandaar ook Opencart, werkt naar mijn mening super!.
Modules voor betaalopties, talen etc gewoon te downloaden.
pi_104112984
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 02:11 schreef intellectuele_user het volgende:
Vorige maand was het verschil tussen mijn geschatte en definitieve inkomsten 0,22%.

Deze maand is het verschil meer dan 66%. Wtf, zoveel lager :?

Ik heb geen email van Google ontvangen. Ben al jaren lid. Bezoekersaantallen en inkomsten zijn hetzelfde gebleven. En de statistieken van de afgelopen 4 dagen van november laten zien dat ik evenveel bezoekers en klikken heb per dag als vorige maand... gaan ze volgende maand weer 60%+ van mijn inkomsten afpakken? Of zou dit iets eenmalig zijn, bijvoorbeeld een adverteerder die niet aan Google heeft betaald waardoor ik maar 34% krijg eind deze maand?
Probleem is erkend door Google:
http://www.google.com/ads(...)er.py?answer=1067521
Item 3
  dinsdag 8 november 2011 @ 11:51:24 #283
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_104114822
Bij mij hebben ze deze maand 5 ct ingehouden. ;(
  dinsdag 8 november 2011 @ 13:52:01 #284
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_104118842
Topic met interesse gelezen. Heb me de afgelopen tijd verdiept in het 'passive income' fenomeen.

Wat ik me nu afvraag in de praktijk: is er nog wel echt iets te verdienen met een niche-site in combinatie met addsense? Voor onder de 100 euro p/m vind ik het niet opwegen tegen de effort die je erin moet steken. Een beetje rondkijken doet bij mij het vermoeden doen ontstaan dat eigenlijk iedere niche al zo'n beetje gevuld is, op die niches na die gewoon commercieel of qua bezoekersaantallen niet interessant zijn. Klopt dit volgens jullie ervaring?

Verder ben ik wel bedreven in programmeren, dus denk ik dat ik meer succes heb wanneer ik iets maak dat verder gaat dan een standaard-wordpress site + adsense + SEO. Met een leuke app of module waar bezoekers toch echt iets aan hebben. Hoe kijken jullie daar tegenaan?
The End Times are wild
  dinsdag 8 november 2011 @ 13:55:04 #285
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_104118944
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 20:44 schreef xaban06 het volgende:
Wat zouden jullie bieden voor een website (forum) met:
- 100.000-150.000 bezoekers per maand
- 1 adsense blok bovenaan: inkomsten EUR 30,- per maand

Allemaal Nederlandse bezoekers.
Dat hangt van de mogelijkheden af om dit te verbeteren.
Als ik uitga van minimaal 24 uur werk per jaar om deze site deze inkomsten te laten behouden, dan verdien je daar dus 15 euro per uur mee. Dat is niet echt interessant.
Kan deze site geheel zonder enig onderhoud draaien, dan zou ik er zo'n 2000 euro voor over hebben.
The End Times are wild
pi_104140312
Heb nu ook realtime.. alleen geen bezoekers :P

Heb wel een idee voor een website, maar wil er wel een member-systeem omheen hebben, maar weet niet wat ik het beste daarvoor kan gebruiken..
  dinsdag 8 november 2011 @ 21:54:53 #287
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_104140665
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 21:49 schreef MMUFC het volgende:
Heb nu ook realtime.. alleen geen bezoekers :P

Heb wel een idee voor een website, maar wil er wel een member-systeem omheen hebben, maar weet niet wat ik het beste daarvoor kan gebruiken..
Je kunt toch gewoon joomla installeren. Dan kun je alles, ook mass-mailen etc. Prima tools bij voor het beheer van die leden, etc.
The End Times are wild
pi_104141246
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 21:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je kunt toch gewoon joomla installeren. Dan kun je alles, ook mass-mailen etc. Prima tools bij voor het beheer van die leden, etc.
Wat ik wel wil is dat mensen bepaalde prestaties kunnen invoeren, waarbij die prestaties in hun user overzicht komen en in een totaal overzicht kunnen komen..

Om een voorbeeld te geven, een overzicht van de gewonnen toernooien door tenissers, dat wil ik dan zo in de database opslaan dat je kan zien dat Roger Federer ## aantal toernooien gewonnen heeft.. Is zoiets ook mogelijk met Joomla?

Kleine edit: Het is dan wel de bedoeling dat Roger Federer(kans is nihil, maar om even in het voorbeeld te blijven) zelf zijn prestaties invoert, en dus in de tabel met prestaties niet zijn naam maar zijn user id komt te staan..

[ Bericht 11% gewijzigd door MMUFC op 08-11-2011 22:10:39 ]
  dinsdag 8 november 2011 @ 22:13:14 #289
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_104141811
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:03 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Wat ik wel wil is dat mensen bepaalde prestaties kunnen invoeren, waarbij die prestaties in hun user overzicht komen en in een totaal overzicht kunnen komen..

Om een voorbeeld te geven, een overzicht van de gewonnen toernooien door tenissers, dat wil ik dan zo in de database opslaan dat je kan zien dat Roger Federer ## aantal toernooien gewonnen heeft.. Is zoiets ook mogelijk met Joomla?
Weet niet of het voorbeeld overeen komt met wat je werkelijk wilt gaan doen, maar dan moet je toch even research gaan doen of je zomaar namen van sporters mag gebruiken. Ben vrij recent geleden nog bezig geweest met een voetbalsite met uitgebreide statistieken, maar heb dit moeten stopzetten vanwege rechten. Om een voorbeeld te geven, om de naam: Barclays Premier League, op je site te krijgen met bijbehorend wedstrijdschema betaal je dus zo'n 20k euro per jaar...
Ik denk dat het met tennis ongeveer wel hetzelfde zal zijn.
pi_104142334
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:13 schreef YazooW het volgende:

[..]

Weet niet of het voorbeeld overeen komt met wat je werkelijk wilt gaan doen, maar dan moet je toch even research gaan doen of je zomaar namen van sporters mag gebruiken. Ben vrij recent geleden nog bezig geweest met een voetbalsite met uitgebreide statistieken, maar heb dit moeten stopzetten vanwege rechten. Om een voorbeeld te geven, om de naam: Barclays Premier League, op je site te krijgen met bijbehorend wedstrijdschema betaal je dus zo'n 20k euro per jaar...
Ik denk dat het met tennis ongeveer wel hetzelfde zal zijn.
Het voorbeeld komt niet overeen.. ;)
Het gaat dus wel om statistieken, maar dan van een spel. Dus de namen(bijvoorbeeld Premier League en Manchester United) worden wel gebruikt, maar het heeft niets te maken met wat de club en de competitie in het echt doen..
  dinsdag 8 november 2011 @ 22:31:48 #291
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_104142916
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:23 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Het voorbeeld komt niet overeen.. ;)
Het gaat dus wel om statistieken, maar dan van een spel. Dus de namen(bijvoorbeeld Premier League en Manchester United) worden wel gebruikt, maar het heeft niets te maken met wat de club en de competitie in het echt doen..
Dus voor de duidelijkheid even, je gebruikt de echte competitienamen en clubs?
Als dat zo is zou ik als ik jou was toch even goed research gaan doen van wat wel en niet mag allemaal. De reden waarom ik met mijn project gestopt ben is omdat ik de verhalen las van football-dataco , dit is een organisatie die namens de Premier League ervoor zorgt dat iedereen netjes betaald voor de rechten. Football-dataco speurt als een stel nsb-ers het web af naar sites waarop wedstrijdschema's en dergelijke staan omtrent de Premier League, om vervolgens met harde toon de webmasters van die site te sommeren zo snel mogelijk de data van de site te halen OF ze de rechten te laten betalen.
  dinsdag 8 november 2011 @ 22:34:45 #292
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_104143120
Om verder even wat meer ontopic te gaan naar je vraag.
Ik heb zelf nooit met Joomla gewerkt, maar ik neem aan dat je gewoon heel simpel een extra kolom in je ledentabel kan toevoegen. Vervolgens een extra veld maken in de pagina waar je je profiel kan wijzigen die je vervolgens weer verwijst naar de extra kolom die je hebt toegevoegd in je ledentabel.
pi_104143236
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:31 schreef YazooW het volgende:

[..]

Dus voor de duidelijkheid even, je gebruikt de echte competitienamen en clubs?
Als dat zo is zou ik als ik jou was toch even goed research gaan doen van wat wel en niet mag allemaal. De reden waarom ik met mijn project gestopt ben is omdat ik de verhalen las van football-dataco , dit is een organisatie die namens de Premier League ervoor zorgt dat iedereen netjes betaald voor de rechten. Football-dataco speurt als een stel nsb-ers het web af naar sites waarop wedstrijdschema's en dergelijke staan omtrent de Premier League, om vervolgens met harde toon de webmasters van die site te sommeren zo snel mogelijk de data van de site te halen OF ze de rechten te laten betalen.
In principe alleen namen.. Dus geen fixtures, wedstrijdfotos en echte wedstrijduitslagen.. Maar in ieder geval bedankt voor de tip, zal eens kijken of ik iets kan vinden hierover.. En anders laat ik het maar gewoon niet doorgaan..

(probleem is alleen dat ik graag aan websites sleutel, maar nooit echt een goed/briljant idee heb wat voor site ik kan maken.. :P )
  dinsdag 8 november 2011 @ 22:43:24 #294
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_104143708
Interessant artikel omtrent die hele zooi met rechten: http://www.guardian.co.uk/media/2005/dec/21/newmedia.comment

Gaat over een zeer kleine fansite, niet eens commercieel, van Watford die opeens uit het niets football dataco op hun dak kreeg.
  dinsdag 8 november 2011 @ 22:47:01 #295
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_104143944
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:03 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Wat ik wel wil is dat mensen bepaalde prestaties kunnen invoeren, waarbij die prestaties in hun user overzicht komen en in een totaal overzicht kunnen komen..

Om een voorbeeld te geven, een overzicht van de gewonnen toernooien door tenissers, dat wil ik dan zo in de database opslaan dat je kan zien dat Roger Federer ## aantal toernooien gewonnen heeft.. Is zoiets ook mogelijk met Joomla?

Kleine edit: Het is dan wel de bedoeling dat Roger Federer(kans is nihil, maar om even in het voorbeeld te blijven) zelf zijn prestaties invoert, en dus in de tabel met prestaties niet zijn naam maar zijn user id komt te staan..
Ja, dat is mogelijk en zelfs vrij eenvoudig. Als je zoiets specifieks wil maken dan zul je wel zelf wat moeten programmeren. Ook dat kan via een module.
The End Times are wild
pi_104147388
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 13:52 schreef LXIV het volgende:
Topic met interesse gelezen. Heb me de afgelopen tijd verdiept in het 'passive income' fenomeen.

Wat ik me nu afvraag in de praktijk: is er nog wel echt iets te verdienen met een niche-site in combinatie met addsense? Voor onder de 100 euro p/m vind ik het niet opwegen tegen de effort die je erin moet steken. Een beetje rondkijken doet bij mij het vermoeden doen ontstaan dat eigenlijk iedere niche al zo'n beetje gevuld is, op die niches na die gewoon commercieel of qua bezoekersaantallen niet interessant zijn. Klopt dit volgens jullie ervaring?

Verder ben ik wel bedreven in programmeren, dus denk ik dat ik meer succes heb wanneer ik iets maak dat verder gaat dan een standaard-wordpress site + adsense + SEO. Met een leuke app of module waar bezoekers toch echt iets aan hebben. Hoe kijken jullie daar tegenaan?
Volgens mij is het verdomd lastig om echt wat met AdSense te verdienen. Je moet of een website hebben met heel veel bezoekers of een enorm netwerk met honderden kleine sites. In dat laatste geval is programmeerkennis een vereiste. (Hoewel je volgens mij ook wp plugins hebt die dit werk doen?)

Ik heb wel eens een van iemand een blog gelezen die met de laatste methode een aardige som geld verdiende, de url is mij ontschoten maar ik geloof dat het ongeveer als volgt werkt: via een crawler of rss feed wordt content geript, vervolgens gespind, die sites link je aan elkaar en leveren ongeveer allemaal 2 dollar per dag op. 2 x 200 websites x 31 dagen = plus minus 12000 dollar per maand.

Ik weet niet of zoiets nu nog zou werken, maar mocht dat wel zo zijn dan is het nadeel natuurlijk wel dat het algoritme van Google steeds geavanceerder wordt, en dit soort methodes in de toekomst niet meer werken. Websites van dat kaliber zijn nou niet echt een verrijking voor het www.

---

Inmiddels trouwens de .be geregistreerd. De site richt zich op vrouwen van middelbare leeftijd, dus dat psychologische probleem zal wel meevallen :7
  woensdag 9 november 2011 @ 09:29:17 #297
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_104152354
quote:
Volgens mij is het verdomd lastig om echt wat met AdSense te verdienen. Je moet of een website hebben met heel veel bezoekers of een enorm netwerk met honderden kleine sites. In dat laatste geval is programmeerkennis een vereiste. (Hoewel je volgens mij ook wp plugins hebt die dit werk doen?)

Ik heb wel eens een van iemand een blog gelezen die met de laatste methode een aardige som geld verdiende, de url is mij ontschoten maar ik geloof dat het ongeveer als volgt werkt: via een crawler of rss feed wordt content geript, vervolgens gespind, die sites link je aan elkaar en leveren ongeveer allemaal 2 dollar per dag op. 2 x 200 websites x 31 dagen = plus minus 12000 dollar per maand.

Ik weet niet of zoiets nu nog zou werken, maar mocht dat wel zo zijn dan is het nadeel natuurlijk wel dat het algoritme van Google steeds geavanceerder wordt, en dit soort methodes in de toekomst niet meer werken. Websites van dat kaliber zijn nou niet echt een verrijking voor het www.
Dat is het Panda-gebeuren. Daarbij beoordeelt Google dus niet alleen op URL,zoekwoorden, aantal backlinks, (allemaal zaken die manipuleerbaar zijn), maar ook op de kwaliteit van de site. Dus wordt er werkelijk informatie geboden.

Het 'truukje' om een goeie URL te kiezen, wat ' content' te copy-pasten, flink veel backlinks te maken en hopen dat mensen die via Google op jouw site komen er via een adsense-link weer van vertrekken werkt dus niet goed meer. Je moet wat bieden op de site, dus echte zinnige info geven. In principe een goede ontwikkeling.
The End Times are wild
  woensdag 9 november 2011 @ 12:44:14 #298
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_104157678
Was even aan het google over zonne producten voor webshop om bruin te worden kom ik dit tegen:

http://www.sochicken.nl/tips/snel-bruin-worden.html

Dit is best tricky volgens mij net op het randje met die Adsense?
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_104163196
Die "ADS HOUDEN SOCHIKEN GRATIS" mag sowieso niet als ik het goed voor heb...
  woensdag 9 november 2011 @ 18:54:44 #300
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_104171095
Nog twee te gaan.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')