Inderdaad een leuk topic, op tweakers (quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:23 schreef JortK het volgende:
Wellicht ook wel interessant: Wat devven we vandaag? Deel 4
Zoals? Ik lees daar niet dat er een nieuwe belangrijke update zit aan te komen die het één en ander weer gaat omgooien.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:04 schreef JortK het volgende:
En meer shit is onderweg: Vince Update 2.0?
Niet expliciet. Maar je leest wel dat Google bezig is om meer major changes uit te voeren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:30 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Zoals? Ik lees daar niet dat er een nieuwe belangrijke update zit aan te komen die het één en ander weer gaat omgooien.
quote:Building upon the momentum from Caffeine, today we’re making a significant improvement to our ranking algorithm that impacts roughly 35 percent of searches and better determines when to give you more up-to-date relevant results for these varying degrees of freshness.
Je hoeft niets aan te passen. Alleen de nieuwe interface gebruiken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:26 schreef JDx het volgende:
Kan je dat realtime zo aanpassen bij de instellingen of moet je ook je code veranderen?
Mijn inkomsten zijn 93% minder = 6800 euro. Kennelijk is het een probleem bij Adsense want er beginnen nu veel mensen te klagen met dergelijke gevallen, zie Adsense support forum (engelse versie).quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:11 schreef intellectuele_user het volgende:
Vorige maand was het verschil tussen mijn geschatte en definitieve inkomsten 0,22%.
Deze maand is het verschil meer dan 66%. Wtf, zoveel lager
Ik heb geen email van Google ontvangen. Ben al jaren lid. Bezoekersaantallen en inkomsten zijn hetzelfde gebleven. En de statistieken van de afgelopen 4 dagen van november laten zien dat ik evenveel bezoekers en klikken heb per dag als vorige maand... gaan ze volgende maand weer 60%+ van mijn inkomsten afpakken? Of zou dit iets eenmalig zijn, bijvoorbeeld een adverteerder die niet aan Google heeft betaald waardoor ik maar 34% krijg eind deze maand?
Linkje erbij is dan wel handig natuurlijk: http://www.google.com/sup(...)e685bf6496c89a&hl=enquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:05 schreef ControlFreak82 het volgende:
[..]
Mijn inkomsten zijn 93% minder = 6800 euro. Kennelijk is het een probleem bij Adsense want er beginnen nu veel mensen te klagen met dergelijke gevallen, zie Adsense support forum (engelse versie).
Dank voor je reactiequote:Op zaterdag 5 november 2011 14:05 schreef ControlFreak82 het volgende:
Mijn inkomsten zijn 93% minder = 6800 euro. Kennelijk is het een probleem bij Adsense want er beginnen nu veel mensen te klagen met dergelijke gevallen, zie Adsense support forum (engelse versie).
In mijn geval lijkt het erop dat alle Nederlandse clicks buiten beschouwing zijn gelaten en dat alleen de US clicks meegeteld zijn. Is dat ook in jouw geval? Kun je even checken met Analytics.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:38 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Dank voor je reactie(en Jort voor de link
)
Ligt eraan wat voor een bezoekers je hebt, huismoeders letten daar totaal niet op.quote:Op maandag 7 november 2011 18:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Het heeft volgens mij een klein beetje invloed wat de extensie van je domein is. Als je gewoon in webmastertools instelt voor welk land je de website hebt gemaakt scheelt het al. Maar psychologisch is het wel nadelig. Mensen klikken gewoon minder snel op .be als ze Nederlanders zijn en iets zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |