Misschien is Opencart ook de moeite waard om naar te kijken?!quote:Op maandag 7 november 2011 21:43 schreef Razor21 het volgende:
LOL ga het over een andere boeg gooien.
Nieuwste aanwinsten: bruinkleurtje.nl en bruinkleuren.nl ga hier een webshop voor bouwen en producten verkopen om bruin te worden!
Later deze week even wat onderzoek doen naar producten om bruin te worden. Dan Magmento installeren en kijken of het potentie heeft. (beter misschien eerst kunnen doen)
Ach weer een nieuwe uitdaging. Tvpremiere is nog ongoing pak per dag wel 1 tot 2 euro afgelopen week te weinig tijd gehad om zaken te posten.
Probleem is erkend door Google:quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:11 schreef intellectuele_user het volgende:
Vorige maand was het verschil tussen mijn geschatte en definitieve inkomsten 0,22%.
Deze maand is het verschil meer dan 66%. Wtf, zoveel lager
Ik heb geen email van Google ontvangen. Ben al jaren lid. Bezoekersaantallen en inkomsten zijn hetzelfde gebleven. En de statistieken van de afgelopen 4 dagen van november laten zien dat ik evenveel bezoekers en klikken heb per dag als vorige maand... gaan ze volgende maand weer 60%+ van mijn inkomsten afpakken? Of zou dit iets eenmalig zijn, bijvoorbeeld een adverteerder die niet aan Google heeft betaald waardoor ik maar 34% krijg eind deze maand?
Dat hangt van de mogelijkheden af om dit te verbeteren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:44 schreef xaban06 het volgende:
Wat zouden jullie bieden voor een website (forum) met:
- 100.000-150.000 bezoekers per maand
- 1 adsense blok bovenaan: inkomsten EUR 30,- per maand
Allemaal Nederlandse bezoekers.
Je kunt toch gewoon joomla installeren. Dan kun je alles, ook mass-mailen etc. Prima tools bij voor het beheer van die leden, etc.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:49 schreef MMUFC het volgende:
Heb nu ook realtime.. alleen geen bezoekers
Heb wel een idee voor een website, maar wil er wel een member-systeem omheen hebben, maar weet niet wat ik het beste daarvoor kan gebruiken..
Wat ik wel wil is dat mensen bepaalde prestaties kunnen invoeren, waarbij die prestaties in hun user overzicht komen en in een totaal overzicht kunnen komen..quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon joomla installeren. Dan kun je alles, ook mass-mailen etc. Prima tools bij voor het beheer van die leden, etc.
Weet niet of het voorbeeld overeen komt met wat je werkelijk wilt gaan doen, maar dan moet je toch even research gaan doen of je zomaar namen van sporters mag gebruiken. Ben vrij recent geleden nog bezig geweest met een voetbalsite met uitgebreide statistieken, maar heb dit moeten stopzetten vanwege rechten. Om een voorbeeld te geven, om de naam: Barclays Premier League, op je site te krijgen met bijbehorend wedstrijdschema betaal je dus zo'n 20k euro per jaar...quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:03 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Wat ik wel wil is dat mensen bepaalde prestaties kunnen invoeren, waarbij die prestaties in hun user overzicht komen en in een totaal overzicht kunnen komen..
Om een voorbeeld te geven, een overzicht van de gewonnen toernooien door tenissers, dat wil ik dan zo in de database opslaan dat je kan zien dat Roger Federer ## aantal toernooien gewonnen heeft.. Is zoiets ook mogelijk met Joomla?
Het voorbeeld komt niet overeen..quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:13 schreef YazooW het volgende:
[..]
Weet niet of het voorbeeld overeen komt met wat je werkelijk wilt gaan doen, maar dan moet je toch even research gaan doen of je zomaar namen van sporters mag gebruiken. Ben vrij recent geleden nog bezig geweest met een voetbalsite met uitgebreide statistieken, maar heb dit moeten stopzetten vanwege rechten. Om een voorbeeld te geven, om de naam: Barclays Premier League, op je site te krijgen met bijbehorend wedstrijdschema betaal je dus zo'n 20k euro per jaar...
Ik denk dat het met tennis ongeveer wel hetzelfde zal zijn.
Dus voor de duidelijkheid even, je gebruikt de echte competitienamen en clubs?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:23 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Het voorbeeld komt niet overeen..
Het gaat dus wel om statistieken, maar dan van een spel. Dus de namen(bijvoorbeeld Premier League en Manchester United) worden wel gebruikt, maar het heeft niets te maken met wat de club en de competitie in het echt doen..
In principe alleen namen.. Dus geen fixtures, wedstrijdfotos en echte wedstrijduitslagen.. Maar in ieder geval bedankt voor de tip, zal eens kijken of ik iets kan vinden hierover.. En anders laat ik het maar gewoon niet doorgaan..quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:31 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dus voor de duidelijkheid even, je gebruikt de echte competitienamen en clubs?
Als dat zo is zou ik als ik jou was toch even goed research gaan doen van wat wel en niet mag allemaal. De reden waarom ik met mijn project gestopt ben is omdat ik de verhalen las van football-dataco , dit is een organisatie die namens de Premier League ervoor zorgt dat iedereen netjes betaald voor de rechten. Football-dataco speurt als een stel nsb-ers het web af naar sites waarop wedstrijdschema's en dergelijke staan omtrent de Premier League, om vervolgens met harde toon de webmasters van die site te sommeren zo snel mogelijk de data van de site te halen OF ze de rechten te laten betalen.
Ja, dat is mogelijk en zelfs vrij eenvoudig. Als je zoiets specifieks wil maken dan zul je wel zelf wat moeten programmeren. Ook dat kan via een module.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:03 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Wat ik wel wil is dat mensen bepaalde prestaties kunnen invoeren, waarbij die prestaties in hun user overzicht komen en in een totaal overzicht kunnen komen..
Om een voorbeeld te geven, een overzicht van de gewonnen toernooien door tenissers, dat wil ik dan zo in de database opslaan dat je kan zien dat Roger Federer ## aantal toernooien gewonnen heeft.. Is zoiets ook mogelijk met Joomla?
Kleine edit: Het is dan wel de bedoeling dat Roger Federer(kans is nihil, maar om even in het voorbeeld te blijven) zelf zijn prestaties invoert, en dus in de tabel met prestaties niet zijn naam maar zijn user id komt te staan..
Volgens mij is het verdomd lastig om echt wat met AdSense te verdienen. Je moet of een website hebben met heel veel bezoekers of een enorm netwerk met honderden kleine sites. In dat laatste geval is programmeerkennis een vereiste. (Hoewel je volgens mij ook wp plugins hebt die dit werk doen?)quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:52 schreef LXIV het volgende:
Topic met interesse gelezen. Heb me de afgelopen tijd verdiept in het 'passive income' fenomeen.
Wat ik me nu afvraag in de praktijk: is er nog wel echt iets te verdienen met een niche-site in combinatie met addsense? Voor onder de 100 euro p/m vind ik het niet opwegen tegen de effort die je erin moet steken. Een beetje rondkijken doet bij mij het vermoeden doen ontstaan dat eigenlijk iedere niche al zo'n beetje gevuld is, op die niches na die gewoon commercieel of qua bezoekersaantallen niet interessant zijn. Klopt dit volgens jullie ervaring?
Verder ben ik wel bedreven in programmeren, dus denk ik dat ik meer succes heb wanneer ik iets maak dat verder gaat dan een standaard-wordpress site + adsense + SEO. Met een leuke app of module waar bezoekers toch echt iets aan hebben. Hoe kijken jullie daar tegenaan?
Dat is het Panda-gebeuren. Daarbij beoordeelt Google dus niet alleen op URL,zoekwoorden, aantal backlinks, (allemaal zaken die manipuleerbaar zijn), maar ook op de kwaliteit van de site. Dus wordt er werkelijk informatie geboden.quote:Volgens mij is het verdomd lastig om echt wat met AdSense te verdienen. Je moet of een website hebben met heel veel bezoekers of een enorm netwerk met honderden kleine sites. In dat laatste geval is programmeerkennis een vereiste. (Hoewel je volgens mij ook wp plugins hebt die dit werk doen?)
Ik heb wel eens een van iemand een blog gelezen die met de laatste methode een aardige som geld verdiende, de url is mij ontschoten maar ik geloof dat het ongeveer als volgt werkt: via een crawler of rss feed wordt content geript, vervolgens gespind, die sites link je aan elkaar en leveren ongeveer allemaal 2 dollar per dag op. 2 x 200 websites x 31 dagen = plus minus 12000 dollar per maand.
Ik weet niet of zoiets nu nog zou werken, maar mocht dat wel zo zijn dan is het nadeel natuurlijk wel dat het algoritme van Google steeds geavanceerder wordt, en dit soort methodes in de toekomst niet meer werken. Websites van dat kaliber zijn nou niet echt een verrijking voor het www.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |