Nou zeg, lijkt me erg logisch hoor als je daar zo mee zit. Je bh's zitten niet fatsoenlijk, als je ze al goed kan vinden. Bikini's , de zomer voel je je klote want je borsten zijn heel erg verschillend, strakke kleding waardoor je het idee hebt een deuk te zien omdat je borsten 2 cupmaten verschillen. Lijkt me erg logisch dat je daar mee zit hoor.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:57 schreef Laysa het volgende:
Het dramatische gedrag van de dame met de borsten stuit mij tegen de borst....Je zal maar eens echt wat mankeren
Iddquote:Op woensdag 9 november 2011 22:38 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nou zeg, lijkt me erg logisch hoor als je daar zo mee zit. Je bh's zitten niet fatsoenlijk, als je ze al goed kan vinden. Bikini's , de zomer voel je je klote want je borsten zijn heel erg verschillend, strakke kleding waardoor je het idee hebt een deuk te zien omdat je borsten 2 cupmaten verschillen. Lijkt me erg logisch dat je daar mee zit hoor.
Snap niet dat je het zo ver laat komen.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:04 schreef Syrena het volgende:
Nou, ze hadden ze wel behoorlijk opgevuld zeg![]()
En dat meisje met dat gebit, jezusmina.
Ik dacht dat ze de grote kleiner zouden maken.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat ze alleen de kleine wat groter zouden maken.
Nee ze vroegen aan haar wat ze wilde en ze wilde de kleine net zo als de grotere. Nja beter als eerst vond ik.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze de grote kleiner zouden maken.
Niet dat ik nou het resultaat echt een verbetering vind.
Dat kunstgebit vond ik ook niet mooi.
Dat vind ik wel raar want die kleine was mooier gevormd, die grote hing echt.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:13 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nee ze vroegen aan haar wat ze wilde en ze wilde de kleine net zo als de grotere. Nja beter als eerst vond ik.
kunstgebit was inderdaad niet mooi
ja maar goed als zij dat mooier vind, wie zijn wij om er over te oordelen natuurlijk.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat vind ik wel raar want die kleine was mooier gevormd, die grote hing echt.
Ik ben ook jarenlang niet naar de tandarts geweest omdat ik er gewoon geen zin in had, maar gelukkig is het niet zo geworden als bij haar.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik neem aan dat het programma in ruil voor het mogen gebruiken van de beelden, de medische kosten vergoedt? Zoals die jonge moeder met dat kutgebit, waarom denk je dat dat gebit zo slecht is? Dat mens heeft helemaal geen geld voor de tandarts. En een schaamlipcorrectie wordt ook echt niet vergoed.
Oh ik wist niet dat het voor schaamlipcorrecties de laatste jaren was veranderd.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Cosmetische correcties worden al jaren niet meer vergoed vanwege de reden dat men er psychisch last van heeft. Zo was dat vroeger wel het geval bij bijvoorbeeld flaporen en overhangende oogleden.
Voor schaamlipcorrecties geldt dat het alleen wordt vergoed als er sprake is van ernstige verminking, ziekte en ongeval. Schaamte of last met fietsen is dus geen reden om tot vergoeding over te gaan...
Mijn schoonma kreeg haar ooglidcorrectie ook nog vergoed (zo'n 12 jaar terug) puur omdat ze er zo moe uitzag en het enigzins haar zicht verminderde. Maar de laatste jaren wordt dit soort ingrepen als cosmetisch beschouwd en wordt er geen cent meer vergoed.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Overhangende oogleden ken ik trouwens van tv ook alleen maar met medische indicatie. Hoofdpijn enzo....
Maar last met fietsen is dan toch juist wel een reden voor vergoeding want je hebt er lichamelijk last van en niet psychisch ..quote:Op donderdag 10 november 2011 19:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Cosmetische correcties worden al jaren niet meer vergoed vanwege de reden dat men er psychisch last van heeft. Zo was dat vroeger wel het geval bij bijvoorbeeld flaporen en overhangende oogleden.
Voor schaamlipcorrecties geldt dat het alleen wordt vergoed als er sprake is van ernstige verminking, ziekte en ongeval. Schaamte of last met fietsen is dus geen reden om tot vergoeding over te gaan...
Zo ingewikkeld is het toch niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:23 schreef kruidkoekje het volgende:
Weet niet op wie je reageert maar ik had het over schaamlipcorrectie
Het had inderdaad een gewoon antwoord in t algemeen kunnen zijn, vroeg het mij alleen even afquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld is het toch niet.
Ze had sowieso veel te grote implantaten gekregen voor haar postuurquote:Op donderdag 10 november 2011 15:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat vind ik wel raar want die kleine was mooier gevormd, die grote hing echt.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:33 schreef Incognita het volgende:
(het is sowieso wel ernstig als je schaamlippen je zicht belemmeren)
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:32 schreef kruidkoekje het volgende:
Ben benieuwd zo. Wie kijkt er weer gezellig mee ?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:33 schreef Incognita het volgende:
@kruidkoekje ik reageerde op cinnamongirl, een aangezien ik erbij had gezet dat het om ooglidcorrectie ging (het is sowieso wel ernstig als je schaamlippen je zicht belemmeren) vond ik het quoten niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |