abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104183621
quote:
15s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:57 schreef Laysa het volgende:
Het dramatische gedrag van de dame met de borsten stuit mij tegen de borst....Je zal maar eens echt wat mankeren
Nou zeg, lijkt me erg logisch hoor als je daar zo mee zit. Je bh's zitten niet fatsoenlijk, als je ze al goed kan vinden. Bikini's , de zomer voel je je klote want je borsten zijn heel erg verschillend, strakke kleding waardoor je het idee hebt een deuk te zien omdat je borsten 2 cupmaten verschillen. Lijkt me erg logisch dat je daar mee zit hoor.
pi_104183808
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:38 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Nou zeg, lijkt me erg logisch hoor als je daar zo mee zit. Je bh's zitten niet fatsoenlijk, als je ze al goed kan vinden. Bikini's , de zomer voel je je klote want je borsten zijn heel erg verschillend, strakke kleding waardoor je het idee hebt een deuk te zien omdat je borsten 2 cupmaten verschillen. Lijkt me erg logisch dat je daar mee zit hoor.
Idd :)
Noot noot.
pi_104185145
Nou, ze hadden ze wel behoorlijk opgevuld zeg :o
En dat meisje met dat gebit, jezusmina.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_104185240
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 23:04 schreef Syrena het volgende:
Nou, ze hadden ze wel behoorlijk opgevuld zeg :o
En dat meisje met dat gebit, jezusmina.
Snap niet dat je het zo ver laat komen.
Noot noot.
pi_104185275
Inderdaad, ik durf ook amper naar de tandarts maar als er een tandje afbreekt of iets ga ik toch echt wel naar de tandarts. Brrr. En ik vond haar gebit nog niet mooi, zon grauwig kunstgebitje vond ik het.
  donderdag 10 november 2011 @ 14:48:21 #99
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104202401
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat ze alleen de kleine wat groter zouden maken.
Ik dacht dat ze de grote kleiner zouden maken.

Niet dat ik nou het resultaat echt een verbetering vind. :')

Dat kunstgebit vond ik ook niet mooi.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_104203205
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze de grote kleiner zouden maken.

Niet dat ik nou het resultaat echt een verbetering vind. :')

Dat kunstgebit vond ik ook niet mooi.
Nee ze vroegen aan haar wat ze wilde en ze wilde de kleine net zo als de grotere. Nja beter als eerst vond ik.

kunstgebit was inderdaad niet mooi
  donderdag 10 november 2011 @ 15:15:48 #101
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104203309
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:13 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Nee ze vroegen aan haar wat ze wilde en ze wilde de kleine net zo als de grotere. Nja beter als eerst vond ik.

kunstgebit was inderdaad niet mooi
Dat vind ik wel raar want die kleine was mooier gevormd, die grote hing echt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_104203690
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

ja maar goed als zij dat mooier vind, wie zijn wij om er over te oordelen natuurlijk.
pi_104204807
Wat een feest, en dat alles met dank aan de bergman klinieken (waar "toevalligerwijs" alle "doorverwijzingen" naar toe gaan.) :r
pi_104212867
Ik neem aan dat het programma in ruil voor het mogen gebruiken van de beelden, de medische kosten vergoedt? Zoals die jonge moeder met dat kutgebit, waarom denk je dat dat gebit zo slecht is? Dat mens heeft helemaal geen geld voor de tandarts. En een schaamlipcorrectie wordt ook echt niet vergoed.
  donderdag 10 november 2011 @ 19:23:42 #105
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104213055
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik neem aan dat het programma in ruil voor het mogen gebruiken van de beelden, de medische kosten vergoedt? Zoals die jonge moeder met dat kutgebit, waarom denk je dat dat gebit zo slecht is? Dat mens heeft helemaal geen geld voor de tandarts. En een schaamlipcorrectie wordt ook echt niet vergoed.
Ik ben ook jarenlang niet naar de tandarts geweest omdat ik er gewoon geen zin in had, maar gelukkig is het niet zo geworden als bij haar. :') En schaamlipcorrecties kunnen best worden vergoed, ligt eraan waarom je het wil.
pi_104213251
Cosmetische correcties worden al jaren niet meer vergoed vanwege de reden dat men er psychisch last van heeft. Zo was dat vroeger wel het geval bij bijvoorbeeld flaporen en overhangende oogleden.
Voor schaamlipcorrecties geldt dat het alleen wordt vergoed als er sprake is van ernstige verminking, ziekte en ongeval. Schaamte of last met fietsen is dus geen reden om tot vergoeding over te gaan...
  donderdag 10 november 2011 @ 19:29:28 #107
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104213347
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Cosmetische correcties worden al jaren niet meer vergoed vanwege de reden dat men er psychisch last van heeft. Zo was dat vroeger wel het geval bij bijvoorbeeld flaporen en overhangende oogleden.
Voor schaamlipcorrecties geldt dat het alleen wordt vergoed als er sprake is van ernstige verminking, ziekte en ongeval. Schaamte of last met fietsen is dus geen reden om tot vergoeding over te gaan...
Oh ik wist niet dat het voor schaamlipcorrecties de laatste jaren was veranderd.
  donderdag 10 november 2011 @ 19:33:56 #108
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104213596
Overhangende oogleden ken ik trouwens van tv ook alleen maar met medische indicatie. Hoofdpijn enzo....
pi_104214178
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Overhangende oogleden ken ik trouwens van tv ook alleen maar met medische indicatie. Hoofdpijn enzo....
Mijn schoonma kreeg haar ooglidcorrectie ook nog vergoed (zo'n 12 jaar terug) puur omdat ze er zo moe uitzag en het enigzins haar zicht verminderde. Maar de laatste jaren wordt dit soort ingrepen als cosmetisch beschouwd en wordt er geen cent meer vergoed.
pi_104219098
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar last met fietsen is dan toch juist wel een reden voor vergoeding want je hebt er lichamelijk last van en niet psychisch ..
pi_104238273
Volgens mij wordt oogligcorrectie nog vergoed als het je zicht belemmerd.
pi_104238973
Weet niet op wie je reageert maar ik had het over schaamlipcorrectie
  vrijdag 11 november 2011 @ 11:26:45 #113
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104239101
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 11:23 schreef kruidkoekje het volgende:
Weet niet op wie je reageert maar ik had het over schaamlipcorrectie
Zo ingewikkeld is het toch niet. :{
pi_104239186
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2011 11:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Zo ingewikkeld is het toch niet. :{
Het had inderdaad een gewoon antwoord in t algemeen kunnen zijn, vroeg het mij alleen even af ;)
pi_104239198
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ze had sowieso veel te grote implantaten gekregen voor haar postuur :{ Ik heb eerder al een keer een correctie gezien van een mevrouw met ongelijke borsten, en dat was echt mooi gedaan, die borsten waren mooi gelijk geworden en hadden een veel natuurlijkere vorm gehouden.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_104239351
@kruidkoekje ik reageerde op cinnamongirl, een aangezien ik erbij had gezet dat het om ooglidcorrectie ging (het is sowieso wel ernstig als je schaamlippen je zicht belemmeren :D ) vond ik het quoten niet nodig.
pi_104239520
ik spreek van af nu af met mezelf dat ik eerst tot 10 tel voor ik domme vragen ga stellen. Godsklere, ik snap mezelf echt even niet. _O-

Excuses
  vrijdag 11 november 2011 @ 11:41:58 #118
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104239648
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 11:33 schreef Incognita het volgende:
(het is sowieso wel ernstig als je schaamlippen je zicht belemmeren :D )
_O- :')
pi_104453536
Ben benieuwd zo. Wie kijkt er weer gezellig mee ? :)
pi_104454175
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 21:32 schreef kruidkoekje het volgende:
Ben benieuwd zo. Wie kijkt er weer gezellig mee ? :)
*O*
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_104454192
wat vaag zeg die buik van die vrouw :o
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Moderator woensdag 16 november 2011 @ 21:43:21 #122
9859 crew  Karina
Woman
pi_104454221
Ik word heel depressief van Nederland 1, kijken of dit beter is :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_104454681
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 21:42 schreef MissJ het volgende:
wat vaag zeg die buik van die vrouw :o
Ja nogal, lijkt me echt klote zo iets zeg..
pi_104454759
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 11:33 schreef Incognita het volgende:
@kruidkoekje ik reageerde op cinnamongirl, een aangezien ik erbij had gezet dat het om ooglidcorrectie ging (het is sowieso wel ernstig als je schaamlippen je zicht belemmeren :D ) vond ik het quoten niet nodig.
Ik moest lachen _O-
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')