Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen, maar Amerika misschien wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:00 schreef Nemephis het volgende:
Prima toch als ze zo de Taliban flink te pakken kunnen nemen?
USA valt niet aan zonder Islamabad te informeren, zo dom zijn ze nu ook weer niet.
Amerikaanse troepen, Afghaanse/Pakistaanse, grens.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:53 schreef fokthesystem het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)Pakistan-border.html
Oh jee.....
Waarom vertaal je maar de helft van de kop?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:53 schreef fokthesystem het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)Pakistan-border.html
Oh jee.....
Het zou beter zijn als de VSA de corruptie en het terrorisme binnen de eigen landsgrenzen eerst eens ging aanpakken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:44 schreef DoctorPressure het volgende:
Ik ben benieuwd wat de VS nu van plan is. Vind het persoonlijk niet erg dat ze graag zo nu en dan in corrupte landen binnenstormen.
Absoluut mee eens. Maar leg dat ze maar eens uitquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:46 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als de VSA de corruptie en het terrorisme binnen de eigen landsgrenzen eerst eens ging aanpakken.
VSA? Zeg dan USA of VS.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:41 schreef ComplexConjugate het volgende:
Aah... het gaat slecht met de VSA... wall street is geen doorkomen meer aan... dus dan begin je gewoon een nieuwe oorlog... lekker al die protesters als kanonnenvoer afvoeren naar Pakistaan.
Even checken wanneer de Nederlandse trekpoppen staan te popelen om hun 'politieke steun' voor de VSA uit te spreken
Misschien heeft ie het wel gewoon over The Violin Society of Americaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
VSA? Zeg dan USA of VS.
Kanonnenvoer? Er is geen dienstplicht meer
Je moet het FOX-publiek toch bezighouden tijdens Occupy WallStr?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:56 schreef LXIV het volgende:
Wat willen ze nu? Een oorlog met Iran erbij of met Pakistan? Beiden lijkt me teveel van het goede.
Het gaat er om dat ze met drones en wellicht met troepen over de grens gaan om het Haqqani netwerk in het grensgebied aan te pakken, volgens mij. Pakistan duldt echter geen VS troepen over de grens. En terecht.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:54 schreef Dagonet het volgende:
Alsof de VS nu nog een oorlog gaan beginnen, met een land met kernwapens nog wel.
Ik denk dat Pakistan het ook niet echt prettig vindt als er nog meer drones boven hun grondgebied rondhangen en wapens vuren op doelen binnen de Pakistaanse grenzen. En terecht. Tenzij het een gecoordineerde actie betreft is het niets meer en niets minder dan een oorlogshandeling.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het gaat er om dat ze met drones en wellicht met troepen over de grens gaan om "Taliban" in het grensgebied aan te pakken, volgens mij. Pakistan duldt echter geen VS troepen over de grens. En terecht.
Reken maar dat er dan een exportverbod van de nieuwe iPhone komtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:18 schreef LXIV het volgende:
Pakistan kan niet toestaan dat grondtroepen over de grens zijn gebied binnenkomen. Dat zou een blamage zijn, dan erkennen ze gewoon dat hun soevereiniteit een lachertje is.
Als ik president van Pakistan was dan zou ik meteen troepen naar de grens sturen en bij een grensovergang meteen schieten. Amerika is in zo'n geval kansloos. En met kernwapens en meer dan 100.000 Amerikaanse soldaten in het buurland kan je eigenlijk toch niks gebeuren.
Die logica welke zo duidelijk en zelf-uitleggende is wil ik ook nog wel toelichten hoor, hier kan dat, niet in een kopregel./quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:42 schreef Erasmo het volgende:
Waarom vertaal je maar de helft van de kop?
Alsof je een kerncentrale in NL zelf vernietigd om een groepje illegalen tegen te houden...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:18 schreef LXIV het volgende:
Pakistan kan niet toestaan dat grondtroepen over de grens zijn gebied binnenkomen. Dat zou een blamage zijn, dan erkennen ze gewoon dat hun soevereiniteit een lachertje is.
Als ik president van Pakistan was dan zou ik meteen troepen naar de grens sturen en bij een grensovergang meteen schieten. Amerika is in zo'n geval kansloos. En met kernwapens en meer dan 100.000 Amerikaanse soldaten in het buurland kan je eigenlijk toch niks gebeuren.
Men kan dat , dienstplicht, weer invoeren maar gezien de vele openbare- en school schietpartijen in het wild op onschuldigen , dat er dan plots veel meer op hen eigen 'maten' schietende usa soldaten 'ontstaan' en dat dat toevallig allemaal 'drafted men' zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:53 schreef Smoofie het volgende:
VSA? Zeg dan USA of VS.
Kanonnenvoer? Er is geen dienstplicht meer
''USA troepen verzamelen zich massaal bij Afghaanse/Pakistaanse grens'' past anders prima.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:09 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Die logica welke zo duidelijk en zelf-uitleggende is wil ik ook nog wel toelichten hoor, hier kan dat, niet in een kopregel./
Dat inkorten door korte woorden te kiezen, zoals in sms, of op twitter bij een net te lang 'verhaaltje', dat moet wel voor de volledigheid, de kopregel is beperkt in aantal letters die je er kunt plaatsen.
Op deze wijze kon de kop volledig zijn in plaats van afgeka..........
Lijkt me ook niet verstandig, weer lekker eenzijdig wat acties ondernemen in een ander land.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:03 schreef fokthesystem het volgende:
Pakistan warns US over unilateral military action
[ afbeelding ]
Pakistan's army chief Ashfaq Kayani has warned the US that it will have to think "10 times" before taking any unilateral action in North Waziristan.
VSA is gewoon een vertaling van USA: Verenigde Staten van Amerika. Niks mis mee.quote:
Een echte oorlog en occupatie gaat echt niet gebeuren. Een oorlog beginnen is totaal niet populair op dit moment in de VS. De Amerikaanse bevolking is oorlogsmoe. De Libië-oorlog werd bijvoorbeeld ook verguist in de VS.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:41 schreef ComplexConjugate het volgende:
Aah... het gaat slecht met de VSA... wall street is geen doorkomen meer aan... dus dan begin je gewoon een nieuwe oorlog... lekker al die protesters als kanonnenvoer afvoeren naar Pakistaan.
Even checken wanneer de Nederlandse trekpoppen staan te popelen om hun 'politieke steun' voor de VSA uit te spreken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |