Kom maar op ;Dquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:34 schreef Confetti het volgende:
Lionel Andrés Messi Cuccittini aangeschaft![]()
Om het te vieren geef ik 25k(!) weg voor degene die me kan verslaan![]()
Iemand?
Torres gaat nu al onverbiddelijk de geschiedenisboeken in , weliswaar op negatieve manierquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:40 schreef Fuszy het volgende:
Ik had gisteren een Torres actie tegen me. Gozer omspeelt mijn keeper en schiet daarna snoeihard tegen de paal
Confetti op 6-jarige leeftijd: "Kom jij bij mij thuis spelen, dan krijg je gratis knikkers/flippo's"quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:34 schreef Confetti het volgende:
Lionel Andrés Messi Cuccittini aangeschaft![]()
Om het te vieren geef ik 25k(!) weg voor degene die me kan verslaan![]()
Iemand?
Moet je weten dat zijn vader ermee begonnen is, daar in Groningen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Confetti op 6-jarige leeftijd: "Kom jij bij mij thuis spelen, dan krijg je gratis knikkers/flippo's"
En dat zegt een Belgquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:46 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Moet je weten dat zijn vader ermee begonnen is, daar in Groningen.
Voor hoeveel heb je hem te koop staan dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:14 schreef Santello het volgende:
Ik krijg mijn Neymar 4411 CF niet verkocht : |
36k xboxquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:15 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je hem te koop staan dan?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:17 schreef ThisSpartais het volgende:
Wacht even, ik ga nu naar Trade Market, probeer hem er eens op te zetten voor 1k BIN dan verkoop ik hem voor je
Je hebt echt een zieke team. 91 aanval. Valt bijna niet te verdedigen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:22 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hah ja, lastige pot. Messi stelt wel een beetje teleur als enige spits
Hahahahahhahah goede grap jonge.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
ThisSpartais is gewoon een PES-trol. Waarom reageren er mensen op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |