Dat zei Huppel net ook alquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik weet waar je over praat.
ieuw bahquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik weet waar je over praat.
Verdomme, dus ik had toch gisteren naar Rotterdam moeten komenquote:
zal ik jou eens in je usb aansluiting pakkenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan dit topic een kickje naar DIG krijgen?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:15 schreef Intronic het volgende:
[..]
zal ik jou eens in je usb aansluiting pakken
Is ie zo kleinquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:15 schreef Intronic het volgende:
[..]
zal ik jou eens in je usb aansluiting pakken
die div staat fucking verkeerd en dan ga jij lachen.quote:
ik rek hem gewoon op hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is ie zo klein![]()
Laat dan maarik ben fan van groot
Ja, want als dat blokje alleen op de frontpage zichtbaar is, vind ik het wel prima.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
die div staat fucking verkeerd en dan ga jij lachen.?
Jawel, je kunt gewoon in alle pagina's </div> weghalen, en dan in de footer die nieuwe div zetten en dan </div> doen...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:17 schreef BBQSausage het volgende:
Dat is dus de reden dat ik die div niet in de footer moet hebben.
Ik heb nu hele rare MI'squote:
Maar da's dan niet fancy als hij alleen op de frontpage is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, want als dat blokje alleen op de frontpage zichtbaar is, vind ik het wel prima.
Appsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:18 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een app aan het maken, clickable prototype dan, ik kan het niet echt maken.Gaan echt veel te veel uren in zitten nu al en ik heb nog amper wat.
Hoezo niet, ik vind dat je vanaf de frontpage een dynamische inhoud moet kunnen zien, de rest mag best statisch zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar da's dan niet fancy als hij alleen op de frontpage is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |