Dat zei Huppel net ook alquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik weet waar je over praat.
ieuw bahquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik weet waar je over praat.
Verdomme, dus ik had toch gisteren naar Rotterdam moeten komenquote:
zal ik jou eens in je usb aansluiting pakkenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan dit topic een kickje naar DIG krijgen?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:15 schreef Intronic het volgende:
[..]
zal ik jou eens in je usb aansluiting pakken
Is ie zo kleinquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:15 schreef Intronic het volgende:
[..]
zal ik jou eens in je usb aansluiting pakken
die div staat fucking verkeerd en dan ga jij lachen.quote:
ik rek hem gewoon op hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is ie zo klein![]()
Laat dan maarik ben fan van groot
Ja, want als dat blokje alleen op de frontpage zichtbaar is, vind ik het wel prima.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
die div staat fucking verkeerd en dan ga jij lachen.?
Jawel, je kunt gewoon in alle pagina's </div> weghalen, en dan in de footer die nieuwe div zetten en dan </div> doen...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:17 schreef BBQSausage het volgende:
Dat is dus de reden dat ik die div niet in de footer moet hebben.
Ik heb nu hele rare MI'squote:
Maar da's dan niet fancy als hij alleen op de frontpage is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, want als dat blokje alleen op de frontpage zichtbaar is, vind ik het wel prima.
Appsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:18 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een app aan het maken, clickable prototype dan, ik kan het niet echt maken.Gaan echt veel te veel uren in zitten nu al en ik heb nog amper wat.
Hoezo niet, ik vind dat je vanaf de frontpage een dynamische inhoud moet kunnen zien, de rest mag best statisch zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar da's dan niet fancy als hij alleen op de frontpage is.
Ja, de app gaat een toevoeging worden van een website, was niet verplicht. Maar bij ons ligt de aandacht veel meer op het concept/design dan of het ook echt werkt. De meeste kunnen niet eens een clickable prototype maken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
AppsGelukkig hoef ik daar maar één van te maken. Een vrij simpel concept genomen, soort van agendatje
Ben ik daar ook weer van af.
Ga dat eens laten synchen met Lotus Notus.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
AppsGelukkig hoef ik daar maar één van te maken. Een vrij simpel concept genomen, soort van agendatje
Ben ik daar ook weer van af.
Hehe, bij ons ligt de aandacht juist meer op het werkend krijgen van de hele bende.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, de app gaat een toevoeging worden van een website, was niet verplicht. Maar bij ons ligt de aandacht veel meer op het concept/design dan of het ook echt werkt. De meeste kunnen niet eens een clickable prototype maken.
Mja, waarom het jezelf moeilijk maken als het makkelijk kan hè.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga dat eens laten synchen met Lotus Notus.ben je lang bezig kan ik je alvast vertellen.
Ik probeerde iets maar dat faalde.quote:
Moest van de opdrachtgeverquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, waarom het jezelf moeilijk maken als het makkelijk kan hè.
Nouja, ieder zijn ding he.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hehe, bij ons ligt de aandacht juist meer op het werkend krijgen van de hele bende.Als je soms ziet hoe lelijk onze goedgekeurde projecten er af en toe uitzien
_!
Aha.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik probeerde iets maar dat faalde.
Kut opdrachtgever heb je dan. Die stond niet open voor jouw mening?quote:
Hoezo dat dan, ja het kan wel. Maar ik weet niet of het er overal wel mooi uit komt te zien.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:26 schreef Dalando het volgende:
Als we nou die linker div een vaste width geven en de rechter ook, zodat we overal die rechter kunnen plaatsen, dan zou ik heel blij zijn. Anders kan mijn fancy logout niet...
Ik richt ook altijd kranten in op mijn exchange serversquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:27 schreef LompeHork het volgende:
Gatverdamme, een oud collega belde: er heeft er iemand een AD ingericht op z'n Exchange-server![]()
![]()
Vreemd he? Dat het niet werkt?beunhazen.
OMDAT MIJN FANCY LOGOUT FANCY MOET ZIJN VERDOMMEquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Aha.
[..]
Kut opdrachtgever heb je dan. Die stond niet open voor jouw mening?
[..]
Hoezo dat dan, ja het kan wel. Maar ik weet niet of het er overal wel mooi uit komt te zien.
Nee, verre van zelfs, was bij mijn vorige baan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kut opdrachtgever heb je dan. Die stond niet open voor jouw mening?
Active Directory Daily?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik richt ook altijd kranten in op mijn exchange servers
Ahquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, verre van zelfs, was bij mijn vorige baan.
[..]
Active Directory Daily?
Ik ga altijd naar de C1000quote:
Ik ben altijd te lang bezig met projecten omdat ik het net niet goed genoeg vindquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ieder zijn ding he.Hopen dan maar dat ze wel heel goed in de technische kant zijn.
Ja eh, maar zoals ik al zei, ik weet niet of dat er overal wel mooi uit gaat zien.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
OMDAT MIJN FANCY LOGOUT FANCY MOET ZIJN VERDOMME
vorige baan, says 'nuff.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, verre van zelfs, was bij mijn vorige baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |