De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die ken je niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan zonder de OP aan te passen, maar die van jou ken ik nog wel ja
Gaat wel snel jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:08 schreef Dalando het volgende:
Huppakee weer een topic er doorheen geratst
Idee: je klikt op logout, je krijgt zo'n confirm box waarbij je op ok of annuleren kunt klikken, doen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:09 schreef BBQSausage het volgende:
Enne, Dalando, misschien een nette content div er omheen, of desnoods alleen een pop-upje, want dit is lelijk.
Ook last van jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb het zo koud he, dat is gewoon niet leuk meer
Hmm, ja, kan wel idd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Idee: je klikt op logout, je krijgt zo'n confirm box waarbij je op ok of annuleren kunt klikken, doen?
Zullen we elkaar opwarmen danquote:
* Huppelmuts schraapt keelquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:10 schreef Dalando het volgende:
Ik heb het wel koud, maar ik zit dan ook zonder shirt aan achter mijn laptop.
Je hebt geen admintag meerquote:
Nooit gezien zeker.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wtf, wat is dat voor lelijk ding
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hebt geen admintag meerIk ook niet
Huppel heeft geen roze tag meer
Dit kan niet
Dit is gewoon ondenkbaar
Bah rozequote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hebt geen admintag meerIk ook niet
Huppel heeft geen roze tag meer
Dit kan niet
Dit is gewoon ondenkbaar
Ik ben mama. Mama's worden nooit ziekquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Oke
![]()
(Maar ik ben wel een beetje grieperig, ik wil je niet aansteken
![]()
)
Je hebt hier ook een roze tag hoorquote:
Mensen die niet weten dat paars mijn kleur isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je hebt hier ook een roze tag hoor
Paars is de kleur van Nikky toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat paars mijn kleur is
Nikky is al paarsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat paars mijn kleur is
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:13 schreef Dalando het volgende:
Als BBQ nou huppelmuts gaat zoeken wordt hij een milf hunter
It's not just you! http://geendiscussie.nl looks down from here.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:12 schreef Dalando het volgende:
http://www.downforeveryoneorjustme.com/
Bruin heb ik voor baggerusersquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja dat weet ik maar ik vind roze echt zo verschrikkelijk!
Dan heb ik nog liever strontbruin
Ohhh, dan is het goed.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben mama. Mama's worden nooit ziek
Ben ik al joh.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:13 schreef Dalando het volgende:
Als BBQ nou huppelmuts gaat zoeken wordt hij een milf hunter
Eigenlijk moet er ook zoiets komen dat wanneer je forum=49 doet, je dan [ONZ] ziet staan ofzo.quote:
AHA!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:17 schreef Dalando het volgende:
Random <br>'s zijn gefixt, ik had nog een paar debug regeltjes in shout_ajax.php staan, die verneukten de zooi een beetje
Succes met het maken van de array!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er ook zoiets komen dat wanneer je forum=49 doet, je dan [ONZ] ziet staan ofzo.
Mjaa.
| 1 2 3 4 5 | array( '49' => array('ONZ', 'Onzin voor je Leven'), '3' => array('GC', 'General Chat'), ... ) |
Wat?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben echt een slechte vrouw!!
Zet ik net ene pannetje op het vuur met daarin 4 eieren om die te koken.
Hoor ik PLOP! Vliegt er een stuk eierschaal door de keuken en heb ik opeens 2 ontplofte eieren.
Nog nooit meegemaakt zoiets
Mja, niet echt nodig opzichquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
Succes met het maken van de array!
[ code verwijderd ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |