Mensen die niet weten dat paars mijn kleur isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je hebt hier ook een roze tag hoor
Paars is de kleur van Nikky toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat paars mijn kleur is
Nikky is al paarsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat paars mijn kleur is
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:13 schreef Dalando het volgende:
Als BBQ nou huppelmuts gaat zoeken wordt hij een milf hunter
It's not just you! http://geendiscussie.nl looks down from here.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:12 schreef Dalando het volgende:
http://www.downforeveryoneorjustme.com/
Bruin heb ik voor baggerusersquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja dat weet ik maar ik vind roze echt zo verschrikkelijk!
Dan heb ik nog liever strontbruin
Ohhh, dan is het goed.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben mama. Mama's worden nooit ziek
Ben ik al joh.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:13 schreef Dalando het volgende:
Als BBQ nou huppelmuts gaat zoeken wordt hij een milf hunter
Eigenlijk moet er ook zoiets komen dat wanneer je forum=49 doet, je dan [ONZ] ziet staan ofzo.quote:
AHA!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:17 schreef Dalando het volgende:
Random <br>'s zijn gefixt, ik had nog een paar debug regeltjes in shout_ajax.php staan, die verneukten de zooi een beetje
Succes met het maken van de array!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er ook zoiets komen dat wanneer je forum=49 doet, je dan [ONZ] ziet staan ofzo.
Mjaa.
| 1 2 3 4 5 | array( '49' => array('ONZ', 'Onzin voor je Leven'), '3' => array('GC', 'General Chat'), ... ) |
Wat?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben echt een slechte vrouw!!
Zet ik net ene pannetje op het vuur met daarin 4 eieren om die te koken.
Hoor ik PLOP! Vliegt er een stuk eierschaal door de keuken en heb ik opeens 2 ontplofte eieren.
Nog nooit meegemaakt zoiets
Mja, niet echt nodig opzichquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
Succes met het maken van de array!
[ code verwijderd ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |