Doe iig je best, kijken we daarna wel of het goed genoeg is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja eh, maar zoals ik al zei, ik weet niet of dat er overal wel mooi uit gaat zien.
Design moet je ook niet aan technische mensen overlaten. Bij mijn vorige opdrachtgever hadden ze zelfs een aparte afdeling die al het design deed.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:30 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben altijd te lang bezig met projecten omdat ik het net niet goed genoeg vindDus opzich zijn ze uiteindelijk technisch wel goed. Maar design is niet mijn sterkste kant, dus zal het er altijd nogal saai en kaal uitzien.
onzin. dat is volledig afhankelijk van allerlei randvoorwaarden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:34 schreef ondercover het volgende:
[..]
Design moet je ook niet aan technische mensen overlaten. Bij mijn vorige opdrachtgever hadden ze zelfs een aparte afdeling die al het design deed.
Tsja, als er geen ruimte is voor je eigen inzicht, vind ik het bij voorbaat al een slechte opdrachtgever, daar wil je echt niet mee in zee gaan.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Doe iig je best, kijken we daarna wel of het goed genoeg is.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:34 schreef ondercover het volgende:
[..]
Design moet je ook niet aan technische mensen overlaten. Bij mijn vorige opdrachtgever hadden ze zelfs een aparte afdeling die al het design deed.
Klopt wel een beetje. Meestal is het technische personeel niet echt geweldig in design. Maar er zijn uitzonderingen. En je hebt ook genoeg projecten waarbij design geen rol speelt, maar daar moet je niet van uit gaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
onzin. dat is volledig afhankelijk van allerlei randvoorwaarden.aight
Dan hoop ik dat je nooit zult werken voor een bedrijf waar veel mensen werken aan één stuk code. Daar is weinig ruimte voor eigen inzicht. En als die er wel is, dan is het een zooitje.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:39 schreef BBQSausage het volgende:
Tsja, als er geen ruimte is voor je eigen inzicht, vind ik het bij voorbaat al een slechte opdrachtgever, daar wil je echt niet mee in zee gaan.
Precies! Dat is ook een van de redenen waarvoor ik daar niet meer werk. Waardeloos is dat.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tsja, als er geen ruimte is voor je eigen inzicht, vind ik het bij voorbaat al een slechte opdrachtgever, daar wil je echt niet mee in zee gaan.
Ik was heul niet bij de kappertquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies! Dat is ook een van de redenen waarvoor ik daar niet meer werk. Waardeloos is dat.
Dit was trouwens mijn poging "naar de kapper gaan" ik faalde jammerlijk vanwege oude vrouwen met korte, pittige kapsels en "kleinkids"
Jij hebt ook geen "kleinkids"quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was heul niet bij de kappert
Met die hosselaarszoon van mij weet je het nooitquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met die hosselaarszoon van mij weet je het nooit
Jawel, done.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:00 schreef Dalando het volgende:
BBQ, het lukt zo te zien niet echt met die shoutbox op de voorpagina he
Dat is een heel ander verhaal. Je hebt richtlijnen, en je hebt visies.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:54 schreef ondercover het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je nooit zult werken voor een bedrijf waar veel mensen werken aan één stuk code. Daar is weinig ruimte voor eigen inzicht. En als die er wel is, dan is het een zooitje.
Ik hoop dat ik utieindelijk wel bij iemand terecht kom die daar voor open staat, maar goed. Eerst nog maar lekker doorstuderenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies! Dat is ook een van de redenen waarvoor ik daar niet meer werk. Waardeloos is dat.
Dit was trouwens mijn poging "naar de kapper gaan" ik faalde jammerlijk vanwege oude vrouwen met korte, pittige kapsels en "kleinkids"
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met die hosselaarszoon van mij weet je het nooit
Zo'n werkgever had ik ook, totdat hij ging reorganiserenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik utieindelijk wel bij iemand terecht kom die daar voor open staat, maar goed. Eerst nog maar lekker doorstuderen
Ben ik ook maar hij heeft skillz!!quote:
Zeur nietquote:
| 1 2 3 4 5 | class UDOWU { public void main { Coban coban = new Coban("lief", "pluizig", "knuffelbaar", "O+"); } } |
Is geen kill joh, pas als er echt een kutopmerking komt is dat topic dood. Ik wil dat topic in ONZ hebben!quote:
Nais!!quote:
Huh?quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:54 schreef Rezania het volgende:
Huppelmuts, moeder uithangen op FOK!, tot over 48 uur.
quote:
Die zoon van jouw is wel echt gewoon awesome geloof ik, veel beter dan de 'normale' irritante 13-jarige kutkoters.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nais!!
Weet je mijn zoon wil niet eens rond etenstijd naar de Mac want "dan zit het vol met jankende, gillende, stinkende kutkoters"
Heul niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
WAT DENKEN JULLIE SLECHT OVER MIJ ZEG!!
Hij is niet normaalquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die zoon van jouw is wel echt gewoon awesome geloof ik, veel beter dan de 'normale' irritante 13-jarige kutkoters.
Aboquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Klote rollover add!!
Als dat ding begint loopt mn netbookje vast
Nou Flippiee, klopt dat?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is niet normaal![]()
Raar kind, wel grappig en geniaal. Vraag maar aan flipsels
Wut?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:59 schreef BBQSausage het volgende:
Dalando liep al sinds hij abo had, nog steeds met die ads rond op de FP, hij dacht dat die niet weg konden_!
Geef mij een abo danquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
Rezania geen moeder uithangen op FOK!, tot over 1 week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |