Mons hahahaha111!!!!!!1EINZquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
En dus als je 'Mon' hebt, dan wordt het.........
Dit is mij iets te ingewikkeldquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:32 schreef LompeHork het volgende:
sudo apt-get install root
./root flipjesfoon
opgelost.
OS DVD in je speler frotten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:37 schreef Oceanview het volgende:
Iemand hier verstand van MBR fixen?
Die is kapot, ik heb nu ubuntu erop gegooid van een disk die ik nog had.quote:
Ik zou er mee oppassen. Als het niet lukt, werkt je mobieltje misschien niet meer.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:31 schreef Flippiee het volgende:
Om maar even met de computertalk mee te doenIk ga mijn mobiel proberen te rooten
Als dit niet lukt, dan volgt er binnen nu en 2 uur een huilende Flipsje in het topic
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:36 schreef Intronic het volgende:
hihi blond en dikke tieten humor gr gr
Ja dat zeg jij nu heel makkelijk tegen mij.quote:
Vadsig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:34 schreef Dalando het volgende:
als op fok [b] dingen vet maakt, maakt bij html <b> ook de dingen...
Welke distro?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Die is kapot, ik heb nu ubuntu erop gegooid van een disk die ik nog had.
Het was voor de dames die mee wouden doen in de tech talkquote:
Superclick root en je moet je drivers checken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ja dat zeg jij nu heel makkelijk tegen mij.
Ik baal giga dat Samsung Kies mijn mobiel niet herkentIk wil godverdomme een nieuwe androidversie.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=803682quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ja dat zeg jij nu heel makkelijk tegen mij.
Ik baal giga dat Samsung Kies mijn mobiel niet herkentIk wil godverdomme een nieuwe androidversie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |