Daar heb ik juist wel respect voorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind het eng dat ik ook gewoon een BEETJE begrijp waar jullie het over hebben
Ja geen idee want ik kan niet meekijkenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar heb ik juist wel respect voor
Dus, wat vind jij er van?
Dus zeg maar dat ene bericht op de homepage houden, en dan een linkje er onder naar "Blog" ofzo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:21 schreef Dalando het volgende:
Dat je zoveel posts per pagina hebt op de homepage
Ik had eigenlijk in gedachte dat er maar 1 post kwam op de homepage, de 4 daarna in de linkjes daaronder en dan linkjes naar posts.php, en dan op posts.php dan 4 per pagina ofzo
Ik dacht, misschien lees je jezelf wel heel goed in.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja geen idee want ik kan niet meekijken![]()
En ik vind het wel cute hoe jullie bezig zijn
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | <?php $day = date('D'); $days = array( 'Mon' => 'Maandag', 'Tue' => 'Dinsdag', 'Wed' => 'Woensdag', 'Thu' => 'Donderdag', 'Fri' => 'Vrijdag', 'Sat' => 'Zaterdag', 'Sun' => 'Zondag' ); ?> |
Ja, maar dan wel altijd het nieuwste bericht op de homepage.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dus zeg maar dat ene bericht op de homepage houden, en dan een linkje er onder naar "Blog" ofzo.
Waar komt UTF-8 in godesnaam vandaan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waardeloos ja, ik blijf bezig.
$day geeft toch de datum weer? Als in de dag van vandaag? Of lees ik nu helemaal fout?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:24 schreef Dalando het volgende:
Ik ga iets aan huppelmuts vragen:
[ code verwijderd ]
Als je nou weet dat $day 'MON' teruggeeft, en je doet $days[$day], wat krijg je dan terug?
Nee, systeem/netwerkbeheerder met engineering skills, om het zo maar uit te leggenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:25 schreef Dalando het volgende:
LompeHork, jij bent toch ook webdeveloper?
Nee, dat lees je goed. $day geeft de dag van vandaag weer, afgekort in het engels, zoals MON, TUE, of FRYquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
$day geeft toch de datum weer? Als in de dag van vandaag? Of lees ik nu helemaal fout?
EN WEET JE HOE LANG HET GELEDEN IS DAT IK MET DIT SOORT SHIT HEB GEPUZZELD!!
Dus $days doet hem voluit?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, dat lees je goed. $day geeft de dag van vandaag weer, afgekort in het engels, zoals MON, TUE, of FRY
Nu hoofdpijn zeker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |