SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
mag ik je aanraken?quote:
Die van mij wel maar ik ben bang dat hij in een sneeuwschep verandertquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:20 schreef Bloempje. het volgende:
Ik denk dat mijn autootje maar niet moet rijden in de sneeuw. Die komt niet eens van z'n plek
Dat lijkt me vrij onzinnig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ga sparen voor een nieuwe hoofd i.p.v. winterbanden.
voor in de sneeuw te kunnen rijden is een goed hoofd wel een stuk belangrijker dan goeie banden..quote:
Ja, maar, hoe wil jij een nieuw hoofd opzetten? Dan kan niet he.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor in de sneeuw te kunnen rijden is een goed hoofd wel een stuk belangrijker dan goeie banden..
ook dat is waarquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, maar, hoe wil jij een nieuw hoofd opzetten? Dan kan niet he.
Maar er is niets mis met jouw hoofdquote:
is toch prima weer buiten?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar er is niets mis met jouw hoofd
En bah, ik wil niet werken. Of eigenlijk wil ik gewoon niet naar buiten, het werken is niet zo erg.
Maar binnen is het fijnerquote:
Ik heb net 15 minuten aan video-opnames van mezelf gezien, mijn hemel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar er is niets mis met jouw hoofd
En bah, ik wil niet werken. Of eigenlijk wil ik gewoon niet naar buiten, het werken is niet zo erg.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar binnen is het fijnerHier zijn mijn lieve knuffelkatten en mijn sloffen en mijn laptop
Daar zijn mafketels en poep en kwijl
.
Dat is nooit goed om te doenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik heb net 15 minuten aan video-opnames van mezelf gezien, mijn hemel.
Dit, zo heb ik gelezen dat de smurfen niet naar hun eigen film gaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is nooit goed om te doenZelfs het meest zelfverzekerde persoon ter wereld wordt dan gek van z'n eigen hoofd volgens mij
Ik word er anders heel erg opgewonden van!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is nooit goed om te doenZelfs het meest zelfverzekerde persoon ter wereld wordt dan gek van z'n eigen hoofd volgens mij
Kan ook niet in een gewone bioscoop, die stoelen zijn veel te groot man.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit, zo heb ik gelezen dat de smurfen niet naar hun eigen film gaan.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar binnen is het fijnerHier zijn mijn lieve knuffelkatten en mijn sloffen en mijn laptop
Daar zijn mafketels en poep en kwijl
.
Ohquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik word er anders heel erg opgewonden van!
Is goedkoper met kaartjes kopen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kan ook niet in een gewone bioscoop, die stoelen zijn veel te groot man.
Dat is waar, kunnen ze met heel het dorp op 1 stoel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is goedkoper met kaartjes kopen.
luiwammesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is waar, kunnen ze met heel het dorp op 1 stoel.
Maar ik ga even, laptop leeg en geen zin om naar zolder te lopen voor de oplader![]()
Hihi.. was een grapje hoor!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
OhIk irriteer me dan alleen maar aan m'n hoofd
when we touch, when we kissquote:
Ik houd er van.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
Random zinnen uit liedjes maken best een goede songtekst.
somsquote:
waar heb je het over?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:24 schreef Myraela het volgende:
Wat is die rollover video banner bovenin FOK! soms irritant.
Klopt.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:24 schreef Myraela het volgende:
Echt hequote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:24 schreef Myraela het volgende:
Mijn kloppen ookquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:30 schreef Renesite het volgende:
De mijne kloppen wel
Oprecht
Kritisch
Blij
Lief
Jawel dat was sweet.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
René doe ook je oranje UI mang.
Geldverspilling. Wij moeten nu opeens duizenden euro's aan verplichte soft- en hardware hebben, waaronder Photoshop. Beetje onzin.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:36 schreef Renesite het volgende:
Ik krijg mogelijk zondag photoshop origineel
Jamaar bij mij zie je het echt dat het niet voor nu is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is die van mij ook, indirect.
Had er bij moeten zeggen ...gratis.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Geldverspilling. Wij moeten nu opeens duizenden euro's aan verplichte soft- en hardware hebben, waaronder Photoshop. Beetje onzin.
Precies.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:38 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de crack van photoshop prima hoor, het is mij het geld (nog) niet waard.
Ohhquote:
Wat als je het niet aanschaft dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Geldverspilling. Wij moeten nu opeens duizenden euro's aan verplichte soft- en hardware hebben, waaronder Photoshop. Beetje onzin.
Maar die crack kan ik nooit niet ergens vinden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:38 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de crack van photoshop prima hoor, het is mij het geld (nog) niet waard.
Nooit niet is een contaminatie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar die crack kan ik nooit niet ergens vinden.
Iemand die ik ken heeft hem op CD dus ik installeer die gewoon en zie wel.
En je denkt dat ik dat niet weet?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nooit niet is een contaminatie.
Heb je niet nodig, ik draai ook photoshop op macbook zonder crack enzoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Owquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb je niet nodig, ik draai ook photoshop op macbook zonder crack enzo
waarom zeg je het dan manquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
En je denkt dat ik dat niet weet?
Daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap niet waarom sommige users mij opnoemen bij user met belachelijkveel postsIk val in het niet bij CC en KKJ.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:
Ze gaan bij ons rond in de klas het eerste kwartaal, maar ik heb hem niet op mijn mac gezet alleen op mijn laptop.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
En bij mij.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap niet waarom sommige users mij opnoemen bij user met belachelijkveel postsIk val in het niet bij CC en KKJ.
Diegene is amateur fotografequote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:46 schreef HappyBob het volgende:
Mensen die iets van Adobe origineel kopenAls bedrijf zijnde moet je dat zeker doen, maar verder is het gewoon een tikkeltje te duur.
Wat heb je als amateur zijnde met de KvK te maken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mogelijk wel met KVK en zo... dat moet legaal.
Eenmanszaakje, BTW, KVK.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat heb je als amateur zijnde met de KvK te maken?
Ja, maar een klein amateur zeg maar. Hobbyist. Ik weet het niet. Maar wel legaal gekocht en zo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet echt amateur dan lijkt me..
Patient, passionate, caring, polite.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
[ afbeelding ]
Passionate
Outgoing
Happy
Dramatic.
En jullie?
Hoe dan ook wel handig dat jij die versie dan kunt kopiërenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar een klein amateur zeg maar. Hobbyist. Ik weet het niet. Maar wel legaal gekocht en zo.
Door je nieuwe schoenen?quote:
Whatevvahquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoe dan ook wel handig dat jij die versie dan kunt kopiërenAl maakt dat jouw Photoshop dan niet legaal natuurlijk. Daarvoor moet je zelf een serienummer aanschaffen. Bedrijven mogen ook niet 1 Photoshop aanschaffen en die vervolgens op 5 computers installeren.
Nee, hij moet knakken ofzo maar hij zit vast.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Door je nieuwe schoenen?
Waar je nog steeds geen foto's van hebt geplaatst..
Nou!quote:
Suck my ballz.quote:
Namaak UGGS?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, hij moet knakken ofzo maar hij zit vast.
Het zijn goedkope merkloze schoenen. Maar ze waren super van binnen, helemaal warme voering alles
Alsof ik dat zelf niet zou willen..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Suck my ballz.
En nee, Breezahslet mag je er NIET voor op laten draaien
Ik heb net ook met mams boodschappen gedaan, allemaal lekkernijen in huis, vetlaag wordt goed gekweekt zo.quote:
Mijn tenen knakken echt veelquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, hij moet knakken ofzo maar hij zit vast.
Het zijn goedkope merkloze schoenen. Maar ze waren super van binnen, helemaal warme voering alles
[..]
Nou!
Het was meer een verband die ik zag met de tekst die ik las. Niet zo zeer met de persoon van wie die tekst afkomstig wasquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee waar zie je me voor aan Bobje?
Waarom denkt iedereen dat...
Natte Flips is nat.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moest net de hond uitlaten in de regen
Dat is erg knakker ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alles knakt veel bij mijMaar nu zit mn grote teen vast, annoying.
OK ok !quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alsof ik dat zelf niet zou willen..Kom hier met je warme balletjes.
Ok ok, nee geen nepugss. Soort van sneakertjes achtig. Laat ooit wel foto zien.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het was meer een verband die ik zag met de tekst die ik las. Niet zo zeer met de persoon van wie die tekst afkomstig was
Dramaticquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
[ afbeelding ]
Passionate
Outgoing
Happy
Dramatic.
En jullie?
Van die film die uitklapt jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is die teringreclame bovenin teringirritant
Dramaqueen Jan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dramatic
Dependent
Passionate
Understanding
Alles loopt vastquote:
Ik heb nu die van PES. Gelukkigquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dramaqueen Jan.
[..]
Alles loopt vastAchterlijk weer, beter gaat die kutreclame weer weg.
quote:
Een handleiding?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:38 schreef PatriQue89 het volgende:
IK MOET EEN BIJSLUITER BIJ MEZELF_____________!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar waarom moet je dat dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
noem het zoals je wilt, ik vind het debiel
Sociaal Juridische Dienstverleningquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OhhhhWat doe je dan precies voor opleiding?
Ha heb ik paar jaar terug nog over gedacht om te gaan studeren. Maar ik doe nu iets totaal anders. Welk jaar zit je? En is het een leuke studie?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Sociaal Juridische Dienstverlening
Net in september begonnenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ha heb ik paar jaar terug nog over gedacht om te gaan studeren. Maar ik doe nu iets totaal anders. Welk jaar zit je? En is het een leuke studie?
Hmm.. het is veel, en droge stof... veel lezen.. Begin er nu een beetje in te komenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan ook nogBevalt het je dan tot nu toe?
Begrijpelijkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. het is veel, en droge stof... veel lezen.. Begin er nu een beetje in te komen
het begint hier wel verdacht grijs te wordenquote:
Is het niet gewoon een kwestie van op een knopje klikken en klaar?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:45 schreef Flippiee het volgende:
Oh jongensIK word nog baas in updaten en backuppen van mijn mobiel
Het is uiteindelijk wel te doen. Ik had er ook moeite mee in het eerste jaarquote:
Homoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:11 schreef Renesite het volgende:
Net ff een poezenbadje genomen!!!
ff lekker badje gezeten, tijd voor mezellufff
Ik heb eens een note gehad omdat ik Zeroku voor de gein had uitgescholden.quote:
Doodsverwensing, ban!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sterf. Je mocht willen een bad te hebben
Ik 1.quote:
Ik omdat ik sterf zeiquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb eens een note gehad omdat ik Zeroku voor de gein had uitgescholden.
Foei.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:22 schreef Patje1987 het volgende:
Zeroku je bent een waardeloze user en ik hoop dat je sterft.
Alsof jij zo lief bentquote:
Dus ik kan nog modderin worden?quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaloers mokkel dat je d'r bent!
Ja, hartstikke lief.quote:
Ik ga het zeggen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:24 schreef Zeroku het volgende:
Patje1987, ik hoop dat je RKC Waalwijk-vlag in brand vliegt.
¿quote:
Modderinquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus ik kan nog modderin worden?
[..]Nou!
[..]
Ja, hartstikke lief.
tegen wie heb je het?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat jullie sexy zijn?
quote:
Jij dan, rawrr.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat jullie sexy zijn?
Ik wil je wel als modje ontgroenenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus ik kan nog modderin worden?
[..]Nou!
[..]
Ja, hartstikke lief.
Geile shit. SES zoeken ze daar niet mensen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil je wel als modje ontgroenen
Daar doet 'ie zelf niet eens wat!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geile shit. SES zoeken ze daar niet mensen?
Ik neem het wel overquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Daar doet 'ie zelf niet eens wat!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Daar doet 'ie zelf niet eens wat!
Waarom niet?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:32 schreef Patje1987 het volgende:
Tevens ga ik nooit meer Party & Co met jullie spelen. Ik ga überhaupt nooit meer Party & Co spelen.
Ga je scrabblen met Jan, Cosmo en mij dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:32 schreef Patje1987 het volgende:
Tevens ga ik nooit meer Party & Co met jullie spelen. Ik ga überhaupt nooit meer Party & Co spelen.
Het was een nare ervaringquote:
Ja dit wil ik wel een keer doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga je scrabblen met Jan, Cosmo en mij dan?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dit wil ik wel een keer doen.
Als we eerst lezen hoe het moet dan wel, want volgens mij deden wij het verkeerdquote:
Ik werd er een beetje een agressief beest van!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als we eerst lezen hoe het moet dan wel, want volgens mij deden wij het verkeerd
Ja ik ook wel, en Wander ookquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik werd er een beetje een agressief beest van!
Benny was al wild van zichzelfquote:
Moeten echt weer een keer afspreken hoorquote:
Jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Moeten echt weer een keer afspreken hoor
Kwa weekenden zit ik bijna helemaal vol dit jaar dus dat wordt aardig lastig jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JaIk denk dat dat niet eerder dan 2012 wordt hoor... eind deze maand jarig, half november tentamens, december sowieso niet ideaal..
Ja daarom! Binnenkort maar eens een datumpje prikken met wat mensen!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kwa weekenden zit ik bijna helemaal vol dit jaar dus dat wordt aardig lastig ja
Ja weet je hoe ver dat was kerelquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:47 schreef Renesite het volgende:
Kom je dan weer naar D'Zijl Paaaat?
Januari is ook al vrij kansloos voor mij. Dan moet Patrick maar in z'n eentje
Kom er ongeveer om de week.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja weet je hoe ver dat was kerel
Dan nog is het wel verquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar dat is vanuit Groningen, aap!
Delfzijl is super ver weg.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallo ik wil ook nog meepraten
Eerst geld betalen, dan mag je meedoen!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallo ik wil ook nog meepraten
mijn scquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Eerst geld betalen, dan mag je meedoen!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:43 schreef Renesite het volgende:
Sorry KB. Van 't weekend maan ik Patrick hier weer uit te gaan onder lichamelijk geweld.
Ik mag het van Jan,quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oei. Jij en Pat. Ik wil het meemaken
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:58 schreef JanPiraat het volgende:
Over de homosexuele man die je net gezien hebt omdat jouw geur dan aan hem hangt![]()
Had hem laatst toch nog opgeruimd?!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, even 12.5 gig van de schijf geflikkerd
Ja, dat dacht ik ook meneertjequote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had hem laatst toch nog opgeruimd?!
Afgestoft zekerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had hem laatst toch nog opgeruimd?!
Het staat hier klaar maar we wachten op vader. Fml.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook.. zo het eten maar eens aanzetten!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oew mn gebeden zijn verhoord, eten!![]()
Dito!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oew mn gebeden zijn verhoord, eten!![]()
Ghehe.quote:
The Simsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:07 schreef Bloempje. het volgende:
Hahahahaha mijn bewoners gaan los op mama mia de film
Sjonnie zei es dat ik dik was. Dat heb-ie niet overleefdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |