Morgen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:57 schreef Mry het volgende:
Hebben jullie al een datum voor de verhuizing afgesproken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:48 schreef Oognip het volgende:
En Socks is verhuisdKnuffeltje enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor Oognip
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Ja dat is ook mijn probleemquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:49 schreef Rewimo het volgende:
En daarom zou ik het niet kunnen dus, katjes tijdelijk opvangenIk zou ze echt allemaal willen houden.
* indaha wacht mee, maar gunt Puala een uurtje om Socks te acclimatiserenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:00 schreef Rewimo het volgende:
* Rewimo wacht vol ongeduld op het Sockstopic [ afbeelding ]
Maar dat gebroken hart wordt wel weer gelijmdquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:50 schreef Hitomi het volgende:
Ik zou het wel willen en misschien ook kunnen maar ik denk dat wanneer ik het doe, ik telkens een gebroken hart heb haha.
Super, Socks! Veel plezier bij je nieuwe blikopener
* Hitomi gaat op zoek naar een Socks-topic.
Precies! Maar eerst maar even een betere woning krijgen zodat het ook daadwerkelijk kan!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar dat gebroken hart wordt wel weer gelijmd
Succes met dit droppie!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:26 schreef Puala het volgende:
Zo, onderweg in dde auto. Socks is het niet helemaal eens met de reiskooi. Ze miauwde in het begin heeel weinig, maar vind het nu genoeg. Mijn chauffeur heeft al een uithaal te pakken. D'r pootje past precies door de gaatjes in het deurtje![]()
En ik ben vlieft. Wat een mooi beestje. Wauw.
Die laatste zinnenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:26 schreef Puala het volgende:
Zo, onderweg in dde auto. Socks is het niet helemaal eens met de reiskooi. Ze miauwde in het begin heeel weinig, maar vind het nu genoeg. Mijn chauffeur heeft al een uithaal te pakken. D'r pootje past precies door de gaatjes in het deurtje![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:26 schreef Puala het volgende:
Je bent goedgekeurd als reserve blikopenerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:05 schreef Mama_Mia het volgende:
Lynn bleef in de kamer toen ik haar en Lana ging voerenen ze zat op nog geen meter afstand van me te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |