abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103365936
Socks gaat een veel beter huisje vinden en ze is heul nog niet zielig want ze zit geweldig bij jullie :*
pi_103366289
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:40 schreef -moppie- het volgende:
Socks gaat een veel beter huisje vinden en ze is heul nog niet zielig want ze zit geweldig bij jullie :*
Ze is ook nog niet zielig, ik vind het alleen heel jammer dat ze haar niet hebben genomen. Het leek zo'n goed huisje voor haar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103366847
Ik vind die reden wat je geeft om te twijfelen aan die eventuele baas voor Socks niet erg logisch , want iemand die deze week een uitkering heeft kan volgende week wel een baan krijgen en in deze tijd kun je ook je baan zo kwijt zijn en dan ook van een uitkering moet rondkomen.
Ik ken meerdere mensen met een uitkering die heel goed voor hun beesten zorgen en ook mensen met voldoende financien die gewoon niet genoeg om hun dier geven om er mee na de dierenarts te gaan als het dier iets mankeert.
Ik zou vooral naar de persoon op zich kijken of het een goed baasje kan zijn voor Socks.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_103367060
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:03 schreef indaha het volgende:
Ik vind die reden wat je geeft om te twijfelen aan die eventuele baas voor Socks niet erg logisch , want iemand die deze week een uitkering heeft kan volgende week wel een baan krijgen en in deze tijd kun je ook je baan zo kwijt zijn en dan ook van een uitkering moet rondkomen.
Ik ken meerdere mensen met een uitkering die heel goed voor hun beesten zorgen en ook mensen met voldoende financien die gewoon niet genoeg om hun dier geven om er mee na de dierenarts te gaan als het dier iets mankeert.
Ik zou vooral naar de persoon op zich kijken of het een goed baasje kan zijn voor Socks.
Ik weet ook niet of mijn reden logisch is, daarom heb ik het ook gepost :)
En je hebt gelijk dat een werkende volgende week op straat kan komen te staan en een uitkering moet krijgen, maar dan weet ik het niet en nu wel :P
Mijn twijfel was helemaal niet neerbuigend bedoelt tegen mensen met een uitkering of zo. Ik vroeg me alleen af hoe het moet als eentje ziek wordt of zo.
Goed om jouw ervaring met mensen met een uitkering te horen ^O^

Ik heb hem via mijn vriendin ook al uitgenodigd om langs te komen om kennis te maken :)
pi_103367204
Nee dat weet ik ook wel ,je wilt gewoon het beste voor Socks :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_103367315
Ik begrijp best dat je daar over nadenkt. Een uitkering is natuurlijk geen vetpot en als je maar net aan rond kunt komen dan zijn bijvoorbeeld onverwachte dierenartskosten een probleem.
Ik zou er gewoon naar vragen als ik jou was. Misschien blijkt hij heel goed over het financiële plaatje te hebben nagedacht en als hij dat nog niet gedaan heeft kan hij dat alsnog gaan doen. :)
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_103367686
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:17 schreef Mry het volgende:
Ik begrijp best dat je daar over nadenkt. Een uitkering is natuurlijk geen vetpot en als je maar net aan rond kunt komen dan zijn bijvoorbeeld onverwachte dierenartskosten een probleem.
Ik zou er gewoon naar vragen als ik jou was. Misschien blijkt hij heel goed over het financiële plaatje te hebben nagedacht en als hij dat nog niet gedaan heeft kan hij dat alsnog gaan doen. :)
Dat is inderdaad ook nog wel een optie om er gewoon naar te vragen :Y al vind ik het wel een klein beetje een brutale vraag...
pi_103367709
Ik werk bij de sociale dienst en er zijn mensen die nog eerder hun geld apart zetten voor hun dieren dan dat ze ook maar 5 dagen in de week warm eten hoor :) Dus dat hoeft niets te zeggen.
Maar wat jammer voor socks -O-
pi_103368218
Gisteren een keer Divas draaien door gekeken (haat het) maar dit keer waren ze hier http://www.dierenthuis.nl/ Echt, geweldig!!

Moest ik effe kwijt, sorry!
pi_103368360
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:44 schreef -moppie- het volgende:
Gisteren een keer Divas draaien door gekeken (haat het) maar dit keer waren ze hier http://www.dierenthuis.nl/ Echt, geweldig!!

Moest ik effe kwijt, sorry!
Ik heb het net gekeken haha! :D
pi_103368425
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:48 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik heb het net gekeken haha! :D
Mooi initiatief he.. (ik bedoel niet die diva's ;) )
pi_103368605
quote:
0s.gif Op [url=http://for[flickr]um.fok.nl/topic/1725607/1/50#103367686]vrijdag 21 oktober 2011 12:29[/url] schreef Oognip het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ook nog wel een optie om er gewoon naar te vragen :Y al vind ik het wel een klein beetje een brutale vraag...
Dat is het denk ik ook wel een beetje. Maarja de meeste mensen zullen begrijpen dat je gewoon het beste voor hebt met de kittens. Plus dat dat als je er toch mee in je hoofd zit, je het denk ik beter uit kunt spreken dan dat het in de lucht blijft hangen.

Ik heb gisteren ook een stukje Diva's in Dierenthuis gezien. Wat een enorm groot hart hebben die mensen zeg O+
pi_103369235
Het hangt er maar net vanaf wat je kosten zijn natuurlijk, en of de betreffende persoon een dierenverzekering heeft of wil afsluiten :) omdat het beide in principe gezonde dames zijn is zo'n verzekering niet zo'n slecht idee (als ze al iets hebben voordat een verzekering wordt afgesloten wordt dit niet vergoed). Ik zou er gewoon naar vragen inderdaad :Y
♥ scars make us who we are ♥
pi_103370866
verzekering is dat niet een duur?
als een kat binnen of in de tuin word gehouden(geen aangereden katten) en volledig gezond is. kan je dan niet beter dat geld opzij zetten als noodpotje?
pi_103371225
Precies.. zo doe ik het ook. Ik ben student, woon samen met mijn vriend (ook student) op mezelf en dat betekent dat ik het niet zo ruim heb als dat ik en mijn vriend beiden een vaste baan zouden hebben.

Wij hebben hier een spaarpotje waar wij elke maand wat geld instoppen. Zo zijn we ervan gegarandeerd dat er geld aanwezig is voor de katten, ook al zouden we krap zitten omdat er net bijvoorbeeld studiekosten zijn afgegaan. :)

Gelukkig hebben we er nog geen aanspraak op hoeven doen. :)
pi_103371293
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:45 schreef loecje het volgende:
verzekering is dat niet een duur?
als een kat binnen of in de tuin word gehouden(geen aangereden katten) en volledig gezond is. kan je dan niet beter dat geld opzij zetten als noodpotje?
Voor een verzekering betaal je al gauw 15 euro per maand per kat. Mocht de kat nou jaren niks hebben dan betaal je toch per jaar 180 euro. Ik persoonlijk vind dat zonde en zet dan liever maandelijks zelf geld opzij voor mocht de kat ziek worden.
pi_103371467
Ik heb ze wel verzekerd, maar zeker voor onze poes heb ik met haar sterilisatie het eerste jaar premie er al uit. Het is ook niet dat we het geld niet hebben, het is meer dat het mooi meegenomen is als we kosten terug krijgen. De beste verzekering is de verzekering die je niet nodig hebt. Ofzoiets.
Verder betaal ik voor de jongste 8,- en voor de oudste 10,- dus dat is de moeite niet, dat kan weer weggeschreven worden tegen t feit dat ik al 2 maanden langer met het grit doe dan verwacht :D
pi_103376165
Oeh ik ben aan het pmen met Puala. Die was al heel erg geinteresseerd in Socks alleen zat zij met het probleem dat haar zusje bij haar komt wonen en allergisch is voor katten. Zusje woont nu al 4 maanden bij haar oma met kat en heeft daar nog maar 1x een allergische reactie gekregen. We gokken dat het met Socks dan ook wel goed zal komen.

Weer een klein doorbraakje bij dametje Lynn *O* Lynn zat op de bank en ik ging naast haar zitten, dametje bleef gewoon liggen en begon na een tijdje zelfs te spinnen *O*
pi_103376281
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:51 schreef Oognip het volgende:
Oeh ik ben aan het pmen met Puala. Die was al heel erg geinteresseerd in Socks alleen zat zij met het probleem dat haar zusje bij haar komt wonen en allergisch is voor katten. Zusje woont nu al 4 maanden bij haar oma met kat en heeft daar nog maar 1x een allergische reactie gekregen. We gokken dat het met Socks dan ook wel goed zal komen.

Weer een klein doorbraakje bij dametje Lynn *O* Lynn zat op de bank en ik ging naast haar zitten, dametje bleef gewoon liggen en begon na een tijdje zelfs te spinnen *O*
Who, goed nieuws! *O* *O*
Ik duim voor een goed huisje voor lieve Socks en Lynn zou ik denk ik doodknuffelen als ik nu even jou was..... wat een stoer wijffie O+ O+ O+ O+
pi_103376387
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:54 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Who, goed nieuws! *O* *O*
Ik duim voor een goed huisje voor lieve Socks en Lynn zou ik denk ik doodknuffelen als ik nu even jou was..... wat een stoer wijffie O+ O+ O+ O+
Gheghe dat is wel de meest logische reactie he O+ maar ik heb het expres niet gedaan. Toen ik ging zitten heb ik haar genegeerd (soms helpt dat) en toen ik eenmaal 5 minuutjes zat heb ik naar haar geknipoogd en tegen haar gepraat. Niet geaaid, dat is nog een beetje te. Na 10 minuutjes is ze toch vertrokken :P
pi_103376587
Jij bent echt goed, ik had het door zo'n actie weer verknald. :@
pi_103377061
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 16:01 schreef -moppie- het volgende:
Jij bent echt goed, ik had het door zo'n actie weer verknald. :@
_O- ervaring :+
pi_103379008
O+ Oognip O+
♥ scars make us who we are ♥
pi_103380718
*O* Voor Lynn een Oognip.

Wat leuk dat Puala Socks misschien toch wil adopteren O+
pi_103391571
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 17:31 schreef Mry het volgende:
*O* Voor Lynn een Oognip.

Wat leuk dat Puala Socks misschien toch wil adopteren O+
Zo, nu klopt ie :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')