abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 13:22:38 #51
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_103276640
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 13:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niet omgekeken? Zelfs in Tweede Kamer lult men over het wegpesten van homo's en half NWS staat op zn kap als een homo-koppel wordt weggejaagd. Dus wat lul je nou?
Ook pas sinds kort naar dat zwakzinnige beleid in Utrecht, waarvan de mensen bang zijn dat het als een olievlek heel Nederland besmet. En terecht.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  woensdag 19 oktober 2011 @ 13:22:59 #52
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_103276657
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 13:21 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Het is een soort ideologie inderdaad. Ik ken ze die echt kwaad worden als je het niet eens bent. Accepteren geen andere kijk op de zaak dan hun eigen. Dan vervallen ze in daden waar ze de rechtsen dagelijks van beschuldigen.
Het zijn gewoon extremisten, die je bij links veel meer ziet dan bij rechts.

Dat komt ook omdat rechts-extremisten permanent door de media, politiek en samenleving veroordeeld en tegengewerkt worden en links-extremisten vooral vanuit de media nogal wat aanmoediging krijgen. Daardoor zien ze niet hoe extreem ze zijn en denken ze dat het allemaal eerlijk en normaal is wat ze doen.
The End Times are wild
pi_103276668
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 13:22 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ook pas sinds kort naar dat zwakzinnige beleid in Utrecht, waarvan de mensen bang zijn dat het als een olievlek heel Nederland besmet. En terecht.
Zeg ook niet dat het niet terecht is. Het was echter een domme opmerking van Mylene.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 19 oktober 2011 @ 13:23:22 #54
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_103276674
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 13:22 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Yeah, want 40 jaar geleden werden er nooit mensen gepest...(!)
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 13:23:26 #55
341203 3-voud
pi_103276677
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 13:21 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Het is een eerste stap die de politie MOET nemen. Door niets te doen houdt het in ieder geval sowieso niet op...
Dus je wilt ze in de kaart spelen zich gesterkt te voelen wat enkel aanzet tot meer omdat ze hun aangegroeide imago moeten nakomen.?
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 13:24:37 #56
341203 3-voud
pi_103276724
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 13:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aldus de begripvolheid zelve _O-
Je weet dat jij een prachtig voorbeeld ervan bent, niet?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 13:25:00 #57
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_103276731
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 13:23 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dus je wilt ze in de kaart spelen zich gesterkt te voelen wat enkel aanzet tot meer omdat ze hun aangegroeide imago moeten nakomen.?
Ik ben het er sowieso niet mee eens dat ze het alleen maar 'tof' vinden wanneer je ze aanspreekt op hun idiote gedrag. En anders schakel je ook de ouders in.

Niets doen is in ieder geval geen optie.
pi_103276839
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 13:24 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je weet dat jij een prachtig voorbeeld ervan bent, niet?
Gast, je bent de enige rechtse (?) met wie ik het niet kan vinden op dit forum. Ja, en een paar van die verkapte PVV'ers in NWS.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 13:27:46 #59
341203 3-voud
pi_103276847
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 13:25 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik ben het er sowieso niet mee eens dat ze het alleen maar 'tof' vinden wanneer je ze aanspreekt op hun idiote gedrag.
Toch is dat zo.
Er was vorig jaar nog een moslim meisje wat anoniem geïnterviewd werd die dit nog eens haarfijn uitlegde hoe dat haantjes hiërarchie werkt. Het zal bij die blanke pestkoppen niet veel anders zijn.
Je maakt het enkel erger.
pi_103276895
Waarom zie ik nou nooit dan een bericht van blanken jongens die bedreigd worden door een groep allochtonen en dat ze in elkaar worden geslagen etc?

Beetje selectief dit.
pi_103277571
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:27 schreef kovenant het volgende:
vraag me toch eerder af hoe zit met de reden waarom ze worden weg gepest.
er is een hoop vooraf gegaan met waarom er zo word gedacht..
Alsof er ooit ook maar één legitieme reden is om mensen uit hun buurt weg te pesten. :')
  woensdag 19 oktober 2011 @ 14:06:08 #62
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_103278438
Noord-Holland Noord? Dan heb je het wel over 1 van de meest verkankerde type mensen die de wereld rijk is. Die mensen daar gunnen echt het licht in elkaars ogen niet.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_103288281
Het artikel bedoeld natuurlijk dat allochtonen graag een wegpest-slachtofferrol aannemen. :Y
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
pi_103288577
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:45 schreef klipper het volgende:
Ik vraag me dan wel af of het inderdaad wegpesten van allochtonen is of dat de allochtoon het gewoon verkeerd begrijpt.

Het valt mij namelijk op dat vooral Marokkanen bijvoorbeeld een opmerking echt letterlijk nemen en niet de intonatie ervan kunnen inschatten, ze zien vrijwel alles als aanval op hun functioneren?
Als je dan een opmerking maakt dan moet je gelijk uitleggen wat je ermee bedoelt, terwijl de autochtoon dit vanzelf al door heeft.

Opmerkingen zijn tenslotte niet altijd een aanval op functioneren maar zeer vaak een advies.
Precies dit.

Bij de mildste vorm van kritiek ben je ook al een nazi als 'witte man' zijnde.
pi_103288903
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:45 schreef klipper het volgende:
Ik vraag me dan wel af of het inderdaad wegpesten van allochtonen is of dat de allochtoon het gewoon verkeerd begrijpt.

Het valt mij namelijk op dat vooral Marokkanen bijvoorbeeld een opmerking echt letterlijk nemen en niet de intonatie ervan kunnen inschatten, ze zien vrijwel alles als aanval op hun functioneren?
Als je dan een opmerking maakt dan moet je gelijk uitleggen wat je ermee bedoelt, terwijl de autochtoon dit vanzelf al door heeft.

Opmerkingen zijn tenslotte niet altijd een aanval op functioneren maar zeer vaak een advies.
Da's bij homo's ook altijd het geval. Die nemen feedback zo zwaar op omdat ze met zichzelf in de knoei zitten.

:')_!
  woensdag 19 oktober 2011 @ 20:19:27 #66
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_103294937
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:32 schreef mazaru het volgende:
Er is in de wijk waar ik woon een golf van Poolse immigranten gekomen. Met deze golf van Poolse immigranten is er een plotselinge golf van inbraken en diefstal over de wijk gevallen. Als ik daar mijn conclusies uit trek, ben ik dan een racist of een realist?
Hangt er van af.. In welke omgeving houd jij je op, en hecht je veel aan je leven/eigendom.
pi_103295868
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:52 schreef Mylene het volgende:
Naar homo's die worden wegetreiterd wordt echter niet omgekeken, die worden in de steek gelaten omdat de daders allochtonen zijn. Zie Utrecht en die drol van een burgemeester. Het wordt genegeerd en gebagatelliseerd.
Durft ze glashard te beweren terwijl hier in dit topic meer dan 3/4 van de reacties dan wel ontkennend zijn, bagatelliserend, of keihard de bal terugkaatsen met opmerkingen als 'zij zijn waarschijnlijk begonnen'.
quote:
vraag me toch eerder af hoe zit met de reden waarom ze worden weg gepest.
er is een hoop vooraf gegaan met waarom er zo word gedacht..
quote:
Onderzoek wijst dus uit dat Joden en blanken minder snel klagen.
quote:
Onbeschaamd. Werkelijk, ben jij iemand van de FOK!-crew?
pi_103296253
Vreemd dat dat nooit in het nieuws komt.
Zoals lesbiennes en homo's die weggepest worden door vaderlanders nooit in het nieuws komt.
I´m back.
pi_103296507
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:52 schreef Mylene het volgende:
Naar homo's die worden wegetreiterd wordt echter niet omgekeken, die worden in de steek gelaten omdat de daders allochtonen zijn. Zie Utrecht en die drol van een burgemeester. Het wordt genegeerd en gebagatelliseerd.
Niet omgekeken?

Zwaardere straffen worden ingevoerd, volop media aandacht etc.

:')
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_103296758
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:48 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Niet omgekeken?

Zwaardere straffen worden ingevoerd, volop media aandacht etc.

:')
Ik vrees echt dat ze meende wat ze schreef. Zo'n plaat hebben bepaalde mensen voor hun kop.
pi_103298175
quote:
Dat blijkt uit cijfers van de Landelijke Branchevereniging van Antidiscriminatiebureaus (LBA)
Geven wij hier geld aan uit ?
Antidiscriminatiebureaus, meervoud dus
plus een overkoepelende organisatie LBA ?

Er kan nog veel bezuinigd worden
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_103299484
Niet interessant genoeg voor de meeste media dit helaas
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_103299546
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:16 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Geven wij hier geld aan uit ?
Antidiscriminatiebureaus, meervoud dus
plus een overkoepelende organisatie LBA ?

Er kan nog veel bezuinigd worden
Anti-discriminatie is belangrijk. Artikel 1 van de Grondwet. Als het je niet bevalt staat het je vrij te vertrekken.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_103300046
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:40 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Anti-discriminatie is belangrijk. Artikel 1 van de Grondwet. Als het je niet bevalt staat het je vrij te vertrekken.
Ik heb anti-discriminatiebureaus nooit een echt goed idee gevonden. Ze lijken te zeilen tussen privaatrecht en strafrecht. Pesterijen. Gevallen waar mensen hun wijk uit worden gepest lijkt me iets voor politie. En als je je niet serieus genomen voelt op je werk vanwege je huidskleur, dan moet je, naar mijn idee, maar je werkgever aanklagen. De private weg bewandelen.

Maar anti-discriminatiebureaus hebben wel degelijk hun grenzen verlegd. Ze zijn er echt niet alleen voor de allochtoontjes. Ik vind het vooral bizar hoe makkelijk dit onderwerp wordt weggewuifd. Het lijkt erop dat de homo's de nieuwe allochtonen zijn: dat zijn mensen die geen kwaad in hun bloed hebben en alleen maar gepest kunnen worden.

Bij een weggepest homo-stel is het pesten automatisch begonnen vanwege hun geaardheid. Dat is de meest logische conclusie en dat is waarom weggetreiterde homo's zo populair zijn om breed uit te pakken in de kranten. Een weggepest negertje zal het er wel zelf naar gemaakt hebben.
pi_103304561
Boeiend artikel, maar wie verteld mij dat die weggepeste allochtonen zich altijd netjes hebben gedragen in hun buurt? Dat zeggen ze er nu niet bij. Wil het verhaal van de buren ook wel eens horen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')