Volgens mij zijn het stiekem alpaca's. Maar wel echtequote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:46 schreef Syrena het volgende:
Zijn dat nou echte op dat autodak? Ik dacht eerst van niet, maar....
Nee, alpaca's hebben een wolligere vachtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het stiekem alpaca's. Maar wel echte.
Ik dacht dat alpaca's een dunnere nek hadden, maar google leert me dat dit idd hoogstwaarschijnlijk llama's zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee, alpaca's hebben een wolligere vacht
Vooral dat het je helpt om andere plaatjes te googelen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:06 schreef anna82 het volgende:
Wat is het nut van de extra L in Llama? Of is het in Spaanstalige landen Jama? En in Nederland is het gewoon lama toch? Prangende vragen!
Spaans is llama (uitspraak afhankelijk van locatie, jama / sjama), het nederlands is gewoon lama.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:06 schreef anna82 het volgende:
Wat is het nut van de extra L in Llama? Of is het in Spaanstalige landen Jama? En in Nederland is het gewoon lama toch? Prangende vragen!
*Ml-etjes kaak vast opvangt*quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:42 schreef V1z0R het volgende:
Wut?!Mo vintage jurkjes scoren * valt van z'n stoel *
Mag ik ook een jas zien?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:52 schreef resque het volgende:
als jullie naar die beesten in dit topic kijken, zien jullie dan ook vlees ipv dier?
Nee, ik zie gewoon een dierquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:52 schreef resque het volgende:
als jullie naar die beesten in dit topic kijken, zien jullie dan ook vlees ipv dier?
Even door eetmeter gehaald en zit wel goedquote:
Zonlicht en bij gebrek daaraan vitamine D (daglichtlamp kan ook geen kwaad), actief bewegen, dus fietsen of wandelen. Liefst buiten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Ola slankies. Mag ik wat vragen? Ik geloof toch dat ik van mijn vader en opa het herfst-winter-dip-gen heb meegekregen. Merk het elk jaar een beetje meer, en nu vind ik het even niet zo leuk
. Het is iets droevigs, melancholisch, lichtgeraakts en futloos. Ik weet zelf wel hoe dit te verhelpen: bezig blijven, leuke dingen doen, slapen. Kan ik in m'n eten nog iets aanpassen om dit een beetje op te vangen?
Ik vond alpaca-biefstuk echt NIET lekker. Brrrquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:52 schreef resque het volgende:
Dat. Vervang je spaarlampen op cruciale plekken door daglichtlampen en breng zo veel mogelijk tijd buiten door. Als het heel erg wordt een paar dagen naar de bergen of de zon.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Zonlicht en bij gebrek daaraan vitamine D (daglichtlamp kan ook geen kwaad), actief bewegen, dus fietsen of wandelen. Liefst buiten.
Dat laatste ook. Sinds ik ipv met kerst pas in maart ging skieen, merkte ik dat vakantie in december precies is wat werkt tegen mijn winterdip.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat. Vervang je spaarlampen op cruciale plekken door daglichtlampen en breng zo veel mogelijk tijd buiten door. Als het heel erg wordt een paar dagen naar de bergen of de zon.
Go wild, go commando.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:34 schreef Syrena het volgende:
Ik heb echt zo'n razend irritante onderbroek aan vandaagzodra ik opsta nestelt zich allemaal stof in mijn bilspleet
![]()
Als ik thuis ben gaat ie regelrecht de afvalbak in
Dan is dat jammer voor hem/haar!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje so far: havermoutpap en een hoop stress en gejaag.
Bel net: "Oh dat komt heel slecht uit."
Ja, maar de trein doet niet aan omkeren. Dat wordt dus wachten.
Heb je een vervangende bilspleet geregeld?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:34 schreef Syrena het volgende:
Ik heb echt zo'n razend irritante onderbroek aan vandaagzodra ik opsta nestelt zich allemaal stof in mijn bilspleet
![]()
Als ik thuis ben gaat ie regelrecht de afvalbak in
Gaat om de tandarts.quote:
*proest*quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je een vervangende bilspleet geregeld?
Ik kom niet verder dan bessensap (ook rood).quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:00 schreef loveli het volgende:
Iemand een tip voor alcoholvrije stoofpeertjes? M'n standaard recept is met port en nooit nagedacht over een alternatief.
De alcohol verdampt. Of is het om een andere reden?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:00 schreef loveli het volgende:
Iemand een tip voor alcoholvrije stoofpeertjes? M'n standaard recept is met port en nooit nagedacht over een alternatief.
In creme de cassis zit zeker ook alcohol (die verdampt)? Overigens wel een zeer smakelijk alternatief!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:00 schreef loveli het volgende:
Ja, maar dat mag de pret toch drukken. Ook als er alcohol in heeft gezeten is het een no go, niet halal.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:04 schreef conleche het volgende:
[..]
De alcohol verdampt. Of is het om een andere reden?
http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=372089quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag de pret toch drukken. Ook als er alcohol in heeft gezeten is het een no go, niet halal.
Ik wilde het over een uur in de oven mikken en vanavond eten. Met kaneel, gisteren geleerd dat anijs het er ook goed bij doet. Bessensap gaat het worden gok ik, tx.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:11 schreef Phaidra het volgende:
Mijn oma maakte het alleen met (riet?)suiker geloof ik. Rode kleur komt dacht ik ook al uit de peertjes zelf, maar iets minder diep. Ik kan vanavond eens neuzen in een kookboek, of ben ik dan al te laat?
Oven???quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik wilde het over een uur in de oven mikken en vanavond eten. Met kaneel, gisteren geleerd dat anijs het er ook goed bij doet. Bessensap gaat het worden gok ik, tx.
Romertopf, vullen met peertjes, kaneelstokjes en port water met bessensap en wat stukken sinaasappel, in de gasoven (electrische oven gaat niet laag genoeg), paar uurtjes shoppen/autoklussen/middagdutje en voila, stoofpeertjes.quote:
Alles is lekker met pindasaus. Nou ja, bijna alles.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:19 schreef V1z0R het volgende:
Broccoli met pindasaus, waarom heb ik dat nooit bedacht?
Bami vind ik ook vies met pindasaus, nasi nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:22 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind nasi of bami met pindasaus dus verschrikkelijk
Ik zou er ook nog honing bijdoen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Romertopf, vullen met peertjes, kaneelstokjes en port water met bessensap en wat stukken sinaasappel, in de gasoven (electrische oven gaat niet laag genoeg), paar uurtjes shoppen/autoklussen/middagdutje en voila, stoofpeertjes.
Oh oké. Romertopf. Nu snap ik het.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Romertopf, vullen met peertjes, kaneelstokjes en port water met bessensap en wat stukken sinaasappel, in de gasoven (electrische oven gaat niet laag genoeg), paar uurtjes shoppen/autoklussen/middagdutje en voila, stoofpeertjes.
Ik heb serieus gegoogled of er naast vergiftigende nog andere eigenschappen zijn die verklaren waarom je dat - in godesnaam - toe hebt gevoegd aan de lijstquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Ha! Moest even testen of er überhaupt wel iemand die lijst met ingrediënten las.
Ik zie nog steeds nergens old lace staanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Ha! Moest even testen of er überhaupt wel iemand die lijst met ingrediënten las.
Ik heb hem gelezen, maar ik snap old lace nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Die lycheelikeur kregen we altijd van de plaatselijke Chinees in Belgie met O&N. Niet te drinken natuurlijk, dus in de loop der jaren had ik een hele verzameling van die flesjes. Toen een keer door de stoofpeertjes gedaan en ik weet niet of het suggestie is, maar volgens mij zijn ze lekkerder mét dan zonder, dus ik heb een bestemming gevonden....quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:38 schreef Perruche het volgende:
Arsenicum snap ol nog, maar die lychee likeur co?
Ik doe "altijd" port of bessensap, kaneel, steranijs. Maar sinaasappel lijkt me ook lekker! Ook lekker is in zoete witte wijn.
Arsenic and old lace, superbekende film met Cary Grant.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb hem gelezen, maar ik snap old lace nietik vond het wel verwonderlijk dat er arsenicum tussen staat, maar ik was te lui om te vragen
Ik moest Old Lace ook googelen, maar toen wist ik dat Li het had gezien.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb hem gelezen, maar ik snap old lace nietik vond het wel verwonderlijk dat er arsenicum tussen staat, maar ik was te lui om te vragen
Is het nog wel Halal danquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:45 schreef loveli het volgende:
En toen sneed ik naast een stoofpeer ook bijna m'n duim doormidden
Ik denk dat t dan wel mag. Zeg nog maar ff een gebedje just in casequote:
Bloed drinken of eten is dus haramquote:O gij die gelooft, eet van de goede dingen, waarmede Wij u hebben voorzien en dank God, indien gij Hem alleen aanbidt. Hij heeft u slechts het gestorvene, het bloed, het varkensvlees en datgene, waarover een andere naam, dan die van God is uitgeroepen, verboden. Maar hij, die gedwongen is en dit niet wenst en geen overtreder is, op hem rust geen zonde. Want God is Vergevensgezind, Genadevol.
Zelfde principe, "wat niet weet, dat niet deert".quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:13 schreef V1z0R het volgende:
Doesn't matter, had sex.
Serieus: Ik weet het eigenlijk nietMaaruh, hoezo?
Nouja het is een doorlopende klus, maar ik had eerder gezegd dat ik waarschijnlijk wel op 'dinsdagen' kon werken, omdat ze ineens een vaste dag wilden horenquote:
Daarom. Kunt er naderhand toch niets meer aan doen...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Zelfde principe, "wat niet weet, dat niet deert".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Even afreageren?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:34 schreef Nallie het volgende:
Ik ben chagerijnig aan t worden, ik voel t!
Ja misschien zo ff rondje door t gebouw rennenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Even afreageren?![]()
[ afbeelding ]
Iets zegt me dat dat makkelijk kanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:06 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ben zo moe, omdat ik doordat die vriendin er is elke avond structureel 1 of 2 uur minder slaap. En nu moet ik vanaovnd nog naar Zweedse les en m'n spul inpakken omdat ik naar Duitsland ga morgen...Geen zin in. Misschien skip ik Zweeds wel..Maar dan voel ik me ook zo'n loser..
wat kan makkelijk? skippen? Ja...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dat makkelijk kan
Ik heb het echt heel druk vandaag pfff. Verder werken
Oh endry roast
Ja die niveau verschuiving bewijst dat toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat kan makkelijk? skippen? Ja...
correct me if i'm wrong, maar volgens mij is een half uur helemaal niet nodig. Gewoon een stukje, meer niet!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit in de trein met een prijsindicatie voor een brug twv ¤ 1499 op zak. Overleggen met zorgverzekeraar of en hoeveel daarvan vergoed wordt. Fijn. Wat een stomme dag is dit.
Buurman helpt straks ff om met startkabels die auto weer ff aan de praat te krijgen en als dat lukt, mag ik een half uur doelloos gaan rondrijden om die accu op te laden. Nu al zin in.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit in de trein met een prijsindicatie voor een brug twv ¤ 1499 op zak. Overleggen met zorgverzekeraar of en hoeveel daarvan vergoed wordt. Fijn. Wat een stomme dag is dit.
Buurman helpt straks ff om met startkabels die auto weer ff aan de praat te krijgen en als dat lukt, mag ik een half uur doelloos gaan rondrijden om die accu op te laden. Nu al zin in.
Awquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Neequote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
1499...We hadden het gisteravond over 500! En da's al veel
Kan je niet nog eens zo'n glaskroon-ding krijgen?
Welke zorgverzekeraar-pakket enz heb je?quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zilveren kruis, met het op éénnahoogste aanvullende tandpakket.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vragen of tandarts spreidt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Jaaaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Omdat ik dit zo'n vreselijk lekker nummer vind
Goed hequote:
Ja die is fijnquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ah nou aan die 900 zit ik al, dus dat doen we volgend jaar dan maar. Poepzooi.
Inloopkast wegquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Goed he
Moe, maar verder prima-de-luxe. Komende dinsdag alweer volgende echo, spannend. Gisteren muren geverfd van de babykamer (dit zou eerst mijn inloopkast worden). Die kamer is nu bijna af, hoeft alleen nog vloer in, en het laminaat hebben we al gekocht. Daarna door met de andere twee kamers boven, de overloop, de trap, de gang en de keuken
![]()
Verder maak ik heul niks mee tegenwoordig. Hoe saai. Maar wel lekker rustig![]()
Jij nog nieuws?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben niet eens geweest nog dit jaarquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:05 schreef Perruche het volgende:
Duur eigenlijk he, de tandarts. Echt dikke bleh. Ik ga dit jaar nog voor schoonmaken enzo en dan volgens jaar een kroon, hola 600 euro
wahow, grootse plannen in casa di coco&martijn! Rustig is ook goed, vooral als je moe bent ^^quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Goed he
Moe, maar verder prima-de-luxe. Komende dinsdag alweer volgende echo, spannend. Gisteren muren geverfd van de babykamer (dit zou eerst mijn inloopkast worden). Die kamer is nu bijna af, hoeft alleen nog vloer in, en het laminaat hebben we al gekocht. Daarna door met de andere twee kamers boven, de overloop, de trap, de gang en de keuken
![]()
Verder maak ik heul niks mee tegenwoordig. Hoe saai. Maar wel lekker rustig![]()
Jij nog nieuws?
Ja dat is een lekker nummer, nu lekker opgezet op werkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, en in het kader van belgische artiesten:
Vind k echt leuk
ja dat is echt een heerlijk nummer!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Niet echt nee. Ben er wel zat van onderhandquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:11 schreef progje het volgende:
![]()
XMpfff het zit je ook allemaal niet mee de afgelopen tijd
quote:Groet
We hebben doorgelzen u ankete in een van de wervingsbureaus op het internet.
En we bidden aan u aan de fuctie van Business Vertegenwoordiger van Belgie en in Nederland.
Full-time werkschema aanpassing gratis. Tarief van 6500 euro per maand, week betaling, de mogelijkheid van hogere tarieven.
Voor volledige details ontvangt u naar aanleiding van uw overeenkomst en om door te gaan.
Vijne dag
Dit is een hoax. Toch?quote:
Oh nee, dan moeten jullie zometeen die 6500 euro délen!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:56 schreef MarMar het volgende:
lol, ik had die mail ook tussen mijn junkmail staan
Ja, dat is geen vooruitgang. Daar zeg ik mn baan niet voor op heurquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh nee, dan moeten jullie zometeen die 6500 euro délen!
Jij hebt 'em vast ook gehad. Na maandagavond je spam nog gechecked?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh nee, dan moeten jullie zometeen die 6500 euro délen!
Groot gelijk! Lief zijn voor jezelf!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Zweeds overgeslagen, en nu lekker thuis op de bank. Zo eens pasta carbonara in elkaar flansen...
Gna! Ook jij groot gelijk!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb frietjes en een turkse pizza met döner. De ballen
Oeh, lekker!! Hopelijk geniet je er toch vanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb frietjes en een turkse pizza met döner. De ballen
Ik ga morgne lekker naar de duutser, dus daar zit op dit moment veel blij.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeh, lekker!! Hopelijk geniet je er toch van
Mijn D was: uitgebakken spekjes met gebakken ui/bosui/knoflook/paprika en 1 kg spinazie, met daarbij pasta carbonara en een koolvisfilet uit de oven met kaas.
Groot gelijk Jeager en zorg ervoor dat je vriendin niet al je 'blij' bij je weghaalt he?
Winterbleeeeeeeeeeeeh boks
Dat is wel een giga D met heel veel lekkere dingen!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeh, lekker!! Hopelijk geniet je er toch van
Mijn D was: uitgebakken spekjes met gebakken ui/bosui/knoflook/paprika en 1 kg spinazie, met daarbij pasta carbonara en een koolvisfilet uit de oven met kaas.
Groot gelijk Jeager en zorg ervoor dat je vriendin niet al je 'blij' bij je weghaalt he?
Winterbleeeeeeeeeeeeh boks
Ja, maar ik eet niet zoveel pasta hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:54 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat is wel een giga D met heel veel lekkere dingen!
Niet eens!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij hebt 'em vast ook gehad. Na maandagavond je spam nog gechecked?
En Fixkes dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en in het kader van belgische artiesten:
Vind k echt leuk
Tempo zit er eindelijk wel in jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Inloopkast wegoooooh!
Jullie hebben het tempo er wel in zegen fijn dat je je goed voelt, moe is helaas een kwaaltje dat erbij schijnt te horen
Euhh nieuws tsja mijn bovenarmen doen dus ook mee met au roepen dus die zijn gisteravond ook mee gepijnbanktiets met klotsende bovenarmen en het idee dat ik moddervet ben
Omg, vooral die clip!quote:
Wel snel ja! Wij waren een stuk later. Een heel stuk later (na de bevalling)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tempo zit er eindelijk wel in jaWonen hier nu vijf jaar en hebben tot nu toe alleen de badkamer opgeknapt. Dus werd sowieso wel tijd. Wat dat betreft is zwanger zijn een hele goede stok achter de deur
Hehe ^^quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wel snel ja! Wij waren een stuk later. Een heel stuk later (na de bevalling)
Ben te moe om het uit te zoeken, als je iets goed weet wil je dan PM'men?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:14 schreef Tinkepink het volgende:
NOg even over die daglichtlampen: ik zie net dat ze er ook al rond een tientje als spaarlamp zijn. Ga nu eens even kijken hoe de reviews zijn.
Kees is een goede vriend van ons die ook nog eens super handig is. En timmerman. En eigenlijk alles kan wat verbouwen betreft. Handig dus!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:33 schreef Blurred86 het volgende:
een Kees![]()
ik heb net mijn mooie nieuwe grijze suede laarsjes verpest door er olie op te knoeien
Jup. Dat is gewoon de fitting.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:45 schreef Blurred86 het volgende:
e27 en e14, dat is toch gewoon de fitting? heb je een linkje naar wat voor lampen het zijn? ben wel benieuwd naar je bevindingen, misschien moet ik ook maar eens zoiets gaan aanschaffen..
http://www.feestperpost.n(...)p-72inch-p-1891.htmlquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dames, ik ben op zoek naar een zweep. Er zitten hier mensen met bizarre googleskills, dus help mij eens even?
Zo'n Indiana Jones-ding, zeg maar. En dan goedkoop.
Hoe vind je dat nou weer zo rap?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
http://www.feestperpost.n(...)p-72inch-p-1891.html
¤ 3,54
Is toch nietquote:
http://www.bbwebwinkel.nl(...)plush_volwassen.htmlquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank je! En een leeuwenkostuum (en/of een pruik of masker)? Eentje waarin je niet als een of andere oranjemalloot eruit ziet.
[/Baard]
Ik denk dat ze gewoon heel kinky zijnquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon heel kinky zijn.
Valt inderdaad erg mee he? Toevallig zat ik afgelopen weekend de foto's te bekijken van de 2 VS-reizen vorig jaar en wat opvalt is dat vooral op de foto's uit NY erg weinig mensen staan. Ja, Times Square is druk. Maar dat is de Kalverstraat ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 04:28 schreef progje het volgende:
Pfff wat een regen vandaag in New York, ben echt zeiknat geregend. Gelukkig wordt het morgen beter weer. Het is wel een geweldige stad, ik had verwacht dat het echt idioot druk zou zijn, maar het valt me eigenlijk best wel mee. Hebben ook een geweldig kantoor op een vette locatie. Ik zou hier geloof ik best een aantal jaar willen wonen.
Probeer het eens met een berg talkpoeder? Dat helpt nog wel eens bij vetvlekken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:33 schreef Blurred86 het volgende:
een Kees![]()
ik heb net mijn mooie nieuwe grijze suede laarsjes verpest door er olie op te knoeien
Oeh, die had ik ook deze week. Echt lekker!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:59 schreef Phaidra het volgende:
Perr, klinkt heerlijk! Met uitzondering van de kaas dan. Waar was je heen?
Ik heb gister de Provençaalse carré geprobeerd van tivall, best lekker!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor mezelf maar even bepaald dat ik zaterdag me even laat masseren, alles zit een beetje in de knup merkte ik gister bij de training...
Veel plezier Jagar, hoop dat het samenzijn met de Duutser je een beetje tot rust kan laten komen
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
De laatste vluchten met gewone maatschappijen waren niet zo'n succes toch? Dan kan ryanair nooit slechter gaanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:27 schreef Jagärtrut het volgende:
yay, vandaag naar Duitsland!![]()
![]()
![]()
![]()
voor ryanair..
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:53 schreef Chicolate het volgende:
Ik zit heel hard poging te doen te ontdekken hoe wat Vizor zegt anders is dan wat ik op college geleerd heb, maar ik weet het echt niet.
Jeej Jagar
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
We hebben ook iemand gevonden die als brandende hoepel wil fungeren. Eens kijken hoe we dat voor elkaar krijgen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:30 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Co,Ik moest serieus even nadenken waar je het over had, maar jij hebt het over dat FB plaatje van die dudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij durft daar natuurlijk niet meer te reageren.
Het gaat mij om de vraag of er altijd iets was. Want zelfs hoge temperaturen. Dat is iets. En hoe komt dat en waarom. Dus iedere keer als ze met een antwoord komen op iets, hoe interessant ook, dan blijft nog altijd de vraag: is er ooit niets geweest en wat is überhaupt niets en nou ja, je weet wel, die vragen die je jezelf stelt als je zeven bent, zijn nog steeds onbeantwoord.
De Toscaanse carré is ook best lekker! Even kijken of ik in de stad eet, anders staat dat op het menu.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:59 schreef Phaidra het volgende:
Perr, klinkt heerlijk! Met uitzondering van de kaas dan. Waar was je heen?
Ik heb gister de Provençaalse carré geprobeerd van tivall, best lekker!
[ afbeelding ]
Die vind ik iets minder, te zacht vanbinnenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:23 schreef conleche het volgende:
[..]
De Toscaanse carré is ook best lekker! Even kijken of ik in de stad eet, anders staat dat op het menu.
Vanavond ga ik naar het concert van Fink in Paradiso.
Waar is de zomer??quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen!
Het heeft hier gevroren!
Vraag hetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:50 schreef Tinkepink het volgende:
Kunnen mijn collega's hun mond niet eens houdenIk wil werken en ze leiden me af.
Ja preciesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik moest serieus even nadenken waar je het over had, maar jij hebt het over dat FB plaatje van die dudeJij durft daar natuurlijk niet meer te reageren.
Het gaat mij om de vraag of er altijd iets was. Want zelfs hoge temperaturen. Dat is iets. En hoe komt dat en waarom. Dus iedere keer als ze met een antwoord komen op iets, hoe interessant ook, dan blijft nog altijd de vraag: is er ooit niets geweest en wat is überhaupt niets en nou ja, je weet wel, die vragen die je jezelf stelt als je zeven bent, zijn nog steeds onbeantwoord.
Eens met Loveli, je eten lijdt er niet onder en je blijft je sterk houden! Heel knap!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:09 schreef MarMar het volgende:
* MarMar doet gewoon mee met de blues.
Kom er fysiek maar niet uit en mentaal eist dat inmiddels ook redelijk zijn tol.
Enfin, lijstje:
O: kwark met muesli
T: cappuccinno, appel
L: gekookt ei, cracker met kaas, salade, karnemelk
T: smoothie van peer en banaan
T: worteltjes
D: quiche denk ik
T: kwark met smoothie
Deels noodzaak, maar ook tenminste iets waar ik zelf nog wat grip op heb... En sjah, een beetje voor mezelf zorgen is alles wat ik kan doen..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:10 schreef loveli het volgende:
Je lijstje doet het wel ok.
Zal ook wel noodzaak zijn.
Ik denk dat het gewoon even over moet waaien.. ik schrik er niet van dat al dat gedoe resulteert in een dip. Behalve de fysieke perikelen verder ook nogal wat stress op mijn dak gehad, ik zie dit als een normale reactie en moet er denk ik gewoon even doorheen om alles te verwerken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Eens met Loveli, je eten lijdt er niet onder en je blijft je sterk houden! Heel knap!
Wat zou je helpen om wat vrolijker te worden? Behalve lijf-dingen?
Want daar kunnen we helaas niks aan doen
Gelukkig! En inderdaad de acceptatie ervan is ook belangrijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:17 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon even over moet waaien.. ik schrik er niet van dat al dat gedoe resulteert in een dip. Behalve de fysieke perikelen verder ook nogal wat stress op mijn dak gehad, ik zie dit als een normale reactie en moet er denk ik gewoon even doorheen om alles te verwerken.
Ik word vanzelf wel weer wat blijer en als het me te lang duurt trek ik bij dok aan de bel.
En dat jullie lief zijn helpt al beetjes!
Ik heb seizoen zeven op de laptop staan, dus ik kan weer even door en er komt ook weer een nieuw seizoen desperate housewives aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:18 schreef Nallie het volgende:
[..]
Gelukkig! En inderdaad de acceptatie ervan is ook belangrijk.
Het is ook niet vreemd! Veel lieve mensen om je heen, lief voor jezelf zijn, relaxen!
Heb je nog Grey's Anatomy?
Heb je Doctor Who al gezien? Ook een aanraderquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:19 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik heb seizoen zeven op de laptop staan, dus ik kan weer even door en er komt ook weer een nieuw seizoen desperate housewives aan.
Gossip Girlquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:22 schreef MarMar het volgende:
Hai coco![]()
wij wonen hier nu vier jaar en hebben pas de voortuin gedaan![]()
Thx Mo! Ga ik checken!
De producer van de westwing heeft een nieuwe serie die nu begonnen is in de US, Pan AM. Ik vind hem leuk, maar nog niet zo goed als de WW...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:30 schreef Muis006 het volgende:
Ouder maar daarom niet minder epic: the West Wing.
Over herfstdip gesprokenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:38 schreef loveli het volgende:
Herfst, de vogeltjes vliegen en masse naar het zuiden. Knallen er net even twee flink hard tegen het raam
Wijdbeens en aan je ballen krabben?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:41 schreef Ml-etje het volgende:
Voel me best goed en op het advies na dat ik als een vent moet gaan zitten en staan vond ik de therapie fijn
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Wijdbeens en aan je ballen krabben?
Kook jij zelf?quote:
Ja, hoezo? Omdat het elke donderdag bruine bonen met spek is?quote:
De link is weg, hoe kan ik nou ooit slank wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
Heel snel afvallen - het kan maar doe het slim
shit, weer een kans gemist
Nee, dat zijn stukjes zigeuners in het zuur. Alleen voor echte mannen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zigeunerzuur? Is dat piccalilly?
Moest zigeunersalade zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zigeunerzuur? Is dat piccalilly?
Bah.Dat is naarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:58 schreef Perruche het volgende:
Ik voel me ziekjes worden, murgh. Stijve schouders, koude rillingen en een loopneus. Bweh.
Bah. Dat is engquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:59 schreef Probability het volgende:
Ik heb vannacht met vriendje gebeld (daar was het natuurlijk een paar uur eerder) na een paar x slechte verbinding moest hij ophangen, hij zat in de jungle en er zat een enorme sprinkhaan op z'n gezicht
Bah. Dat is viesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Moest zigeunersalade zijn
Is dus dit:
[ afbeelding ]
Neeeee, dat is viesquote:
Repost: Makro heeft iets minder dan een kuub haardhout voor iets meer dan 100 euro in de actie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:16 schreef Ml-etje het volgende:
bahbahbah.
Ga eens zien hoe ik ook weer rode kool moet maken.
Net de openhaard aangestoken
Ohja ik ging even kijken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Repost: Makro heeft iets minder dan een kuub haardhout voor iets meer dan 100 euro in de actie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |