Volgens mij zijn het stiekem alpaca's. Maar wel echtequote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:46 schreef Syrena het volgende:
Zijn dat nou echte op dat autodak? Ik dacht eerst van niet, maar....
Nee, alpaca's hebben een wolligere vachtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het stiekem alpaca's. Maar wel echte.
Ik dacht dat alpaca's een dunnere nek hadden, maar google leert me dat dit idd hoogstwaarschijnlijk llama's zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee, alpaca's hebben een wolligere vacht
Vooral dat het je helpt om andere plaatjes te googelen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:06 schreef anna82 het volgende:
Wat is het nut van de extra L in Llama? Of is het in Spaanstalige landen Jama? En in Nederland is het gewoon lama toch? Prangende vragen!
Spaans is llama (uitspraak afhankelijk van locatie, jama / sjama), het nederlands is gewoon lama.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:06 schreef anna82 het volgende:
Wat is het nut van de extra L in Llama? Of is het in Spaanstalige landen Jama? En in Nederland is het gewoon lama toch? Prangende vragen!
*Ml-etjes kaak vast opvangt*quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:42 schreef V1z0R het volgende:
Wut?!Mo vintage jurkjes scoren * valt van z'n stoel *
Mag ik ook een jas zien?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:52 schreef resque het volgende:
als jullie naar die beesten in dit topic kijken, zien jullie dan ook vlees ipv dier?
Nee, ik zie gewoon een dierquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:52 schreef resque het volgende:
als jullie naar die beesten in dit topic kijken, zien jullie dan ook vlees ipv dier?
Even door eetmeter gehaald en zit wel goedquote:
Zonlicht en bij gebrek daaraan vitamine D (daglichtlamp kan ook geen kwaad), actief bewegen, dus fietsen of wandelen. Liefst buiten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Ola slankies. Mag ik wat vragen? Ik geloof toch dat ik van mijn vader en opa het herfst-winter-dip-gen heb meegekregen. Merk het elk jaar een beetje meer, en nu vind ik het even niet zo leuk
. Het is iets droevigs, melancholisch, lichtgeraakts en futloos. Ik weet zelf wel hoe dit te verhelpen: bezig blijven, leuke dingen doen, slapen. Kan ik in m'n eten nog iets aanpassen om dit een beetje op te vangen?
Ik vond alpaca-biefstuk echt NIET lekker. Brrrquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:52 schreef resque het volgende:
Dat. Vervang je spaarlampen op cruciale plekken door daglichtlampen en breng zo veel mogelijk tijd buiten door. Als het heel erg wordt een paar dagen naar de bergen of de zon.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Zonlicht en bij gebrek daaraan vitamine D (daglichtlamp kan ook geen kwaad), actief bewegen, dus fietsen of wandelen. Liefst buiten.
Dat laatste ook. Sinds ik ipv met kerst pas in maart ging skieen, merkte ik dat vakantie in december precies is wat werkt tegen mijn winterdip.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat. Vervang je spaarlampen op cruciale plekken door daglichtlampen en breng zo veel mogelijk tijd buiten door. Als het heel erg wordt een paar dagen naar de bergen of de zon.
Go wild, go commando.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:34 schreef Syrena het volgende:
Ik heb echt zo'n razend irritante onderbroek aan vandaagzodra ik opsta nestelt zich allemaal stof in mijn bilspleet
![]()
Als ik thuis ben gaat ie regelrecht de afvalbak in
Dan is dat jammer voor hem/haar!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje so far: havermoutpap en een hoop stress en gejaag.
Bel net: "Oh dat komt heel slecht uit."
Ja, maar de trein doet niet aan omkeren. Dat wordt dus wachten.
Heb je een vervangende bilspleet geregeld?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:34 schreef Syrena het volgende:
Ik heb echt zo'n razend irritante onderbroek aan vandaagzodra ik opsta nestelt zich allemaal stof in mijn bilspleet
![]()
Als ik thuis ben gaat ie regelrecht de afvalbak in
Gaat om de tandarts.quote:
*proest*quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je een vervangende bilspleet geregeld?
Ik kom niet verder dan bessensap (ook rood).quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:00 schreef loveli het volgende:
Iemand een tip voor alcoholvrije stoofpeertjes? M'n standaard recept is met port en nooit nagedacht over een alternatief.
De alcohol verdampt. Of is het om een andere reden?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:00 schreef loveli het volgende:
Iemand een tip voor alcoholvrije stoofpeertjes? M'n standaard recept is met port en nooit nagedacht over een alternatief.
In creme de cassis zit zeker ook alcohol (die verdampt)? Overigens wel een zeer smakelijk alternatief!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:00 schreef loveli het volgende:
Ja, maar dat mag de pret toch drukken. Ook als er alcohol in heeft gezeten is het een no go, niet halal.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:04 schreef conleche het volgende:
[..]
De alcohol verdampt. Of is het om een andere reden?
http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=372089quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag de pret toch drukken. Ook als er alcohol in heeft gezeten is het een no go, niet halal.
Ik wilde het over een uur in de oven mikken en vanavond eten. Met kaneel, gisteren geleerd dat anijs het er ook goed bij doet. Bessensap gaat het worden gok ik, tx.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:11 schreef Phaidra het volgende:
Mijn oma maakte het alleen met (riet?)suiker geloof ik. Rode kleur komt dacht ik ook al uit de peertjes zelf, maar iets minder diep. Ik kan vanavond eens neuzen in een kookboek, of ben ik dan al te laat?
Oven???quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik wilde het over een uur in de oven mikken en vanavond eten. Met kaneel, gisteren geleerd dat anijs het er ook goed bij doet. Bessensap gaat het worden gok ik, tx.
Romertopf, vullen met peertjes, kaneelstokjes en port water met bessensap en wat stukken sinaasappel, in de gasoven (electrische oven gaat niet laag genoeg), paar uurtjes shoppen/autoklussen/middagdutje en voila, stoofpeertjes.quote:
Alles is lekker met pindasaus. Nou ja, bijna alles.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:19 schreef V1z0R het volgende:
Broccoli met pindasaus, waarom heb ik dat nooit bedacht?
Bami vind ik ook vies met pindasaus, nasi nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:22 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind nasi of bami met pindasaus dus verschrikkelijk
Ik zou er ook nog honing bijdoen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Romertopf, vullen met peertjes, kaneelstokjes en port water met bessensap en wat stukken sinaasappel, in de gasoven (electrische oven gaat niet laag genoeg), paar uurtjes shoppen/autoklussen/middagdutje en voila, stoofpeertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |