Ja, dat kan toch niet idd. De laatste keer dat mij zoiets overkwam was ik 17 ofzo, dus sowieso vind ik het tamelijk triest. Maar die bedrijfsfeestjes van ons staan altijd bol van de drank.quote:
He, wie ben jij? Een mocro zeker.quote:
Tezzzzz, deze is diescriemienasie!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, wie ben jij? Een mocro zeker.
Dat ken ik. Heb ergens gewerkt waar ik, de chef en de bedrijfsleider altijd het langst bleven. Dronken we 8 flesjes de man of zo. Geen probleem, behalve dan dat ik en de chef op de fiets naar huis gingen, de bedrijfsleider reed rustig in zijn dikke Audi naar Hardewijk (25km verderop).quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:04 schreef Kluts het volgende:
Bij ons op werk is elke vrijdagmiddag ook de drank gratis.
Maar bij ons zuipen ze teveel, ik hoorde dat met het weekendje weg afgelopen weekend een van mijn collega's midden op straat bij een bushokje zwaar over haar nek was gegaan.
Bah drankquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat kan toch niet idd. De laatste keer dat mij zoiets overkwam was ik 17 ofzo, dus sowieso vind ik het tamelijk triest. Maar die bedrijfsfeestjes van ons staan altijd bol van de drank.
Niks mis mee.quote:
Psshhht, jongetje...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tezzzzz, deze is diescriemienasie!
Dat is pittig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:16 schreef 100% Tukker het volgende:
Zo de auto maar eens ophalen bij de garage. ¤825 euro lichter...
Wat moet je dan ook met een auto!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:16 schreef 100% Tukker het volgende:
Zo de auto maar eens ophalen bij de garage. ¤825 euro lichter...
De gemeente weigerde een parkeervergunning voor mijn tractor te verstrekken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:23 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook met een auto!
Ik heb heel wat meegemaakt op bedrijfsfeestjes/borrels na het werk met collega's/leidinggevenden. En zelf ook heel wat gezopen. Maar zelf nooit degene die in de fout ging.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niks mis mee.Maar op bedrijfsfeestjes drink ik hooguit 2 wijntjes om allerlei toestanden te voorkomen.
Was ze lekker, zo ja, klacht ongegrondquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Wij hadden ooit een chick die hier 1 dag werkte, toevallig op borreldag, die liep al de hele tijd van "ja op mijn vorige werk deed ik ook altijd het licht uit! etc etc" die hebben we die avond dus na het kotsen met 3 man een taxi in moeten tillen, geweldige eerste indruk.
Dat doe je toch nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Wij hadden ooit een chick die hier 1 dag werkte, toevallig op borreldag, die liep al de hele tijd van "ja op mijn vorige werk deed ik ook altijd het licht uit! etc etc" die hebben we die avond dus na het kotsen met 3 man een taxi in moeten tillen, geweldige eerste indruk.
Neequote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:29 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Was ze lekker, zo ja, klacht ongegrond
Nee, dank jequote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:32 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Lelijke dronken wijven
Kun je net zo goed naar Engeland gaan.
Jawohl barb, maar zo snel krijgen ze mij niet klein he.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:31 schreef Barbusse het volgende:
Goedezonnigemorgen![]()
Nog steeds ziekjes, MissB?
nee, die komen wel naar jou toequote:
Uiteraardquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawohl barb, maar zo snel krijgen ze mij niet klein he.
Het dronken-engelsen-seizoentm is zo goed als voorbij!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, die komen wel naar jou toe.
Vullen met bier!quote:
Hij mag nu nog niet aan he.quote:
Had jij niet laatst zo´n hele mooie fotoreportage hier gepost over het Engelse uitgaansleven?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:45 schreef Kluts het volgende:
Bij Engelse vrouwen denk ik altijd aan dikke wijven in voetbalshirts die teveel bier drinken en na het stappen langs de weg voorbijkomende auto's moonen.
Ohquote:
In mijn half jaar daar heb ik overigens voldoende wel mooie vrouwen gezienquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:45 schreef Kluts het volgende:
Bij Engelse vrouwen denk ik altijd aan dikke wijven in voetbalshirts die teveel bier drinken en na het stappen langs de weg voorbijkomende auto's moonen.
Ja!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had jij niet laatst zo´n hele mooie fotoreportage hier gepost over het Engelse uitgaansleven?
[..]
Oh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Classy.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Classy.![]()
Ik heb wel eens rare dingen gedaan terwijl ik dronken was, maar de dingen die je daar ziet...neuh
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik vind mezelf inderdaad ineens een voorbeeldige dame als ik die foto's zie ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel eens rare dingen gedaan terwijl ik dronken was, maar de dingen die je daar ziet...neuh
Vertelquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Vieze gore luie hoerenvriending!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat klinkt als ware liefdequote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Wij zijn saai ende burgerlijk, Klutsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind mezelf inderdaad ineens een voorbeeldige dame als ik die foto's zie ja.
De koelkastbezorger zei net ook al "u" tegen me. Wat een dag.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:02 schreef Barbusse het volgende:
Wij zijn saai ende burgerlijk, Kluts
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja!Essex girls FTWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Classy.![]()
Nou, ze moet me op m'n werk ophalen met de auto om me naar de garage te brengen zodat ik mijn auto op kan halen. Nu zit ik haar vanaf 10:00 al te bellen, maar mevrouw neemt niet op en ligt dus nog in bed te meuren. Tenminste, daar ga ik vanuit. An sich niks mis mee op je vrije dag... MAAAARRRRR... ik weet nu al hoe het gesprek zodadelijk gaat:quote:
Het wordt tijd om dronken te gaan moonen, mevrouw Klutsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
De koelkastbezorger zei net ook al "u" tegen me. Wat een dag.
Als je dan toch al zo moe bent kun je toch lekker naast haar gaan liggen meuren?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, ze moet me op m'n werk ophalen met de auto om me naar de garage te brengen zodat ik mijn auto op kan halen. Nu zit ik haar vanaf 10:00 al te bellen, maar mevrouw neemt niet op en ligt dus nog in bed te meuren. Tenminste, daar ga ik vanuit. An sich niks mis mee op je vrije dag... MAAAARRRRR... ik weet nu al hoe het gesprek zodadelijk gaat:
Ik: Hoe is het met je?
Zij: Ja, moe hè.
Ik: Ja, dat krijg je dus als je 12 uur lang in bed ligt te meuren.
Zij: Ja, ik weet het.Maar het is zo lekker.
Ik: Zet de volgende keer dan gewoon de wekker zodat je max. 9 uur of zo slaapt.
Zijn: Ja, kan ik beter wel doen hè.
Ik: JA KUTWIJF DAT ZEG JE ELKE KEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MAAR TOCH DOE JE HET NOOIT!!!!!!!!!!!!!
Ik word daar zóóóóóóóó moe van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |