Ja, dat kan toch niet idd. De laatste keer dat mij zoiets overkwam was ik 17 ofzo, dus sowieso vind ik het tamelijk triest. Maar die bedrijfsfeestjes van ons staan altijd bol van de drank.quote:
He, wie ben jij? Een mocro zeker.quote:
Tezzzzz, deze is diescriemienasie!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, wie ben jij? Een mocro zeker.
Dat ken ik. Heb ergens gewerkt waar ik, de chef en de bedrijfsleider altijd het langst bleven. Dronken we 8 flesjes de man of zo. Geen probleem, behalve dan dat ik en de chef op de fiets naar huis gingen, de bedrijfsleider reed rustig in zijn dikke Audi naar Hardewijk (25km verderop).quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:04 schreef Kluts het volgende:
Bij ons op werk is elke vrijdagmiddag ook de drank gratis.
Maar bij ons zuipen ze teveel, ik hoorde dat met het weekendje weg afgelopen weekend een van mijn collega's midden op straat bij een bushokje zwaar over haar nek was gegaan.
Bah drankquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat kan toch niet idd. De laatste keer dat mij zoiets overkwam was ik 17 ofzo, dus sowieso vind ik het tamelijk triest. Maar die bedrijfsfeestjes van ons staan altijd bol van de drank.
Niks mis mee.quote:
Psshhht, jongetje...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tezzzzz, deze is diescriemienasie!
Dat is pittig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:16 schreef 100% Tukker het volgende:
Zo de auto maar eens ophalen bij de garage. ¤825 euro lichter...
Wat moet je dan ook met een auto!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:16 schreef 100% Tukker het volgende:
Zo de auto maar eens ophalen bij de garage. ¤825 euro lichter...
De gemeente weigerde een parkeervergunning voor mijn tractor te verstrekken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:23 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook met een auto!
Ik heb heel wat meegemaakt op bedrijfsfeestjes/borrels na het werk met collega's/leidinggevenden. En zelf ook heel wat gezopen. Maar zelf nooit degene die in de fout ging.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niks mis mee.Maar op bedrijfsfeestjes drink ik hooguit 2 wijntjes om allerlei toestanden te voorkomen.
Was ze lekker, zo ja, klacht ongegrondquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Wij hadden ooit een chick die hier 1 dag werkte, toevallig op borreldag, die liep al de hele tijd van "ja op mijn vorige werk deed ik ook altijd het licht uit! etc etc" die hebben we die avond dus na het kotsen met 3 man een taxi in moeten tillen, geweldige eerste indruk.
Dat doe je toch nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Wij hadden ooit een chick die hier 1 dag werkte, toevallig op borreldag, die liep al de hele tijd van "ja op mijn vorige werk deed ik ook altijd het licht uit! etc etc" die hebben we die avond dus na het kotsen met 3 man een taxi in moeten tillen, geweldige eerste indruk.
Neequote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:29 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Was ze lekker, zo ja, klacht ongegrond
Nee, dank jequote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:32 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Lelijke dronken wijven
Kun je net zo goed naar Engeland gaan.
Jawohl barb, maar zo snel krijgen ze mij niet klein he.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:31 schreef Barbusse het volgende:
Goedezonnigemorgen![]()
Nog steeds ziekjes, MissB?
nee, die komen wel naar jou toequote:
Uiteraardquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawohl barb, maar zo snel krijgen ze mij niet klein he.
Het dronken-engelsen-seizoentm is zo goed als voorbij!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, die komen wel naar jou toe.
Vullen met bier!quote:
Hij mag nu nog niet aan he.quote:
Had jij niet laatst zo´n hele mooie fotoreportage hier gepost over het Engelse uitgaansleven?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:45 schreef Kluts het volgende:
Bij Engelse vrouwen denk ik altijd aan dikke wijven in voetbalshirts die teveel bier drinken en na het stappen langs de weg voorbijkomende auto's moonen.
Ohquote:
In mijn half jaar daar heb ik overigens voldoende wel mooie vrouwen gezienquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:45 schreef Kluts het volgende:
Bij Engelse vrouwen denk ik altijd aan dikke wijven in voetbalshirts die teveel bier drinken en na het stappen langs de weg voorbijkomende auto's moonen.
Ja!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had jij niet laatst zo´n hele mooie fotoreportage hier gepost over het Engelse uitgaansleven?
[..]
Oh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Classy.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Classy.![]()
Ik heb wel eens rare dingen gedaan terwijl ik dronken was, maar de dingen die je daar ziet...neuh
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik vind mezelf inderdaad ineens een voorbeeldige dame als ik die foto's zie ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel eens rare dingen gedaan terwijl ik dronken was, maar de dingen die je daar ziet...neuh
Vertelquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Vieze gore luie hoerenvriending!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat klinkt als ware liefdequote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Wij zijn saai ende burgerlijk, Klutsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind mezelf inderdaad ineens een voorbeeldige dame als ik die foto's zie ja.
De koelkastbezorger zei net ook al "u" tegen me. Wat een dag.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:02 schreef Barbusse het volgende:
Wij zijn saai ende burgerlijk, Kluts
[..]
Ja!Essex girls FTWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Classy.![]()
Nou, ze moet me op m'n werk ophalen met de auto om me naar de garage te brengen zodat ik mijn auto op kan halen. Nu zit ik haar vanaf 10:00 al te bellen, maar mevrouw neemt niet op en ligt dus nog in bed te meuren. Tenminste, daar ga ik vanuit. An sich niks mis mee op je vrije dag... MAAAARRRRR... ik weet nu al hoe het gesprek zodadelijk gaat:quote:
Het wordt tijd om dronken te gaan moonen, mevrouw Klutsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
De koelkastbezorger zei net ook al "u" tegen me. Wat een dag.
Als je dan toch al zo moe bent kun je toch lekker naast haar gaan liggen meuren?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, ze moet me op m'n werk ophalen met de auto om me naar de garage te brengen zodat ik mijn auto op kan halen. Nu zit ik haar vanaf 10:00 al te bellen, maar mevrouw neemt niet op en ligt dus nog in bed te meuren. Tenminste, daar ga ik vanuit. An sich niks mis mee op je vrije dag... MAAAARRRRR... ik weet nu al hoe het gesprek zodadelijk gaat:
Ik: Hoe is het met je?
Zij: Ja, moe hè.
Ik: Ja, dat krijg je dus als je 12 uur lang in bed ligt te meuren.
Zij: Ja, ik weet het.Maar het is zo lekker.
Ik: Zet de volgende keer dan gewoon de wekker zodat je max. 9 uur of zo slaapt.
Zijn: Ja, kan ik beter wel doen hè.
Ik: JA KUTWIJF DAT ZEG JE ELKE KEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MAAR TOCH DOE JE HET NOOIT!!!!!!!!!!!!!
Ik word daar zóóóóóóóó moe van.
Ms ligt ze wel met de buurman te ketsen..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, ze moet me op m'n werk ophalen met de auto om me naar de garage te brengen zodat ik mijn auto op kan halen. Nu zit ik haar vanaf 10:00 al te bellen, maar mevrouw neemt niet op en ligt dus nog in bed te meuren. Tenminste, daar ga ik vanuit. An sich niks mis mee op je vrije dag... MAAAARRRRR... ik weet nu al hoe het gesprek zodadelijk gaat:
Ik: JA KUTWIJF DAT ZEG JE ELKE KEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MAAR TOCH DOE JE HET NOOIT!!!!!!!!!!!!!
Hoezo ms?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms ligt ze wel met de buurman te ketsen..
Je lijkt wel een wijf zeg.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar krijg ik koude billetjes van.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het wordt tijd om dronken te gaan moonen, mevrouw Kluts
Fittie!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:11 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Hoezo ms?
Daarbij, waar is Krea..
Nee bedankt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je dan toch al zo moe bent kun je toch lekker naast haar gaan liggen meuren?
[..]
Ja!EddieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Classy.![]()
![]()
Een derde? Alles wat je in wakende staat verricht is van essentieel belang?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee bedankt.Ik doe gewoon 8 uur slapen. Een derde van m'n leven wegflikkeren vind ik al meer dan genoeg...
Die heb ik aan het werk gezet. Die is patchkabels aan het labelen...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:11 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Hoezo ms?
Daarbij, waar is Krea..
Nee, maar slapen vind ik een waste of my time.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een derde? Alles wat je in wakende staat verricht is van essentieel belang?
Ja, dat vond ik eerst ook altijd, nu is het een hobby.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, maar slapen vind ik een waste of my time.
Het slapen zelf merk ik eigenlijk niet zo veel vanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:24 schreef Ripley het volgende:
Slapen is heerlijk. Ik begrijp haar wel
niemand.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben hier. Wie ben jij?
Ik 'ken' HOERENTERINGVRIENDING' trouwens al..
Ook vooral het woord "teleurgesteld".quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:44 schreef Kreator het volgende:
Over zeikwijven gesproken.
Kreeg gisteren een sms met de vraag of ik om 5 uur thuis was. Komt ze een bakkie doen.
Dus ik zeg dat ik dat nog niet weet ivm vrije dag en andere plannen. Half uur later sms ik dat ik woensdag niet ga sporten en dus de hele avond wel kan.
Bel ik gisteravond op:
ZeikW: "ja goed hoor, ik ben alleen wel teleurgesteld"
Ik: "pfffffffffffffffffffffffffffffffffff.............."
ZeikW: "Ja, want dat was de enige dag dat we elkaar konden zien..."
Ik: "ehh, woensdag?"
ZeikW: "Ja, maar dat hoorde ik pas veel later dus ik was best teleurgesteld. Dat mag ik toch wel zeggen?"
Ik: "OMFG Stel je niet zo aan zeg. Jezus. Christus."
ZeikW: "boehoe.". Djeez.
Jij date die rare FP-nieuwsposter?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:44 schreef Kreator het volgende:
Over zeikwijven gesproken.
Kreeg gisteren een sms met de vraag of ik om 5 uur thuis was. Komt ze een bakkie doen.
Dus ik zeg dat ik dat nog niet weet ivm vrije dag en andere plannen. Half uur later sms ik dat ik woensdag niet ga sporten en dus de hele avond wel kan.
Bel ik gisteravond op:
ZeikW: "ja goed hoor, ik ben alleen wel teleurgesteld"
Ik: "pfffffffffffffffffffffffffffffffffff.............."
ZeikW: "Ja, want dat was de enige dag dat we elkaar konden zien..."
Ik: "ehh, woensdag?"
ZeikW: "Ja, maar dat hoorde ik pas veel later dus ik was best teleurgesteld. Dat mag ik toch wel zeggen?"
Ik: "OMFG Stel je niet zo aan zeg. Jezus. Christus."
ZeikW: "boehoe.". Djeez.
Ja, die viel hier ook niet echt goed. Come on hey. Voor een bakkie koffie....quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook vooral het woord "teleurgesteld".
Hoezo? Het feit dat het een "rotgesprek" was ligt toch alleen maar aan haar emo-reactie? Ben je snel uitgepraat lijkt me.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:48 schreef Kreator het volgende:
Moet je ook netKrea hebben. Als ik dan 'teleurgesteld' hoor, heb ik voor de rest van het gesprek en de dag gegeten en gedronken.
Ze belde later nog wel weer vanwege het rotgesprek en een 'knoop in de maag', maar toen had ik er echt geen zin in. Resultaat: Nog meer onzekerheid en ellende. Resultaat 2: Vanavond ongetwijfeld een uur lang praten over gevoelens en begrip tonen waarom het toch teleurstellend is als ik misschien iets anders te doen heb dan koffie drinken om 5 uur.
Meestal is het gewoon normaal zonder gedoe. Af en toe zo'n labiele reactie neem ik dan maar voor lief, anders kan ik net zo goed homo worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:49 schreef Godtje het volgende:
Waarom date je zo een zeikwijf?
Ik heb er al geen zin in als ik het lees, laat staan als ik het gesprek moet voeren.
Dan ben ik al klaar
Mja, maar je moet toch ook weer verder. Eerst kwaad worden en dan een beetje water bij de wijn. Opgelost.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo? Het feit dat het een "rotgesprek" was ligt toch alleen maar aan haar emo-reactie? Ben je snel uitgepraat lijkt me.
Het gaat niet om afstand maar om course management.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:54 schreef Kreator het volgende:
Ik sloeg gisteren een bal over de drivingrange @275 meter in de bosjes trouwens, Godtje. Beetje bijgeleerd qua backswing. Tering. Ijzertje 7 ging ook ineens 30 tot 50 meter verder dan vroegah.
Ja, en dan heb je de volgende keer dat je zoiets aan de hand hebt weer hetzelfde gezeik.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, maar je moet toch ook weer verder. Eerst kwaad worden en dan een beetje water bij de wijn. Opgelost.
jajajajaja. Maar als je op de drivingrange staat en ze gaan allemaal recht of met de bedoelde fade of draw, dan is het wel leuk om te zien hoe ver ie komt. En het scheelt je een slag op een par 5.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:56 schreef Godtje het volgende:
Het gaat niet om afstand maar om course management.
Ik heb echt heel weinig met afstanden.
...want er is een oplossing die wél werkt zonder het uit te maken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je de volgende keer dat je zoiets aan de hand hebt weer hetzelfde gezeik.
Je hoeft het niet meteen uit te maken, je kan ook gewoon zeggen dat je dit soort dingen gewoon niet trekt, en dat daar niets afwijzends o.i.d. achter zit. Toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
...want er is een oplossing die wél werkt zonder het uit te maken.
Dat helpt toch voor geen meter bij dat soort vrouwen (vrouwen in het algemeen?). Ze kunnen wel zeggen dat ze het snappen als je ze zoiets verteld, maar een tijd later is het weer raak.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hoeft het niet meteen uit te maken, je kan ook gewoon zeggen dat je dit soort dingen gewoon niet trekt, en dat daar niets afwijzends o.i.d. achter zit. Toch?
Hoezo? De reden dat zij zo reageert is een soort van gevoel van afwijzing, onzekerheid. Als je die onzekerheid wegneemt door uit te leggen dat het niet zo is als zij het opvat, en jouw visie erop uitlegt, dan begrijpt ze het wel lijkt me.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:03 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Dat helpt toch voor geen meter bij dat soort vrouwen (vrouwen in het algemeen?). Ze kunnen wel zeggen dat ze het snappen als je ze zoiets verteld, maar een tijd later is het weer raak.
Ik heb nog niet meegemaakt dat een onzeker wijf daar permanent minder onzeker van wordtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo? De reden dat zij zo reageert is een soort van gevoel van afwijzing, onzekerheid. Als je die onzekerheid wegneemt door uit te leggen dat het niet zo is als zij het opvat, en jouw visie erop uitlegt, dan begrijpt ze het wel lijkt me.
Of misschien ben ik dan gewoon raar.
Dat heb ik allang gezegd natuurlijk. Zij moet er ook mee kunnen leven en aan het geluid bij het ophangen te horen, was dat nog niet het geval.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:02 schreef Kluts het volgende:
Je hoeft het niet meteen uit te maken, je kan ook gewoon zeggen dat je dit soort dingen gewoon niet trekt, en dat daar niets afwijzends o.i.d. achter zit. Toch?
Dat komt omdat vrouwen vaak persé uit willen blijven gaan van hun eigen gevoel, in plaats van gewoon te geloven dat haar vriend haar gewoon helemaal te gek vindt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:05 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet meegemaakt dat een onzeker wijf daar permanent minder onzeker van wordt
Wederom: vrouwenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat komt omdat vrouwen vaak persé uit willen blijven gaan van hun eigen gevoel, in plaats van gewoon te geloven dat haar vriend haar gewoon helemaal te gek vindt.
Alle vrouwen zijn zo. Vooral degene die zeggen dat ze het zelf niet zijn. De één alleen wat vaker dan de ander. Die van mij doet het gelukkig maar zelden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:03 schreef kdelase78 het volgende:
dat soort vrouwen (vrouwen in het algemeen?).
Ik ben ook niet een van de makkelijksten, maar ik vind het eigenlijk gewoon gezeik hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat heb ik allang gezegd natuurlijk. Zij moet er ook mee kunnen leven en aan het geluid bij het ophangen te horen, was dat nog niet het geval.
Zoals ik al zei, ik ben blij dat ik hetero ben.quote:
Mja, het is wel duidelijk dat het gevoel erachter zit dat ik kennelijk voor iets anders kies 'op de enige dag vd week dat we elkaar kunnen zien' en dat ik dús relationeel gezien een probleem moet hebben met haar.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ook niet een van de makkelijksten, maar ik vind het eigenlijk gewoon gezeik hoor.
Hoe oud is ze, 16?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, het is wel duidelijk dat het gevoel erachter zit dat ik kennelijk voor iets anders kies 'op de enige dag vd week dat we elkaar kunnen zien' en dat ik dús relationeel gezien een probleem moet hebben met haar.
Die kronkels krijg je er zelfs met je vuisten niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |