De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik wel.quote:
Nee, het is nog geen feit. Het is nog geen site, het is een lege pagina. (Voor de bezoekers dan hè.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Vind ik wel.
@TT: Het is al een feit, alleen nog niet af
Ja maar de bezoekers zijn de bezoekers, die moeten niet zo veel verwachtenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, het is nog geen feit. Het is nog geen site, het is een lege pagina. (Voor de bezoekers dan hè.)
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:02 schreef Dalando het volgende:
Trouwens, tettenhoek heeft nu 4 plaatjes per <tr> en dan een nieuwe <tr>
Ikweet, ik moet nog iets op het formaat vindenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..], hij resized alleen wel vreemd zo.
Uiteraardquote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:03 schreef stefanhaan het volgende:
Alleen de hardcore users nog on hier zie ik
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:03 schreef Dalando het volgende:
Kun je met CSS afbeeldingen maken maar dan wel aspect ratio houden?
Er bestaat iets waarmee je image format kun checken, en dan kun je dat procentueel herschalen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ikweet, ik moet nog iets op het formaat vinden
Hmm, BBQ, zullen we het doen? Het is tenslotte Mono.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:04 schreef Monopoly het volgende:
Is er al een sneak preview te bewonderen ?
en ikquote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hmm, BBQ, zullen we het doen? Het is tenslotte Mono.
Screenshotje doen? Van frontpage?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hmm, BBQ, zullen we het doen? Het is tenslotte Mono.
Maar dan wel non-ingelogd. En de features weghalen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Screenshotje doen? Van frontpage?
Laat maar zien wat je wil laten zien, ik ben nog even bezig met dat ene.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar dan wel non-ingelogd. En de features weghalen.
On itquote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Laat maar zien wat je wil laten zien, ik ben nog even bezig met dat ene.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:15 schreef Dalando het volgende:
En laten we met z'n allen het bierdrinkende baasheid op een hoopje Patje1987 bedanken voor het design
Ik doe de uploads wel via imgur, en die heeft een limiet van 50 afbeeldingen per uur, keep that in mindquote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:18 schreef Monopoly het volgende:
Top. Ik ga een mooie verzameling bipsen verzamelen voor het tetten/bipsen hoekje
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:22 schreef Dalando het volgende:
Trouwens BBQ, bij de CSS van de quotes, daar zit een class .roundall bij, misschien moet je die ook even toepassen op de boxjes, kijken hoe dat eruit ziet
Waarom heb je ads niet uitstaan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:26 schreef Dalando het volgende:
Urgh mijn browser begeeft het iedere keer bij die reclame
[ afbeelding ]
Dat kan toch niet op FP?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom heb je ads niet uitstaan?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:46 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal persoonlijk een prachtverhaal schrijven morgen voor jullie!
Nee hoor, werkt prima.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:45 schreef BBQSausage het volgende:
Probeer eens wat andere formaten, misschien dat ie alsnog faalt namelijk
Dat waren volgensmij niet de berichtjes die er origineel instonden.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:46 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal persoonlijk een prachtverhaal schrijven morgen voor jullie!
quote:
Jawel, die heb ik er in gezet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat waren volgensmij niet de berichtjes die er origineel instonden.
Heb je de tabel geleegd?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Nice.
[..]
Jawel, die heb ik er in gezet.
Ik dacht gewoon dat het placeholders warenquote:
Alleen denk ik niet dat mensen denken dat het een serieus gastenboek is als iemand genaamd "LOL" of "TEST" heeft gereageerd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:52 schreef BBQSausage het volgende:
Toen ik dat ding aan het maken was.
Ik snap er geen fuck van, de éne keer is het utf-8, andere keer weer isoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:54 schreef Dalando het volgende:
En waarom is de charset nou weer utf-8? dan krijg je dit: é
Ik ook nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik snap er geen fuck van, de éne keer is het utf-8, andere keer weer iso
maakt geen verschil, hij post hem met die rare tekens naar de database, zo staat hij daar ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ook nietIk heb hem nou weer naar iso gezet
ewquote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
maakt geen verschil, hij post hem met die rare tekens naar de database, zo staat hij daar ook.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 05:07 schreef Dalando het volgende:
450 worshippy.gifs voor BBQ gewoon omdat hij baas met reguliere expressies is.
Tik em aan ouwe, slaap is voor paupers.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 05:14 schreef Dalando het volgende:
Het is 5 uur en ik heb nog niet geslapen, grootste deel van de nacht bezig geweest met udowu.nl.
Dit dus.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 05:14 schreef Dalando het volgende:
Het is 5 uur en ik heb nog niet geslapen, grootste deel van de nacht bezig geweest met udowu.nl.
Over 2 uurtjes ben ik alweer begonnen met werken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 05:14 schreef stefanhaan het volgende:
over 2 uur weer lekker fris en fruitig naar school![]()
we zijn gewoon te baas voor de meeste mensen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 05:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Over 2 uurtjes ben ik alweer begonnen met werken.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 05:43 schreef Dalando het volgende:
Staaat nu wel een leuk berichtje op de voorpagina van de site.
Nice gedaanquote:
Iedereen kan zich gewoon aanmeldenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 05:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nice gedaan![]()
Mag iedereen lid worden? Of moet je bij de Chosen Few horen
Logischquote:Op woensdag 19 oktober 2011 05:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Iedereen kan zich gewoon aanmeldenAls we daar baggeraars tegenkomen krijgen die ook simpelweg een ban.
Ons doel is komende vanavond alles af te hebben, ik heb alleen net een to-do lijstje gemaakt, en dat is nog aardig wat, dus we moeten flink doorwerkenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 05:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Logisch![]()
Als alles werkt en gereed is ga ik zeker lid worden
quote:Inloggen niet mogelijk
Op dit moment kun je niet inloggen. Je kunt iedere dag inloggen van 07.00 tot 00.00 uur.
Onze excuses voor het ongemak.
Tot middernacht
Je kunt alleen inloggen tussen 7.00 uur 's ochtends en 00.00 uur 's nachts. De applicatie wisselt namelijk 's nachts informatie uit met onze achterliggende systemen.
je krijgt max uitwonende lijkt mequote:Op woensdag 19 oktober 2011 07:10 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ingelogd net
En mijn aanvraag voor de Studiefinanciering is rond!![]()
Nu word het een stuk makkelijker leven
Jepquote:Op woensdag 19 oktober 2011 07:51 schreef Intronic het volgende:
[..]
je krijgt max uitwonende lijkt me
dan worden dingen wel een stuk makkelijker jaquote:
als Ik Jou was zou Ik dan inschrijven bij een studenten uitzend bureau zoals susa ofso.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:14 schreef Monopoly het volgende:
Nu nog een bijbaantje vindenDan is het helemaal epischen shit
Wel, wil ik wel.quote:
ja man al 1.5 weekquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:13 schreef stefanhaan het volgende:
Nog steeds gestopt met roken intronic?
met mij welquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel, wil ik wel.
Wil ik niet met jou maar dat is was anders
je ligt ook iets buiten mijn leeftijdsgrensquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel, wil ik wel.
Wil ik niet met jou maar dat is was anders
deze dusquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:20 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga gangsterstijl met intronic hosselen zaterdag
Noem je mij nou oudquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je ligt ook iets buiten mijn leeftijdsgrens
Mag ik je hosselen?quote:
Dat wil je niet johquote:
sowieso laag pitje mja tijd voor wat monsterquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Onmogelijk. Skills blijf je houden.
Het staat op een laag pitje wellicht.
neequote:
Broekiequote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nee, Ik Ben gewoon veel jonger
Ik snap nog steeds niet waarom een stel gekken mij nomineert voor geilste milfquote:
Nie zo'n bekkie jij hequote:
Duh, dat is Ratelmilf.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom een stel gekken mij nomineert voor geilste milf
ken niet zoveel milfs op fokquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom een stel gekken mij nomineert voor geilste milf
Dat sowieso!quote:
Ratelslangetjequote:
Kusjes.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat sowieso!
Nog bedankt voor je stem op mij trouwens.
Ik vind idd dat je dit moet goedmaken met heel veel kusjesquote:
Slijmbal.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind idd dat je dit moet goedmaken met heel veel kusjes
Liefdequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |