De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik wel.quote:
Nee, het is nog geen feit. Het is nog geen site, het is een lege pagina. (Voor de bezoekers dan hè.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Vind ik wel.
@TT: Het is al een feit, alleen nog niet af
Ja maar de bezoekers zijn de bezoekers, die moeten niet zo veel verwachtenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, het is nog geen feit. Het is nog geen site, het is een lege pagina. (Voor de bezoekers dan hè.)
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:02 schreef Dalando het volgende:
Trouwens, tettenhoek heeft nu 4 plaatjes per <tr> en dan een nieuwe <tr>
Ikweet, ik moet nog iets op het formaat vindenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..], hij resized alleen wel vreemd zo.
Uiteraardquote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:03 schreef stefanhaan het volgende:
Alleen de hardcore users nog on hier zie ik
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:03 schreef Dalando het volgende:
Kun je met CSS afbeeldingen maken maar dan wel aspect ratio houden?
Er bestaat iets waarmee je image format kun checken, en dan kun je dat procentueel herschalen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ikweet, ik moet nog iets op het formaat vinden
Hmm, BBQ, zullen we het doen? Het is tenslotte Mono.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:04 schreef Monopoly het volgende:
Is er al een sneak preview te bewonderen ?
en ikquote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hmm, BBQ, zullen we het doen? Het is tenslotte Mono.
Screenshotje doen? Van frontpage?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hmm, BBQ, zullen we het doen? Het is tenslotte Mono.
Maar dan wel non-ingelogd. En de features weghalen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Screenshotje doen? Van frontpage?
Laat maar zien wat je wil laten zien, ik ben nog even bezig met dat ene.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar dan wel non-ingelogd. En de features weghalen.
On itquote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Laat maar zien wat je wil laten zien, ik ben nog even bezig met dat ene.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:15 schreef Dalando het volgende:
En laten we met z'n allen het bierdrinkende baasheid op een hoopje Patje1987 bedanken voor het design
Ik doe de uploads wel via imgur, en die heeft een limiet van 50 afbeeldingen per uur, keep that in mindquote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:18 schreef Monopoly het volgende:
Top. Ik ga een mooie verzameling bipsen verzamelen voor het tetten/bipsen hoekje
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:22 schreef Dalando het volgende:
Trouwens BBQ, bij de CSS van de quotes, daar zit een class .roundall bij, misschien moet je die ook even toepassen op de boxjes, kijken hoe dat eruit ziet
Waarom heb je ads niet uitstaan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:26 schreef Dalando het volgende:
Urgh mijn browser begeeft het iedere keer bij die reclame
[ afbeelding ]
Dat kan toch niet op FP?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom heb je ads niet uitstaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |