De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik wel.quote:
Nee, het is nog geen feit. Het is nog geen site, het is een lege pagina. (Voor de bezoekers dan hè.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Vind ik wel.
@TT: Het is al een feit, alleen nog niet af
Ja maar de bezoekers zijn de bezoekers, die moeten niet zo veel verwachtenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, het is nog geen feit. Het is nog geen site, het is een lege pagina. (Voor de bezoekers dan hè.)
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:02 schreef Dalando het volgende:
Trouwens, tettenhoek heeft nu 4 plaatjes per <tr> en dan een nieuwe <tr>
Ikweet, ik moet nog iets op het formaat vindenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..], hij resized alleen wel vreemd zo.
Uiteraardquote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:03 schreef stefanhaan het volgende:
Alleen de hardcore users nog on hier zie ik
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:03 schreef Dalando het volgende:
Kun je met CSS afbeeldingen maken maar dan wel aspect ratio houden?
Er bestaat iets waarmee je image format kun checken, en dan kun je dat procentueel herschalen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ikweet, ik moet nog iets op het formaat vinden
Hmm, BBQ, zullen we het doen? Het is tenslotte Mono.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:04 schreef Monopoly het volgende:
Is er al een sneak preview te bewonderen ?
en ikquote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hmm, BBQ, zullen we het doen? Het is tenslotte Mono.
Screenshotje doen? Van frontpage?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hmm, BBQ, zullen we het doen? Het is tenslotte Mono.
Maar dan wel non-ingelogd. En de features weghalen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Screenshotje doen? Van frontpage?
Laat maar zien wat je wil laten zien, ik ben nog even bezig met dat ene.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar dan wel non-ingelogd. En de features weghalen.
On itquote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Laat maar zien wat je wil laten zien, ik ben nog even bezig met dat ene.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |