Tradities zijn voor homo's.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:35 schreef HostiMeister het volgende:
Wie is die traditie combobreaker, zet die romeinse cijfers eens terug
Vond het wel een leuke film, maar ik hou van dit soort film. Leuke comedy/drama, beetje indie met rustige gitaar muziek, waar weinig gebeurd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:21 schreef Roces18 het volgende:
Eindelijk een normaal getal in de TT
Zelf Everything Must Go gekeken van Will Ferrel.
[ afbeelding ]
Eerste klas zeikfilm is het kort gezegd. Het gaat echt nergens over, langdradig nee bah. En het is niet zo dat ik niet van trage films hou maar dit sloeg echt alles. Er valt niks te lachen en er komt geen einde aan. Typisch weer zo'n film van een comedian die ook iets serieus moet maken en hierbij grandioos faalt.
Lekker laten liggen, 4
romeinse cijfers zijn niet handig i.c.m. reeksen functionaliteit.. dus cijfers lijken mij logischquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:35 schreef HostiMeister het volgende:
iddquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:48 schreef Dagoduck het volgende:
Taken
Waarom heb ik die film niet eerder gezien!
8,5/10
Te onduidelijk, dit is beter.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:35 schreef HostiMeister het volgende:
In m'n watchlist gezetquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:48 schreef dikkekaas het volgende:
[ afbeelding ]
Beginners (2008)
Na het zien van de trailer leek deze film een comedy, maar naast grappig was deze film ook (vooral) erg ontroerend. Een mooie film, aanrader! Draait nu in de bioscoop.
8 / 10
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:04 schreef NrSiX het volgende:
[..]
iddBen het eens met je cijfer. Al een tijdje geleden gezien maar een echte aanrader!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:25 schreef FUUUU het volgende:
[..]Ik ben een van de weinige die hem vrij matig vond denk ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
2005 is oud? Hij is gewoon meer lowbudget als je het vergelijkt met pixar enzo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:31 schreef mschol het volgende:
Hoodwinked
eindelijk eens gezien..
een alternatieve versie van roodkapje, die ik persoonlijk wel aardig uitgewerkt vond.
aan de animatie merk je gewoon heel sterk dat het een oude film is die toen ook al niet hoogstaand was, maar dat mocht de pret niet drukken. Leuke film voor tussendoor:
6.9/10
Voor animatie kan het goed oud zijn, Ice Age ziet ook verouderd zijn ondanks zijn hoge budgetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2005 is oud? Hij is gewoon meer lowbudget als je het vergelijkt met pixar enzo.
Er is ook een deel 2 BTW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |