abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103265820

Hoe te posten in dit topic :?
Simpel! Zet de titel van de zojuist gekeken film neer, al dan niet bold plus IMDb-linkje. Vervolgens een mooie filmposter of frappant screenshot (geen gele kikkers of Moviemeterplaatjes!) en daaronder een verhaaltje wat je nu zo gaaf of niet gaaf aan de film vindt. Let op: controversiële meningen worden ten zeerste gewaardeerd! Ter afsluiting geef je de film nog de waardering in of sterren of een cijfer van 1 tot en met 10. Of je doet toch iets heel anders, dat mag ook.

Meningen en vragen over het plot dienen gemarkeerd te worden met de spoiler-tag zodat je voor anderen de film niet verpest, als men ooit besluit de film nog eens te kijken :).

Dat we elkaar mogen aansteken tot het kijken van elkaars filmkeuze ^O^

Vorige topics.

OP topicreeks
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 19 oktober 2011 @ 10:21:26 #2
286575 Roces18
Chef de party
pi_103269929
Eindelijk een normaal getal in de TT *O*

Zelf Everything Must Go gekeken van Will Ferrel.

Eerste klas zeikfilm is het kort gezegd. Het gaat echt nergens over, langdradig nee bah. En het is niet zo dat ik niet van trage films hou maar dit sloeg echt alles. Er valt niks te lachen en er komt geen einde aan. Typisch weer zo'n film van een comedian die ook iets serieus moet maken en hierbij grandioos faalt.

Lekker laten liggen, 4

[ Bericht 69% gewijzigd door Roces18 op 19-10-2011 10:28:06 ]
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  woensdag 19 oktober 2011 @ 10:24:05 #3
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_103270017
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:21 schreef Roces18 het volgende:
Idd, houden zo.
O)))
pi_103270357
Wie is die traditie combobreaker, zet die romeinse cijfers eens terug :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_103271063
quote:
15s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:35 schreef HostiMeister het volgende:
Tradities zijn voor homo's.
pi_103271145
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:21 schreef Roces18 het volgende:

Zelf Everything Must Go gekeken van Will Ferrel.
[ afbeelding ]
Eerste klas zeikfilm is het kort gezegd. Het gaat echt nergens over, langdradig nee bah. En het is niet zo dat ik niet van trage films hou maar dit sloeg echt alles. Er valt niks te lachen en er komt geen einde aan. Typisch weer zo'n film van een comedian die ook iets serieus moet maken en hierbij grandioos faalt.

Lekker laten liggen, 4
Vond het wel een leuke film, maar ik hou van dit soort film. Leuke comedy/drama, beetje indie met rustige gitaar muziek, waar weinig gebeurd. :)
pi_103272897
quote:
romeinse cijfers zijn niet handig i.c.m. reeksen functionaliteit.. dus cijfers lijken mij logisch :Y
pi_103276101
Born to Race

Als je een beetje van snelle auto's houdt kun je er naar kijken, maar voor het verhaal hoef je het in elk geval niet te doen :P. Hangt van behoorlijk wat cliché's aan elkaar, karakterontwikkeling wordt wel geprobeerd maar is door de acteurs niet vertaald in een vorm waar je je mee verbonden voelt. Meer dan eenvoudig vermaakt is het niet, dus het houdt op bij een 6.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:48:05 #9
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103285751
Taken

Waarom heb ik die film niet eerder gezien!

8,5/10
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_103286478
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:48 schreef Dagoduck het volgende:
Taken

Waarom heb ik die film niet eerder gezien!

8,5/10
idd ;) Ben het eens met je cijfer. Al een tijdje geleden gezien maar een echte aanrader!
Zo niet.. dan toch!
pi_103286982
quote:
Te onduidelijk, dit is beter.

Ah kut, tis alweer terug.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 17:48:56 #12
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_103288213

Beginners (2008)

Na het zien van de trailer leek deze film een comedy, maar naast grappig was deze film ook (vooral) erg ontroerend. Een mooie film, aanrader! Draait nu in de bioscoop.

8 / 10
pi_103288422
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:48 schreef dikkekaas het volgende:
[ afbeelding ]

Beginners (2008)

Na het zien van de trailer leek deze film een comedy, maar naast grappig was deze film ook (vooral) erg ontroerend. Een mooie film, aanrader! Draait nu in de bioscoop.

8 / 10
In m'n watchlist gezet
  Moderator woensdag 19 oktober 2011 @ 18:35:55 #14
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_103290014
Een van de mods heeft de Romeinse cijfers teruggeplaatst. Dat er uberhaupt iemand van over de zeik gaat is al best erg, maar verder commentaar kan in het feedbacktopic. :+

Hier graag weer gewoon ontopic.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_103295280
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:04 schreef NrSiX het volgende:

[..]

idd ;) Ben het eens met je cijfer. Al een tijdje geleden gezien maar een echte aanrader!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103298804
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:25 schreef FUUUU het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een van de weinige die hem vrij matig vond denk ik? :'(
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_103299022
Hoodwinked
eindelijk eens gezien..

een alternatieve versie van roodkapje, die ik persoonlijk wel aardig uitgewerkt vond.

aan de animatie merk je gewoon heel sterk dat het een oude film is die toen ook al niet hoogstaand was, maar dat mocht de pret niet drukken. Leuke film voor tussendoor:
6.9/10
pi_103309286
Rabat

Nederland
Roadmovie
105 minuten

geregisseerd door Victor Ponten en Jim Taihuttu
met Nasrdin Dchar, Achmed Akkabi en Chico Kenzari

Rabat is een roadmovie die de kijker meeneemt op de reis van de drie vrienden Nadir (Nasrdin Dchar), Abdel (Achmed Akkabi) en Zakaria (Chico Kenzari). Als Nadir van de ene op de andere dag de oude taxi van zijn vader van Amsterdam naar Rabat moet rijden, nodigen zijn twee beste vrienden zichzelf uit om met hem mee te gaan. De reis voert het drietal door het Europese landschap naar de Marokkaanse hoofdstad. Nieuwe werelden, ontmoetingen onderweg en het geheime reisdoel van Nadir zetten de vriendschap naarmate ze dichter bij Rabat komen steeds verder onder druk.

hele leuke gezellig en toffe film, goed acteer werk en af en toe ook wat leuke humor ertussen. film kijkt heel lekker weg en verveeld geen seconde. echt een aanrader om te zien
dikke 7.5
pi_103312601
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:31 schreef mschol het volgende:
Hoodwinked
eindelijk eens gezien..

een alternatieve versie van roodkapje, die ik persoonlijk wel aardig uitgewerkt vond.

aan de animatie merk je gewoon heel sterk dat het een oude film is die toen ook al niet hoogstaand was, maar dat mocht de pret niet drukken. Leuke film voor tussendoor:
6.9/10
2005 is oud? Hij is gewoon meer lowbudget als je het vergelijkt met pixar enzo.

Er is ook een deel 2 BTW
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_103312667
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 02:53 schreef Tim86 het volgende:

[..]

2005 is oud? Hij is gewoon meer lowbudget als je het vergelijkt met pixar enzo.

Er is ook een deel 2 BTW
Voor animatie kan het goed oud zijn, Ice Age ziet ook verouderd zijn ondanks zijn hoge budget
pi_103314346
Gister Sint gezien.

Vond hem wel vermakelijk, paar toffe stukjes met messen door hoofden en dergelijke. Vond het einde wel wat vlug gaan. En ik vond dat de karakters voor mensen die net dierbaren zijn verloren wel behoorlijk nuchter bleven..

Toch een 7.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 10:13:25 #22
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_103315687
Damn, wat was Bridesmaids slecht. Mijn vrouw keek het, ik keek (een groot deel) mee. Zeikwijven, irritant gezever, echte vrouwendingen die nergens over gaan, treuzeltrutten. BAH. De jaloezie, het je druk maken om niets, het 'ik ben zo onzeker dat ik andere mensen mijn leven en geluk laat bepalen' en natuurlijk ook nog de klassieker 'ik ben onzeker over mijn gewicht, ik eet 3 zakken chips'. Nuff said. Wat een baggerfilm.

Echt, deze film heeft alles om te laten zien waarom een deel van de hedendaagse vrouw een domme muts is van nature. :|W
  donderdag 20 oktober 2011 @ 10:58:12 #23
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_103316962
Hudsucker Proxy (Coen brothers)
IMDB: 7.4/10 from 36,601 users
Mijn: 7.5

Synopsis:
A naive business graduate is installed as president of a manufacturing company as part of a stock scam.

Mening
Heerlijk sfeertje wordt neergezet in deze film. Niet te intellectueel, gewoon lekker wegkijken.
Lachwekkend en af en toe meelijwekkend. Tim Robbins zet ook in deze film een goed karakter neer. 1 zin blijft je de hele film bij: "You know, for kids!"
Maar, wat ik vaker mee maak met films van de Coen broers, ik wil hem nog een keer kijken om alles te begrijpen. Er gebeurt gewoon erg veel.
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:05:19 #24
286575 Roces18
Chef de party
pi_103317185
Red State

3 jongens reageren op een advertentie in de buurt voor een trio met een vrouw. Helaas blijkt dat niet uitkomen en in plaats daarvan worden ze verdoofd door een middeltje in hun bier en worden ze de volgende dag wakker in een kooi in een kerk.

Deze film over fundamentalistische christenen is niet zozeer een horror zoals iedereen het zo ongeveer noemt. :') Het is een originele actie/thriller die elke keer weer je aandacht er bij vast pakt door leuke plotwendingen. De film komt ook realistisch over door lekker rauw en overtuigend te zijn. Zeker een aanrader 7,8 :7
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_103317683
Attack the block

wel grappig maar sloeg nergens op die hele film niet :O

cijfer: 6.5 <- puur om de vermaak en de maffe humor

Evertything must go van Will Pherrel

vond ik dan wel een saaie film..maar wel weer wat hebben.. een rol die ik bij hem nooit had gezien waardoor de film mij wel aansprak.. opzich wel een sneue vertoning wat hij was in de film.. maar ik vond daarentegen wel weer iets hebben.

cijfer: 7.0 had soms zn saaie kanten..maar kwa verhaal vond ik wel aanspreken..

Captain America First Avenger

wat een super film.. 1 van de beste (Hero) films die ik heb gezien de laatste tijd.. echt een aanrader... film duurt 2 uur.. en heb elke moment genoten _O_

cijfer: 9.0 <- zit een goed verhaal in.. de spanning word goed opgebouwd en alles word zorgvuldig uitgelegd. ( mijn mening ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')