abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 oktober 2011 @ 00:25:51 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103263855

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103263868

bah
Finally, someone let me out of my cage
pi_103263879
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:24 schreef Westerling het volgende:

[..]

[..]

Vraag me af of er veel mannen met sekslijntje zijn maar zonder borsthaar :P .
Ik ken er genoeg. O+
pi_103263881
Leuke TT :D

quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:24 schreef Westerling het volgende:

Vraag me af of er veel mannen met sekslijntje zijn maar zonder borsthaar :P .
Ze zijn er wel, maar ik geef dan ook geen reet om een sekslijntje :P
pi_103263903
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:23 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nou ja zeg, schande!! Weet je hoeveel vrouwen dat hebben (en er zijn zelfs mannen)? :P Neemt niet weg dat het wel ontsierend is.
Joh, ik had het gewoon nog niet zovaak gezien, dus ik moest wel ff slikken. Het was ook niet zomaar een paar puttjes; het was een soort maanlandschap, maar dan zonder amerikaanse vlag.
pi_103263915
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:26 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik ken er genoeg. O+
Inderdaad, de meesten hebben geen borsthaar, maar bijna iedereen heeft wel zo'n lijntje voor zover ik weet.
pi_103263924
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:27 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Joh, ik had het gewoon nog niet zovaak gezien, dus ik moest wel ff slikken. Het was ook niet zomaar een paar puttjes; het was een soort maanlandschap, maar dan zonder amerikaanse vlag.
Jij komt nooit op het strand/zwembad/sauna??? :{
  woensdag 19 oktober 2011 @ 00:27:53 #8
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103263928
Ik heb geen noemenswaardig borsthaar, maar komt het er dan haal ik het meteen weg.
C'est la vie
pi_103263931
quote:

[..]

Ik ken er genoeg. O+
Ja na een scheer/harsbeurt ja.
pi_103263937
Ok nog een vraagje en dan met name aan de vrouwen.

Ik heb dat nieuwe Paiq contact, ze is altijd offline als ik er wel ben.

Wat moet ik sturen om de meeste kans te hebben dat ze leuk terug reageerd?
Score is 8.7 dus we zullen wel enigszins overeen komen op weet ik veel wat voor manier..
Do what you love, love what you do!
pi_103263947
quote:

[..]

Ik had precies hetzelfde bij de bovenbenen van een meisje, dat er verder goed uitzag en helemaal niet dik was ofzo. Het verbaasde me wel :P
pi_103263959
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:27 schreef minibeer het volgende:

[..]

Inderdaad, de meesten hebben geen borsthaar, maar bijna iedereen heeft wel zo'n lijntje voor zover ik weet.
Gelukkig zeg je al bijna iedereen :P
pi_103263964
quote:
5s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:27 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jij komt nooit op het strand/zwembad/sauna??? :{
Nee eigenlijk niet. Volgens mij ben ik al een jaar of 5 niet meer in een zwembad of op een strand geweest; laat staan een sauna.
pi_103263981
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:28 schreef minibeer het volgende:

Ik had precies hetzelfde bij de bovenbenen van een meisje, dat er verder goed uitzag en helemaal niet dik was ofzo. Het verbaasde me wel :P
Sommige mensen zijn erfelijk belast, net zoals spataderen :)
pi_103263989
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:28 schreef kree het volgende:
Ok nog een vraagje en dan met name aan de vrouwen.

Ik heb dat nieuwe Paiq contact, ze is altijd offline als ik er wel ben.

Wat moet ik sturen om de meeste kans te hebben dat ze leuk terug reageerd?
Score is 8.7 dus we zullen wel enigszins overeen komen op weet ik veel wat voor manier..
Als je goede statistieken wilt moet je het zelf uitproberen op zoveel mogelijk vrouwen, niet hier aan vrouwen vragen die al voorbereid zijn en die laten proberen een "als" situatie te vormen. Dus gewoon verschillende dingen uittesten en kijken wat het beste werkt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103263992
quote:

[..]

Ik ken er genoeg. O+
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:26 schreef Cactus1 het volgende:
Leuke TT :D

[..]

Ze zijn er wel, maar ik geef dan ook geen reet om een sekslijntje :P
Oh nja een redelijke hoeveelheid van beide compenseert elkaar toch? :P
pi_103263995
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:28 schreef Axel1988 het volgende:

Nee eigenlijk niet. Volgens mij ben ik al een jaar of 5 niet meer in een zwembad of op een strand geweest; laat staan een sauna.
Moet je eens doen, gaat er een wereld voor je open ;)
pi_103264002
quote:

[..]

Ja na een scheer/harsbeurt ja.
Nope. B-)
pi_103264028
Overigens kree:

Een statement heeft veel meer kans op reactie dan een vraag. Doe hier wat mee :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103264033
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:27 schreef minibeer het volgende:

[..]

Oh, nja ik weet ook niet meer wat er eerder was ofzo :P
pi_103264036
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:29 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nope. B-)
Wist je trouwens dat wetenschappelijk is aangetoont dat mannen met borsthaar gemiddeld genomen intelligenter zijn ;).
pi_103264047
Is borsthaar nou een plus of niet?
Ik heb het niet, maar sommige vrienden wel (die zijn dan ook gelijk heel erg behaard...), en ik vind het lelijk :P
pi_103264061
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:29 schreef Westerling het volgende:

[..]

[..]

Oh nja een redelijke hoeveelheid van beide compenseert elkaar toch? :P
Ik heb het niet zo op harig verder, dus was is een redelijke hoeveelheid? :P
pi_103264062
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je goede statistieken wilt moet je het zelf uitproberen op zoveel mogelijk vrouwen, niet hier aan vrouwen vragen die al voorbereid zijn en die laten proberen een "als" situatie te vormen. Dus gewoon verschillende dingen uittesten en kijken wat het beste werkt.
Ja eens, maar het is nou niet zo dat mijn Paiq een overvloed aan contacten oplevert.
Hahaha heb er 4 en 3 zijn al mislukt :)
pi_103264077
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:29 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Moet je eens doen, gaat er een wereld voor je open ;)
Mwa, alleen maar veel getease en weer met een stijve piemel naar huis gaan zeker. Laat maar zitten.

Ik heb overigens wel neuken in een openbaar zwembad nog op mijn to-do list staan.
pi_103264083
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:30 schreef firefly3 het volgende:
Overigens kree:

Een statement heeft veel meer kans op reactie dan een vraag. Doe hier wat mee :)
Doe eens een voorbeeld om me in de goede richting te wijzen? :)
pi_103264084
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:30 schreef Axel1988 het volgende:

Wist je trouwens dat wetenschappelijk is aangetoont dat mannen met borsthaar gemiddeld genomen intelligenter zijn ;).
Rughaar, bedoel je ;)
  woensdag 19 oktober 2011 @ 00:32:31 #28
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103264091
quote:

[..]

Waarom is Japan dan zo technisch gevorderd? En die gasten hebben zoveel borsthaar als een.. ja.. een aziaat!
  woensdag 19 oktober 2011 @ 00:32:41 #29
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103264097
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:32 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Mwa, alleen maar veel getease en weer met een stijve piemel naar huis gaan zeker. Laat maar zitten.

Ik heb overigens wel neuken in een openbaar zwembad nog op mijn to-do list staan.
Nu kom ik al helemaal niet meer in een zwembad.
C'est la vie
pi_103264100
quote:

[..]

Nee dat wist ik niet, maar gemiddelden zijn sowieso niet interessant. 8-)
pi_103264103
quote:

[..]

Gezellig :P
pi_103264122
quote:
3s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:32 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Rughaar, bedoel je ;)
Niet dat ik gehoord had; maar mensen met veel rughaar zullen vaak ook wel veel borsthaar hebben, dus kan zijn dat het op hetzelfde neerkomt :).
  woensdag 19 oktober 2011 @ 00:33:39 #33
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103264125
quote:

[..]

De badmeesters van tegenwoordig letten heeeel erg streng op. Echt
pi_103264133
quote:

Ik ga naar het strand om te zonnen en te zwemmen. Als je daar al een stijve van krijgt dan is het wel erg gesteld :')
pi_103264144
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:33 schreef Sinji het volgende:

[..]

De badmeesters van tegenwoordig letten heeeel erg streng op. Echt
Denk maar niet dat ik me nog een reet aantrek van een badmeester als ik eenmaal bezig ben.
pi_103264148
quote:
5s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:33 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik ga naar het strand om te zonnen en te zwemmen. Als je daar al een stijve van krijgt dan is het wel erg gesteld :')
Tja, het is niet makkelijk als man...
pi_103264155
quote:

[..]

Ik zal niet ontkennen, het is erg gesteld.
pi_103264159
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:32 schreef Sinji het volgende:

Waarom is Japan dan zo technisch gevorderd? En die gasten hebben zoveel borsthaar als een.. ja.. een aziaat!
Gemiddeld genomen, dus ook mannen zonder borsthaar kunnen intelligent zijn. Maar het zal wel een onderzoek zijn geweest onder westerse mannen.
pi_103264161
quote:

[..]

Nou als je op je buik ligt kun je er soms niets aan doen :')
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_103264168
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:34 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Denk maar niet dat ik me nog een reet aantrek van een badmeester als ik eenmaal bezig ben.
Ik zie het nu voor me, ruziën met de badmeester en keiharde seks tegelijk
pi_103264192
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:34 schreef minibeer het volgende:

Tja, het is niet makkelijk als man...
Waarom hebben al die mannen die wel naar het strand gaan daar geen last van dan? Of laten ze zich er iig niet door weerhouden?
pi_103264206
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:31 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik heb het niet zo op harig verder, dus was is een redelijke hoeveelheid? :P
Tja ik ga ze niet tellen :)
pi_103264212
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:32 schreef kree het volgende:

[..]

Doe eens een voorbeeld om me in de goede richting te wijzen? :)
Bij Paiq weet je toch niets van haar ofzo toch? :/

"hopelijk ben je leuk :P"

Dit lokt vast wel reactie uit aan haar kant :P
pi_103264222
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:35 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Waarom hebben al die mannen die wel naar het strand gaan daar geen last van dan? Of laten ze zich er iig niet door weerhouden?
Sowieso, alle mannen die op hun buik liggen hebben een harde :P
pi_103264226
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:34 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Gemiddeld genomen, dus ook mannen zonder borsthaar kunnen intelligent zijn. Maar het zal wel een onderzoek zijn geweest onder westerse mannen.
Ik weet trouwens niet of er nou zoveel intelligentieverschil zit tussen verschillende bevolkingsgroepen. Is een gemiddelde aziaat daadwerkelijk intelligenter dan een gemiddelde nederlander of een gemiddelde nigeriaan?
pi_103264236
Ik heb een vermoeden dat het al wel aan de orde geweest zal zijn, maar ik heb het gemist, dus vraag ik het alsnog nu we het toch over uiterlijkheden hebben: is er nog hoop voor mannen met een buikje? :P
pi_103264241
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:36 schreef Westerling het volgende:

[..]

Tja ik ga ze niet tellen :)
Dan zijn het er teveel. :o
pi_103264252
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:37 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik weet trouwens niet of er nou zoveel intelligentieverschil zit tussen verschillende bevolkingsgroepen. Is een gemiddelde aziaat daadwerkelijk intelligenter dan een gemiddelde nederlander of een gemiddelde nigeriaan?
Ja, in sommige landen is het onderwijs gewoon veel beter, en dat heeft echt wel invloed
pi_103264266
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:37 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Serieus :P?
pi_103264272
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:37 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Haha, of ik heb heel weinig geduld ;) .
pi_103264273
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bij Paiq weet je toch niets van haar ofzo toch? :/

"hopelijk ben je leuk :P"

Dit lokt vast wel reactie uit aan haar kant :P
Klopt ik weet niks dus ik moet nu iets sturen wat ze morgen ofzo leest.

Maarja "hopelijk ben je leuk" kweet niet hoor

Misschien moet ik het maar gewoon proberen.
het maakt me niet echt uit als het gelijk mislukt want dan komt er over een week wel weer iemand anders :)
pi_103264274
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:35 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik laat me niet weerhouden door een stijve; integendeel. Daarvoor hebben ze ook die wijde zembroeken allemaal; niemand draagt meer van die strakke slips tegenwoordig (behalve mijn pa en borat; maar die wil je dan ook beide niet in een zwembad zien).
pi_103264294
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:38 schreef minibeer het volgende:

[..]

Serieus :P?
Qua borsthaar best wel ja. :P
pi_103264295
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:37 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik dacht dat het andersom was, dat ze juist dommer waren gemiddeld.

Er zit een verschil vanwege genetische verschillen. Afrikanen kunnen sneller rennen bijv.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 00:39:53 #55
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103264305
Ik krijg volgens mij heel moeilijk een stijve als ik het zo lees.
C'est la vie
pi_103264307
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:38 schreef kree het volgende:

[..]

het maakt me niet echt uit als het gelijk mislukt want dan komt er over een week wel weer iemand anders :)
Gebruik wel de :P smiley
pi_103264308
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:37 schreef Capstan het volgende:
Ik heb een vermoeden dat het al wel aan de orde geweest zal zijn, maar ik heb het gemist, dus vraag ik het alsnog nu we het toch over uiterlijkheden hebben: is er nog hoop voor mannen met een buikje? :P
Nee, trainen jij en minder snoepen o|O
pi_103264318
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:39 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dan kan je toch inderdaad beter niets hebben. Als je t kan tellen ziet t er sowieso niet uit :P
pi_103264328
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:38 schreef kree het volgende:

[..]

Ja gewoon wat sturen en kijken wat er gebeurt. Sommige dames reageren nooit wanneer je niet gelijktijdig online bent; en andere wel. Gewoon ff testen wat voor type het is wat dit betreft.
pi_103264331
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Gebruik wel de :P smiley
Haha nouja misschien moet ik het maar gewoon proberen.
Het is wel anders als dat ik normaal zou reageren ;)
pi_103264334
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:40 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nee, trainen jij en minder snoepen o|O
Was je al vergeten dat ik al 17 kilo kwijt ben door anders te eten? Nu zal ik inderdaad aan het trainen moeten :P
pi_103264345
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:39 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ok. Een paar gasten die ik ken hebben echt zoiets:

maar dan ook op hun rug enzo.
pi_103264351
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:40 schreef Westerling het volgende:

[..]

Dan kan je toch inderdaad beter niets hebben. Als je t kan tellen ziet t er sowieso niet uit :P
Niets heeft ook de voorkeur ja. B-)
Maar goed ik zei best wel (lees bijna) hè, als het er dan toch zit het liefst vrij weinig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2011 00:41:58 ]
pi_103264352
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:40 schreef kree het volgende:

[..]

Haha nouja misschien moet ik het maar gewoon proberen.
Het is wel anders als dat ik normaal zou reageren ;)
Hou me op de hoogte van het resultaat!
pi_103264353
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:40 schreef Capstan het volgende:

Was je al vergeten dat ik al 17 kilo kwijt ben door anders te eten? Nu zal ik inderdaad aan het trainen moeten :P
Het zal geen dealbreaker zijn hoor, maar een strak buikje is wel mooier :)
pi_103264360
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:39 schreef heloef het volgende:
Ik krijg volgens mij heel moeilijk een stijve als ik het zo lees.
It's all mindpower
pi_103264369
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:41 schreef minibeer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
;(

Rug vind ik nog tig keer erger dan borst, bleh.
pi_103264370
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:41 schreef minibeer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die zijn er genoeg; al komt dat vaak ook pas rond je 20ste hoor.
pi_103264381
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:42 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

;(

Rug vind ik nog tig keer erger dan borst, bleh.
Wat ik dan weer heb is 5 haren die wel heel lang zijn ;(
  woensdag 19 oktober 2011 @ 00:43:15 #70
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103264391
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:42 schreef minibeer het volgende:

[..]

It's all mindpower
Als ik op het strand loop word ie echt niet hard.
Toen ik tegen de kont van een meisje stond aan te schuren werd ie ook niet hard. _O-
C'est la vie
pi_103264402
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:42 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik zag het bij een jongen van 17, en die had het nog erger dan daar op het plaatje _O-
pi_103264407
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hou me op de hoogte van het resultaat!
Bericht is verstuurd ben benieuwd :)
Er is er 1 online nu ook, effe kijken wat ik daar ook alweer allemaal naar had gestuurd :)
pi_103264412
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:42 schreef minibeer het volgende:

[..]

Wat ik dan weer heb is 5 haren die wel heel lang zijn ;(
Even met de pincet in de aanval en je bent weer even klaar. Of nouja jij, degene die bij je rug kan.
pi_103264414
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:43 schreef heloef het volgende:

[..]

Toen ik tegen de kont van een meisje stond aan te schuren werd ie ook niet hard. _O-
Bij mij toen wel, bij het schuren.
pi_103264422
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:42 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik ben blij dat rughaar me bespaard is gebleven :D
pi_103264429
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:43 schreef heloef het volgende:

[..]

Gewoon rondlopen (zelfs op strand of zwembad) heb ik ook geen last van hoor. Tegen de kont schuren van een leuke meid... dat is een ander verhaal.
pi_103264432
Trouwens:
hebben jullie een harde lul bij het zoenen?
pi_103264437
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:43 schreef kree het volgende:

[..]

Bericht is verstuurd ben benieuwd :)
Er is er 1 online nu ook, effe kijken wat ik daar ook alweer allemaal naar had gestuurd :)
Het is belangrijk om kort en beknopt te reageren
pi_103264442
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:41 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Het zal geen dealbreaker zijn hoor, maar een strak buikje is wel mooier :)
Je vraagt best wel wat van me, nu...maar met eventuele vorderingen meld ik me hier wel ;)
pi_103264448
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:44 schreef minibeer het volgende:
Trouwens:
Ik kom hier wss zaterdag op terug.
pi_103264462
quote:
Trouwens:
Ik kan hier wel nat van worden ja :P
pi_103264467
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:45 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

^O^
pi_103264479
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:45 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik kan hier wel nat van worden ja :P
^O^ dat wou ik namelijk ook vragen :s)
  woensdag 19 oktober 2011 @ 00:46:25 #84
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103264481
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:45 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik kom hier over twee jaar op terug.
C'est la vie
pi_103264484
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:45 schreef minibeer het volgende:

[..]

^O^
Die meid zei trouwens tegen me dat ze ook wel opgewonden kon raken van zoenen; maar nog veel meer van gezoend worden in haar nek (langs de haarlijn etc...).
pi_103264497
quote:
Trouwens:
Jep. Maar dat zou ook door t beetpakken kunnen komen :P
pi_103264502
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat kan ook :)
pi_103264506
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:46 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Die meid zei trouwens tegen me dat ze ook wel opgewonden kon raken van zoenen; maar nog veel meer van gezoend worden in haar nek (langs de haarlijn etc...).
:)
  woensdag 19 oktober 2011 @ 00:47:26 #89
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103264510
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:47 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat kan ook :)
Ik sprak voor mezelf he.
C'est la vie
pi_103264516
quote:

Dat verschilt per vrouw, dus ga ze niet gelijk allemaal in hun nek lebberen (gratis tip) ;)
pi_103264521
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik hoop er ooit nog op terug te komen :')
  woensdag 19 oktober 2011 @ 00:47:56 #92
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103264523
quote:

[..]

Nou als dit geen neuken word weet ik het ook niet meer hoor.
C'est la vie
pi_103264530
Oh zit effe te chatten op paiq maar ze stelt geen vragen aan mij en ik weet bijna niet meer wat ik moet vragen.

Heeeeeeeelp ')
pi_103264542
quote:
7s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat verschilt per vrouw, dus ga ze niet gelijk allemaal in hun nek lebberen (gratis tip) ;)
Ow nee hoor; dat is sowieso niet een plek waar ik zou beginnen. Ik kan me echter wel voorstellen dat veel dames het wel lekker vinden. Het is een vrij gevoelig deel van je lichaam.
pi_103264555
quote:
7s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wel bij veel vrouwen, heb ik gehoord.
Wel onhandig trouwens. Mannen vinden het iig meestal wel leuk als je aan hun piem0l zit, die doen niet zo moeilijk :P
pi_103264567
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:48 schreef kree het volgende:
Oh zit effe te chatten op paiq maar ze stelt geen vragen aan mij en ik weet bijna niet meer wat ik moet vragen.

Heeeeeeeelp ')
Relaxt, less = more.

Ps, die meid die je net een berichtje stuurde?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 00:49:45 #97
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103264569
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:47 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik hoop er ooit nog op terug te komen :')
Dat kan ook nog. _O-
C'est la vie
pi_103264571
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:49 schreef minibeer het volgende:

Wel onhandig trouwens. Mannen vinden het iig meestal wel leuk als je aan hun piem0l zit, die doen niet zo moeilijk :P
Hahaha, wat een vergelijk. Steek je je piemel ook in haar nek dan? :P
pi_103264583
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou als dit geen neuken word weet ik het ook niet meer hoor.
Praten over seks is 1; daadwerkelijk verleiden is wat anders...
  woensdag 19 oktober 2011 @ 00:50:35 #100
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103264587
quote:

[..]

Je zou der bijna spontaan homo van worden.
C'est la vie
pi_103264609
quote:

[..]

Ik heb ook nooit beweert dat ik het vervelend zou vinden wanneer ze me af zou trekken wanneer ik haar in haar nek zoen...
pi_103264611
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat kan ook nog. _O-
Ik mag hopen dat dat wel kan, ja :P
pi_103264617
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:49 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hahaha, wat een vergelijk. Steek je je piemel ook in haar nek dan? :P
I know, ik was ook niet helemaal serieus :P
Maar dat moet ik eens proberen, zij blij, ik blij _O-
pi_103264634
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Relaxt, less = more.

Ps, die meid die je net een berichtje stuurde?
Nee dis een andere waar ik een paar weken terug berichtjes naar had gestuurd.
Nou het gaat nu nog goed geloof ik ;)
pi_103264635
Maar wat ik eigenlijk bedoelde is dat mannen niet echt een speciale plek hebben waar ze het leuk vinden om gezoend of gestreeld te worden (of vergis ik me?)
Ik heb het zelf iig niet.
pi_103264646
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:52 schreef minibeer het volgende:
Maar wat ik eigenlijk bedoelde is dat mannen niet echt een speciale plek hebben waar ze het leuk vinden om gezoend of gestreeld te worden (of vergis ik me?)
Ook dat wisselt per man. Snap nou eens dat niet iedereen hetzelfde in elkaar steekt, dat is juist het leuke :P
pi_103264652
quote:
  woensdag 19 oktober 2011 @ 00:54:15 #108
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103264663
quote:
Omdat je het nog niet hebt ervaren denk ik!

Werd zelf helemaal gek toen er aan mijn oorlel gesabbelt werd.. :@
pi_103264677
quote:
Nou, zoenen in me nek doet t bij ook wel goed.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 00:54:55 #110
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103264682
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:51 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat dat wel kan, ja :P
Ik zie het al voor me:
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2065 12:21 schreef Capstan het volgende:
Ja mensen ik kan melden dat ik gisteren avond voor het eerst gezoend heb.
Wel jammer dat mijn kunstgebit los kwam te zitten tijdens de zoen.
Volgende keer toch maar Kukident gebruiken.
C'est la vie
pi_103264691
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:53 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

De verwachtingen worden steeds hoger :P
pi_103264709
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:53 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ook dat wisselt per man. Snap nou eens dat niet iedereen hetzelfde in elkaar steekt, dat is juist het leuke :P
Jaja, doe maar niet of ik een autist ben :P. Maar volgens mij zijn de voorkeuren van mannen minder strict. Ik heb in ieder geval nog nooit een van mijn vrienden horen zeggen dat hij het lekker vind als hij op een bepaalde plek gekust wordt ofzo.
Wel het omgekeerde: dat mensen zoiets hadden van 'ga nou maar naar beneden in plaats van mijn buik te likken...'
pi_103264710
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:53 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Trouwens, ooit wel een gezoend?
pi_103264737
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zie het al voor me:

[..]

Lol; "een van hen draagt een kunstgebid.... maar wie?"
pi_103264751
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:55 schreef minibeer het volgende:

Jaja, doe maar niet of ik een autist ben :P. Maar volgens mij zijn de voorkeuren van mannen minder strict. Ik heb in ieder geval nog nooit een van mijn vrienden horen zeggen dat hij het lekker vind als hij op een bepaalde plek gekust wordt ofzo.
Wel het omgekeerde: dat mensen zoiets hadden van 'ga nou maar naar beneden in plaats van mijn buik te likken...'
Alsof mijn vriendinnen zulke dingen tegen mij zeggen. Dat zijn toch dingen waar je het niet over hebt, maar gewoon ervaart/uit probeert.
pi_103264755
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:55 schreef Westerling het volgende:

[..]

Trouwens, ooit wel een gezoend?
1x; en toen vond ik het niets; ik had eigenlijk ook niet zo'n zin om haar te zoenen (dus ik hoop dat het daar aan ligt).
pi_103264756
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zie het al voor me:

[..]

Nou, een beetje positiever mag ook wel ;(
pi_103264780
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:55 schreef Westerling het volgende:

[..]

De verwachtingen worden steeds hoger :P
Haha, ach, ik heb zelf wel goede verwachtingen. Ik denk dat ze me wel wil neuken; of ik haar ook daadwerkelijk kan verleiden is altijd nog maar afwachten...
  woensdag 19 oktober 2011 @ 00:58:44 #119
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103264782
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:57 schreef Capstan het volgende:

[..]

Nou, een beetje positiever mag ook wel ;(
Okee, okee:
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2045 12:21 schreef Capstan het volgende:
Ja mensen ik kan melden dat ik gisteren avond voor het eerst gezoend heb.
C'est la vie
pi_103264789
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:57 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Alsof mijn vriendinnen zulke dingen tegen mij zeggen. Dat zijn toch dingen waar je het niet over hebt, maar gewoon ervaart/uit probeert.
Oh ik wel hoor (niet dat ik er over begin maar ik hoor van anderen wel dingen). Niet zo vaak hoor, maar af en toe wel.
pi_103264803
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:58 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Haha, ach, ik heb zelf wel goede verwachtingen. Ik denk dat ze me wel wil neuken; of ik haar ook daadwerkelijk kan verleiden is altijd nog maar afwachten...
Ze wil piemel, dat was toch duidelijk *)
  woensdag 19 oktober 2011 @ 00:59:32 #122
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103264804
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:57 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

1x; en toen vond ik het niets; ik had eigenlijk ook niet zo'n zin om haar te zoenen (dus ik hoop dat het daar aan ligt).
Tip, leer te zoenen. Meiden vinden dit zeeer belangrijk. Omdat dit eigenlijk een recensie is van hoe je bent in bed (in hun ogen),
pi_103264809
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:58 schreef minibeer het volgende:

Oh ik wel hoor (niet dat ik er over begin maar ik hoor van anderen wel dingen). Niet zo vaak hoor, maar af en toe wel.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:54 schreef Sinji het volgende:

Omdat je het nog niet hebt ervaren denk ik!

Werd zelf helemaal gek toen er aan mijn oorlel gesabbelt werd.. :@
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:54 schreef Westerling het volgende:

[..]

Nou, zoenen in me nek doet t bij ook wel goed.
pi_103264826
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:59 schreef Sinji het volgende:

Tip, leer te zoenen. Meiden vinden dit zeeer belangrijk. Omdat dit eigenlijk een recensie is van hoe je bent in bed (in hun ogen),
Goede tip, maar dan heb je wel iemand nodig om mee te oefenen hè? :')
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:00:50 #125
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103264841
Ik heb dus geen flauw idee wat ik lekker vind.
Wordt nog een grote speurtocht straks. :')
C'est la vie
pi_103264843
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:59 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Goed punt, die had ik gemist :D
pi_103264849
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Okee, okee:

[..]

Ik sla hem ergens op en plak hem gewoon als het zover is :P
pi_103264859
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:58 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd! :)
pi_103264861
quote:

[..]

Nouja; ik was van plan (als het er nog eens van komt); om het vooral rustig aan te doen... en verder merk ik het vanzelf wel. Ze is verder reeds op de hoogte dat ze qua bedprestaties niet veel van me hoeft te verwachten :P.
pi_103264878
Update:

Gesprek op paiq gaat moeizaam :')
Maar nog wel door :P
pi_103264894
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:02 schreef kree het volgende:
Update:

Kun je een beetje uit het vraaggesprek met standaardvragen raken?
pi_103264902
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:57 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nee, dan lijkt het me ook maar een smerige bezigheid :P
pi_103264928
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:03 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Kun je een beetje uit het vraaggesprek met standaardvragen raken?
Jawel maar het moet allemaal nu een beetje van mij komen :)
Misschien moet ik wat over haar vragen????
Maar weet niet wat.
pi_103264933
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:02 schreef kree het volgende:
Update:

Willekeurigheid werkt. Een willekeurige statement of mening van jezelf.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:05:08 #135
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103264937
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:01 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nouja; ik was van plan (als het er nog eens van komt); om het vooral rustig aan te doen... en verder merk ik het vanzelf wel. Ze is verder reeds op de hoogte dat ze qua bedprestaties niet veel van me hoeft te verwachten :P.
Tip met zoenen; take it sloowww. De zintuigen van je lippen zijn zeer gevoelig, en zeker als je de hare tegen die van jou aanvoelt. Just cherish the moment en geniet. Plaag ook een beetje naarmate je meer ervaren wordt. Worden ze helemaal gek :P
pi_103264973
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:05 schreef Sinji het volgende:

[..]

Tip met zoenen; take it sloowww. De zintuigen van je lippen zijn zeer gevoelig, en zeker als je de hare tegen die van jou aanvoelt. Just cherish the moment en geniet. Plaag ook een beetje naarmate je meer ervaren wordt. Worden ze helemaal gek :P
Deed een (soort van) vakantievriendin ook altijd. Geil ja :Y
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:06:45 #137
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103264979
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:03 schreef Westerling het volgende:

[..]

Nee, dan lijkt het me ook maar een smerige bezigheid :P
Je moet het wel willen inderdaad :')
pi_103265012
quote:

[..]

Ja, ik was vorige keer toen ik haar ontmoette ook bijna tot zoenen gekomen. Onze lippen enkele cm van elkaar... kon haar adem voelen. Heerlijk moment; jammer dat we verstoord werden op dat moment... alhouwel... dat houdt het ook wel weer spannend :). 2 stappen voorwaarts en 1 stap terug.
pi_103265043
quote:

+ ga niet als een helicopter rondjes draaien met je tong en probeer ook niet met haar huig te worstelen.
Vooral veel aandacht besteden aan de lippen en een klein beetje tong. En zoals hier boven staat, take it slow! Want niemand zit te wachten op een sneltrein ;)
pi_103265062
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:07 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ja, ik was vorige keer toen ik haar ontmoette ook bijna tot zoenen gekomen. Onze lippen enkele cm van elkaar... kon haar adem voelen. Heerlijk moment; jammer dat we verstoord werden op dat moment... alhouwel... dat houdt het ook wel weer spannend :). 2 stappen voorwaarts en 1 stap terug.
Het lijkt wel een film of een serie ofzo :P
Was jij dat nou, die vertelde dat hij heel vaak bijna tot seks was gekomen?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:09:45 #141
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103265063
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:07 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Essentie van verleiden my man! :D
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:11:23 #142
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103265097
quote:

[..]

* heloef pakt notitieblok
C'est la vie
pi_103265106
Ik ga toch maar eens slapen. Heb het nu alweer veel te laat gemaakt. Welterusten, allemaal!
pi_103265109
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:08 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

+ ga niet als een helicopter rondjes draaien met je tong en probeer ook niet met haar huig te worstelen.
Vooral veel aandacht besteden aan de lippen en een klein beetje tong. En zoals hier boven staat, take it slow! Want niemand zit te wachten op een sneltrein ;)
De eerste keer dat ik zoende was veeeeeeeelste laat, maar volgens mij heeft ze t niet eens gemerkt. Volgens mij moet je er juist niet over nadenken, dan gaat het juist fout.
pi_103265121
quote:

[..]

Slow
pi_103265137
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:09 schreef minibeer het volgende:

[..]

Nu je t zegt, dat is wel raar als je maar 1x gezoend hebt toch?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:13:16 #147
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103265149
quote:

[..]

Niet? ;(
C'est la vie
pi_103265162
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:12 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Slow
mmm
pi_103265166
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:09 schreef minibeer het volgende:

[..]

Uhm; weet niet; kan zijn dat je het zo geïnterpreteerd hebt. Ik zie het zelf anders; al zijn er wel 2 meiden geweest die letterlijk gevraagd hebben (IRL) om een keer seks te hebben.
pi_103265182
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:13 schreef heloef het volgende:

Niet? ;(
Er zijn nog steeds mannen die dat doen ;( Daarom zeg ik het maar even, want dan is het zoenen snel afgelopen :')
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:15:28 #151
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103265190
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:15 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Er zijn nog steeds mannen die dat doen ;( Daarom zeg ik het maar even, want dan is het zoenen snel afgelopen :')
Ik hou dit in mijn achterhoofd voor over 2 jaar. :')
C'est la vie
pi_103265205
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:13 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Uhm; weet niet; kan zijn dat je het zo geïnterpreteerd hebt. Ik zie het zelf anders; al zijn er wel 2 meiden geweest die letterlijk gevraagd hebben (IRL) om een keer seks te hebben.
Zou kunnen,
Anyway, wel apart dat ze dat vroegen :D Toch wel raar dat het er niet van gekomen is dan...
pi_103265207
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:15 schreef heloef het volgende:

Ik hou dit in mijn achterhoofd voor over 2 jaar. :')
Optimist :*
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:17:30 #154
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103265231
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:16 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Optimist :*
Nee ik hou de verwachtingen gewoon laag.
Kan het moeilijk tegenvallen.

Eerste keer: duurt 15 seconden.
Eerste keer zoenen: over twee jaar

Moeilijk om jezelf dan nog teleur te stellen. :')
C'est la vie
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:19:17 #155
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103265261
Je kan het aanvoelen als een meid 'klaar is' om gezoend te worden. Wat ik altijd doe is dichtbij staan en aan hun haren voelen. Zodra ze glimlacht is het BAM!
pi_103265274
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee ik hou de verwachtingen gewoon laag.
Kan het moeilijk tegenvallen.

Eerste keer: duurt 15 seconden.
Eerste keer zoenen: over twee jaar

Moeilijk om jezelf dan nog teleur te stellen. :')
Wel hoor, dat tweede kan nog veel langer duren :')
pi_103265284
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:16 schreef minibeer het volgende:

[..]

Zou kunnen,
Anyway, wel apart dat ze dat vroegen :D Toch wel raar dat het er niet van gekomen is dan...
Ik had er beide keren geen trek in. Was 1x na een succesvolle date met die meid die ik dan ook gezoend heb... ik zag haar eigenlijk niet zo erg zitten; dat is ook de reden dat ik niet met haar mee naar binnen ben gegaan toen ik haar thuis afzette. De andere keer was met een vriendin van mij, waar ik wel vaker tegen klaagde over mijn vrouwenproblemen en mijn maagdelijk enzo. En zij was nogal makkelijk in die dingen, dus heeft ze het een keer (ofja, meerdere keren...) voorgesteld. Ik had daar echter ook niet zo'n trek in. Dat was echter een zeker 2 jaar geleden; wss zou ik er nu anders tegenover staan. Helaas heeft ze nu een vaste relatie en woont ze al een jaar samen.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:22:09 #158
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103265314
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:20 schreef minibeer het volgende:

[..]

Wel hoor, dat tweede kan nog veel langer duren :')
Oh ja. :')
Maar goed laat ik eerst maar tot nummer 1 komen. :')
C'est la vie
pi_103265324
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:19 schreef Sinji het volgende:
Je kan het aanvoelen als een meid 'klaar is' om gezoend te worden. Wat ik altijd doe is dichtbij staan en aan hun haren voelen. Zodra ze glimlacht is het BAM!
Een meid die niet "klaar" is om gezoend te worden, laat zich wss ook niet aan haar haren voelen toch?
pi_103265325
Ik ga dr vandoor, truste allemaal
pi_103265329
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh ja. :')
Maar goed laat ik eerst maar tot nummer 1 komen. :')
Wat is nummer 1?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:23:00 #162
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103265334
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:22 schreef Westerling het volgende:
Slaap lekker.
C'est la vie
pi_103265336
quote:
Truste
pi_103265348
Paiq update:
Ze is lerares wiskunde
en ik zuig in wiskunde.... kansen voor bijles ;)
pi_103265354
quote:
trusten :)
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:24:39 #166
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103265358
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:22 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Een meid die niet "klaar" is om gezoend te worden, laat zich wss ook niet aan haar haren voelen toch?
Daarom :). En zodra ze terugdeinst weet je genoeg. Als excuus kun je zeggen dat je een vlekje uit haar haar wou weghalen
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:25:08 #167
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103265364
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:22 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Wat is nummer 1?
De eerste meid die ik ooit ga zoenen.
Hopelijk. :')
C'est la vie
pi_103265373
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:24 schreef Sinji het volgende:

[..]

Daarom :). En zodra ze terugdeinst weet je genoeg. Als excuus kun je zeggen dat je een vlekje uit haar haar wou weghalen
Naja, dan heb je het toch al verneukt; dan kun je ook gewoon zeggen: "ik dacht dat je pruik scheef zat".
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:26:27 #169
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103265393
Nee hoor, no harm done. Het hangt ervan af hoe je attitude is daartegenover. Als je ineens als een gek sorry begint te zeggen heb je het verprutst ja.

Maar als je een beetje ervaren bent dan voel je echt wel aan wanneer ze er klaar voor is of niet. Haartruucje is alleen een aangename prelude naar een kus voor haar.
pi_103265434
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:26 schreef Sinji het volgende:
Nee hoor, no harm done. Het hangt ervan af hoe je attitude is daartegenover. Als je ineens als een gek sorry begint te zeggen heb je het verprutst ja.
Het gaat er dus eigenlijk om dat je altijd relaxt blijft, ook al maak je foutjes. Een foutje als dat, is zeg maar de 1 stap terug; maar wil niet zeggen dat je daarna niet meer 2 stappen voorwaarts kunt maken?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:28:38 #171
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103265445
Juist!
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:29:33 #172
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103265459
Dat is trouwens met alles zo als je een fout maakt.
Of je nou een meisje probeert te zoenen of wat dan ook.
Gewoon accepteren en doorgaan.
C'est la vie
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:30:13 #173
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103265469
Het is niet alleen verleiden. Het is een lifestyle wat je moet aanleren om succesvol te worden met het 'daten'.
pi_103265490
Ik zit even te denken hoe dat vorige keer ging met die meid die ik dus bijna zoende. Het ging gewoon van beetje individueel dansen; naar wat intiemer dansen... steeds wat dichterbij... en op gegeven moment keek ik haar aan en had ze... mh... iets van pretoogjes ofzo... het voelde gewoon duidelijk als "dit is het moment".
pi_103265513
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:31 schreef Axel1988 het volgende:
Ik zit even te denken hoe dat vorige keer ging met die meid die ik dus bijna zoende. Het ging gewoon van beetje individueel dansen; naar wat intiemer dansen... steeds wat dichterbij... en op gegeven moment keek ik haar aan en had ze... mh... iets van pretoogjes ofzo... het voelde gewoon duidelijk als "dit is het moment".
O, en toen? Ik heb zelf eigenlijk nooit bijna gehad, ik heb niet zo vaak gezoend, maar elke keer dat ik heb gezoend was het wel lang en goed :P
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:32:39 #176
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103265516
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:31 schreef Axel1988 het volgende:
Next time better! *) Weet je wel hoeveel vrouwen er bestaan.. omg..
pi_103265527
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:32 schreef minibeer het volgende:

[..]

O, en toen? Ik heb zelf eigenlijk nooit bijna gehad, ik heb niet zo vaak gezoend, maar elke keer dat ik heb gezoend was het wel lang en goed :P
Nou, toen kwam haar vriendin dus terug van de wc :P... en dat liet ze best goed merken :).
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:33:13 #178
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103265528
Kuut
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:33:35 #179
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103265534
.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:33:40 #180
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103265538
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:32 schreef Sinji het volgende:

[..]

De leuke vrouwen zijn echter op een hand te tellen. :')
Of ik heb een hoge standaard. Kan ook. :')
C'est la vie
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:34:26 #181
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103265551
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:33 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat versta je onder leuk?
pi_103265555
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:32 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ik verbaas me er ook altijd over :P
En eigenlijk zie ik ook wel in dat het logisch is dat ik niet veel sjans heb enzo.
Want veel mensen die het wel hebben zijn ook echt veel te extravert, elk meisje naroepen, aanspreken, ik zie het mezelf nog niet zo snel doen :{
pi_103265573
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:33 schreef heloef het volgende:

[..]

O. Als ik rondkijk op de uni, in de stad, er zijn er genoeg
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:35:19 #184
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103265574
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:34 schreef Sinji het volgende:

[..]

Wat versta je onder leuk?
Uitstraling vooral.
Die moet me aanspreken.
Gewoon lekker is er genoeg.
C'est la vie
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:36:47 #185
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103265592
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:34 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik verbaas me er ook altijd over :P
En eigenlijk zie ik ook wel in dat het logisch is dat ik niet veel sjans heb enzo.
Want veel mensen die het wel hebben zijn ook echt veel te extravert, elk meisje naroepen, aanspreken, ik zie het mezelf nog niet zo snel doen :{
Dat hoeft ook niet. Het gaat erom dat wanneer jij wél interesse hebt in een meid, je de know-how hebt om het tot een succesvolle benadering te krijgen.

Bedenk wel, iedere vrouw is anders. De een zal nooit toegeven bij de eerste ontmoeting of zelfs de eerste paar dates. Je moet dat aanvoelen.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:39:52 #186
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103265631
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:35 schreef minibeer het volgende:

[..]

O. Als ik rondkijk op de uni, in de stad, er zijn er genoeg
Uni in Groningen :s)
pi_103265646
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:39 schreef Sinji het volgende:

[..]

Je moet eens in Eindhoven komen kijken :Y
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:41:19 #188
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103265649
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Uitstraling vooral.
Die moet me aanspreken.
Gewoon lekker is er genoeg.
Ja uitstraling.. maar heb je ook specifieke kenmerken?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:42:21 #189
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103265666
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:40 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Je moet eens in Eindhoven komen kijken :Y
Voorbeelden? :P
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:42:49 #190
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103265673
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:41 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ja uitstraling.. maar heb je ook specifieke kenmerken?
Totaal niet.
De meisjes die ik leuk vond waren totaal verschillend van elkaar.
C'est la vie
pi_103265698
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:42 schreef Sinji het volgende:

[..]

Voorbeelden? :P
Hier op de uni worden de damenstoiletten meer gebruikt door mannen dan door vrouwen, omdat ze de rijen bij de mannentoiletten willen mijden. Het was dan ook een sarcastische opmerking over mijn onderwijsinstelling ;).
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:45:11 #192
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103265707
Whehe
pi_103265710
IIG; ik ben er weer vandoor. Staan me een aantal zeer lange dagen te wachten; wellicht dat ik alleen morgenavond nog even hier te vinden ben, maar zal ook niet lang zijn. Mijn verslagje zal iig in de loop van zaterdag wel hier te lezen zijn :)
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:46:11 #194
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103265723
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Totaal niet.
De meisjes die ik leuk vond waren totaal verschillend van elkaar.
Waren het toevallig meiden die jou een toegankelijk gevoel gaven ?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:46:43 #195
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103265731
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:45 schreef Axel1988 het volgende:
IIG; ik ben er weer vandoor. Staan me een aantal zeer lange dagen te wachten; wellicht dat ik alleen morgenavond nog even hier te vinden ben, maar zal ook niet lang zijn. Mijn verslagje zal iig in de loop van zaterdag wel hier te lezen zijn :)
Welterusten goos, en geen natte dromen he! Killing for your game
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:46:54 #196
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103265734
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:46 schreef Sinji het volgende:

[..]

Waren het toevallig meiden die jou een toegankelijk gevoel gaven ?
Nee juist totaal niet. :')
Ik heb mijn gevoelens voor hun altijd verborgen.
C'est la vie
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:47:08 #197
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103265741
quote:
Slaap lekker.
C'est la vie
pi_103265760
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:39 schreef Sinji het volgende:

[..]

Utrecht hier. Maar ik zit dan wel weer bij het bèta-departement...
pi_103265765
quote:
trusten :W
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:49:45 #200
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103265773
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Shucks! Hoe oud ben je nu?
pi_103265779
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Doe ik ook altijd :').
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:51:01 #202
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103265793
Hebben jullie daar spijt van?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:51:27 #203
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103265801
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:49 schreef Sinji het volgende:

[..]

Shucks! Hoe oud ben je nu?
17
C'est la vie
pi_103265819
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:51 schreef Sinji het volgende:
Nee, als ik wel zou zeggen zou het misschien wat raar overkomen ofzo, omdat ik niet echt met de meisjes omga die ik leuk vind. Meer met (mannelijke) vrienden.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:55:17 #205
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103265847
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:51 schreef Sinji het volgende:
Vanwege mijn autistisch angst voor afwijzing: nee niet echt.
Ze hadden me toch niet gemoeten.
C'est la vie
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:59:19 #206
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103265882
Meisjes zijn een stuk minder eng dan je denkt. Maar ik begrijp precies wat jullie bedoelen. Ik was ook zo.

Hebben jullie wel de behoefte om met een mooie meid te daten?

Wauw het is heel laat. Tot later!
pi_103265905
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:59 schreef Sinji het volgende:
Meisjes zijn een stuk minder eng dan je denkt. Maar ik begrijp precies wat jullie bedoelen. Ik was ook zo.

Ik vind meisjes op zich niet eng, maar wel zodra het romantisch wordt.
pi_103265912
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:59 schreef Sinji het volgende:

Wauw het is heel laat. Tot later!
Ik ga ook, trusten!
  woensdag 19 oktober 2011 @ 02:02:25 #209
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103265921
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 02:01 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik vind meisjes op zich niet eng, maar wel zodra het romantisch wordt.
Dit inderdaad.
Of nee, het word voor mij eng zodra ik me kwetsbaar moet opstellen en moet laten blijken dat ik een meisje leuk vind.
C'est la vie
  woensdag 19 oktober 2011 @ 02:02:40 #210
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103265926
Slaap lekker jongens, ik ga ook.
C'est la vie
pi_103266029
Ok heb nu een uur lopen chatten op paiq en ik kan gewoon ineens een foto zien hahahahaa

Tis wel een leuk meisje zo te zien.

Maar het werd te laat nu, denk dat ik het redelijk goed heb aangepakt maar weet niet.
Mijn gevoel zegt dat het niks kan worden.
'T is ook vervelend als je zelf steeds het gesprek moet leiden.

Nouja via PM kan het over de chat (log) gaan (als je het ook voor je kan houden), ik ga dat niet meer hier neerzetten, beetje slechte ervaringen mee inmiddels :')
  woensdag 19 oktober 2011 @ 02:32:03 #212
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103266171
quote:

[..]

waar haal je dat vandaan?

ik ben weg jongens lezen dat jullie over versieren praten als een stel meisjes geeft me een slappe.

:r
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 19 oktober 2011 @ 07:29:58 #213
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103267038
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 02:32 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

waar haal je dat vandaan?

ik ben weg jongens lezen dat jullie over versieren praten als een stel meisjes geeft me een slappe.

:r
Ik haal dat van de bronnen zelf. En je mag doen wat je wilt schenkstroop, niemand belet je.

Tot nu toe heb ik wel het idee dat je helemaal niet van vrouwen houdt. Doe wat aan die woman-issues voordat je uberhaupt een kans wilt maken met het verleiden van een vrouw. Just a tip ;)
pi_103268113
Goedemorgen voor wie al wakker is :)
pi_103268218
Heyyy,

Deze tips kunnen anderen misschien ook gebruiken (voor een chat):

- Typ niet zo veel, anders wordt het een monoloog. Het is beter om minder te zeggen dan haar.
- Wees altijd blij/naar het positieve. Sommige mensen accentueren negatieve aspecten in hun verhalen.
- Je moet iemand worden met opties, heb je die nog niet dan hoeft ze dat niet te weten.
- Zie anderen nooit als concurrentie en zeg dit niet, ook niet als grapje.
- Escaleer, dus een virtueel kusje bijvoorbeeld.
pi_103268306
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:20 schreef firefly3 het volgende:
Heyyy,

Deze tips kunnen anderen misschien ook gebruiken (voor een chat):

- Typ niet zo veel, anders wordt het een monoloog. Het is beter om minder te zeggen dan haar.
- Wees altijd blij/naar het positieve. Sommige mensen accentueren negatieve aspecten in hun verhalen.
- Je moet iemand worden met opties, heb je die nog niet dan hoeft ze dat niet te weten.
- Zie anderen nooit als concurrentie en zeg dit niet, ook niet als grapje.
^O^ Ga ze gebruiken bij meisje 4 op paiq waar ik nog reactie terug van moet krijgen
en meisje 3 ook daar ga ik nog wel een keer mee chatten. :)
pi_103268331
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:24 schreef kree het volgende:

[..]

^O^ Ga ze gebruiken bij meisje 4 op paiq waar ik nog reactie terug van moet krijgen
en meisje 3 ook daar ga ik nog wel een keer mee chatten. :)
Aantallen maken is goed :)
pi_103268396
Escaleren, dat is zeker vaktaal :')
pi_103268401
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Aantallen maken is goed :)
zit trouwens te denken over dit

Niet dat ik moeite heb om `x` te typen
maar is dat niet raar als je voor het eerst met iemand chat?
Vraag me af wat zo'n meid daarvan denkt.
pi_103268841
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:29 schreef kree het volgende:

[..]

Je moet de interactie vooruit brengen, anders kom je niet verder dan maximaal vrienden.
pi_103268885
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je moet de interactie vooruit brengen, anders kom je niet verder dan maximaal vrienden.
Klopt maar dan zou ik het als afsluiter gebruiken denk de volgende keer.
Zo van "Groetjes xxxx" ofzo

denk?
pi_103269585
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:48 schreef kree het volgende:

[..]

Klopt maar dan zou ik het als afsluiter gebruiken denk de volgende keer.
Zo van "Groetjes xxxx" ofzo

denk?
Doei x is beter :) Groetjes is zo officieel, zo voorzichtig waardoor het juist verkeerd is.
pi_103269700
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Doei x is beter :) Groetjes is zo officieel, zo voorzichtig waardoor het juist verkeerd is.
Ja zal de leeftijd zijn van mij haaha
Als ik wel is die "chat taal" zie dan moet ik gewoon echt nadenken ook wat het nou precies is :)
pi_103269883
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:15 schreef kree het volgende:

[..]

Ja zal de leeftijd zijn van mij haaha
Als ik wel is die "chat taal" zie dan moet ik gewoon echt nadenken ook wat het nou precies is :)
Ik ben zelf 27 :)
pi_103269924
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben zelf 27 :)
Ben je er beter in als ik.

Kreeg laatst op msn
"nwtl"
Haha geen idee wat dat inhield, jij wel? ;)
pi_103269979
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:21 schreef kree het volgende:

[..]

Kreeg laatst op msn
"nwtl"
Nee ik ook niet :D
pi_103270049
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee ik ook niet :D
Nou moest het ook vragen maar blijkbaar is het:
"nog wat te lullen" :P
  woensdag 19 oktober 2011 @ 10:29:28 #228
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103270186
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:29 schreef kree het volgende:

[..]

Hoi kree alles goed? Kusje!

Zo moeilijk is dat niet :D

quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Fijne dag kus
Hoi hoi kus
Doei kus
Tot snel kus

Kus kan je ook vervangen door x
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 19 oktober 2011 @ 10:30:26 #229
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103270219
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:21 schreef kree het volgende:

[..]

Kreeg laatst op msn
"nwtl"
Niet weer te laat <-- dit schat ik :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_103271296
Goedemorgen.
pi_103271415
Die "x" niet te snel doen trouwens. Of niet na elk bericht of iets iig. Zo van "slaaplekker x" kan prima, maar niet elk berichtje/mailtje ermee eindigen.
pi_103271506
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:09 schreef Myraela het volgende:
Die "x" niet te snel doen trouwens. Of niet na elk bericht of iets iig. Zo van "slaaplekker x" kan prima, maar niet elk berichtje/mailtje ermee eindigen.
Haha nee dat dacht ik zelf ook al niet.

alleen aan het einde van de chat ofzo lijkt me nog wel gepast ;)
pi_103271570
Oh, en ook niet meteen met iemand gaan praten als je zelf online komt of haar online ziet komen. Ik word helemaal gek van zo'n gast die me echt elke keer aanspreekt. Zelfs vroeg in de ochtend. :') Flikker op man, ik houd niet van dat gelul aan me kop telkens.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 11:16:23 #234
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_103271631
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:14 schreef Myraela het volgende:
Oh, en ook niet meteen met iemand gaan praten als je zelf online komt of haar online ziet komen. Ik word helemaal gek van zo'n gast die me echt elke keer aanspreekt. Zelfs vroeg in de ochtend. :') Flikker op man, ik houd niet van dat gelul aan me kop telkens.
Blokkeren?
pi_103271646
quote:
Ja maar nu kom je op een probleem puntje.

Want als ik niet als man iemand aanspreek dan krijg ik helemaal geen reactie. :)
pi_103271934
quote:
5s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:16 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Blokkeren?
Ja gedaan, maar daarom dus even gewoon een afrader.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:16 schreef kree het volgende:

[..]

Ja maar nu kom je op een probleem puntje.

Want als ik niet als man iemand aanspreek dan krijg ik helemaal geen reactie. :)
Je mag mensen wel aanspreken, maar niet constant.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 11:30:21 #237
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103272165
quote:
Moet je ook niet online komen :P
pi_103272428
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:24 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja gedaan, maar daarom dus even gewoon een afrader.

[..]

Je mag mensen wel aanspreken, maar niet constant.
Ik wil best aangesproken worden door een meid (of meerdere).
Alleen de realiteit is dat dat niet gebeurd.

Nou raad maar wat de mannen gaan doen dan :)
pi_103272560
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:36 schreef kree het volgende:

[..]

Ik wil best aangesproken worden door een meid (of meerdere).
Alleen de realiteit is dat dat niet gebeurd.

Nou raad maar wat de mannen gaan doen dan :)
Gewoon niet constant aanspreken, klaar.
pi_103272624
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Moet je ook niet online komen :P
Zal het niet meer doen.
pi_103272764
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:39 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Gewoon niet constant aanspreken, klaar.
Ik vind dat heel moeilijk, ik sla de andere kant op door en spreek bijna nooit vrouwen aan uit angst dat ik vervelend overkom. En dat is ook niet goed :)
pi_103272846
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:44 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik vind dat heel moeilijk, ik sla de andere kant op door en spreek bijna nooit vrouwen aan uit angst dat ik vervelend overkom. En dat is ook niet goed :)
Ik zou er persoonlijk altijd 1 dag tussen laten. Als je geen reactie krijgt de ene keer zou ik er zelfs iets van 3 dagen tussen laten.

Nouja, zo bewust ben ik er eigenlijk niet eens mee bezig, ik houd sowieso niet van de "hoi, alles goed" gesprekken, dus praat eigenlijk pas als ik ook echt iets te vertellen heb.
pi_103272919
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:47 schreef Myraela het volgende:

Nouja, zo bewust ben ik er eigenlijk niet eens mee bezig, ik houd sowieso niet van de "hoi, alles goed" gesprekken, dus praat eigenlijk pas als ik ook echt iets te vertellen heb.
Ik ook niet, want ik weet nooit wat ik daarna moet gaan zeggen en ik vind het zòò awkward als het gesprek stopt nadat je elkaar allebei hebt gevraagd of alles goed gaat :P
pi_103272960
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:49 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ook niet, want ik weet nooit wat ik daarna moet gaan zeggen en ik vind het zòò awkward als het gesprek stopt nadat je elkaar allebei hebt gevraagd of alles goed gaat :P
Ja inderdaad, dat zijn echt van die kutgesprekken, kan ik me echt dood aan ergeren. :') Met de juiste mensen loopt een gesprek gewoon lekker. Met sommige vrienden msn ik ook nooit, daar praat ik irl prima mee, maar op msn loopt het dan gewoon niet lekker. :')
pi_103272978
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zou er persoonlijk altijd 1 dag tussen laten. Als je geen reactie krijgt de ene keer zou ik er zelfs iets van 3 dagen tussen laten.

Ja wacht ff, dat is als je al contact hebt gehad.
Ik krijg meiden op paiq, maar zolang ik hun niet aanspreek, spreken ze mij ook niet aan.
Dus dan zal ik toch de eerste moeten zijn die contact leg.

Als ik dat niet doe dan staan ze gewoon in mijn contacten lijst en er gebeurt niks.
En daar komt jou verhaal, dat is omdat ze al genoeg berichten van anderen krijgen.
pi_103273022
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:50 schreef kree het volgende:

[..]

Ik krijg meiden op paiq, maar zolang ik hun niet aanspreek, spreken ze mij ook niet aan.

Als ik dat niet doe dan staan ze gewoon in mijn contacten lijst en er gebeurt niks.
En daar komt jou verhaal, dat is omdat ze al genoeg berichten van anderen krijgen.
Ohja paiq, daar had ik je nog een DM over gestuurd!

ik snap echt niet hoe jij zo weinig matches krijgt, ik krijg er elke dag zo'n beetje eentje. :')
pi_103273047
quote:

[..]

Je leest niet goed volgens mij, ze zegt dat je iemand niet constant moet blijven aanspreken zodra ze online komen. Ze zegt ook dat je best mag aanspreken, alleen niet daarna steeds weer erop duiken als ze online komt.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 11:52:27 #248
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103273068
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja inderdaad, dat zijn echt van die kutgesprekken, kan ik me echt dood aan ergeren. :') Met de juiste mensen loopt een gesprek gewoon lekker. Met sommige vrienden msn ik ook nooit, daar praat ik irl prima mee, maar op msn loopt het dan gewoon niet lekker. :')
Zeer herkenbaar.
De twee vrienden waarmee ik de hele dag mee praat op school, daar kan gewoon totaal niet mee praten op msn. :')
C'est la vie
pi_103273113
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

ik snap echt niet hoe jij zo weinig matches krijgt, ik krijg er elke dag zo'n beetje eentje. :')
Ja jij ben vrouw :')

Maar ik heb gister leuk gechatted met iemand.
Denk niet dat het wat wordt maargoed er komt nog wel een vervolg gesprekje.
Log kun je van mij krijgen via PM mocht je benieuwd zijn.

Ik heb nu 4 contacten maar het duurt een paar weken steeds voor er iemand bij komt :)
pi_103273136
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:53 schreef kree het volgende:

[..]

Ja jij ben vrouw :')

Maar ik heb gister leuk gechatted met iemand.
Denk niet dat het wat wordt maargoed er komt nog wel een vervolg gesprekje.
Log kun je van mij krijgen via PM mocht je benieuwd zijn.

Ik heb nu 4 contacten maar het duurt een paar weken steeds voor er iemand bij komt :)
Ik ben wel benieuwd, stuur maar.
pi_103273183
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:50 schreef Myraela het volgende:

Veel mensen komen in het echt ook heel anders over dan op msn, mensen die ik in het echt wel mag zijn hartstikke bot en de meest botte mensen zijn soms ineens hartstikke aardig :')

Het mooiste is dat je altijd tegen elkaar zegt dat alles goed gaat terwijl dat volgens mij voor beide partijen nooit echt zo is. ;(

quote:

[..]

Ik zit sinds 2008 op PaiQ en ik kan je vertellen dat het aantal meisjes dat uit zichzelf een gesprek begon nog steeds op één hand te tellen is en je meestal echt zelf zal moeten beginnen :)

quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:51 schreef Myraela het volgende:

Aah, daarom lijkt het net alsof er zoveel vrouwen zijn, ze matchen elke vrouw gewoon met veel meer mannen dan andersom :o
pi_103273200
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:51 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je leest niet goed volgens mij, ze zegt dat je iemand niet constant moet blijven aanspreken zodra ze online komen. Ze zegt ook dat je best mag aanspreken, alleen niet daarna steeds weer erop duiken als ze online komt.
Ja ok eens, dat is voor haar.
Maar niemand spreekt mij aan op paiq, het moet toch elke keer van mijzelf komen.
En verhouding man vrouw zal wel ongetwijfeld meer mannen als vrouwen zijn en daarom krijgt zij elke keer veel berichtjes en zit ik nog met een lijstje van 4 :)
pi_103273259
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:55 schreef benzin het volgende:
Ik zit sinds 2008 op PaiQ en ik kan je vertellen dat het aantal meisjes dat uit zichzelf een gesprek begon nog steeds op één hand te tellen is en je meestal echt zelf zal moeten beginnen :)

Deze zal ik onthouden ;)

Net een flinke bloedneus gehad dus ik zit nog even binnen nu (met rol wc papier naast me voor geval het weer begint)
pi_103273382
Als ik een tip mag geven, ga weg van PAIQ.
Serieus, zo'n gast liet zien waar die aan gematcht was, en dat was een soort ginger walvis. :')
pi_103273393
Dat internetdate gebeuren is diepe ellende als ik het zo hoor :P .
pi_103273397
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd, stuur maar.
Gedaan :)
pi_103273451
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:59 schreef Myraela het volgende:
Serieus, zo'n gast liet zien waar die aan gematcht was, en dat was een soort ginger walvis. :')
Nou moet zeggen dat ik leuk gechat heb gister.
Hoewel het merendeel wel van mij moest komen :)
pi_103273458
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:55 schreef kree het volgende:

[..]

Ja ok eens, dat is voor haar.
Maar niemand spreekt mij aan op paiq, het moet toch elke keer van mijzelf komen.
En verhouding man vrouw zal wel ongetwijfeld meer mannen als vrouwen zijn en daarom krijgt zij elke keer veel berichtjes en zit ik nog met een lijstje van 4 :)
Nog maals: Je mag wel meiden aanspreken, maar doe het niet constant oftewel laat er eens wat tijd tussen. Dat was de tip, niet dat je nooit iemand mag aanspreken.
pi_103273471
quote:
Ik zit nog niet op een dating site. Ik denk als ik me zou inschrijven ik een betaalde doe (of een gratis om te oefenen oid)
pi_103273527
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zit nog niet op een dating site. Ik denk als ik me zou inschrijven ik een betaalde doe (of een gratis om te oefenen oid)
lol ja had ik ook maar ik heb me gewoon maar aangemeld bij paiq.
het kost sowieso niks (ja of je moet gaan betalen om foto's te zien)

Maarja gewoon proberen zou ik zeggen. :)
pi_103273639
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:02 schreef kree het volgende:

[..]

lol ja had ik ook maar ik heb me gewoon maar aangemeld bij paiq.
het kost sowieso niks (ja of je moet gaan betalen om foto's te zien)

Maarja gewoon proberen zou ik zeggen. :)
Misschien later, ik zit nu nog op vakantie. Bovendien heb ik eerst nog een meet en een "minimeet"
pi_103273658
quote:
Eens, mijn matches zijn vaak ook wat gaar, maar aan de andere kant heb ik er wel mijn eerste (en laatste/enige ;() date vandaan. Ondanks dat ik inmiddels alweer bijna anderhalf jaar geen succes meer heb gehad hoop ik op weer zo'n succesje. Tot nu toe blijkt het statistisch de beste methode om aan dates te komen. (PaiQ 1 - 0 Rest :+ )

Ik heb er overigens al een paar keer wat geld tegenaan gegooid, dat loopt inmiddels al wel tegen een honderdje aan, dus die date was erg duur :9
pi_103273731
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:05 schreef benzin het volgende:

[..]

Eens, mijn matches zijn vaak ook wat gaar, maar aan de andere kant heb ik er wel mijn eerste (en laatste/enige ;() date vandaan. Ondanks dat ik inmiddels alweer bijna anderhalf jaar geen succes meer heb gehad hoop ik op weer zo'n succesje. Tot nu toe blijkt het statistisch de beste methode om aan dates te komen. (PaiQ 1 - 0 Rest :+ )

Ik heb er overigens al een paar keer wat geld tegenaan gegooid, dat loopt inmiddels al wel tegen een honderdje aan, dus die date was erg duur :9
Zonde van je geld man. Was die date het wel waard?
pi_103273736
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:05 schreef benzin het volgende:

[..]

Vertel eens over die gare matches? Zijn je eisen wellicht toch wat hoog misschien?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:11:21 #265
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_103273906
Paiq is ook kut!

Sowieso vind ik dat internetdaten maar niks... Dikke meisjes posten alleen foto's van hun niet-zo-dikke-hoofd en zien er dan leuk uit. Vervolgens spreek je af en schrik je je het apelazarus. Ik ben wat pessimistisch op dat gebied, maar er is nog nooit iets goeds voortgekomen uit internetdaten.
pi_103273959
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zonde van je geld man. Was die date het wel waard?
Mwaah, ik was een week nerveus en dat zoenen vond ik eigenlijk helemaal niets op dat moment. Na die date kreeg ze het drukker en is het contact verloren gegaan. (En zie DM zo :9 )

quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Vertel eens over die gare matches? Zijn je eisen wellicht toch wat hoog misschien?
Mwaah, sowieso meisjes die veel te oud zijn, veel te ver weg wonen of zelfs kinderen hebben. Dat is gewoon echt allemaal een No-Go. Verder ben ik niet veeleisend, als ze lief voor me zijn dan wil ik het uiterlijk zelfs compleet over het hoofd zien.

Maar de meeste matches zijn gewoon heel stil, is geen gesprek mee te voeren.

Mijn eisen zijn niet echt bepaald hoog :P
pi_103273963
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:11 schreef ArtistA het volgende:
Paiq is ook kut!

Sowieso vind ik dat internetdaten maar niks... Dikke meisjes posten alleen foto's van hun niet-zo-dikke-hoofd en zien er dan leuk uit. Vervolgens spreek je af en schrik je je het apelazarus. Ik ben wat pessimistisch op dat gebied, maar er is nog nooit iets goeds voortgekomen uit internetdaten.
Heb je geen profiel met lengte en lichaamsgewicht of zo?
pi_103274000
Oh om even een indicatie te geven waarom meisjes niet beginnen/niet reageren:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die ginger zeekoe:

SPOILER
pi_103274082
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:13 schreef Myraela het volgende:

SPOILER
Wat the fuck :o Hoe moeten wij daar ooit tegenop concurreren? Geen wonder.
pi_103274125
quote:

SPOILER
En die ginger zeekoe:

SPOILER
Het ziet er bij mij heel anders uit :')
pi_103274166
quote:

SPOILER
En die ginger zeekoe:

SPOILER
Kom je nou echt een enigzins normale afspiegeling van de mannelijke bevolking tegen daar op Paiq?
pi_103274196
Volgens mij is een meet veel leuker dan dat internet daten :)
pi_103274229
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:18 schreef Westerling het volgende:

[..]

Kom je nou echt een enigzins normale afspiegeling van de mannelijke bevolking tegen daar op Paiq?
Nee, de helft is laag opgeleid. De andere helft is ICT. Qua uiterlijk heb ik 2 normale gasten gehad.
pi_103274266
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Meetings. O+ Ik heb 18nov een toffe FOK!meet.
pi_103274297
quote:
17s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Meetings. O+ Ik heb 18nov een toffe FOK!meet.
Welke dan?
pi_103274351
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Welke dan?
Radio 49 - Meet

Dat gaat echt een leuke meet worden. Ik ken de meeste al, dat scheelt, maar echt een gezellige groep mensen.
pi_103274402
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, de helft is laag opgeleid. De andere helft is ICT. Qua uiterlijk heb ik 2 normale gasten gehad.
Hmm, dat is al wel wat ik zo'n beetje dacht . En 2 normaal uitzienden op zoveel contacten? Das niet best :P .
pi_103274407
Ik ben alleen niet zo'n stapper, maar de meet lijkt me gezellig te worden!
Veel plezier alvast ;)
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:24:10 #279
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103274441
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Valt niks te hosselen. ;(
Voor mij dan tenminste. :')
C'est la vie
pi_103274469
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:23 schreef Westerling het volgende:

[..]

Hmm, dat is al wel wat ik zo'n beetje dacht . En 2 normaal uitzienden op zoveel contacten? Das niet best :P .
Bij de meeste kom ik niet eens tot de foto's. Maar bij de foto-bewonderaars ofzo, mensen die mijn foto hoog hebben geplaatst kun je wel al een foto zien en dat is echt, langharig, bandshirt tuig.
pi_103274471
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Niet tegen jou bedoeld, want je doet niet echt negatief erover in de quote, maar meer in het algemeen tegen vrouwen gericht:

Wat is er nou eigenlijk precies mis met ICT? Ik moet zeggen dat ik op PaiQ de eerste gesprekken heel hard mijn best doe om mijn studie en werk niet te noemen (en dat is moeilijk :+) omdat ik merk dat 50-60% van de vrouwen afknapt als ze horen wat ik doe.
pi_103274510
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:24 schreef benzin het volgende:

[..]

Niet tegen jou bedoeld, want je doet niet echt negatief erover in de quote, maar meer in het algemeen tegen vrouwen gericht:

Wat is er nou eigenlijk precies mis met ICT? Ik moet zeggen dat ik op PaiQ de eerste gesprekken heel hard mijn best doe om mijn studie en werk niet te noemen (en dat is moeilijk :+) omdat ik merk dat 50-60% van de vrouwen afknapt als ze horen wat ik doe.
Wacht maar als ze horen wat ik doe :P
pi_103274513
quote:

[..]

Ik ben een multimedia meisje he, ik heb absoluut niets tegen ICT. Maar het zijn wel de echte stereotypes die er zitten.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:25:55 #284
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103274522
Volgens mij als je je maar niet kleed en gedraagt als een ICTer moet het goed komen. :')
C'est la vie
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:26:28 #285
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103274548
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wacht maar als ze horen wat ik doe :P
Putjesscheppen?
C'est la vie
pi_103274560
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:24 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bij de meeste kom ik niet eens tot de foto's. Maar bij de foto-bewonderaars ofzo, mensen die mijn foto hoog hebben geplaatst kun je wel al een foto zien en dat is echt, langharig, bandshirt tuig.
Volgens mij trap je nu wat mensen op de tenen :P
pi_103274575
Mijn eisen zijn eigelijk behoorlijk laag. t moet klikken, 't moet iemand van ongeveer mijn leeftijd zijn, geen kinderen en ze moet mij kunnen accepteren zoals ik ben. Ik ben zelf ook de ergste niet :P
pi_103274595
Nee, ik zit in dew wajong
pi_103274671
Op paiq komen de meeste mannen super slijmerig over :r
pi_103274672
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:26 schreef Westerling het volgende:

[..]

Volgens mij trap je nu wat mensen op de tenen :P
Ik bedoel het niet gemeen enzo.
pi_103274733
quote:
9s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:29 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik bedoel het niet gemeen enzo.
Het leek erop, het ging hier laatst over bandshirts enzo :P . Maar zijn andere "mannelijke" opleidingen ook zo oververtegenwoordigd?
pi_103274735
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:29 schreef HiddenResponse het volgende:
Op paiq komen de meeste mannen super slijmerig over :r
De meeste mannen zijn ook super slijmerig...net slakken
Ben zelf een man, maar ik heb echt geen hoge pet op wat mannen betreft!

Mannen zijn meestal eikels
pi_103274767
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:31 schreef Westerling het volgende:

[..]

Het leek erop, het ging hier laatst over bandshirts enzo :P . Maar zijn andere "mannelijke" opleidingen ook zo oververtegenwoordigd?
Ik weet niet, ICT hoor ik iig erg vaak. Maar ik ben niet zo actief op dat paiq hoor.
pi_103274924
quote:

[..]

Hehe, ik programmeer tegenwoordig ook weleens wat en zodra ik dat ook maar ergens laat vallen beginnen de dames met hun ogen te draaien (bij wijze van spreken :P ).
pi_103274973
Verder dan wat html/css, javascript, flash etc, wil ik het niet leren, maar ik vind het wel tof als een ander het kan.
pi_103275000
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:25 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ben een multimedia meisje he, ik heb absoluut niets tegen ICT. Maar het zijn wel de echte stereotypes die er zitten.
Ik zit hele dagen tussen die mensen en ik moet je helaas gelijk geven :+

Ik zie eigenlijk 3 groepen: Dat echte stereotype, klein aantal mensen die gewoon normaal zijn en een groep daartussenin in diverse gradaties.

quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:24 schreef Myraela het volgende:

[..]
langharig, bandshirt tuig.
Gelukkig draag ik nooit bandshirts en heb ik geen lang haar meer. *

SPOILER
pi_103275014
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:39 schreef Myraela het volgende:
Verder dan wat html/css, javascript, flash etc, wil ik het niet leren, maar ik vind het wel tof als een ander het kan.
M yra, ik heb 1 foto van je gezien en je was echt niet ndet zo'n zeekoe...waarom ben je dan in vredes naam single?
Ik bedoel, wat let je?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:42:30 #298
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_103275083
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

M yra, ik heb 1 foto van je gezien en je was echt niet ndet zo'n zeekoe...waarom ben je dan in vredes naam single?
Ik bedoel, wat let je?
Er zijn ook mensen die liever onafhankelijk zijn.
pi_103275138
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:42 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die liever onafhankelijk zijn.
Maar dan zou ze hier toch niets te zoeken hebben? ;)
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:44:53 #300
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_103275163
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Misschien vindt ze jullie gewoon leuk :)
pi_103275176
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan zouden er wel meer weg moeten blijven hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')