SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik ken er genoeg.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:24 schreef Westerling het volgende:
[..]
[..]
Vraag me af of er veel mannen met sekslijntje zijn maar zonder borsthaar.
Ze zijn er wel, maar ik geef dan ook geen reet om een sekslijntjequote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:24 schreef Westerling het volgende:
Vraag me af of er veel mannen met sekslijntje zijn maar zonder borsthaar.
Joh, ik had het gewoon nog niet zovaak gezien, dus ik moest wel ff slikken. Het was ook niet zomaar een paar puttjes; het was een soort maanlandschap, maar dan zonder amerikaanse vlag.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, schande!! Weet je hoeveel vrouwen dat hebben (en er zijn zelfs mannen)?Neemt niet weg dat het wel ontsierend is.
Inderdaad, de meesten hebben geen borsthaar, maar bijna iedereen heeft wel zo'n lijntje voor zover ik weet.quote:
Jij komt nooit op het strand/zwembad/sauna???quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Joh, ik had het gewoon nog niet zovaak gezien, dus ik moest wel ff slikken. Het was ook niet zomaar een paar puttjes; het was een soort maanlandschap, maar dan zonder amerikaanse vlag.
Ik had precies hetzelfde bij de bovenbenen van een meisje, dat er verder goed uitzag en helemaal niet dik was ofzo. Het verbaasde me welquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Joh, ik had het gewoon nog niet zovaak gezien, dus ik moest wel ff slikken. Het was ook niet zomaar een paar puttjes; het was een soort maanlandschap, maar dan zonder amerikaanse vlag.
Gelukkig zeg je al bijna iedereenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:27 schreef minibeer het volgende:
[..]
Inderdaad, de meesten hebben geen borsthaar, maar bijna iedereen heeft wel zo'n lijntje voor zover ik weet.
Nee eigenlijk niet. Volgens mij ben ik al een jaar of 5 niet meer in een zwembad of op een strand geweest; laat staan een sauna.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij komt nooit op het strand/zwembad/sauna???
Sommige mensen zijn erfelijk belast, net zoals spataderenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:28 schreef minibeer het volgende:
Ik had precies hetzelfde bij de bovenbenen van een meisje, dat er verder goed uitzag en helemaal niet dik was ofzo. Het verbaasde me wel
Als je goede statistieken wilt moet je het zelf uitproberen op zoveel mogelijk vrouwen, niet hier aan vrouwen vragen die al voorbereid zijn en die laten proberen een "als" situatie te vormen. Dus gewoon verschillende dingen uittesten en kijken wat het beste werkt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:28 schreef kree het volgende:
Ok nog een vraagje en dan met name aan de vrouwen.
Ik heb dat nieuwe Paiq contact, ze is altijd offline als ik er wel ben.
Wat moet ik sturen om de meeste kans te hebben dat ze leuk terug reageerd?
Score is 8.7 dus we zullen wel enigszins overeen komen op weet ik veel wat voor manier..
quote:
Oh nja een redelijke hoeveelheid van beide compenseert elkaar toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:26 schreef Cactus1 het volgende:
Leuke TT
[..]
Ze zijn er wel, maar ik geef dan ook geen reet om een sekslijntje
Moet je eens doen, gaat er een wereld voor je openquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:28 schreef Axel1988 het volgende:
Nee eigenlijk niet. Volgens mij ben ik al een jaar of 5 niet meer in een zwembad of op een strand geweest; laat staan een sauna.
Oh, nja ik weet ook niet meer wat er eerder was ofzoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:27 schreef minibeer het volgende:
[..]
Inderdaad, de meesten hebben geen borsthaar, maar bijna iedereen heeft wel zo'n lijntje voor zover ik weet.
Wist je trouwens dat wetenschappelijk is aangetoont dat mannen met borsthaar gemiddeld genomen intelligenter zijnquote:
Ik heb het niet zo op harig verder, dus was is een redelijke hoeveelheid?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:29 schreef Westerling het volgende:
[..]
[..]
Oh nja een redelijke hoeveelheid van beide compenseert elkaar toch?
Ja eens, maar het is nou niet zo dat mijn Paiq een overvloed aan contacten oplevert.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je goede statistieken wilt moet je het zelf uitproberen op zoveel mogelijk vrouwen, niet hier aan vrouwen vragen die al voorbereid zijn en die laten proberen een "als" situatie te vormen. Dus gewoon verschillende dingen uittesten en kijken wat het beste werkt.
Mwa, alleen maar veel getease en weer met een stijve piemel naar huis gaan zeker. Laat maar zitten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Moet je eens doen, gaat er een wereld voor je open
Doe eens een voorbeeld om me in de goede richting te wijzen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:30 schreef firefly3 het volgende:
Overigens kree:
Een statement heeft veel meer kans op reactie dan een vraag. Doe hier wat mee
Rughaar, bedoel jequote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:30 schreef Axel1988 het volgende:
Wist je trouwens dat wetenschappelijk is aangetoont dat mannen met borsthaar gemiddeld genomen intelligenter zijn.
Waarom is Japan dan zo technisch gevorderd? En die gasten hebben zoveel borsthaar als een.. ja.. een aziaat!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:30 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat wetenschappelijk is aangetoont dat mannen met borsthaar gemiddeld genomen intelligenter zijn.
Nu kom ik al helemaal niet meer in een zwembad.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:32 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mwa, alleen maar veel getease en weer met een stijve piemel naar huis gaan zeker. Laat maar zitten.
Ik heb overigens wel neuken in een openbaar zwembad nog op mijn to-do list staan.
Nee dat wist ik niet, maar gemiddelden zijn sowieso niet interessant.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:30 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:32 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mwa, alleen maar veel getease en weer met een stijve piemel naar huis gaan zeker. Laat maar zitten.
Ik heb overigens wel neuken in een openbaar zwembad nog op mijn to-do list staan.
Niet dat ik gehoord had; maar mensen met veel rughaar zullen vaak ook wel veel borsthaar hebben, dus kan zijn dat het op hetzelfde neerkomtquote:
De badmeesters van tegenwoordig letten heeeel erg streng op. Echtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:32 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ga naar het strand om te zonnen en te zwemmen. Als je daar al een stijve van krijgt dan is het wel erg gesteldquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:32 schreef Axel1988 het volgende:
Denk maar niet dat ik me nog een reet aantrek van een badmeester als ik eenmaal bezig ben.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
De badmeesters van tegenwoordig letten heeeel erg streng op. Echt
Tja, het is niet makkelijk als man...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ga naar het strand om te zonnen en te zwemmen. Als je daar al een stijve van krijgt dan is het wel erg gesteld
Ik zal niet ontkennen, het is erg gesteld.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ga naar het strand om te zonnen en te zwemmen. Als je daar al een stijve van krijgt dan is het wel erg gesteld
Gemiddeld genomen, dus ook mannen zonder borsthaar kunnen intelligent zijn. Maar het zal wel een onderzoek zijn geweest onder westerse mannen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:32 schreef Sinji het volgende:
Waarom is Japan dan zo technisch gevorderd? En die gasten hebben zoveel borsthaar als een.. ja.. een aziaat!
Nou als je op je buik ligt kun je er soms niets aan doenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zie het nu voor me, ruziën met de badmeester en keiharde seks tegelijkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik me nog een reet aantrek van een badmeester als ik eenmaal bezig ben.
Waarom hebben al die mannen die wel naar het strand gaan daar geen last van dan? Of laten ze zich er iig niet door weerhouden?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:34 schreef minibeer het volgende:
Tja, het is niet makkelijk als man...
Tja ik ga ze niet tellenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op harig verder, dus was is een redelijke hoeveelheid?
Bij Paiq weet je toch niets van haar ofzo toch? :/quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:32 schreef kree het volgende:
[..]
Doe eens een voorbeeld om me in de goede richting te wijzen?
Sowieso, alle mannen die op hun buik liggen hebben een hardequote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom hebben al die mannen die wel naar het strand gaan daar geen last van dan? Of laten ze zich er iig niet door weerhouden?
Ik weet trouwens niet of er nou zoveel intelligentieverschil zit tussen verschillende bevolkingsgroepen. Is een gemiddelde aziaat daadwerkelijk intelligenter dan een gemiddelde nederlander of een gemiddelde nigeriaan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gemiddeld genomen, dus ook mannen zonder borsthaar kunnen intelligent zijn. Maar het zal wel een onderzoek zijn geweest onder westerse mannen.
Ja, in sommige landen is het onderwijs gewoon veel beter, en dat heeft echt wel invloedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:37 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet of er nou zoveel intelligentieverschil zit tussen verschillende bevolkingsgroepen. Is een gemiddelde aziaat daadwerkelijk intelligenter dan een gemiddelde nederlander of een gemiddelde nigeriaan?
Klopt ik weet niks dus ik moet nu iets sturen wat ze morgen ofzo leest.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bij Paiq weet je toch niets van haar ofzo toch? :/
"hopelijk ben je leuk"
Dit lokt vast wel reactie uit aan haar kant
Ik laat me niet weerhouden door een stijve; integendeel. Daarvoor hebben ze ook die wijde zembroeken allemaal; niemand draagt meer van die strakke slips tegenwoordig (behalve mijn pa en borat; maar die wil je dan ook beide niet in een zwembad zien).quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom hebben al die mannen die wel naar het strand gaan daar geen last van dan? Of laten ze zich er iig niet door weerhouden?
Ik dacht dat het andersom was, dat ze juist dommer waren gemiddeld.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:37 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet of er nou zoveel intelligentieverschil zit tussen verschillende bevolkingsgroepen. Is een gemiddelde aziaat daadwerkelijk intelligenter dan een gemiddelde nederlander of een gemiddelde nigeriaan?
Gebruik wel dequote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:38 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt ik weet niks dus ik moet nu iets sturen wat ze morgen ofzo leest.
Maarja "hopelijk ben je leuk" kweet niet hoor
Misschien moet ik het maar gewoon proberen.
het maakt me niet echt uit als het gelijk mislukt want dan komt er over een week wel weer iemand anders
Nee, trainen jij en minder snoepenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:37 schreef Capstan het volgende:
Ik heb een vermoeden dat het al wel aan de orde geweest zal zijn, maar ik heb het gemist, dus vraag ik het alsnog nu we het toch over uiterlijkheden hebben: is er nog hoop voor mannen met een buikje?
Dan kan je toch inderdaad beter niets hebben. Als je t kan tellen ziet t er sowieso niet uitquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Qua borsthaar best wel ja.
Ja gewoon wat sturen en kijken wat er gebeurt. Sommige dames reageren nooit wanneer je niet gelijktijdig online bent; en andere wel. Gewoon ff testen wat voor type het is wat dit betreft.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:38 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt ik weet niks dus ik moet nu iets sturen wat ze morgen ofzo leest.
Maarja "hopelijk ben je leuk" kweet niet hoor
Misschien moet ik het maar gewoon proberen.
het maakt me niet echt uit als het gelijk mislukt want dan komt er over een week wel weer iemand anders
Haha nouja misschien moet ik het maar gewoon proberen.quote:
Was je al vergeten dat ik al 17 kilo kwijt ben door anders te eten? Nu zal ik inderdaad aan het trainen moetenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, trainen jij en minder snoepen
Ok. Een paar gasten die ik ken hebben echt zoiets:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Qua borsthaar best wel ja.
Niets heeft ook de voorkeur ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:40 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dan kan je toch inderdaad beter niets hebben. Als je t kan tellen ziet t er sowieso niet uit
Hou me op de hoogte van het resultaat!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:40 schreef kree het volgende:
[..]
Haha nouja misschien moet ik het maar gewoon proberen.
Het is wel anders als dat ik normaal zou reageren
Het zal geen dealbreaker zijn hoor, maar een strak buikje is wel mooierquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:40 schreef Capstan het volgende:
Was je al vergeten dat ik al 17 kilo kwijt ben door anders te eten? Nu zal ik inderdaad aan het trainen moeten
It's all mindpowerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:39 schreef heloef het volgende:
Ik krijg volgens mij heel moeilijk een stijve als ik het zo lees.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:41 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ok. Een paar gasten die ik ken hebben echt zoiets:
[ afbeelding ]
maar dan ook op hun rug enzo.
Die zijn er genoeg; al komt dat vaak ook pas rond je 20ste hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:41 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ok. Een paar gasten die ik ken hebben echt zoiets:
[ afbeelding ]
maar dan ook op hun rug enzo.
Wat ik dan weer heb is 5 haren die wel heel lang zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
Rug vind ik nog tig keer erger dan borst, bleh.
Als ik op het strand loop word ie echt niet hard.quote:
Ik zag het bij een jongen van 17, en die had het nog erger dan daar op het plaatjequote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg; al komt dat vaak ook pas rond je 20ste hoor.
Bericht is verstuurd ben benieuwdquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hou me op de hoogte van het resultaat!
Even met de pincet in de aanval en je bent weer even klaar. Of nouja jij, degene die bij je rug kan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:42 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat ik dan weer heb is 5 haren die wel heel lang zijn
Bij mij toen wel, bij het schuren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik op het strand loop word ie echt niet hard.
Toen ik tegen de kont van een meisje stond aan te schuren werd ie ook niet hard.
Ik ben blij dat rughaar me bespaard is geblevenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg; al komt dat vaak ook pas rond je 20ste hoor.
Gewoon rondlopen (zelfs op strand of zwembad) heb ik ook geen last van hoor. Tegen de kont schuren van een leuke meid... dat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik op het strand loop word ie echt niet hard.
Toen ik tegen de kont van een meisje stond aan te schuren werd ie ook niet hard.
Het is belangrijk om kort en beknopt te reagerenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:43 schreef kree het volgende:
[..]
Bericht is verstuurd ben benieuwd
Er is er 1 online nu ook, effe kijken wat ik daar ook alweer allemaal naar had gestuurd
Je vraagt best wel wat van me, nu...maar met eventuele vorderingen meld ik me hier welquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het zal geen dealbreaker zijn hoor, maar een strak buikje is wel mooier
Ik kom hier wss zaterdag op terug.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:44 schreef minibeer het volgende:
Trouwens:
hebben jullie een harde lul bij het zoenen?
Ik kan hier wel nat van worden jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:44 schreef minibeer het volgende:
Trouwens:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:45 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik kom hier wss zaterdag op terug.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kan hier wel nat van worden ja
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:45 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik kom hier over twee jaar op terug.
Die meid zei trouwens tegen me dat ze ook wel opgewonden kon raken van zoenen; maar nog veel meer van gezoend worden in haar nek (langs de haarlijn etc...).quote:
Jep. Maar dat zou ook door t beetpakken kunnen komenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:44 schreef minibeer het volgende:
Trouwens:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Die meid zei trouwens tegen me dat ze ook wel opgewonden kon raken van zoenen; maar nog veel meer van gezoend worden in haar nek (langs de haarlijn etc...).
Ik sprak voor mezelf he.quote:
Dat verschilt per vrouw, dus ga ze niet gelijk allemaal in hun nek lebberen (gratis tip)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:46 schreef Axel1988 het volgende:
Die meid zei trouwens tegen me dat ze ook wel opgewonden kon raken van zoenen; maar nog veel meer van gezoend worden in haar nek (langs de haarlijn etc...).
Nou als dit geen neuken word weet ik het ook niet meer hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ow nee hoor; dat is sowieso niet een plek waar ik zou beginnen. Ik kan me echter wel voorstellen dat veel dames het wel lekker vinden. Het is een vrij gevoelig deel van je lichaam.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat verschilt per vrouw, dus ga ze niet gelijk allemaal in hun nek lebberen (gratis tip)
Wel bij veel vrouwen, heb ik gehoord.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat verschilt per vrouw, dus ga ze niet gelijk allemaal in hun nek lebberen (gratis tip)
Relaxt, less = more.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:48 schreef kree het volgende:
Oh zit effe te chatten op paiq maar ze stelt geen vragen aan mij en ik weet bijna niet meer wat ik moet vragen.
Heeeeeeeelp ')
Dat kan ook nog.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik hoop er ooit nog op terug te komen
Hahaha, wat een vergelijk. Steek je je piemel ook in haar nek dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:49 schreef minibeer het volgende:
Wel bij veel vrouwen, heb ik gehoord.
Wel onhandig trouwens. Mannen vinden het iig meestal wel leuk als je aan hun piem0l zit, die doen niet zo moeilijk
Praten over seks is 1; daadwerkelijk verleiden is wat anders...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou als dit geen neuken word weet ik het ook niet meer hoor.
Je zou der bijna spontaan homo van worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wel onhandig trouwens. Mannen vinden het iig meestal wel leuk als je aan hun piem0l zit, die doen niet zo moeilijk
Ik heb ook nooit beweert dat ik het vervelend zou vinden wanneer ze me af zou trekken wanneer ik haar in haar nek zoen...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
I know, ik was ook niet helemaal serieusquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hahaha, wat een vergelijk. Steek je je piemel ook in haar nek dan?
Nee dis een andere waar ik een paar weken terug berichtjes naar had gestuurd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Relaxt, less = more.
Ps, die meid die je net een berichtje stuurde?
Ook dat wisselt per man. Snap nou eens dat niet iedereen hetzelfde in elkaar steekt, dat is juist het leukequote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:52 schreef minibeer het volgende:
Maar wat ik eigenlijk bedoelde is dat mannen niet echt een speciale plek hebben waar ze het leuk vinden om gezoend of gestreeld te worden (of vergis ik me?)
Ik heb het zelf iig niet.
Ik kom hier wss zaterdag op terug.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:52 schreef minibeer het volgende:
Maar wat ik eigenlijk bedoelde is dat mannen niet echt een speciale plek hebben waar ze het leuk vinden om gezoend of gestreeld te worden (of vergis ik me?)
Omdat je het nog niet hebt ervaren denk ik!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:52 schreef minibeer het volgende:
Nou, zoenen in me nek doet t bij ook wel goed.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:52 schreef minibeer het volgende:
Ik zie het al voor me:quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2065 12:21 schreef Capstan het volgende:
Ja mensen ik kan melden dat ik gisteren avond voor het eerst gezoend heb.
Wel jammer dat mijn kunstgebit los kwam te zitten tijdens de zoen.
Volgende keer toch maar Kukident gebruiken.
De verwachtingen worden steeds hogerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:53 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Jaja, doe maar niet of ik een autist benquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ook dat wisselt per man. Snap nou eens dat niet iedereen hetzelfde in elkaar steekt, dat is juist het leuke
Trouwens, ooit wel een gezoend?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:53 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Alsof mijn vriendinnen zulke dingen tegen mij zeggen. Dat zijn toch dingen waar je het niet over hebt, maar gewoon ervaart/uit probeert.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:55 schreef minibeer het volgende:
Jaja, doe maar niet of ik een autist ben. Maar volgens mij zijn de voorkeuren van mannen minder strict. Ik heb in ieder geval nog nooit een van mijn vrienden horen zeggen dat hij het lekker vind als hij op een bepaalde plek gekust wordt ofzo.
Wel het omgekeerde: dat mensen zoiets hadden van 'ga nou maar naar beneden in plaats van mijn buik te likken...'
1x; en toen vond ik het niets; ik had eigenlijk ook niet zo'n zin om haar te zoenen (dus ik hoop dat het daar aan ligt).quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:55 schreef Westerling het volgende:
[..]
Trouwens, ooit wel een gezoend?
Haha, ach, ik heb zelf wel goede verwachtingen. Ik denk dat ze me wel wil neuken; of ik haar ook daadwerkelijk kan verleiden is altijd nog maar afwachten...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:55 schreef Westerling het volgende:
[..]
De verwachtingen worden steeds hoger
Okee, okee:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou, een beetje positiever mag ook wel
quote:Op woensdag 19 oktober 2045 12:21 schreef Capstan het volgende:
Ja mensen ik kan melden dat ik gisteren avond voor het eerst gezoend heb.
Oh ik wel hoor (niet dat ik er over begin maar ik hoor van anderen wel dingen). Niet zo vaak hoor, maar af en toe wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alsof mijn vriendinnen zulke dingen tegen mij zeggen. Dat zijn toch dingen waar je het niet over hebt, maar gewoon ervaart/uit probeert.
Ze wil piemel, dat was toch duidelijkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, ach, ik heb zelf wel goede verwachtingen. Ik denk dat ze me wel wil neuken; of ik haar ook daadwerkelijk kan verleiden is altijd nog maar afwachten...
Tip, leer te zoenen. Meiden vinden dit zeeer belangrijk. Omdat dit eigenlijk een recensie is van hoe je bent in bed (in hun ogen),quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
1x; en toen vond ik het niets; ik had eigenlijk ook niet zo'n zin om haar te zoenen (dus ik hoop dat het daar aan ligt).
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:58 schreef minibeer het volgende:
Oh ik wel hoor (niet dat ik er over begin maar ik hoor van anderen wel dingen). Niet zo vaak hoor, maar af en toe wel.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:54 schreef Sinji het volgende:
Omdat je het nog niet hebt ervaren denk ik!
Werd zelf helemaal gek toen er aan mijn oorlel gesabbelt werd..
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:54 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nou, zoenen in me nek doet t bij ook wel goed.
Goede tip, maar dan heb je wel iemand nodig om mee te oefenen hè?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:59 schreef Sinji het volgende:
Tip, leer te zoenen. Meiden vinden dit zeeer belangrijk. Omdat dit eigenlijk een recensie is van hoe je bent in bed (in hun ogen),
Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, ach, ik heb zelf wel goede verwachtingen. Ik denk dat ze me wel wil neuken; of ik haar ook daadwerkelijk kan verleiden is altijd nog maar afwachten...
Nouja; ik was van plan (als het er nog eens van komt); om het vooral rustig aan te doen... en verder merk ik het vanzelf wel. Ze is verder reeds op de hoogte dat ze qua bedprestaties niet veel van me hoeft te verwachtenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Tip, leer te zoenen. Meiden vinden dit zeeer belangrijk. Omdat dit eigenlijk een recensie is van hoe je bent in bed (in hun ogen),
Kun je een beetje uit het vraaggesprek met standaardvragen raken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:02 schreef kree het volgende:
Update:
Gesprek op paiq gaat moeizaam![]()
Maar nog wel door
Nee, dan lijkt het me ook maar een smerige bezigheidquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
1x; en toen vond ik het niets; ik had eigenlijk ook niet zo'n zin om haar te zoenen (dus ik hoop dat het daar aan ligt).
Jawel maar het moet allemaal nu een beetje van mij komenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Kun je een beetje uit het vraaggesprek met standaardvragen raken?
Willekeurigheid werkt. Een willekeurige statement of mening van jezelf.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:02 schreef kree het volgende:
Update:
Gesprek op paiq gaat moeizaam![]()
Maar nog wel door
Tip met zoenen; take it sloowww. De zintuigen van je lippen zijn zeer gevoelig, en zeker als je de hare tegen die van jou aanvoelt. Just cherish the moment en geniet. Plaag ook een beetje naarmate je meer ervaren wordt. Worden ze helemaal gekquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nouja; ik was van plan (als het er nog eens van komt); om het vooral rustig aan te doen... en verder merk ik het vanzelf wel. Ze is verder reeds op de hoogte dat ze qua bedprestaties niet veel van me hoeft te verwachten.
Deed een (soort van) vakantievriendin ook altijd. Geil jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Tip met zoenen; take it sloowww. De zintuigen van je lippen zijn zeer gevoelig, en zeker als je de hare tegen die van jou aanvoelt. Just cherish the moment en geniet. Plaag ook een beetje naarmate je meer ervaren wordt. Worden ze helemaal gek
Je moet het wel willen inderdaadquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:03 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nee, dan lijkt het me ook maar een smerige bezigheid
Ja, ik was vorige keer toen ik haar ontmoette ook bijna tot zoenen gekomen. Onze lippen enkele cm van elkaar... kon haar adem voelen. Heerlijk moment; jammer dat we verstoord werden op dat moment... alhouwel... dat houdt het ook wel weer spannendquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Tip met zoenen; take it sloowww. De zintuigen van je lippen zijn zeer gevoelig, en zeker als je de hare tegen die van jou aanvoelt. Just cherish the moment en geniet. Plaag ook een beetje naarmate je meer ervaren wordt. Worden ze helemaal gek
+ ga niet als een helicopter rondjes draaien met je tong en probeer ook niet met haar huig te worstelen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:05 schreef Sinji het volgende:
Het lijkt wel een film of een serie ofzoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja, ik was vorige keer toen ik haar ontmoette ook bijna tot zoenen gekomen. Onze lippen enkele cm van elkaar... kon haar adem voelen. Heerlijk moment; jammer dat we verstoord werden op dat moment... alhouwel... dat houdt het ook wel weer spannend. 2 stappen voorwaarts en 1 stap terug.
Essentie van verleiden my man!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja, ik was vorige keer toen ik haar ontmoette ook bijna tot zoenen gekomen. Onze lippen enkele cm van elkaar... kon haar adem voelen. Heerlijk moment; jammer dat we verstoord werden op dat moment... alhouwel... dat houdt het ook wel weer spannend. 2 stappen voorwaarts en 1 stap terug.
* heloef pakt notitieblokquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik zoende was veeeeeeeelste laat, maar volgens mij heeft ze t niet eens gemerkt. Volgens mij moet je er juist niet over nadenken, dan gaat het juist fout.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
+ ga niet als een helicopter rondjes draaien met je tong en probeer ook niet met haar huig te worstelen.
Vooral veel aandacht besteden aan de lippen en een klein beetje tong. En zoals hier boven staat, take it slow! Want niemand zit te wachten op een sneltrein
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
+ ga niet als een helicopter rondjes draaien met je tong en probeer ook niet met haar huig te worstelen.
Vooral veel aandacht besteden aan de lippen en een klein beetje tong. En zoals hier boven staat, take it slow! Want niemand zit te wachten op een sneltrein
Nu je t zegt, dat is wel raar als je maar 1x gezoend hebt toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:09 schreef minibeer het volgende:
[..]
Het lijkt wel een film of een serie ofzo
Was jij dat nou, die vertelde dat hij heel vaak bijna tot seks was gekomen?
Niet?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Uhm; weet niet; kan zijn dat je het zo geïnterpreteerd hebt. Ik zie het zelf anders; al zijn er wel 2 meiden geweest die letterlijk gevraagd hebben (IRL) om een keer seks te hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:09 schreef minibeer het volgende:
[..]
Het lijkt wel een film of een serie ofzo
Was jij dat nou, die vertelde dat hij heel vaak bijna tot seks was gekomen?
Er zijn nog steeds mannen die dat doenquote:
Ik hou dit in mijn achterhoofd voor over 2 jaar.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mannen die dat doenDaarom zeg ik het maar even, want dan is het zoenen snel afgelopen
Zou kunnen,quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:13 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Uhm; weet niet; kan zijn dat je het zo geïnterpreteerd hebt. Ik zie het zelf anders; al zijn er wel 2 meiden geweest die letterlijk gevraagd hebben (IRL) om een keer seks te hebben.
Optimistquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:15 schreef heloef het volgende:
Ik hou dit in mijn achterhoofd voor over 2 jaar.
Nee ik hou de verwachtingen gewoon laag.quote:
Wel hoor, dat tweede kan nog veel langer durenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik hou de verwachtingen gewoon laag.
Kan het moeilijk tegenvallen.
Eerste keer: duurt 15 seconden.
Eerste keer zoenen: over twee jaar
Moeilijk om jezelf dan nog teleur te stellen.
Ik had er beide keren geen trek in. Was 1x na een succesvolle date met die meid die ik dan ook gezoend heb... ik zag haar eigenlijk niet zo erg zitten; dat is ook de reden dat ik niet met haar mee naar binnen ben gegaan toen ik haar thuis afzette. De andere keer was met een vriendin van mij, waar ik wel vaker tegen klaagde over mijn vrouwenproblemen en mijn maagdelijk enzo. En zij was nogal makkelijk in die dingen, dus heeft ze het een keer (ofja, meerdere keren...) voorgesteld. Ik had daar echter ook niet zo'n trek in. Dat was echter een zeker 2 jaar geleden; wss zou ik er nu anders tegenover staan. Helaas heeft ze nu een vaste relatie en woont ze al een jaar samen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zou kunnen,
Anyway, wel apart dat ze dat vroegenToch wel raar dat het er niet van gekomen is dan...
Oh ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:20 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wel hoor, dat tweede kan nog veel langer duren
Een meid die niet "klaar" is om gezoend te worden, laat zich wss ook niet aan haar haren voelen toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:19 schreef Sinji het volgende:
Je kan het aanvoelen als een meid 'klaar is' om gezoend te worden. Wat ik altijd doe is dichtbij staan en aan hun haren voelen. Zodra ze glimlacht is het BAM!
Wat is nummer 1?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Maar goed laat ik eerst maar tot nummer 1 komen.
Slaap lekker.quote:
Daaromquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:22 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Een meid die niet "klaar" is om gezoend te worden, laat zich wss ook niet aan haar haren voelen toch?
De eerste meid die ik ooit ga zoenen.quote:
Naja, dan heb je het toch al verneukt; dan kun je ook gewoon zeggen: "ik dacht dat je pruik scheef zat".quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Daarom. En zodra ze terugdeinst weet je genoeg. Als excuus kun je zeggen dat je een vlekje uit haar haar wou weghalen
Het gaat er dus eigenlijk om dat je altijd relaxt blijft, ook al maak je foutjes. Een foutje als dat, is zeg maar de 1 stap terug; maar wil niet zeggen dat je daarna niet meer 2 stappen voorwaarts kunt maken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:26 schreef Sinji het volgende:
Nee hoor, no harm done. Het hangt ervan af hoe je attitude is daartegenover. Als je ineens als een gek sorry begint te zeggen heb je het verprutst ja.
O, en toen? Ik heb zelf eigenlijk nooit bijna gehad, ik heb niet zo vaak gezoend, maar elke keer dat ik heb gezoend was het wel lang en goedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:31 schreef Axel1988 het volgende:
Ik zit even te denken hoe dat vorige keer ging met die meid die ik dus bijna zoende. Het ging gewoon van beetje individueel dansen; naar wat intiemer dansen... steeds wat dichterbij... en op gegeven moment keek ik haar aan en had ze... mh... iets van pretoogjes ofzo... het voelde gewoon duidelijk als "dit is het moment".
Next time better!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:31 schreef Axel1988 het volgende:
Ik zit even te denken hoe dat vorige keer ging met die meid die ik dus bijna zoende. Het ging gewoon van beetje individueel dansen; naar wat intiemer dansen... steeds wat dichterbij... en op gegeven moment keek ik haar aan en had ze... mh... iets van pretoogjes ofzo... het voelde gewoon duidelijk als "dit is het moment".
Nou, toen kwam haar vriendin dus terug van de wcquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
O, en toen? Ik heb zelf eigenlijk nooit bijna gehad, ik heb niet zo vaak gezoend, maar elke keer dat ik heb gezoend was het wel lang en goed
De leuke vrouwen zijn echter op een hand te tellen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Next time better!Weet je wel hoeveel vrouwen er bestaan.. omg..
Wat versta je onder leuk?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
De leuke vrouwen zijn echter op een hand te tellen.![]()
Of ik heb een hoge standaard. Kan ook.
Ik verbaas me er ook altijd overquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Next time better!Weet je wel hoeveel vrouwen er bestaan.. omg..
O. Als ik rondkijk op de uni, in de stad, er zijn er genoegquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
De leuke vrouwen zijn echter op een hand te tellen.![]()
Of ik heb een hoge standaard. Kan ook.
Uitstraling vooral.quote:
Dat hoeft ook niet. Het gaat erom dat wanneer jij wél interesse hebt in een meid, je de know-how hebt om het tot een succesvolle benadering te krijgen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:34 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik verbaas me er ook altijd over
En eigenlijk zie ik ook wel in dat het logisch is dat ik niet veel sjans heb enzo.
Want veel mensen die het wel hebben zijn ook echt veel te extravert, elk meisje naroepen, aanspreken, ik zie het mezelf nog niet zo snel doen
Uni in Groningenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:35 schreef minibeer het volgende:
[..]
O. Als ik rondkijk op de uni, in de stad, er zijn er genoeg
Ja uitstraling.. maar heb je ook specifieke kenmerken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Uitstraling vooral.
Die moet me aanspreken.
Gewoon lekker is er genoeg.
Voorbeelden?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:40 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je moet eens in Eindhoven komen kijken
Totaal niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja uitstraling.. maar heb je ook specifieke kenmerken?
Hier op de uni worden de damenstoiletten meer gebruikt door mannen dan door vrouwen, omdat ze de rijen bij de mannentoiletten willen mijden. Het was dan ook een sarcastische opmerking over mijn onderwijsinstellingquote:
Waren het toevallig meiden die jou een toegankelijk gevoel gaven ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Totaal niet.
De meisjes die ik leuk vond waren totaal verschillend van elkaar.
Welterusten goos, en geen natte dromen he! Killing for your gamequote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:45 schreef Axel1988 het volgende:
IIG; ik ben er weer vandoor. Staan me een aantal zeer lange dagen te wachten; wellicht dat ik alleen morgenavond nog even hier te vinden ben, maar zal ook niet lang zijn. Mijn verslagje zal iig in de loop van zaterdag wel hier te lezen zijn
Nee juist totaal niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waren het toevallig meiden die jou een toegankelijk gevoel gaven ?
Slaap lekker.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:45 schreef Axel1988 het volgende:
IIG; ik ben er weer vandoor. Staan me een aantal zeer lange dagen te wachten; wellicht dat ik alleen morgenavond nog even hier te vinden ben, maar zal ook niet lang zijn. Mijn verslagje zal iig in de loop van zaterdag wel hier te lezen zijn
Utrecht hier. Maar ik zit dan wel weer bij het bèta-departement...quote:
trustenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:45 schreef Axel1988 het volgende:
Shucks! Hoe oud ben je nu?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee juist totaal niet.![]()
Ik heb mijn gevoelens voor hun altijd verborgen.
Doe ik ook altijdquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee juist totaal niet.![]()
Ik heb mijn gevoelens voor hun altijd verborgen.
17quote:
Nee, als ik wel zou zeggen zou het misschien wat raar overkomen ofzo, omdat ik niet echt met de meisjes omga die ik leuk vind. Meer met (mannelijke) vrienden.quote:
Vanwege mijn autistisch angst voor afwijzing: nee niet echt.quote:
Ik vind meisjes op zich niet eng, maar wel zodra het romantisch wordt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:59 schreef Sinji het volgende:
Meisjes zijn een stuk minder eng dan je denkt. Maar ik begrijp precies wat jullie bedoelen. Ik was ook zo.
Hebben jullie wel de behoefte om met een mooie meid te daten?
Ik ga ook, trusten!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:59 schreef Sinji het volgende:
Meisjes zijn een stuk minder eng dan je denkt. Maar ik begrijp precies wat jullie bedoelen. Ik was ook zo.
Hebben jullie wel de behoefte om met een mooie meid te daten?
Wauw het is heel laat. Tot later!
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 02:01 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik vind meisjes op zich niet eng, maar wel zodra het romantisch wordt.
waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik haal dat van de bronnen zelf. En je mag doen wat je wilt schenkstroop, niemand belet je.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 02:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
waar haal je dat vandaan?
ik ben weg jongens lezen dat jullie over versieren praten als een stel meisjes geeft me een slappe.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:20 schreef firefly3 het volgende:
Heyyy,
Deze tips kunnen anderen misschien ook gebruiken (voor een chat):
- Typ niet zo veel, anders wordt het een monoloog. Het is beter om minder te zeggen dan haar.
- Wees altijd blij/naar het positieve. Sommige mensen accentueren negatieve aspecten in hun verhalen.
- Je moet iemand worden met opties, heb je die nog niet dan hoeft ze dat niet te weten.
- Zie anderen nooit als concurrentie en zeg dit niet, ook niet als grapje.
- Escaleer, dus een virtueel kusje bijvoorbeeld.
Aantallen maken is goedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:24 schreef kree het volgende:
[..]Ga ze gebruiken bij meisje 4 op paiq waar ik nog reactie terug van moet krijgen
en meisje 3 ook daar ga ik nog wel een keer mee chatten.
zit trouwens te denken over ditquote:
Je moet de interactie vooruit brengen, anders kom je niet verder dan maximaal vrienden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:29 schreef kree het volgende:
[..]
zit trouwens te denken over dit
Niet dat ik moeite heb om `x` te typen
maar is dat niet raar als je voor het eerst met iemand chat?
Vraag me af wat zo'n meid daarvan denkt.
Klopt maar dan zou ik het als afsluiter gebruiken denk de volgende keer.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet de interactie vooruit brengen, anders kom je niet verder dan maximaal vrienden.
Doei x is beterquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:48 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt maar dan zou ik het als afsluiter gebruiken denk de volgende keer.
Zo van "Groetjes xxxx" ofzo
denk?
Ja zal de leeftijd zijn van mij haahaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Doei x is beterGroetjes is zo officieel, zo voorzichtig waardoor het juist verkeerd is.
Ik ben zelf 27quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zal de leeftijd zijn van mij haaha
Als ik wel is die "chat taal" zie dan moet ik gewoon echt nadenken ook wat het nou precies is
Ben je er beter in als ik.quote:
Nee ik ook nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ben je er beter in als ik.
Kreeg laatst op msn
"nwtl"
Haha geen idee wat dat inhield, jij wel?
Nou moest het ook vragen maar blijkbaar is het:quote:
Hoi kree alles goed? Kusje!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:29 schreef kree het volgende:
[..]
zit trouwens te denken over dit
Niet dat ik moeite heb om `x` te typen
maar is dat niet raar als je voor het eerst met iemand chat?
Vraag me af wat zo'n meid daarvan denkt.
Fijne dag kusquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Doei x is beterGroetjes is zo officieel, zo voorzichtig waardoor het juist verkeerd is.
Niet weer te laat <-- dit schat ikquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ben je er beter in als ik.
Kreeg laatst op msn
"nwtl"
Haha geen idee wat dat inhield, jij wel?
Haha nee dat dacht ik zelf ook al niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:09 schreef Myraela het volgende:
Die "x" niet te snel doen trouwens. Of niet na elk bericht of iets iig. Zo van "slaaplekker x" kan prima, maar niet elk berichtje/mailtje ermee eindigen.
Blokkeren?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:14 schreef Myraela het volgende:
Oh, en ook niet meteen met iemand gaan praten als je zelf online komt of haar online ziet komen. Ik word helemaal gek van zo'n gast die me echt elke keer aanspreekt. Zelfs vroeg in de ochtend.Flikker op man, ik houd niet van dat gelul aan me kop telkens.
Ja maar nu kom je op een probleem puntje.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:14 schreef Myraela het volgende:
Oh, en ook niet meteen met iemand gaan praten als je zelf online komt of haar online ziet komen. Ik word helemaal gek van zo'n gast die me echt elke keer aanspreekt. Zelfs vroeg in de ochtend.Flikker op man, ik houd niet van dat gelul aan me kop telkens.
Ja gedaan, maar daarom dus even gewoon een afrader.quote:
Je mag mensen wel aanspreken, maar niet constant.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:16 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar nu kom je op een probleem puntje.
Want als ik niet als man iemand aanspreek dan krijg ik helemaal geen reactie.
Moet je ook niet online komenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:14 schreef Myraela het volgende:
Ik wil best aangesproken worden door een meid (of meerdere).quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja gedaan, maar daarom dus even gewoon een afrader.
[..]
Je mag mensen wel aanspreken, maar niet constant.
Gewoon niet constant aanspreken, klaar.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:36 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil best aangesproken worden door een meid (of meerdere).
Alleen de realiteit is dat dat niet gebeurd.
Nou raad maar wat de mannen gaan doen dan
Ik vind dat heel moeilijk, ik sla de andere kant op door en spreek bijna nooit vrouwen aan uit angst dat ik vervelend overkom. En dat is ook niet goedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gewoon niet constant aanspreken, klaar.
Ik zou er persoonlijk altijd 1 dag tussen laten. Als je geen reactie krijgt de ene keer zou ik er zelfs iets van 3 dagen tussen laten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind dat heel moeilijk, ik sla de andere kant op door en spreek bijna nooit vrouwen aan uit angst dat ik vervelend overkom. En dat is ook niet goed
Ik ook niet, want ik weet nooit wat ik daarna moet gaan zeggen en ik vind het zòò awkward als het gesprek stopt nadat je elkaar allebei hebt gevraagd of alles goed gaatquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:47 schreef Myraela het volgende:
Nouja, zo bewust ben ik er eigenlijk niet eens mee bezig, ik houd sowieso niet van de "hoi, alles goed" gesprekken, dus praat eigenlijk pas als ik ook echt iets te vertellen heb.
Ja inderdaad, dat zijn echt van die kutgesprekken, kan ik me echt dood aan ergeren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ook niet, want ik weet nooit wat ik daarna moet gaan zeggen en ik vind het zòò awkward als het gesprek stopt nadat je elkaar allebei hebt gevraagd of alles goed gaat
Ja wacht ff, dat is als je al contact hebt gehad.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou er persoonlijk altijd 1 dag tussen laten. Als je geen reactie krijgt de ene keer zou ik er zelfs iets van 3 dagen tussen laten.
Nouja, zo bewust ben ik er eigenlijk niet eens mee bezig, ik houd sowieso niet van de "hoi, alles goed" gesprekken, dus praat eigenlijk pas als ik ook echt iets te vertellen heb.
Ohja paiq, daar had ik je nog een DM over gestuurd!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:50 schreef kree het volgende:
[..]
Ja wacht ff, dat is als je al contact hebt gehad.
Ik krijg meiden op paiq, maar zolang ik hun niet aanspreek, spreken ze mij ook niet aan.
Dus dan zal ik toch de eerste moeten zijn die contact leg.
Als ik dat niet doe dan staan ze gewoon in mijn contacten lijst en er gebeurt niks.
En daar komt jou verhaal, dat is omdat ze al genoeg berichten van anderen krijgen.
Je leest niet goed volgens mij, ze zegt dat je iemand niet constant moet blijven aanspreken zodra ze online komen. Ze zegt ook dat je best mag aanspreken, alleen niet daarna steeds weer erop duiken als ze online komt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:50 schreef kree het volgende:
[..]
Ik krijg meiden op paiq, maar zolang ik hun niet aanspreek, spreken ze mij ook niet aan.
Als ik dat niet doe dan staan ze gewoon in mijn contacten lijst en er gebeurt niks.
En daar komt jou verhaal, dat is omdat ze al genoeg berichten van anderen krijgen.
Zeer herkenbaar.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat zijn echt van die kutgesprekken, kan ik me echt dood aan ergeren.Met de juiste mensen loopt een gesprek gewoon lekker. Met sommige vrienden msn ik ook nooit, daar praat ik irl prima mee, maar op msn loopt het dan gewoon niet lekker.
Ja jij ben vrouwquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja paiq, daar had ik je nog een DM over gestuurd!
ik snap echt niet hoe jij zo weinig matches krijgt, ik krijg er elke dag zo'n beetje eentje.
Ik ben wel benieuwd, stuur maar.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ja jij ben vrouw![]()
Maar ik heb gister leuk gechatted met iemand.
Denk niet dat het wat wordt maargoed er komt nog wel een vervolg gesprekje.
Log kun je van mij krijgen via PM mocht je benieuwd zijn.
Ik heb nu 4 contacten maar het duurt een paar weken steeds voor er iemand bij komt
Veel mensen komen in het echt ook heel anders over dan op msn, mensen die ik in het echt wel mag zijn hartstikke bot en de meest botte mensen zijn soms ineens hartstikke aardigquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:50 schreef Myraela het volgende:
Ja inderdaad, dat zijn echt van die kutgesprekken, kan ik me echt dood aan ergeren.Met de juiste mensen loopt een gesprek gewoon lekker. Met sommige vrienden msn ik ook nooit, daar praat ik irl prima mee, maar op msn loopt het dan gewoon niet lekker.
Ik zit sinds 2008 op PaiQ en ik kan je vertellen dat het aantal meisjes dat uit zichzelf een gesprek begon nog steeds op één hand te tellen is en je meestal echt zelf zal moeten beginnenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:50 schreef kree het volgende:
[..]
Aah, daarom lijkt het net alsof er zoveel vrouwen zijn, ze matchen elke vrouw gewoon met veel meer mannen dan andersomquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:51 schreef Myraela het volgende:
Ohja paiq, daar had ik je nog een DM over gestuurd!
ik snap echt niet hoe jij zo weinig matches krijgt, ik krijg er elke dag zo'n beetje eentje.
Ja ok eens, dat is voor haar.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je leest niet goed volgens mij, ze zegt dat je iemand niet constant moet blijven aanspreken zodra ze online komen. Ze zegt ook dat je best mag aanspreken, alleen niet daarna steeds weer erop duiken als ze online komt.
Deze zal ik onthoudenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:55 schreef benzin het volgende:
Ik zit sinds 2008 op PaiQ en ik kan je vertellen dat het aantal meisjes dat uit zichzelf een gesprek begon nog steeds op één hand te tellen is en je meestal echt zelf zal moeten beginnen
Nou moet zeggen dat ik leuk gechat heb gister.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:59 schreef Myraela het volgende:
Als ik een tip mag geven, ga weg van PAIQ.
Serieus, zo'n gast liet zien waar die aan gematcht was, en dat was een soort ginger walvis.
Nog maals: Je mag wel meiden aanspreken, maar doe het niet constant oftewel laat er eens wat tijd tussen. Dat was de tip, niet dat je nooit iemand mag aanspreken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:55 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ok eens, dat is voor haar.
Maar niemand spreekt mij aan op paiq, het moet toch elke keer van mijzelf komen.
En verhouding man vrouw zal wel ongetwijfeld meer mannen als vrouwen zijn en daarom krijgt zij elke keer veel berichtjes en zit ik nog met een lijstje van 4
Ik zit nog niet op een dating site. Ik denk als ik me zou inschrijven ik een betaalde doe (of een gratis om te oefenen oid)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:59 schreef Myraela het volgende:
Serieus, zo'n gast liet zien waar die aan gematcht was, en dat was een soort ginger walvis.
lol ja had ik ook maar ik heb me gewoon maar aangemeld bij paiq.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit nog niet op een dating site. Ik denk als ik me zou inschrijven ik een betaalde doe (of een gratis om te oefenen oid)
Misschien later, ik zit nu nog op vakantie. Bovendien heb ik eerst nog een meet en een "minimeet"quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:02 schreef kree het volgende:
[..]
lol ja had ik ook maar ik heb me gewoon maar aangemeld bij paiq.
het kost sowieso niks (ja of je moet gaan betalen om foto's te zien)
Maarja gewoon proberen zou ik zeggen.
Eens, mijn matches zijn vaak ook wat gaar, maar aan de andere kant heb ik er wel mijn eerste (en laatste/enigequote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:59 schreef Myraela het volgende:
Zonde van je geld man. Was die date het wel waard?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Eens, mijn matches zijn vaak ook wat gaar, maar aan de andere kant heb ik er wel mijn eerste (en laatste/enige) date vandaan. Ondanks dat ik inmiddels alweer bijna anderhalf jaar geen succes meer heb gehad hoop ik op weer zo'n succesje. Tot nu toe blijkt het statistisch de beste methode om aan dates te komen. (PaiQ 1 - 0 Rest
)
Ik heb er overigens al een paar keer wat geld tegenaan gegooid, dat loopt inmiddels al wel tegen een honderdje aan, dus die date was erg duur
Vertel eens over die gare matches? Zijn je eisen wellicht toch wat hoog misschien?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Eens, mijn matches zijn vaak ook wat gaar, maar aan de andere kant heb ik er wel mijn eerste (en laatste/enige) date vandaan. Ondanks dat ik inmiddels alweer bijna anderhalf jaar geen succes meer heb gehad hoop ik op weer zo'n succesje. Tot nu toe blijkt het statistisch de beste methode om aan dates te komen. (PaiQ 1 - 0 Rest
)
Ik heb er overigens al een paar keer wat geld tegenaan gegooid, dat loopt inmiddels al wel tegen een honderdje aan, dus die date was erg duur
Mwaah, ik was een week nerveus en dat zoenen vond ik eigenlijk helemaal niets op dat moment. Na die date kreeg ze het drukker en is het contact verloren gegaan. (En zie DM zoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zonde van je geld man. Was die date het wel waard?
Mwaah, sowieso meisjes die veel te oud zijn, veel te ver weg wonen of zelfs kinderen hebben. Dat is gewoon echt allemaal een No-Go. Verder ben ik niet veeleisend, als ze lief voor me zijn dan wil ik het uiterlijk zelfs compleet over het hoofd zien.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vertel eens over die gare matches? Zijn je eisen wellicht toch wat hoog misschien?
Heb je geen profiel met lengte en lichaamsgewicht of zo?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:11 schreef ArtistA het volgende:
Paiq is ook kut!
Sowieso vind ik dat internetdaten maar niks... Dikke meisjes posten alleen foto's van hun niet-zo-dikke-hoofd en zien er dan leuk uit. Vervolgens spreek je af en schrik je je het apelazarus. Ik ben wat pessimistisch op dat gebied, maar er is nog nooit iets goeds voortgekomen uit internetdaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die ginger zeekoe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:13 schreef Myraela het volgende:
Oh om even een indicatie te geven waarom meisjes niet beginnen/niet reageren:Wat the fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe moeten wij daar ooit tegenop concurreren? Geen wonder.
Oh om even een indicatie te geven waarom meisjes niet beginnen/niet reageren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die ginger zeekoe:Het ziet er bij mij heel anders uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
Oh om even een indicatie te geven waarom meisjes niet beginnen/niet reageren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die ginger zeekoe:Kom je nou echt een enigzins normale afspiegeling van de mannelijke bevolking tegen daar op Paiq?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, de helft is laag opgeleid. De andere helft is ICT. Qua uiterlijk heb ik 2 normale gasten gehad.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:18 schreef Westerling het volgende:
[..]
Kom je nou echt een enigzins normale afspiegeling van de mannelijke bevolking tegen daar op Paiq?
Meetings.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Volgens mij is een meet veel leuker dan dat internet daten
Welke dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meetings.Ik heb 18nov een toffe FOK!meet.
Radio 49 - Meetquote:
Hmm, dat is al wel wat ik zo'n beetje dacht . En 2 normaal uitzienden op zoveel contacten? Das niet bestquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, de helft is laag opgeleid. De andere helft is ICT. Qua uiterlijk heb ik 2 normale gasten gehad.
Valt niks te hosselen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Volgens mij is een meet veel leuker dan dat internet daten
Bij de meeste kom ik niet eens tot de foto's. Maar bij de foto-bewonderaars ofzo, mensen die mijn foto hoog hebben geplaatst kun je wel al een foto zien en dat is echt, langharig, bandshirt tuig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:23 schreef Westerling het volgende:
[..]
Hmm, dat is al wel wat ik zo'n beetje dacht . En 2 normaal uitzienden op zoveel contacten? Das niet best.
Niet tegen jou bedoeld, want je doet niet echt negatief erover in de quote, maar meer in het algemeen tegen vrouwen gericht:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, de helft is laag opgeleid. De andere helft is ICT. Qua uiterlijk heb ik 2 normale gasten gehad.
Wacht maar als ze horen wat ik doequote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet tegen jou bedoeld, want je doet niet echt negatief erover in de quote, maar meer in het algemeen tegen vrouwen gericht:
Wat is er nou eigenlijk precies mis met ICT? Ik moet zeggen dat ik op PaiQ de eerste gesprekken heel hard mijn best doe om mijn studie en werk niet te noemen (en dat is moeilijk) omdat ik merk dat 50-60% van de vrouwen afknapt als ze horen wat ik doe.
Ik ben een multimedia meisje he, ik heb absoluut niets tegen ICT. Maar het zijn wel de echte stereotypes die er zitten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet tegen jou bedoeld, want je doet niet echt negatief erover in de quote, maar meer in het algemeen tegen vrouwen gericht:
Wat is er nou eigenlijk precies mis met ICT? Ik moet zeggen dat ik op PaiQ de eerste gesprekken heel hard mijn best doe om mijn studie en werk niet te noemen (en dat is moeilijk) omdat ik merk dat 50-60% van de vrouwen afknapt als ze horen wat ik doe.
Putjesscheppen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wacht maar als ze horen wat ik doe
Volgens mij trap je nu wat mensen op de tenenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij de meeste kom ik niet eens tot de foto's. Maar bij de foto-bewonderaars ofzo, mensen die mijn foto hoog hebben geplaatst kun je wel al een foto zien en dat is echt, langharig, bandshirt tuig.
Ik bedoel het niet gemeen enzo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:26 schreef Westerling het volgende:
[..]
Volgens mij trap je nu wat mensen op de tenen
Het leek erop, het ging hier laatst over bandshirts enzoquote:
De meeste mannen zijn ook super slijmerig...net slakkenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:29 schreef HiddenResponse het volgende:
Op paiq komen de meeste mannen super slijmerig over
Ik weet niet, ICT hoor ik iig erg vaak. Maar ik ben niet zo actief op dat paiq hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:31 schreef Westerling het volgende:
[..]
Het leek erop, het ging hier laatst over bandshirts enzo. Maar zijn andere "mannelijke" opleidingen ook zo oververtegenwoordigd?
Hehe, ik programmeer tegenwoordig ook weleens wat en zodra ik dat ook maar ergens laat vallen beginnen de dames met hun ogen te draaien (bij wijze van sprekenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zit hele dagen tussen die mensen en ik moet je helaas gelijk gevenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een multimedia meisje he, ik heb absoluut niets tegen ICT. Maar het zijn wel de echte stereotypes die er zitten.
Gelukkig draag ik nooit bandshirts en heb ik geen lang haar meer. *quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M yra, ik heb 1 foto van je gezien en je was echt niet ndet zo'n zeekoe...waarom ben je dan in vredes naam single?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:39 schreef Myraela het volgende:
Verder dan wat html/css, javascript, flash etc, wil ik het niet leren, maar ik vind het wel tof als een ander het kan.
Er zijn ook mensen die liever onafhankelijk zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
M yra, ik heb 1 foto van je gezien en je was echt niet ndet zo'n zeekoe...waarom ben je dan in vredes naam single?
Ik bedoel, wat let je?
Maar dan zou ze hier toch niets te zoeken hebben?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:42 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die liever onafhankelijk zijn.
Misschien vindt ze jullie gewoon leukquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan zou ze hier toch niets te zoeken hebben?
Dan zouden er wel meer weg moeten blijven hier.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan zou ze hier toch niets te zoeken hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |