1 na laatste. 2hr finale is volgende week.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
Prima laatste aflevering. Mag ook wel een keer gezegd worden
Ik zei meer in de zin van "laatste aflevering die on air was"quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
1 na laatste. 2hr finale is volgende week.
Wat probeer je hier te zeggen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:21 schreef Xaobotnik het volgende:
4 Miljoen per episode niet veel? Ik denk dat je je maar eens beter moet inlezen.
Inderdaad ja! En who the fuck is het lijk die ze begraven hebben haar vader en... juist jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:01 schreef Paul99 het volgende:
Wat een slechte ep weer.
Moeder is al 3 jaar ziek maar wordt in leven gehouden door een speciaal medicijn. En wonder boven wonder is moeders na één dag in Terra Nova én hetzelfde medicijn ineens weer beter.
Kom op, ze had gezien wat voor een wiel. Of wil je alles uitgekauwd zien in dialogen?quote:Op zondag 18 december 2011 03:19 schreef Kontiki het volgende:
Wat is het toch een simpel geschreven serie...
"Ik heb een wiel nodig"
"Komt in orde!"
Kennelijk niet nodig om afmetingen e.d. door te geven? Ze hebben in Terra Nova maar 1 type wiel?
Ik heb het over haar verzoek aan haar vriend, die soldaat die het wiel voor haar ging regelen.quote:Op zondag 18 december 2011 03:22 schreef remlof het volgende:
Kom op, ze had gezien wat voor een wiel. Of wil je alles uitgekauwd zien in dialogen?
Die kent die gast en z'n rolstoel ook.quote:Op zondag 18 december 2011 03:33 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Ik heb het over haar verzoek aan haar vriend, die soldaat die het wiel voor haar ging regelen.
Zeer slecht geschreven (en geacteerd) inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2011 04:20 schreef Kontiki het volgende:
Ze zei volgens mij niet dat het om zijn rolstoel ging?
Overigens was dat ook weer 1 van de vele 'toevalligheden' (= luie schrijvers) van de serie, dat wiel dat lek ging precies op het moment dat ze aan het onderhandelen zijn.
Maar vond jij niet dat...quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:42 schreef truedestiny het volgende:
De serie is in één klap een stuk volwassener geworden. mooie afsluiting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar vond jij niet dat...Ja het ging wel wat te makkelijk ja. Zoals die Guards die niet weg rennen maar liever in die oneindige diepte springen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is veel minder een kinderserie geworden.
[ Bericht 2% gewijzigd door truedestiny op 20-12-2011 14:54:40 ]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:46 schreef angel008 het volgende:
ik zeg waardig einde van terra nova.
geen cliffhanger gevoel they won klaar![]()
zal dr geen traan om wegpinken als het gecanceld word
Dit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:11 schreef Basson het volgende:
Ik was al afgehaakt, toch ff de finale meepikken. Was niet slecht. Alleen het eind-einde deed mijn vullingen trillen van de zoetigheid.
Op naar een volgend seizoen van een knallende opening en finale, en met familiedrama om het seizoen vol te kunnen maken
Een hele, héle goedkope versie van Lost dan. Dit soort dingen zijn natuurlijk ook al eerder gedaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:11 schreef planethugo het volgende:
vermakelijke afsluiter, al met al toch een serie die aardig wegkijkt maar bol van de cliches staat. De laatste paar afleveringen was meer 1 verhaal en dat deed de serie goed.
einde was wel interessant maar deed me wel erg veel aan Lost denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |