Dat ja, zo voorspelbaar. En dat gedoe met dat ei vond ik ook maar niets, het is net een kinderserie. Wat me nu ook weer opviel is hoe slecht er geacteerd wordt. Vooral Taylor kan echt niet spelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:53 schreef VacaLoca het volgende:
Het script was weer lekker doorzichtig. Iig wist ik bij die bekentenis meteen dat ie het niet zelf gedaan had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 is toch al aangekondigd?quote:Op zondag 6 november 2011 22:43 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Fox had 13 episodes besteld, die zijn klaar.
Het grote probleem met deze serie is dat het huidige verhaallijn al door 500 andere series is gebruikt. Iets meer avontuurlijker en iets meer "out-of-the-box" denken had geen kwaad gekund.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:27 schreef remlof het volgende:
“Terra Nova” took a big dip with this week’s tedious murder-investigation episode. It’s now Fox’s lowest-rated scripted series not called “Fringe.” So it may not even hang around long enough for Fox to banish it to the network’s Friday Death Slot.
bron
Moet toch niet gekker worden, je hebt gewoon gelijk. Deze ep was best goed te pruimen, afgezien an het spinnen-lied. Het einde was zelfs zowaar iets dat triggert om de volgende aflevering te willen zienquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:01 schreef DJJoris het volgende:
Ik vond deze aflevering een flink stuk beter dan de voorgaande afleveringen.
Alleen dat stomme spin lied mocht van mij wel wegblijven.
Zo slecht nog niet dus..twitter:FOX_Research twitterde op dinsdag 08-11-2011 om 17:10:31#TERRANOVA posted a 2.6/6 A18-49 & 7.7m viewers, up +24% and +17% vs. last week’s performance (2.1/6 & 6.6m viewers) reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |