Ligt eraan waar je wilt slapenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
moet ik hier nu ook eerst permissie vragen om te gaan slapen
Of ze zijn beleefd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh... die weten niet wat voor rol wij vrouwen tijdens de koude oorlog gespeeld hebben
gewoon lekker in mijn holletje onder de grondquote:
Waren ook vrouwen die ingezet zouden worden als datatypistes... ligt meer in mijn lijnquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of ze zijn beleefd.
Want volgens veel plannen uit die tijd waren veel vrouwen die bij een aanval naar Duitsland gestuurd werden ter ondersteuning van onze troepen prostituees.
Dan ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gewoon lekker in mijn holletje onder de grond
Yep, telex typmiepen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waren ook vrouwen die ingezet zouden worden als datatypistes... ligt meer in mijn lijn
Wie zegt dat we die uberhaupt willen overmeesteren?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]een invasie van twee vrouwen
![]()
Die zouden jullie kerels toch direct moeten kunnen overmeesteren.
Wat zeg ik.... Als je over de juiste intel had beschikt had het niet eens een verrassing mogen zijn dat we kwamen !!!
Ik heb allang in de gaten dat ik jullie was mag gaan doen hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:23 schreef Royyy het volgende:
[..]
Wie zegt dat we die uberhaupt willen overmeesteren?
Idem.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
* MaryMouse gaat slapen, vandaag! om 0700 weer op
Ik nietquote:
Ik welquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:36 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Morgen inkopen doen voor twee weken op de werf
Kewl!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:43 schreef Thaboel het volgende:
Kom er net achter dat Brain Farley (bondscoach NL honkbalteam) lesgeeft bij het CIOS Haarlem
QFTquote:
Je zult hier en daar nog wat versterkte vupo's tegenkomen, een wantrouwige oog dat vanuit de schaduw jou kant op kijkt, en ongetwijfeld iemand die jou de eerste dagen in het DEF kamp zal schaduwen (lees ook, via facebook proberen te vinden) Maar verder ben je hier wel op vriendelijk grondgebied hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
TT
![]()
eh, ben ik nu op vriendelijk grondgebied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |