OK maar Mertens ging bijvoorbeeld eerst naar Utrecht dat is toch wat andersquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ajax verkijken zich altijd op spelers uit de 2e divisie. Tot nu toe is gebleken dat de echte toppers uit de Jupiler league moeiteloos mee kunnen met de Eredivsie.
Dat blijkt wel ja. met mertens strootman boerrigter chadli. en mis er vast nog een aantal.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ajax verkijken zich altijd op spelers uit de 2e divisie. Tot nu toe is gebleken dat de echte toppers uit de Jupiler league moeiteloos mee kunnen met de Eredivsie.
Mwah, dat is wel weer erg overdreven, de meeste clubs die net zijn gepromoveerd (en dus vaak de toppers hebben spelen) hebben het erg zwaar in de Eredivisie. Maar Chadli is een ander mooi voorbeeldquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mertens, Strootmanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, dat is wel weer erg overdreven, de meeste clubs die net zijn gepromoveerd (en dus vaak de toppers hebben spelen) hebben het erg zwaar in de Eredivisie. Maar Chadli is een ander mooi voorbeeld.
Mag het ook 2-0 zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:05 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord aanpakken zondag op dezelfde manier, bij de strot grijpen, niet meer loslaten en gewoon met 5-0 nederlaag naar huis sturen.
Honda. Toen VVV kampioen werd in de Jupiler League was Honda de beste van de hele competitie zowat en toen ze in de Eredivisie speelden, was hij direct al fantastisch en begeerd door zowat elke Nederlandse topclub.quote:
Als je ziet hoeveel kansen er gisteren nodig waren voor 2 goalsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de verdediging van Feyenoord op de mat legt.
Ja, dat komt omdat ze dan met een te matig team in verhouding in de Eredivisie komen. Maar als je daar over het algemeen de toppers van koopt die draaien moeiteloos mee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, dat is wel weer erg overdreven, de meeste clubs die net zijn gepromoveerd (en dus vaak de toppers hebben spelen) hebben het erg zwaar in de Eredivisie. Maar Chadli is een ander mooi voorbeeld.
Van Mertens kon je ook al lang zien dat hij zonder problemen mee zou kunnen komen. Mertens was in verhouding misschien nog wel beter dan Boerrigter in de 2e divisie, en die gok durfden ze dan weer niet te nemen. Hopen dat ze ervan geleerd hebben doordat ze Boerrigter aangetrokken hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar Mertens ging bijvoorbeeld eerst naar Utrecht dat is toch wat anders
Heb ik ook al eens aan zitten denken, want in Boerrigter zie ik een beetje een Overmars op rechts, maar dan met meer body. Met zijn linkervoet (oké, gisteren raakte hij niet alles even lekker) kan hij aardig wat kracht zetten als hij van rechts naar binnen trekt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Van mag Bulykin best beginnen. Verder een idee om Suljemani en Boerrigter eens om te wisselen?
Vond Suljemani veel gevaarlijker gisteren vanaf links ook..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:05 schreef Fargo het volgende:
[..]
Heb ik ook al eens aan zitten denken, want in Boerrigter zie ik een beetje een Overmars op rechts, maar dan met meer body. Met zijn linkervoet (oké, gisteren raakte hij niet alles even lekker) kan hij aardig wat kracht zetten als hij van rechts naar binnen trekt.
Maar eerlijk is eerlijk, ik denk dat hij nu op links wel perfect weet hoe hij zich op moet stellen. Zeker nu Janssen wat dichter bij hem staat, ruikt hij waar het gevaar ligt in aanvallend opzicht. Laat het zo maar even staan en als Boerrigter wat meer gewend is aan het niveau kun je eens met zoiets experimenteren. Nu te vroeg, denk ik...
Ik kan me nog herinneren dat in het Van Gaal-tijdperk Ajax met afstand de ploeg was die het meest scoorde uit standaard spelsituaties, zoals corners en vrije trappen. Die tijd is echter wel voorbij en ik denk dat De Boer beseft dat zijn spelers niet hebben wat nodig is om in een vol strafschopgebied (bij bijvoorbeeld een hoekschop) oorlog te maken en veel kopduels te winnen, laat staan ze zo te koppen dat het echt heel veel gevaar oplevert. Alderweireld kan het, Vertonghen ook, maar het levert te weinig rendement op.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Over corners, wat de NEUK is nou de hele tijd het idee van de corners op rechts? Theo en Sulejmani nemen hem steeds met zijn 2en, met als mooiste gevolg die trap van Janssen op Sulejmani die hem zo over de achterlijn trapt. Dat was echt beschamend om te zien...
Je hebt gewoon 1 man minder in de 16 om die bal erin te prikken, kan iemand mij de logica erachter uitleggen?
Hij vond het een van zijn slechtste wedstrijden uit zijn carriere.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:32 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Greg ook zelf nog wat te melden gehad over zijn belabberde wedstrijd gisteren?
Terecht, gelukkig wel een beetje zelfkennis. Ik weet dat ik bijv soms hel fel was over Eriksen, maar die heeft ook van de week de hand in eigen boezem gestoken... Dat spreekt voor ze.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hij vond het een van zijn slechtste wedstrijden uit zijn carriere.
Ik krijg van Eriksen het idee dat ie obsessief bezig is om de beste te willen zijn en daarin forceertquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Terecht, gelukkig wel een beetje zelfkennis. Ik weet dat ik bijv soms hel fel was over Eriksen, maar die heeft ook van de week de hand in eigen boezem gestoken... Dat spreekt voor ze.
Eriksen moet zich realiseren dat is niet zo sterk is fysiek, in de vrije ruimte kan hij prima ballen, maar zodra er iemand in de buurt is verliest ie 90% van zijn duels. En het gebrek aan kracht zie je ook bij zijn schoten over het algemeen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik krijg van Eriksen het idee dat ie obsessief bezig is om de beste te willen zijn en daarin forceert
Eriksen moet leren om uit de duels te blijven. Verder moet ie in het krachthonk aan zijn benen werken en na elke training 100 keer ofzo op doel schietenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eriksen moet zich realiseren dat is niet zo sterk is fysiek, in de vrije ruimte kan hij prima ballen, maar zodra er iemand in de buurt is verliest ie 90% van zijn duels. En het gebrek aan kracht zie je ook bij zijn schoten over het algemeen.
Ik blijf erbij, een jaartje uitlenen was erg goed voor hem geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |