De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe, dat is echt fantastisch.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:22 schreef BBQSausage het volgende:
Van die kutredenaties:
- JA WEET JE, ALS JE NAAR DE BOMEN KIJKT, MOET JE KIJKEN HOE ZE BEWEGEN MAN, KIJK DAN, DAT IS DE WIND HE, MAAR WAT IS DE WIND EIGENLIJK?? HE? SNAP JE HET? DÀT IS GOD! DÀT IS EEN WONDER!
Bitch please.
Je moet eerst scrubben en dan scherenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb geen rughaar, ik scheer m'n rug elke avond voor het scrubben.
bomen zijn relaxedquote:
Heus niet altijdquote:
Wind is harde woei!quote:
Vandaar dat branderige gevoel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet eerst scrubben en dan scheren
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:24 schreef Intronic het volgende:
[..]
de wind ben ik die in je nek hijgt
Jaquote:
harde racismequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:25 schreef BBQSausage het volgende:
Ja echt, mijn regex TT wordt wel aangepast, maar deze niet wat is dezen.
Niet?quote:
Stiekem wil ik geen gesprek voeren over rughaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ga wel altijd van onder naar boven, dan kleurt mijn rug ook wat bij. Is dat wel oké?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Wisten jullie al dat Ajax met 1-0 voor staat?
Oh, navelpluisjes dan maar?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem wil ik geen gesprek voeren over rughaar
wat schattig dat je denkt dat je baas bentquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:27 schreef Plastic_zak het volgende:
Zal ik een klein deel van mijn baasheid verkopen? Ik kan wel wat missen.
Hoe kan je iets verkopen wat je niet hebt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:27 schreef Plastic_zak het volgende:
Zal ik een klein deel van mijn baasheid verkopen? Ik kan wel wat missen.
Die vind ik stiekem zo schattig hequote:
ik had er net nog eenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die vind ik stiekem zo schattig he
is net zo'n 6 jarige en die dan zegt "kijk eens hoe groot ik al ben"quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
wat schattig dat je denkt dat je baas bent
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe kan je iets verkopen wat je niet hebt?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
wat schattig dat je denkt dat je baas bent
Kut, want die heb ik dus niet hè, ik even denken dat je die onaantrekkelijk vond.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die vind ik stiekem zo schattig he
PICS!!quote:
Je moest een weten hoeveel mensen dingen verkopen die ze niet hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe kan je iets verkopen wat je niet hebt?
Living in the oceanquote:
GEIL!!quote:
Inderdaad ja, hartstikke schattig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
is net zo'n 6 jarige en die dan zegt "kijk eens hoe groot ik al ben"
Jawel hoor, ik had je begrepen, en ik zag dat het goed was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Praat je nog wel met me?ik mis je nu al.
quote:
quote:Graham Barker uit Perth, West-Australië, staat in het Guinness Book of Records als recordhouder van het verzamelen van de meeste navelpluis. Hij verzamelt zijn navelpluis sinds 17 januari 1984 en heeft een gemiddelde hoeveelheid van 3,03 mg per dag. In tegenspraak met het onderzoek van Dr. Kruszelnicki is dat zijn navelpluis roodachtig van kleur is, ook al draagt hij zelden rode kleren. Het zou te maken hebben met het gebruik van rode handdoeken.
dus jij bent nou godquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik had je begrepen, en ik zag dat het goed was.
Klopt ja, hij had voor elk jaar een aparte pot, en die hadden allemaal een andere kleur, hij droeg elk jaar voornamelijk andere kledingskleurenquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik had je begrepen, en ik zag dat het goed was.
hihihihi een veer in mijn bips, wat fijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil dit topic even gebruiken om mijn eeuwige liefde te verklaren aan Monopoly en Ezechielk!!
Geen ideequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt ja, hij had voor elk jaar een aparte pot, en die hadden allemaal een andere kleur, hij droeg elk jaar voornamelijk andere kledingskleuren
Waarom weet ik dit
Jouw bipsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
hihihihi een veer in mijn bips, wat fijn.
Awh, wat schattig!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:31 schreef Plastic_zak het volgende:
Rezania krijgt gratis een klein deel van mijn baasheid, dat heeft hij echt nodig
Nee, wat doe je?quote:
Morgen zal ik de hele kip meenemenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
hihihihi een veer in mijn bips, wat fijn.
OMDAT JIJ HET ZELF AL VERKLAPT!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom kan jij geen geheimpjes bewaren?
Nu verklap jij ook al dat ik een klapjosti benquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OMDAT JIJ HET ZELF AL VERKLAPT!!
KLAPJOSTI!
Hihi
kom we doen de tangoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:34 schreef aight1 het volgende:
mango mango mango mango mango mango mango mango mango
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:34 schreef mc-Piel het volgende:
ik heb een pinda allergie, ik ga even een TR doen van dat plaatje van die borrelnootjes.
Verkapte doodsverwensing :/
Epic sax guy, 3 uur volgehouden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:35 schreef mc-Piel het volgende:
Nyan cat, 11 uur volgehouden. Ik was alleen niet thuis
Vergeet deel 2 en 3 niet.quote:
heyquote:
4 ook. De rest is nep.quote:
je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:37 schreef aight1 het volgende:
ik heb nog nooit labello gebruikt in heel mijn leven
Ach, het gaat om de score na 90 minuten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
het is hilarisch hoe slecht ze beginnen
Cruijff de Tweedequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, het gaat om de score na 90 minuten.
whehe proficiatquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, het gaat om de score na 90 minuten.
KIJK MENSEN HIER IS MIN TT VANquote:
you gay huhquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:40 schreef mc-Piel het volgende:
oke oke de laatste.. wel beste filmpje van het internet.
zat jij ook al te snuiven aan je beeldschermquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:42 schreef Oceanview het volgende:
Ik dacht dat er coke op dat lijntje was.
*****************quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:42 schreef FreezePop het volgende:
typ juh w8woord komen sterrtjs kijk ik typpte die fan mij w8woord kwam er egt ********* dus probeer ook dan
berenpak1quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:42 schreef FreezePop het volgende:
typ juh w8woord komen sterrtjs kijk ik typpte die fan mij w8woord kwam er egt ********* dus probeer ook dan
okquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Normaal fiets ik altijd nr school doe ik 3-5 minuten over maar vandaag gng ik lopen
daar deed ik 10 minuten over
het regende en waaide
maar ik had paraplu hij was blauwgroen
Mijn wachtwoord is FokYou! Niets sterretjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:42 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb zo'n zin in zondagquote:
Wie gaat mij de berenpak1 grap uitleggen?quote:
dat is zijn wachtwoord.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:43 schreef FreezePop het volgende:
Waar komt die berenpak grap vandaan?
Verjaardagscadeau voor MK:quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Normaal fiets ik altijd nr school doe ik 3-5 minuten over maar vandaag gng ik lopen
daar deed ik 10 minuten over
het regende en waaide
maar ik had paraplu hij was blauwgroen
Geen kenker aubquote:
Met 2 mooie goals!!quote:
ik ken een van die mocro'squote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
KIJK MENSEN HIER IS MIN TT VAN
Foutquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Verjaardagscadeau voor MK:
-Trip naar Marokko.
-Dagboek.
-Mannelijk model als slaaf voor een week.
Ik denk dat het het dagboek word.
Niks, dat is mijn wachtwoord.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja dat zal hij best mogen, maar wat doe JIJ eraan?
linkje naar je dagboekquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Fout
- Baan in Marokko en villa en alles
Dagboek heb ik al
- Mannelijk model als man die minstens 3 kinderen wil
FOK! is geen dagboek schat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Fout
- Baan in Marokko en villa en alles
Dagboek heb ik al
- Mannelijk model als man die minstens 3 kinderen wil
okquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
FOK! is geen dagboek schat.Vraag Dalando er maar om één, hij gaf er ook al eentje aan Zweetteef.
zeg nog 1x schat tegen mijn schatquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
FOK! is geen dagboek schat.Vraag Dalando er maar om één, hij gaf er ook al eentje aan Zweetteef.
nee bij flips in d'r broekje ::$$ doegquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok lekkertje jij ook! handjes boven je dekbed he
Jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:46 schreef speedking het volgende:
huppelmuts is je zoontje ook voor ajax
oke weet ze het of kan ik chanterenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb een x in dagboek van mijn zusje gekeken en daar stond in dat ik wijs was
en dat ze voortaan naar me moest luisteren
en dat ik altijd chill blijf en schijt heb aan iedereen
en dat ik goeie zus ben
:$
echt he, het is maar goed dat jij niet in de hell en het vagevuur gelooft!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb een x in dagboek van mijn zusje gekeken en daar stond in dat ik wijs was
en dat ze voortaan naar me moest luisteren
en dat ik altijd chill blijf en schijt heb aan iedereen
en dat ik goeie zus ben
:$
Mensen die niet naakt slapenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:47 schreef Intronic het volgende:
[..]
nee bij flips in d'r broekje ::$$ doeg
speedking als je het zegt hequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:47 schreef speedking het volgende:
[..]
oke weet ze het of kan ik chanteren
Komt wel goed schatje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:47 schreef speedking het volgende:
[..]
zeg nog 1x schat tegen mijn schat
Mijn moeder is wel kakkerlak.quote:
haha ik zeg ook van je habbo relatiequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
speedking als je het zegt he
chanantquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:47 schreef speedking het volgende:
[..]
oke weet ze het of kan ik chanteren
Wat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:48 schreef speedking het volgende:
[..]
haha ik zeg ook van je habbo relatie
welke in dat filmpje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:47 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
ja eentje zat volgens mij op dezelfde school als mij
dat weet zequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:48 schreef speedking het volgende:
[..]
haha ik zeg ook van je habbo relatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag gedaan, ik doe met veel plezier iets voor de medemens.
hahah geef je moeder ff snel straf ze is stoutquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder is wel kakkerlak.
Ik heb hier ajax dingen opgehangen
JAquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jouw gifje bevat een foto. ben jij dat?
Ze is 3 keer getrouwd en 3 keer met een ajacied.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:49 schreef speedking het volgende:
[..]
hahah geef je moeder ff snel straf ze is stout
ja wat is er met dat ding in je snavel gebeurd? het wordt half rood en dan weer niet en dan weer wel. een twijfeltokommer?quote:
oh oke is coolquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze is 3 keer getrouwd en 3 keer met een ajacied.
dat is een chipszakquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja wat is er met dat ding in je snavel gebeurd? het wordt half rood en dan weer niet en dan weer wel. een twijfeltokommer?
wat een ranzig wijf, zo die hele frikandel naar binnenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:52 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben die man op de achtergrond met die oranje pet.
Dat is een worst.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat een ranzig wijf, zo die hele frikandel naar binnen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:52 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben die man op de achtergrond met die oranje pet.
Wat gezellig dat je hier gezellg komt doen, gezelligerd!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:54 schreef utopie het volgende:
ja hoi, ik kreeg op mijn flikker van een modje omdat ik te veel baggerde ofseau...
dit ik kom hier maar lekker gezellig doen
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat een lieffie! zelf genomen?
Dus wij zijn duizendste kans?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:54 schreef utopie het volgende:
ja hoi, ik kreeg op mijn flikker van een modje omdat ik te veel baggerde ofseau...
dit ik kom hier maar lekker gezellig doen
Laten we het hebben over karnemelk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:56 schreef utopie het volgende:
nog een gespreksonderwerp ofzo, of moet ik mijn UI ook posten?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja. ik heb een braille toetsenbord.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Google naar epic boobs en je hebt mijn UI
quote:
Transformice.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dalanddo waar komt die muis vandaan op je ui
Whut?quote:
quote:
Die onder andere jaquote:
Klapjes!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:59 schreef coban het volgende:
ALS JULLIE NU NIET OPHOUDEN MET ONS MARTELEN MET UITJES DAN GAAN JULLIE ZIEN IK PAK MIJN KKNUPPEL ENZO ENDAN MIJN NEVEN EN MKS NEVEN DIE ZIJN MOCRO DUS GEVAARLIJK ENZO
Bekkie dicht of ik stuur je terug naar de woestijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:59 schreef coban het volgende:
ALS JULLIE NU NIET OPHOUDEN MET ONS MARTELEN MET UITJES DAN GAAN JULLIE ZIEN IK PAK MIJN KKNUPPEL ENZO ENDAN MIJN NEVEN EN MKS NEVEN DIE ZIJN MOCRO DUS GEVAARLIJK ENZO
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bekkie dicht of ik stuur je terug naar de woestijn
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:59 schreef coban het volgende:
Plastix Free Record Shop Goeie tijdenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]En dan ook echt die josti fluit op de achtergrond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |