De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe, dat is echt fantastisch.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:22 schreef BBQSausage het volgende:
Van die kutredenaties:
- JA WEET JE, ALS JE NAAR DE BOMEN KIJKT, MOET JE KIJKEN HOE ZE BEWEGEN MAN, KIJK DAN, DAT IS DE WIND HE, MAAR WAT IS DE WIND EIGENLIJK?? HE? SNAP JE HET? DÀT IS GOD! DÀT IS EEN WONDER!
Bitch please.
Je moet eerst scrubben en dan scherenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb geen rughaar, ik scheer m'n rug elke avond voor het scrubben.
bomen zijn relaxedquote:
Heus niet altijdquote:
Wind is harde woei!quote:
Vandaar dat branderige gevoel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet eerst scrubben en dan scheren
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:24 schreef Intronic het volgende:
[..]
de wind ben ik die in je nek hijgt
Jaquote:
harde racismequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:25 schreef BBQSausage het volgende:
Ja echt, mijn regex TT wordt wel aangepast, maar deze niet wat is dezen.
Niet?quote:
Stiekem wil ik geen gesprek voeren over rughaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ga wel altijd van onder naar boven, dan kleurt mijn rug ook wat bij. Is dat wel oké?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Wisten jullie al dat Ajax met 1-0 voor staat?
Oh, navelpluisjes dan maar?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem wil ik geen gesprek voeren over rughaar
wat schattig dat je denkt dat je baas bentquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:27 schreef Plastic_zak het volgende:
Zal ik een klein deel van mijn baasheid verkopen? Ik kan wel wat missen.
Hoe kan je iets verkopen wat je niet hebt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:27 schreef Plastic_zak het volgende:
Zal ik een klein deel van mijn baasheid verkopen? Ik kan wel wat missen.
Die vind ik stiekem zo schattig hequote:
ik had er net nog eenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die vind ik stiekem zo schattig he
is net zo'n 6 jarige en die dan zegt "kijk eens hoe groot ik al ben"quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
wat schattig dat je denkt dat je baas bent
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe kan je iets verkopen wat je niet hebt?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
wat schattig dat je denkt dat je baas bent
Kut, want die heb ik dus niet hè, ik even denken dat je die onaantrekkelijk vond.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die vind ik stiekem zo schattig he
PICS!!quote:
Je moest een weten hoeveel mensen dingen verkopen die ze niet hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe kan je iets verkopen wat je niet hebt?
Living in the oceanquote:
GEIL!!quote:
Inderdaad ja, hartstikke schattig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
is net zo'n 6 jarige en die dan zegt "kijk eens hoe groot ik al ben"
Jawel hoor, ik had je begrepen, en ik zag dat het goed was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Praat je nog wel met me?ik mis je nu al.
quote:
quote:Graham Barker uit Perth, West-Australië, staat in het Guinness Book of Records als recordhouder van het verzamelen van de meeste navelpluis. Hij verzamelt zijn navelpluis sinds 17 januari 1984 en heeft een gemiddelde hoeveelheid van 3,03 mg per dag. In tegenspraak met het onderzoek van Dr. Kruszelnicki is dat zijn navelpluis roodachtig van kleur is, ook al draagt hij zelden rode kleren. Het zou te maken hebben met het gebruik van rode handdoeken.
dus jij bent nou godquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik had je begrepen, en ik zag dat het goed was.
Klopt ja, hij had voor elk jaar een aparte pot, en die hadden allemaal een andere kleur, hij droeg elk jaar voornamelijk andere kledingskleurenquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik had je begrepen, en ik zag dat het goed was.
hihihihi een veer in mijn bips, wat fijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil dit topic even gebruiken om mijn eeuwige liefde te verklaren aan Monopoly en Ezechielk!!
Geen ideequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt ja, hij had voor elk jaar een aparte pot, en die hadden allemaal een andere kleur, hij droeg elk jaar voornamelijk andere kledingskleuren
Waarom weet ik dit
Jouw bipsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
hihihihi een veer in mijn bips, wat fijn.
Awh, wat schattig!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:31 schreef Plastic_zak het volgende:
Rezania krijgt gratis een klein deel van mijn baasheid, dat heeft hij echt nodig
Nee, wat doe je?quote:
Morgen zal ik de hele kip meenemenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
hihihihi een veer in mijn bips, wat fijn.
OMDAT JIJ HET ZELF AL VERKLAPT!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom kan jij geen geheimpjes bewaren?
Nu verklap jij ook al dat ik een klapjosti benquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OMDAT JIJ HET ZELF AL VERKLAPT!!
KLAPJOSTI!
Hihi
kom we doen de tangoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:34 schreef aight1 het volgende:
mango mango mango mango mango mango mango mango mango
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:34 schreef mc-Piel het volgende:
ik heb een pinda allergie, ik ga even een TR doen van dat plaatje van die borrelnootjes.
Verkapte doodsverwensing :/
Epic sax guy, 3 uur volgehouden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:35 schreef mc-Piel het volgende:
Nyan cat, 11 uur volgehouden. Ik was alleen niet thuis
Vergeet deel 2 en 3 niet.quote:
heyquote:
4 ook. De rest is nep.quote:
je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:37 schreef aight1 het volgende:
ik heb nog nooit labello gebruikt in heel mijn leven
Ach, het gaat om de score na 90 minuten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
het is hilarisch hoe slecht ze beginnen
Cruijff de Tweedequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, het gaat om de score na 90 minuten.
whehe proficiatquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, het gaat om de score na 90 minuten.
KIJK MENSEN HIER IS MIN TT VANquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |