Ey, chiboy!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als jij er ook bij komt ga ik wel naar Gall&Gall voor ons. Ik neem voor mezelf een fles Cîroc
.
Gall&Gall in Bijlmer verkoopt Parbo! Haal dan liever dat. Of Marienburgquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als jij er ook bij komt ga ik wel naar Gall&Gall voor ons. Ik neem voor mezelf een fles Cîroc
.
En een fles Surinaamse rum als backup.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik kreeg een beetje de smaak te pakken.
Toen ik koekjes aan het bakken was met zijn eigen deeg.
Maizenakoekjes?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:06 schreef Phantomesse het volgende:
Ahjam ik heb vannacht koekjes gebakken en dat ga ik zo weer doen
datum datum??quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:16 schreef Phantomesse het volgende:
Tot dusver de geheime Fokmeet
Grapje iedereen is uitgenodigd in de Paradiso
I sab fa tochquote:
Ey, alleen met 4'en, anders nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
datum datum??
Dan weet dWc wanneer hij naar de gall&gall moet
Met 4 mensen naar de Gall&Gall?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I sab fa toch.
[..]
Ey, alleen met 4'en, anders niet.
Ik ben daar nog nooit geweest, is dat een zelfgemaakte Surinaamse pindakaas of wat? Ze moeten van goeden huize komen om Flower Brand te verslaan.quote:Tjin's Toko
De welbekende recensent Johannes v Dam prijst onze Surinaamse pindakaas in het Parool en we zijn gelijk uitverkocht! (Y)
Ik ben iig nog minderjarigquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Met 4 mensen naar de Gall&Gall?
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben iig nog minderjarig![]()
.
Niet liegen jongeman.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben iig nog minderjarig![]()
.
voor my nietquote:
Ga er langs.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweest, is dat een zelfgemaakte Surinaamse pindakaas of wat? Ze moeten van goeden huize komen om Flower Brand te verslaan.
quote:
Ken jij die fucking hete pindakaas? Weet niet meer welk merk, maar m'n bek stond in de fikquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweest, is dat een zelfgemaakte Surinaamse pindakaas of wat? Ze moeten van goeden huize komen om Flower Brand te verslaan.
Fayalobi?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Ken jij die fucking hete pindakaas? Weet niet meer welk merk, maar m'n bek stond in de fik.
Ja, ooit, ik woon in Tilburg.quote:
Ja dat is Flower Brand dacht ik. Die heb ik altijdquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ken jij die fucking hete pindakaas? Weet niet meer welk merk, maar m'n bek stond in de fik.
Ja, kan ook, weet niet meer. Maar dat kwam misschien door die laag van een soort olie die erop zat, misschien zat die peper daarin geconcentreerd ofzo? Het ging echt te ver qua hittequote:
Hahahah. Ik koop dat heel soms. Vaak neem ik gewone pindakaas en smeer er gestampte peper erover heen. :pquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, kan ook, weet niet meer. Maar dat kwam misschien door die laag van een soort olie die erop zat, misschien zat die peper daarin geconcentreerd ofzo? Het ging echt te ver qua hitte.
Gecondoleerd met het verliesquote:
quote:
Come and get some.quote:
Heldin.quote:
Maizena koekjes zijn FOK!king lekkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:35 schreef Phantomesse het volgende:
Het zijn Maizena koekjes dus dat is blijkbaar surinaams, eerste poging, geen suikermuisjes
Hoop op succes doet.
Jij mag komen dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:34 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Als ik kom neem ik ijskoude dawet voor je mee
Ik weet het niet, ga het zo eens even testen ze mogen zo uit de oven, dan moeten ze afkoelen en dan even proevenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:36 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Maizena koekjes zijn FOK!king lekker
Geloof me, ze zijn echt heerlijk, ik hoor het zo wel van jequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ga het zo eens even testen ze mogen zo uit de oven, dan moeten ze afkoelen en dan even proeven
Stuur mij een koekje op dan stuur ik je morgen een broodje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:44 schreef Phantomesse het volgende:
Ik vrees dat ze al op zijn voordat dat maatje komt
Zien er goed uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:42 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Ovenheet en nog niet uitgehard zijn ze al dichtbij het Goddelijke
wel met een sok hoop ik graagquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geweldig, ik hoop dat Liveitup ook komt !!! Lekker aftrekkken op zijn posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |