Loop niet zo te zeiken man.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit komt me bekend voor, ga lekker ergens anders je posts hergebruiken
Nee klootzak.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:33 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dus we worden nooit meer vriendjes?
Dat kan ik niet. Echt niet. Ik moet steeds een user PMen voor een update. En ik wil niet diegene steeds 'lastigvallen'quote:
Ja mja zo ben ik irl ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]standvastig!
Ik wil mijn mening nog wel eens bijstellen.
quote:
ik heb maar 1 iemand gehosseld maar toch bedankt vriend.quote:
Dan probeer ik het zonder fotowinkel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan ik niet. Echt niet. Ik moet steeds een user PMen voor een update. En ik wil niet diegene steeds 'lastigvallen'
hoezo je kan toch ook in oven doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hangt er van af of het warm is of niet + of ik gezweet heb
gelukkig overlapte rezania dat van mijquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef aight1 het volgende:
ik heb ontdekt dat rezania in mijn fobo heeft gegluurd
Doe dan wel zonder dat gebroken gedeeltequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dan probeer ik het zonder fotowinkel.
En nu dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef aight1 het volgende:
Een hartje voor jou:quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omggg mijn hart
dus ik keek zo bij rooster
ik dacht we hebben donderddag 1e uur en dan moet ik 6 uur oopstaan
maar bleek dus dat ik niet genoeg doorgescrold naar boven had
dus pas 3e uur hihi mijn hart
Hij is fobo fapperquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef aight1 het volgende:
Ik dacht dat jij flippie was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dan probeer ik het zonder fotowinkel.
ja maar als ik oceanview zie staan word ik gelukkigquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
gelukkig overlapte rezania dat van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |