quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:54 schreef LudoSanders het volgende:
Maar als ik het goed begrijp zijn pa en ma van huis en geeft zoonlief een feestje voor zijn FOK!vriendjes. Heb je geen vriendjes in het dagelijkse leven?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik doe slechts een constatering. Heeft niets met iemand wel of niet mogen te maken. Je bent vast een pracht van een kerel.
Ik snap niet waar die vent zich druk om maaktquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:17 schreef LudoSanders het volgende:
Ik begrijp alleen niet waarom je allerlei wildvreemde mensen thuis zou uitnodigen?
Dat was gewoon zijn taak als mod-zijnde.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef Rezania het volgende:
Oké, die reacties van Ludo in dat topic zijn wel baas.Maar ik vond wel dat hij wel heel erg streng was tegenover mij, maar ja, misschien was dat een uitzondering.
Smeg vind ik wel de grootste baas. GGMM is ook tof, ik kan het met allemaal wel vinden eigenlijk. Niet echt iemand waarvan ik zeg: wat een schijtmod.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik vind GGMM leukste mod van alles maar oerbeer van onz
Hij heeft best een goed punt, waarom zou je dat in vredesnaam willen. Ontwikkel zelf sociale contacten neger alsjeblieftquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik snap niet waar die vent zich druk om maakt
Ik ben daar niet echt welkomquote:
Hij probeert TS op de kast te krijgen. Zie dat dan!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik snap niet waar die vent zich druk om maakt
Er bestaat ook zoiets als te streng zijn, maar ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat was gewoon zijn taak als mod-zijnde.
Die mensen zitten ook niet voor de show op FOK!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hij heeft best een goed punt, waarom zou je dat in vredesnaam willen. Ontwikkel zelf sociale contacten neger alsjeblieft
Omdat gierige mensen altijd die bolletjes willenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
waarom altijd bij japanse mix ik wl altijd die bolletjes maar die zitten onderin
XDquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat gierige mensen altijd die bolletjes willen
Doen ze die altijd onderin
/sevillaugh
Je mag mijn bolletjes welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
waarom altijd bij japanse mix ik wl altijd die bolletjes maar die zitten onderin
En als je een user wel mag?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:33 schreef coban het volgende:
Als ik een user niet mag dan mag ik hem/haar voor de rest van zijn/haar hele FOK!carriere niet.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat gierige mensen altijd die bolletjes willen
Doen ze die altijd onderin
/sevillaugh
Dus we worden nooit meer vriendjes?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:33 schreef coban het volgende:
Als ik een user niet mag dan mag ik hem/haar voor de rest van zijn/haar hele FOK!carriere niet.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:33 schreef coban het volgende:
Dit komt me bekend voor, ga lekker ergens anders je posts hergebruikenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:31 schreef Rezania het volgende:
1. Oerbeer
2. GGMM
3. Myreala
4. Remlof
5. Smegmanus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |