Mij welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HalloooooIk heb een groot hart, en niet iedereen kan ik onthouden
Onwijze afwijzing dit, grutjes Flipsels.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HalloooooIk heb een groot hart, en niet iedereen kan ik onthouden
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ok dankzij deze post ben je mijn all round puikste OvjL-user
Ik moest lachen om druifquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
haha ja en dan roepen dat je een druif bent zodat niemand je opmerkt
Ludo is de koning van FOK!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens de reacties van Ludosanders in Spermadonor zn meettopic wat een mongool is het
Maar ik mag je, mijn UI hoeft dat toch niet te bewijzenquote:
Ja duhhhquote:
Ik voel mij geintimideerdquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Onwijze afwijzing dit, grutjes Flipsels.
Ik vind Ludo een baas.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens de reacties van Ludosanders in Spermadonor zn meettopic wat een mongool is het
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:26 schreef Rezania het volgende:
Ik vind Ludo echt de grootste kutmod van FOK!.
waarommquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:26 schreef Rezania het volgende:
Ludo heeft ongekende humor, alleen zeer droog, Ludo is tof.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:26 schreef Rezania het volgende:
Neuken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar ik mag je, mijn UI hoeft dat toch niet te bewijzen
[..]
Ja duhhh![]()
![]()
[..]
Ik voel mij geintimideerd
Droge humor. Betere bestaat er niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ludo heeft ongekende humor, alleen zeer droog, Ludo is tof.
Ik plaats één keer een baggerreactie in een al verdoemd KLB topic en ik krijg gelijk een DM van hem waarin hij met een ban dreigt.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:33 schreef LudoSanders het volgende:
Jammer, dan had ik net afgesproken mijn oma te katheteriseren.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Eerst mocht ik Ludo niet, toen vond ik hem wel oke maar kijk hoe die hier reageerd
[FOK!MEET] Meet the FOK!kers @ Sperma's Home
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neem nou zo'n stevenmac. Ik zou nog eerder een opgewonden Sugar Lee Hooper thuis uitnodigen met de kans dat die je bespringt dan dat ik stevenmac toegang zou verschaffen.
Nu is de kans dat SLH je bespringt wel erg nihil, dus zo gewaagd is die uitspraak niet. Maar je begrijpt wat ik bedoel.
Belachelijke aantijging, wordt verworpenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:26 schreef Rezania het volgende:
Ik vind gamezz wel een van de aardigste mods juistquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik wil graag mijn minst favoriete mod bijstellen:
Glijmiddel ingeslikt
Niemand die deze parel heeft kunnen lezen
oneindige erectiequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:29 schreef Haifisch het volgende:
Hee kan ik ook wat winnen met die nominazi's?
wie ben jijquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:29 schreef Haifisch het volgende:
Hee kan ik ook wat winnen met die nominazi's?
Haifischquote:
Okquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:54 schreef LudoSanders het volgende:
Maar als ik het goed begrijp zijn pa en ma van huis en geeft zoonlief een feestje voor zijn FOK!vriendjes. Heb je geen vriendjes in het dagelijkse leven?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik doe slechts een constatering. Heeft niets met iemand wel of niet mogen te maken. Je bent vast een pracht van een kerel.
Ik snap niet waar die vent zich druk om maaktquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:17 schreef LudoSanders het volgende:
Ik begrijp alleen niet waarom je allerlei wildvreemde mensen thuis zou uitnodigen?
Dat was gewoon zijn taak als mod-zijnde.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef Rezania het volgende:
Oké, die reacties van Ludo in dat topic zijn wel baas.Maar ik vond wel dat hij wel heel erg streng was tegenover mij, maar ja, misschien was dat een uitzondering.
Smeg vind ik wel de grootste baas. GGMM is ook tof, ik kan het met allemaal wel vinden eigenlijk. Niet echt iemand waarvan ik zeg: wat een schijtmod.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik vind GGMM leukste mod van alles maar oerbeer van onz
Hij heeft best een goed punt, waarom zou je dat in vredesnaam willen. Ontwikkel zelf sociale contacten neger alsjeblieftquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik snap niet waar die vent zich druk om maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |