Cobanquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef coban het volgende:
Ik ging gisteren naar buiten ik moest wachten op mijn vader dus ging alvast buiten staan en toen zag ik de step en ging ik steppen iedereen keek vet raar maar ik voelde me weer cool enzo ik was wel vergeten wat voor klotepijn je in je benen kreeg maar het was het waard einde.
Moest je weer stoer doen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef coban het volgende:
Ik ging gisteren naar buiten ik moest wachten op mijn vader dus ging alvast buiten staan en toen zag ik de step en ging ik steppen iedereen keek vet raar maar ik voelde me weer cool enzo ik was wel vergeten wat voor klotepijn je in je benen kreeg maar het was het waard einde.
Keep on quoting totdat MK het zo warm heeft dat die kleertjes wel uit moetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg zoveel gequote krijg het warm nu :$
Grenzen, jij kent ze niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Keep on quoting totdat MK het zo warm heeft dat die kleertjes wel uit moeten
IK BEN HELEBOEL MENSEN VERGETEN IN NIEUWE UI. Wist ik veel dat ik voor zoveel mensen liefde hadquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik kom niet in je ui voor rip liefde
Ok dankzij deze post ben je mijn all round puikste OvjL-userquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef coban het volgende:
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik kom niet in je ui voor rip liefde
haha ja en dan roepen dat je een druif bent zodat niemand je opmerktquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef coban het volgende:
Ohja toen stepte ik tegen zo'n omhoogstaande steen aan en flikkerde bijna maakte bijna salto maar ging doen zo can loop maar door mensen niks aan de hand niks te zien loop maar door
mij vergeten, terwijl ik altijd de 2e was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK BEN HELEBOEL MENSEN VERGETEN IN NIEUWE UI. Wist ik veel dat ik voor zoveel mensen liefde had
Niet meer dus.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mij vergeten, terwijl ik altijd de 2e was.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HalloooooIk heb een groot hart, en niet iedereen kan ik onthouden
Mij welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Onwijze afwijzing dit, grutjes Flipsels.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ok dankzij deze post ben je mijn all round puikste OvjL-user
Ik moest lachen om druifquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
haha ja en dan roepen dat je een druif bent zodat niemand je opmerkt
Ludo is de koning van FOK!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens de reacties van Ludosanders in Spermadonor zn meettopic wat een mongool is het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |