Zodra ik eenmaal wat ik m'n kop heb he...
 Zodra ik eenmaal wat ik m'n kop heb he...   

)
 )

ja, KG-chart bleek de oplossingquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:38 schreef kirsten. het volgende:
Misschien weten ze in het borduurtopic meer Mirjam? Daar hebben ze vaak van dat soort dingen nodig toch?

excelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:25 schreef Mirjam het volgende:
zeg, dames hebben jullie enig idee wat voor programmaatje er voor nodig is om dit te maken?
[ afbeelding ]
dus zo'n mooi overizht van al die vakjes, iets dat je ze;f kunt maken?

voor mijzelfquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:41 schreef trui het volgende:
TF ik heb nog 1 bolletje Nigar voor je, onaangebroken. kan ik je zo sturen, laat maar weten of je daar wat aan hebt.
lief girafje, serinde!
mirjam, dat schiet al aardig op! voor wie wordt ie?

wauw, tof!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:14 schreef Doobsie het volgende:
Wat fotootjes van mn deken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

verschillende kleuren in mijn Cab Loging project....gebruik nu twee flexibele manden van de Action om de wol te bewaren...gewoon van de ene naar de andere bak gooien als ik klaar ben met de kleur zodat alles steeds in elke ronde aan de beurt is.
  verschillende kleuren in mijn Cab Loging project....gebruik nu twee flexibele manden van de Action om de wol te bewaren...gewoon van de ene naar de andere bak gooien als ik klaar ben met de kleur zodat alles steeds in elke ronde aan de beurt is.  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |