abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103364718
argh ik heb dat upje ook nog liggen om af te maken... Misschien moet ik me daar van het weekend maar eens op storten. Ik meen dat ik alles al had gehaakt en dat k m 'alleen' nog 'maar' in elkaar hoef te zetten.
pi_103373957
Mocht iemand nog een projectje zoeken... ;)

Trui, dank voor t aanbod :*
Fake it till you make it...
pi_103375531
Kon me niet inhouden vanmorgen, dus heb meteen maar alle kleurtjes voor de Ups in huis gehaald :@ Zodra ik eenmaal wat ik m'n kop heb he... :9

Heeft iemand misschien een goeie tip hoe ik de draadjes van mijn Granny Stripe dekentje mooi weg kan werken? :?
(Ben gewend ami's te maken, dan kan je die gewoon aan de binnenkant verstoppen! ;) )
Smile, tomorrow will be worse...
pi_103377663
zeg, dames hebben jullie enig idee wat voor programmaatje er voor nodig is om dit te maken?

dus zo'n mooi overizht van al die vakjes, iets dat je ze;f kunt maken?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_103380975
Misschien weten ze in het borduurtopic meer Mirjam? Daar hebben ze vaak van dat soort dingen nodig toch?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:55:11 #81
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_103381449
Ik ben aan een sjaal begonnen voor dochter maar nu is m`n wol op..en niet meer te koop ;(
Heeft iemand toevallig nog een bol (of 2 of 3 of 4) witte Nigar voor me ter overname?
Ik ben al bij alle Zeemannen in de buurt geweest maar overal zijn ze uit het assortiment :-/
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_103381481
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 17:38 schreef kirsten. het volgende:
Misschien weten ze in het borduurtopic meer Mirjam? Daar hebben ze vaak van dat soort dingen nodig toch?
ja, KG-chart bleek de oplossing :D
pi_103384448
mijn shawl/omslagdoek begint al eerder op te schieten, jeuj O+

pi_103386969
leuke dingen weer gezien..
En jaaaaaaaaa hoor !!! mn deken is af!!!!!
Volgende project wordt een tochtrol om voor de voordeur te leggen zodat het wat minder koud wordt in de gang....
Zat er eerst aan te denken een soort van gordijn te haken wat ik helemaal voor de deur kan hangen, maar denk dat dat te zwaar wordt.

Fotootjes komen nog van de deken!!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:15:49 #85
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_103391496
Tf, ik zal straks even voor je op zoek, moet nog wel wat nigar hebben liggen maar of het witte is betwijfel ik.
in de haak.
pi_103393548
Ik ben vanmorgen nog bij onze Zeeman geweest, volgens mij lag daar ook nog wel witte nigar.. Maar ik kan helaas op z'n vroegst volgende week woensdag pas weer denk ik...

Mocht het dan nog nodig zijn, kan ik uiteraard wel een paar bollen halen! :Y
Smile, tomorrow will be worse...
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:42:57 #87
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_103409673
mirjam gaaf die shawl!:D
BrainTeaser, je kunt de draadjes een paar keer heen en weer steken door de steken heen. Is stevig en je ziet er (bijna) niets van. Oh en ben benieuwd naar je Up! :D

enuhm: ja die Beardo....ik denk dat ik die maar voor mn vriend moet maken ;)
pi_103410460
uhmm kan iemand mij misschien uitleggen wat hier staat:

Ch 2. *(Yoh and draw
up a loop) 3 times in next hdc.
Yoh and draw through all loops
on hook. Ch 1 to close st – puff st
made. 1 hdc in next hdc. Rep from
* around. Join with sl st to top of
first puff st. 8 puff sts.

Ik snap er geen fluit van hihi. En dan met name de YOH??
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 11:33:26 #89
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_103410572
YOH = yarn over hook :P
je moet eigenlijk in 1 steek 3x het begin van een stokje maken, aan het eind heb je dan heeel veel lusjes (7 geloof ik) op je haak en dan trek je de draad door alle lusjes heen :)
snap je?
pi_103410781
check! ik snap um. Dankjewel voor je snelle en duidelijke reactie!
pi_103411070
Oh ik ben zo happy O+

Heb als cadeautje zes bolletjes garen gekregen van mijn moeder, roze-geel-lichtblauw-donkerblauw-paars-grijs, hartstikke hip, vind het zo leuk!! En nu vakantie dus dat gaat helemaal goedkomen :9

Heb nu dus ook eindelijk tijd, had het net min of meer onder de knie, gooit school roet in het eten met stomme examens :(
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_103412064
Mooie omslagdoek Mirjam!

Mijn giraf is af O+
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:41:15 #93
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_103413793
TF ik heb nog 1 bolletje Nigar voor je, onaangebroken. kan ik je zo sturen, laat maar weten of je daar wat aan hebt.

lief girafje, serinde!

mirjam, dat schiet al aardig op! voor wie wordt ie?
in de haak.
pi_103422151
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 16:25 schreef Mirjam het volgende:
zeg, dames hebben jullie enig idee wat voor programmaatje er voor nodig is om dit te maken?
[ afbeelding ]
dus zo'n mooi overizht van al die vakjes, iets dat je ze;f kunt maken?
excel :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_103422583
Leuk Serinde :)

Ik vond de nieuwe wolletjes van Zeeman erg tegenvallen (of ze hadden hier gewoon niet veel meer).
pi_103423382
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:41 schreef trui het volgende:
TF ik heb nog 1 bolletje Nigar voor je, onaangebroken. kan ik je zo sturen, laat maar weten of je daar wat aan hebt.

lief girafje, serinde!

mirjam, dat schiet al aardig op! voor wie wordt ie?
voor mijzelf :D :@
pi_103423941
Hefstblad welk garen viel tegen, of in het algemeen? Ik heb juist wel twee kleurtjes meegenomen die ik nog niet kende. De nieuwe lichtblauwe softfun vind ik erg mooi!
Zag ook dat ze een nieuw soort garen hebben maar moest bij ons nog in de bakken gelegd worden. Ik had geen zin om zelf die dozen open te maken :D

Ben nu voor het eerst met supersoft van Zeeman aan het haken, haakt lekker! Ik ben de stapeltoren aan het maken die ik hier ook al een paar keer gemaakt is.
pi_103424418
Wat fotootjes van mn deken :)

pi_103424837
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:14 schreef Doobsie het volgende:
Wat fotootjes van mn deken :)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wauw, tof!

zelfbedacht patroon?
pi_103425944
Ik heb nu 50 :') verschillende kleuren in mijn Cab Loging project....gebruik nu twee flexibele manden van de Action om de wol te bewaren...gewoon van de ene naar de andere bak gooien als ik klaar ben met de kleur zodat alles steeds in elke ronde aan de beurt is. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')