ahhhhhhhhhhhhhhhquote:
ik ben te kleurnetjes hiervoor. Zou de kleuren dan afstemmen... Maar,.... lekker bezig hoor!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:50 schreef trovey het volgende:
Dit is Log Cabin...eigenlijk een breitechniek maar ik gebruik het voor haken.
Ideaal om alle kleine bolletje van de Kringloop weg te werken.
[ afbeelding ]
r - w - p - r - p - w - w - r - p - r- r- wquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:46 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Dat geloof ik ja, leuk hoor!
Even jullie mening over m'n poppendekentje in wording: ik gebruik roze, wit en paars, maar weet niet goed in welke volgorde ik het zal doen...
Dit zijn de kleuren:
[ afbeelding ]
Ik twijfel of ik die 3 gewoon steeds af zal wisselen (dus roze-wit-paars-roze-wit-paars-etc.), of na elke paarse/roze rij eerst een witte (dus roze-wit-paars-wit-roze-wit-etc.)?
Wat vinden jullie?
ik vind het mooi gehaakt, maar de kleur op de foto iets wat donker voor je huidtint.. maar dat kan een momentopname zijn. Je zit lekker ingepaktquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:03 schreef mariyette het volgende:
LogCabin, wat cool om zo alle kleine restjes weg te werken! En wat een leuke grannystripe dekentjes..
Hier heb ik net de halfgrannyscarf 2.0 af met bijpassende muts af!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:41 schreef kirsten. het volgende:
[..]
ZIet er eigelijk wel chill uit, vooral de prijs en het aantal kleuren danIk ga hem even onthouden voor als ik weer geld heb
ohwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.balen zeg! Succes
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Het is wel een restjes ding hè, dan valt er niet veel te kleur af te stemmen en dan maar meteen helemaal over de top heen...heb tot nu bijna 40 verschillende kleuren gebruikt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik ben te kleurnetjes hiervoor. Zou de kleuren dan afstemmen... Maar,.... lekker bezig hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People take different roads seeking fulfillment and happiness. Just because they're not on your road doesn't mean they've gotten lost.
-- Dalai Lama
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:45 schreef SunshineFlower het volgende:
Wauw, ik ben even een klein maandje niet online en er zijn inmiddels al iets van 3 nieuwe topics gestart en eindelijk de 100 gehaald!![]()
Ik heb echt enorm leuke dingen voor bij zien komen, te veel om op te noemen. Sowieso zag ik een enorm pluizig schaap, een leuke regenboog sjaal met een leuk patroontje, veel andere sjaals, een paar kleedjes en konijntjes.![]()
Hier is de haak dip ook toegeslagen, ik kan me er gewoon niet toe zetten. Momenteel ben ik bezig om een simpele ronde sjaal te breien, schiet aardig op met naald 7!
Er liggen hier bij de zeeman trouwens nieuwe wolletjes, niet alleen die uit de folder, maar ook andere kleurtjes. Eind vorige week 2 bolletjes gekocht en nu wil ik weer wat kopen is alles bijna uitverkocht
Net ook even bij Zeeman geweest en daar hadden de verkoopsters het er ook al over dat de wol als een trein liep, vooral die Sparkle....laat ik daar nou net ook een portie van hebben meegenomen...die hardroze, twee kleuren paars, blauw, zwart en wit...alle kleuren dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij de Wibra is de rode Saskia er blijkbaar uit (en vervangen door de bruine of een helderblauwe)...hopelijk heb ik genoeg voor mijn deken.![]()
Verder nog een paar bolletjes gekocht voor de Cabin Loging hopelijk deken bij de Kringloop (2 voor 50 cent met wikkel er nog omheen), weer twee kleurtjes erbij.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:28 schreef EsseEi het volgende:
Ik heb dit up-kussen gemaakt, geinspireerd door het up-dekentje van lijnloos
http://www.ravelry.com/projects/epsiej/1up-kussen
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
hoi je hebt PM heb nog rooie saskia wol liggen...........quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Net ook even bij Zeeman geweest en daar hadden de verkoopsters het er ook al over dat de wol als een trein liep, vooral die Sparkle....laat ik daar nou net ook een portie van hebben meegenomen...die hardroze, twee kleuren paars, blauw, zwart en wit...alle kleuren dus.![]()
Bij de Wibra is de rode Saskia er blijkbaar uit (en vervangen door de bruine of een helderblauwe)...hopelijk heb ik genoeg voor mijn deken.![]()
Verder nog een paar bolletjes gekocht voor de Cabin Loging hopelijk deken bij de Kringloop (2 voor 50 cent met wikkel er nog omheen), weer twee kleurtjes erbij.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:03 schreef mariyette het volgende:
LogCabin, wat cool om zo alle kleine restjes weg te werken! En wat een leuke grannystripe dekentjes..
Hier heb ik net de halfgrannyscarf 2.0 af met bijpassende muts af!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh joh, die is leuk geworden!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:28 schreef EsseEi het volgende:
Hahaha, dank je wel!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:41 schreef Dottey het volgende:
SSF...VAN HARTE MET je Haak-op-de-weg-bewijs!!!!
11 cm * 11 cmquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:21 schreef Serinde het volgende:
Dottey, wat een mooie deken! Hoe groot zijn de vierkanten? Lijken een stuk groter dan de gemiddelde granny
ja, KG-chart bleek de oplossingquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:38 schreef kirsten. het volgende:
Misschien weten ze in het borduurtopic meer Mirjam? Daar hebben ze vaak van dat soort dingen nodig toch?
excelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:25 schreef Mirjam het volgende:
zeg, dames hebben jullie enig idee wat voor programmaatje er voor nodig is om dit te maken?
[ afbeelding ]
dus zo'n mooi overizht van al die vakjes, iets dat je ze;f kunt maken?
voor mijzelfquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:41 schreef trui het volgende:
TF ik heb nog 1 bolletje Nigar voor je, onaangebroken. kan ik je zo sturen, laat maar weten of je daar wat aan hebt.
lief girafje, serinde!
mirjam, dat schiet al aardig op! voor wie wordt ie?
wauw, tof!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:14 schreef Doobsie het volgende:
Wat fotootjes van mn deken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:14 schreef Doobsie het volgende:
Wat fotootjes van mn deken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoe ver ben je nu?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:54 schreef trovey het volgende:
Ik heb nu 50verschillende kleuren in mijn Cab Loging project....gebruik nu twee flexibele manden van de Action om de wol te bewaren...gewoon van de ene naar de andere bak gooien als ik klaar ben met de kleur zodat alles steeds in elke ronde aan de beurt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |