49 kleuren ver en bijna de 50ste aanhechtendquote:
Thanks!quote:
zo wat een mooie, ook de kleuren zo bij elkaarquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:14 schreef Doobsie het volgende:
Wat fotootjes van mn deken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heel erg mooi!quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:01 schreef -Marjo- het volgende:
Mijn deken is al maanden af maar eindelijk foto's gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi hoor trui! En lief! Leuke kleurtjes zo bij elkaar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:10 schreef trui het volgende:
prachtig, marjo!de rand is ook heel OK!
nijna, klinkt toch als een goed begin, houd vol!
nou, m'n KaDootje voor baby Lex viel in goede aarde. nu kan ik 'm hier ook laten zien, muziekdoos Uil:
voorkant:
[ afbeelding ]
achterkant:
[ afbeelding ]
zijkant:
[ afbeelding ]
niet overal even symmetrisch, maar ik ben er toch heel tevreden over.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:10 schreef trui het volgende:
prachtig, marjo!de rand is ook heel OK!
nijna, klinkt toch als een goed begin, houd vol!
nou, m'n KaDootje voor baby Lex viel in goede aarde. nu kan ik 'm hier ook laten zien, muziekdoos Uil:
voorkant:
[ afbeelding ]
achterkant:
[ afbeelding ]
zijkant:
[ afbeelding ]
niet overal even symmetrisch, maar ik ben er toch heel tevreden over.
Ziet er goed uit...al is de foto een tikje klein.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:30 schreef mariyette het volgende:
Hier nog maar een sjaal aan het maken, om weg te geven deze keer:
[ afbeelding ]
Met horens...duiveltjes allemaal?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:24 schreef Herfstblad het volgende:
Wat een gave deken, Marjo!
En de uil van trui is ook erg leuk
Trovey, je breipenincident klinkt heel erg pijnlijk. Ik krijg er plaatsvervangende pijn in mijn tenen ervan.
2 van mijn haaksels van de laatste tijd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet zo heel boeiend dus.
Een vriendin heeft net een lichtblauwe meegenomen, maar die heb ik niet op de foto gezet.
niet zo boeiend?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:24 schreef Herfstblad het volgende:
Trovey, je breipenincident klinkt heel erg pijnlijk. Ik krijg er plaatsvervangende pijn in mijn tenen ervan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een vriendin heeft net een lichtblauwe meegenomen, maar die heb ik niet op de foto gezet.
goeie vraagquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:43 schreef Toverheks het volgende:
Trovey een breipen in haar voet???? hoe krijg je dat voor elkaar............
Ja de hoorns blijven goed staan. je kunt ze ook nog vormen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:47 schreef trui het volgende:
trovey, dat breipen-in-voet incident had ik helemaal gemist vanmorgen, wat akelig zeg. hopelijk wordt 't geen ontsteking. beterschap!
mariyette wat een mooie sjaal wordt dat! alleen lastig te zien op dat kleine fotootje wat voor steken/garen je nou precies gebruikt hebt.
herfstblad, ze zijn fantastisch juist! echt heel erg leuk. blijven die hoorns goed staan als je zo'n muts op hebt?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:28 schreef trovey het volgende:
http://whatnottocrochet.wordpress.com/
Leesvoer voor als jullie er weer zijn.![]()
Wat je absoluut niet moet haken.
Hb, wat tof! Heb je ze zelf verzonnen of een patroon ervoor gevonden? Lijkt me wel wat (voor mij miniquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:24 schreef Herfstblad het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zal wel van iemand van zo'n anti-abortus-beweging zijn, lijkt me. en die site is hilarisch inderdaad, ik kende 'm al, maar het blijft leuk om af en toe even te kijken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Die foetus in dat potje!
![]()
![]()
Het boeit me verder niets hoor, maar hoe kom je erop om zoiets te maken.
Je haakt toch dingen die je leuk vindt om naar te kijken of te bewaren, denk ik dan...
na mijn 3e poging tot fingerless gloves ben ik idd ook maar even snel naar de winkels gegaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:28 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ja de hoorns blijven goed staan. je kunt ze ook nog vormen.
Het zijn vikinghats, vandaar de hoornsDuivels zou ook nog kunnen.
En ik vond het niet heel boeiend haakwerk ofzo. :p Vandaag heb ik een poging gedaan tot een vingerloze handschoen, maar ik geloof dat ik die maar gewoon kant- en- klaar ergens koop.
En het klinkt echt vreselijk, trovey! Auuu!
heftig hoor, dus nu alles opruimen voor je gaat slapen, en kusje op je teenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:13 schreef trovey het volgende:
Zoiets ja...alhoewel ik blijkbaar die pen een meter van mijn bed had afgegooid
....ineens AUW...kijk je naar beneden en zie je ineens een breipen nummer 5 diep in het vel tussen twee tenen steken.
Uittrekken, als een dolle de trap af in een soort Malle Pietje gang voordat het bloeden begint en in de keuken komende een stuk keukenpapier grijpen en tussen je tenen proppen, dan op zoek naar ontsmettingsmiddel en pleisterspray, ontsmetten en sprayen maar(nogmaals AUW
) want een pleister daar gaat even niet lukken...dan hobbel je naar de bank toe om het pootje hoog te leggen en dan heeft je lichaam besloten dat de endorfine op is en dat de zeurende pijn mag beginnen.
Werkelijk, hoe heb ik het voor elkaar gekregen...gespiest worden op een breipen
![]()
Een kennis van me zei vandaag dat ik nog geluk had gehad dat ik ze niet in mijn handen had en over een kat was gestruikeld....word je gevonden met een paar breipennen in je borst......CSI Nederland...was het een ongeluk of een moord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |