Dat is nog de grote vraag.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:51 schreef trui het volgende:
oh zo, grappig! dus steeds grotere rechthoekjes eraan vast.leuk idee! wat wordt 't?
Verveelt nooit doordat je steeds weer een nieuw kleurtje mag uitzoeken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:53 schreef BrainTeaser het volgende:
Haha, dan zal ik idd wel ingewikkeld haken!Toch eens anders proberen dan...
@Tan: Leuke muts!Daar loopt-ie vast heel trots mee rond op z'n verjaardag!
@Trovey: inderdaad grappig zeg, geeft een leuk effect!
Dat geloof ik ja, leuk hoor!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Verveelt nooit doordat je steeds weer een nieuw kleurtje mag uitzoeken.
oh wat een schatje deze muts, leuk hoor ...........quote:
kijk, heb hier toevallig net een random-erig stukje van het kadootje waar ik mee bezig ben:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:29 schreef BrainTeaser het volgende:
Haha, als er iets is wat ik niet kan, is het wel random variëren!Ik hou van regelmaat!
Vind het er wel echt heel leuk uit zien, ook het willekeurige!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:59 schreef trui het volgende:
[..]
kijk, heb hier toevallig net een random-erig stukje van het kadootje waar ik mee bezig ben:
[ afbeelding ]
Gewoon even volhouden! Als je het eenmaal door hebt valt het echt reuze mee!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:10 schreef Kukeluus- het volgende:
pff nou ik ben dus vanaf gister.voor het eerst bezig, maar vind het wel lastig hoor!
ach ja, als je goed kijkt ben ik precies zo, ook ik wil dat alle kleuren er ongeveer even vaak in voorkomen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:28 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Vind het er wel echt heel leuk uit zien, ook het willekeurige!Maar om één of andere reden kan ik dat niet, dan ga ik stiekem toch zitten tellen of kijken hoeveel strepen het al geleden is dat ik een bepaalde kleur gebruikt heb...
![]()
Ben lichtelijk autistisch wat dat betreft
roept u maar als u zover bent!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:43 schreef Nijna het volgende:
Ik wilde van de week hulp vragen met het beginnen met haken en ook met het lezen van patroon. Maar was absoluut niet in de stemming, dus wie weet komende week als diegene tijd heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |