SPOILER: Handige sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
StefanieV
Tgirl88
Brainteaser
Kirsten
Toverheks
[ Bericht 5% gewijzigd door BrandX op 27-10-2011 23:19:58 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
thank,ben er wel even zoet mee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:20 schreef BrainTeaser het volgende:
En nummer 100 is alweer vol! Jeetje, wat gaat dat hard hier zeg!
Wauw, mooi project Dottey!
haaknld 4,gaat wel snel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:28 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Wauw Dott wat haak jij veel! Of snel?! Erg leuk in iedergeval!
ja, dat was ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:03 schreef Spiegelei het volgende:
Hmm ja, maar zoals iemand al eerder zei (sorry weet niet meer wie, was ook al eventjes geleden) zo'n ei kan kapotgaan als een kind eens lekker op de bal valt ofzo.
Ja haha, ik zou bijna in staat zijn zo'n soort speelgoedje te kopen en uit elkaar te halen, gewoon om te kijken .... bijna ...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:05 schreef EsseEi het volgende:
oh ja dat is waar! was het al vergeten/maar met schuin oog meegelezen
tja toch fascinerend, hoe zullen die winkeldingen dat nou doen he
een dicht opeengehaakte bal (dik stevig), 2-5 slagen groter dan het belletje. Dan kan het rollen in dat balletje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:09 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Ja haha, ik zou bijna in staat zijn zo'n soort speelgoedje te kopen en uit elkaar te halen, gewoon om te kijken .... bijna ...
@Dottey: ha ja, je hebt helemaal gelijk hoor. Ik wil niet dat er scherpe stukjes uit die bal komen zetten natuurlijk.
Ja heb ik geprobeerd, het belletje rinkelt dan wel inderdaad, maar naar mijn zin werd het geluid ook wel heel er gedempt. En dan moet het nog IN de bal. Ik vond het resultaat niet geweldig. Uiteindelijk dus gewoon "los" in de vulling gedaan, dat vind ik tot nu toe nog de beste oplossing.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
een dicht opeengehaakte bal (dik stevig), 2-5 slagen groter dan het belletje. Dan kan het rollen in dat balletje.
Haak METERS? Wouw, was het een vertraging van twee dagen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:02 schreef trui het volgende:
wijsvinger? hoe doe je dat dan? (fotooo!) dat vind ik altijd heel fascinerend, hoe iedereen draad/naald/haaksel vasthoudt. zo verschillend!
ik ben vandaag begonnen aan een kraamkadootje. maar omdat de ontvangster ook wel eens hier kijkt (denk ik) ga ik er nog niks van laten zien. door vertraging bij de NS heb ik wel lekker (haak)meters kunnen maken!
Haha, heb ook geen idee waarom ik het juist zo doe hoor, maar dat werkt het lekkerst voor mijn gevoel. Heb het ook al geprobeerd zonder die lus om m'n wijsvinger, maar dan heb ik het idee dat ik niet genoeg spanning op de draad heb..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:55 schreef trui het volgende:
wow, ingewikkeld!bedankt voor de foto!
(om de pink doe ik ook, maar daarna alleen over de wijvinger heen, dus niet nog een lus).
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:26 schreef trui het volgende:
leuk idee weer zeg, ik ben benieuwd naar de foto's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |