Wat is het meest gegeven antwoord?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het niveau is ernstig verslechterd ja. Ik weet niet wie van jullie op Faccebook of Hyves zitten, maar daar is deze som 1+1+1+1+1+1+1+1+1+1-1+1+1+1+1+1+1x0 = ? populair sinds je die vraag-en-antwoorddingen hebt. Je wil niet weten wat het meest gegeven antwoord is
0.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat is het meest gegeven antwoord?
Dan heb je em gewoon van links naar rechts zitten uitrekenenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is wel om te janken inderdaad
Had ik ookquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is wel om te janken inderdaad
Ik had alleen "naar verluidt" fout... Ik kom er nu pas achter dat het onderwerp is weggevallen (naar HET verluidt) waardoor het dus met dt isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:39 schreef CindieY het volgende:
Ook gelijk nog maar even je kennis van het Nederlands testen?http://www.standaard.be/extra/dt
Dan zit het met je rekenen en Nederlands wel snor, denk ik zoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik had alleen "naar verluidt" fout... Ik kom er nu pas achter dat het onderwerp is weggevallen (naar HET verluidt) waardoor het dus met dt isweer wat geleerdt!
Alles goedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:39 schreef CindieY het volgende:
Ook gelijk nog maar even je kennis van het Nederlands testen?http://www.standaard.be/extra/dt
ik ken de meeste oude nummers ook vooral van albums. Origin of Symmetry is imho de beste van Muse en 1 vd lekkerste albi ooit gemaaktquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had zelf ook al even gezocht en ik was er ook al achter dat het gewoon een single was. Ik kende 't nummer vooral van het album. Grappig trouwens, rond het tijdstip dat je dit postte was ik ook wakker
Zo, goedemorgen
Heb jij 'Taken' uit 2008 gezien?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:36 schreef 3rdRock het volgende:
een tweet van mij staat in Nieuwe Revu. nu word ik beroemd
[..]
ik ken de meeste oude nummers ook vooral van albums. Origin of Symmetry is imho de beste van Muse en 1 vd lekkerste albi ooit gemaakt
met Liam Neeson wiens dochter ontvoerd wordt? ja, heb ik gezien. prima film voor een druilerige woesdagavond. Krijg je nu gratis bij de Blu-Ray van Unknown, ook met Liam Neeson, ook goede filmquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb jij 'Taken' uit 2008 gezien?
twitter:ramon3fm twitterde op woensdag 19-10-2011 om 16:57:58Een boete voor sms'en in de auto + een boete voor 'n grapje over de dikke buik van meneer agent.. Dan maar een Cava ipv Champagne vanavond.. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |