Dat zijn de betere concertenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:16 schreef minthy het volgende:
"Je kunt zo naar binnen, je hoeft hem alleen maar omhoog te houden"
Tsk... Het wordt ook steeds gekker bij die concerten
Ik heb net een film gekeken! zouden meer mensen moeten doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 02:21 schreef hole1988 het volgende:
Hoe noem je een vrouwelijk hoevenierHovenier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat ik door de hagel wakker ben geworden had ik even tijd t antwoord te zoeken:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:05 schreef CindieY het volgende:
Is Hyper Music eigenlijk ooit een single geweest? Kan het me niet echt herinneren.
Puike lijst! Daar staan een hele berg verdomd goeie albums in...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn lijstje? [toernooi] FOK! album top 100 allertijden 2011 #1
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 02:21 schreef hole1988 het volgende:
Hoe noem je een vrouwelijk hovenierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mogguh
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ik had zelf ook al even gezocht en ik was er ook al achter dat het gewoon een single was. Ik kende 't nummer vooral van het album. Grappig trouwens, rond het tijdstip dat je dit postte was ik ook wakkerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 03:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat ik door de hagel wakker ben geworden had ik even tijd t antwoord te zoeken:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hyper_Music/Feeling_Good
ja, 't was een single, maar volgens mij niet bepaald een hit. maar in die tijd was Muse wat minder mainstream dan nu
en nu ga ik weer naar bed.
En denk maar niet dat je je rekenmachine mocht gebruikenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:31 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit waren nog eens examens
Het niveau is ernstig verslechterd ja. Ik weet niet wie van jullie op Faccebook of Hyves zitten, maar daar is deze som 1+1+1+1+1+1+1+1+1+1-1+1+1+1+1+1+1x0 = ? populair sinds je die vraag-en-antwoorddingen hebt. Je wil niet weten wat het meest gegeven antwoord isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En denk maar niet dat je je rekenmachine mocht gebruiken
Maar je hebt wel gelijk ja... Onderwijsvernieling heeft toegeslagen![]()
Pittige vragen hoor! En dan heb ik nog VWO gedaan (in een ver grijs verleden) ook met de moeilijkste wiskunde shizzle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |